2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Η υποστήριξη της διδασκαλίας του μαθήματος της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ Ενότητα 3.7 – Β’ Μέρος.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΑ (Α.Μ.:1022) ΠΑΠΟΥΤΣΙΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ (Α.Μ.:1062) ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Πολυμεσική Μάθηση και Θεωρίες Μάθησης Μαθαίνουμε καλύτερα με λέξεις και εικόνες παρά με λέξεις μόνο Υπόθεση Πολυμεσικής Μάθησης Multimedia Learning Hypothesis.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Γνωστικό μοντέλο με πολυμέσα Δέγγλερη Σοφία.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.
“Το Μάθημα ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) της Γ’ Τάξης Γενικού Λυκείου – Τεχνικές Διδασκαλίας” Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου η.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αδάμ Κ. Αγγελής Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
Η επιστήμη του Web.
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ. Οι υπολογιστές και τα εκπαιδευτικά λογισμικά στη διδακτική διαδικασία  Μοντέλο διδασκαλίας της ύλης  Μοντέλο σταδιακής.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
Ηλεκτρονική μάθηση Σύμφωνα με έγκυρες ερευνητικές μελέτες, η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών ηλεκτρονικής μάθησης προβλέπεται παγκοσμίως να φθάσει στο επίπεδο.
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
16 η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στη Δυτική Μακεδονία Η υποστήριξη της διδασκαλίας του μαθήματος της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Ηλεκτρονική Μάθηση & Συστήματα που τη διαχειρίζονται Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Κατερίνα Γεωργούλη ΤΕΙ Αθήνας Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Διδακτική της Πληροφορικής
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Παρουσίαση εκπαιδευτικής πλατφόρμας Eco-Destinations
Ενημέρωση Μαθητών Για Τo Μάθημα Δίκτυα CISCO
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Η υποστήριξη της διδασκαλίας του μαθήματος της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον μέσω ενός πολυμεσικού συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης βασισμένου στο Διαδίκτυο Χάιδω Σαμαρά Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια»

2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Εισαγωγή Προτείνεται ένα μοντέλο σχεδίασης αλληλεπιδραστικών πολυμεσικών περιβαλλόντων μάθησης που βασίζονται: Α) στα συμπεράσματα εδραιωμένων θεωριών πολυμεσικής μάθησης Β) στην τεχνολογία των αντικειμένων μάθησης (learning objects) Ως πεδίο εφαρμογής επιλέχθηκε το γνωστικό αντικείμενο των αλγορίθμων και του προγραμματισμού που αποτελεί μάθημα της Γ΄ τάξης Λυκείου

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Περιεχόμενα Οι βασικές θεωρίες πολυμεσικής μάθησης Οι λόγοι που οδήγησαν στην πρόταση του συγκεκριμένου μοντέλου –Προβλήματα που συνδέονται με υπάρχουσες σχεδιάσεις –Νέες τάσεις για την αντιμετώπισή τους –Πρόταση παραμέτρων του προτεινόμενου μοντέλου Η προτεινόμενη προσέγγιση για τη σχεδίαση ενός πολυμεσικού περιβάλλοντος μάθησης (η χρήση αντικειμένων μάθησης, η επιλογή ενός συνόλου μεταδεδομένων και η λογική της χρήσης τους) Η παρουσίαση της εφαρμογής που αναπτύχθηκε για την υποστήριξη της διδασκαλίας του μαθήματος ΑΕΠΠ

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Τι είναι ένα αλληλεπιδραστικό πολυμεσικό περιβάλλον μάθησης;

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Πότε βοηθούν τα πολυμεσικά περιβάλλοντα μάθησης;

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Τα περιβάλλοντα αυτά μπορούν να υποστηρίξουν τη μάθηση με διάφορους τρόπους, ιδιαίτερα όταν πρόκειται: 1.για μαθητές με χαμηλή προηγούμενη γνώση (low prior knowledge), και, 2.για διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων σύνθετων πεδίων γνώσης (complex knowledge domains).

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Σε ποιες θεωρίες βασίστηκαν οι σχεδιάσεις των πολυμεσικών περιβαλλόντων μάθησης μέχρι τώρα;

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας (Cognitive Load Theory) A.Θεωρία Γνωστικής Υπερφόρτωσης (Cognitive Load Theory) Sweller, Chandler, Tierney & Cooper, 1990; Chandler & Sweller, 1991 (Cognitive Theory of Multimedia Learning) B.Γνωστική θεωρία της πολυμεσικής μάθησης (Cognitive Theory of Multimedia Learning) Mayer, & Anderson, 1991; Mayer, 2001 Εδραιωμένες θεωρίες πολυμεσικής μάθησης

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Τα κεντρικά ζητήματα μέχρι τώρα : 1.Πώς πρέπει να σχεδιάζονται τα πολυμεσικά μαθήματα έτσι ώστε να μην οδηγούν το μαθητή σε γνωστική υπερφόρτωση (Sweller, & Chandler 1994), και, 2.Πώς θα πρέπει να διευθετούνται/διατάσσονται οι λεκτικές και οπτικές πληροφορίες με τρόπο τέτοιο, ώστε να διευκολύνεται ο αρχάριος μαθητής να διακρίνει σχέσεις και να κάνει τις απαραίτητες συνδέσεις μεταξύ των λεκτικών και οπτικών πληροφοριών (Mayer & Moreno, 1999; Mayer 2001).

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Ποιες νέες τάσεις αναδύονται για την αντιμετώπιση προβλημάτων υπαρχόντων σχεδιάσεων που οι μέχρι τώρα αρχές των θεωριών δεν μπόρεσαν να λύσουν;

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Προβλήματα που συσχετίζονται με τις υπάρχουσες σχεδιάσεις Μείωση της αρνητικής γνωστικής υπερφόρτωσης Αύξηση της θετικής γνωστικής υπερφόρτωσης Νέες τάσεις και προσεγγίσεις Αδυναμία αντιμετώπισης της αυξημένης ενδογενούς γνωστικής υπερφόρτωσης Επιδέξια διαχείριση της ενδογενούς γνωστικής υπερφόρτωσης Παθητικές σχεδιάσεις που δεν ενθαρρύνουν το μαθητή να εμπλακεί στη μαθησιακή διαδικασία Προώθηση ενεργούς γνωστικής επεξεργασίας Έλλειψη παροχής βοήθειας Τρόποι ενσωμάτωσης και βαθμός παροχής υποστήριξης Αντιμετώπιση όλων των μαθητών σαν να έχουν τον ίδιο βαθμό προηγούμενης γνώσης Παροχή διαφορετικού εκπαιδευτικού υλικού ανάλογα με το επίπεδο προηγούμενης γνώσης

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Το προτεινόμενο μοντέλο πολυμεσικής μάθησης Προηγούμενη Γνώση Εκπαιδευτικό Υλικό Μαθητής Γνωστική Υπερφόρτωση Αρνητική Γνωστική Υπερφόρτωση Ενδογενής Γνωστική Υπερφόρτωση Θετική Γνωστική Υπερφόρτωση Ενεργός Γνωστική Επεξεργασία Διαχείριση της Γνωστικής Υπερφόρτωσης Παροχή Βοήθειας Σχεδιασμός Μάθησης

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Η αρχιτεκτονική της εφαρμογής Το σύστημα που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με βάση το προτεινόμενο μοντέλο, αποτελεί ένα προσαρμοζόμενο αλληλεπιδραστικό περιβάλλον μάθησης το οποίο βασίζεται στις τεχνολογίες των αντικειμένων μάθησης. Βασίζεται στην ύπαρξη ενός απλού μοντέλου μαθητή στο οποίο εισάγεται η πληροφορία για το υπάρχον επίπεδο γνώσης του μαθητή (αρχάριος, μέτριος ή προχωρημένος) στα θέματα με τα οποία αυτός καταπιάνεται. Το μάθημα προσφέρεται με τη μορφή μαθησιακών στόχων.

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Το σύστημα προσφέρει δυναμικά το πολυμεσικό εκπαιδευτικό υλικό με βάση το μοντέλο του μαθητή προσαρμόζοντας πάνω σε κάθε μαθησιακό στόχο και στις υπάρχουσες γνώσεις του μαθητή: –την επιλογή του εκπαιδευτικού υλικού –την αλληλουχία παρουσίασης του εκπαιδευτικού υλικού –τον τρόπο παροχής υποστήριξης προς το μαθητή Η αρχιτεκτονική της εφαρμογής

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Learning Management System Μεταδεδομένα Μονάδα προσαρμογής: Εφαρμογή βασισμένη στη γλώσσα JAVA Υπάρχοντα αντικείμεν α μάθησης Σχεδίαση των αντικειμένων μάθησης LO4 LO3 LO2 LO1 Αποθήκες αντικειμένων μάθησης Σχεδίαση με βάση τις παραμέτρους του προτεινόμενου μοντέλου Επιλογή και παρουσίαση των αντικειμένων μάθησης Μαθητής Επίπεδο προηγούμενης γνώσης Μαθησιακός Στόχος Η αρχιτεκτονική της εφαρμογής

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Παράμετροι προτεινόμενου μοντέλουΕπιλογή συνόλου μεταδεδομένων της προτυποποίησης SCORM 1. Προηγούμενη ΓνώσηEducational  Difficulty Educational  Typical Learning Time Educational  Learning Resource Type 2. Ενδογενής Γνωστική ΥπερφόρτωσηEducational  Learning Resource Type Educational  Typical Learning Time Relation  Requires 3. Θετική Γνωστική ΥπερφόρτωσηEducational  Learning Resource Type Educational  Interactivity Type 4. Αρνητική Γνωστική ΥπερφόρτωσηTechnical  Format 5. Παροχή ΒοήθειαςEducational  Difficulty Relation  Requires 6. Ενεργός Γνωστική ΕπεξεργασίαEducational  Interactivity Type Αντιστοίχιση μεταδεδομένων με τις παραμέτρους του μοντέλου

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Χρησιμοποιούμενες Τεχνολογίες Πλατφόρμα Moodle (open source LMS) Macromedia DreamWeaver MX Macromedia Flash MX Hot Potatoes 6 RELOAD Editor (Content Package and Metadata Editor) για τη μετατροπή του εκπαιδευτικού υλικού σε πακεταρισμένα αντικείμενα μάθησης

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Μελλοντικοί στόχοι Να σχεδιαστούν αντικείμενα μάθησης για τα υπόλοιπα κεφάλαια του βιβλίου Να δοθεί το μάθημα σε μαθητές της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Γ΄Λυκείου και να μετρηθεί η εκπαιδευτική αξία του μοντέλου Να γίνει επέκταση της εφαρμογής ώστε να μπορεί να ψάχνει στον Παγκόσμιο Ιστό για συναφή αντικείμενα μάθησης

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας The Cognitive Theory of Multimedia Learning Mayer’s Cognitive Theory of Multimedia Learning concluded that arrangements of verbal and visual information that highlight important relationships, remove irrelevant information, and manage the information so that learners’ working memory resources are not overloaded, tend to improve learning.

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Mayer’s model of multimedia learning Words Images Text-base Image-base Verbal Mental Model Visual Mental Model SELECT Words SELECT Images ORGANIZE Words ORGANIZE Images INTEGRATE Prior Knowledge

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Insert and portray the new relationship (and any other relationships that this concept has) Relationship The related concepts The selected concept Tasks related to schema formation

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Number of levels (three levels) Tasks related to schema formation

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Presenting worked examples to novice learners

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Omission of examples for advanced learners

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας High interactivity tasks

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας High interactivity tasks

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Color coding – Interactive hyperlinks

Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια» 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Color coding – Interactive hyperlinks