ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Παρουσίαση για την πρώτη εργασία Κατερίνα Παπαδομανωλάκη dpsd04036.
Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
WEB 2.O TOOLS Project Β 2 2 ο Γενικό Λύκειο Λευκάδας
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Web 2.0 Διαδίκτυο: Ο Προσωπικός μας Υπολογιστής
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Ασφάλεια στο κινητό Ίντερνετ Τάσος Μαυρουδέας Υπ. Ασφάλειας Πληροφοριών ΟΤΕΝΕΤ Α.Ε.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
ΕΠ ΚτΠ – Μέτρο 1.2 «Εισαγωγή και Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση» Πράξη «Δράσεις Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Πληροφορικής» Ανάδοχος: Ερευνητικό.
Ηλεκτρονικά παιχνίδια και εκπαίδευση. Πολλά ακούγονται για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και για τις άσχημες συνέπειες που μπορεί να έχουν στα παιδιά. Από.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Ανάπτυξη και Λειτουργία
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
1 Δράση 7. Σύνδεση σχολείου και κοινότητας Υποδράση 7.2. Ανάπτυξη πλαισίου συνεργασίας σχολείου με κοινότητες μεταναστών, ΜΚΟ και κοινωνικούς λειτουργούς.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ( )
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΝΟΨΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΤΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ? Πως χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο γενικά Η ιστορία του διαδικτύου Οι υπηρεσίες του Ασύρματα δίκτυα.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Τι είναι το E-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED..
Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης στο Διαδίκτυο
Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 10.1 Υπηρεσίες Διαδικτύου
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Υπηρεσίες του διαδικτύου
9.2 Δομή και υπηρεσίες του Διαδικτύου
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Κανόνες Ασφαλούς Χρήσης του Διαδικτύου
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
9.3 υπηρεσίες του Διαδικτύου
Οι κίνδυνοι στο Διαδίκτυο
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔIΚΤYΟΥ
Κανόνες Ασφαλούς Χρήσης του Διαδικτύου
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Τα θετικά του διαδικτύου
ΘΕΤΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ

ONLINE - OFFLINE Παλαιότερη Αντίληψη Τωρινή Αντίληψη «Πραγματικός» Κόσμος Κυβερνοχώρος Κυβερνοχώρος «Πραγματικός» Κόσμος

Τι κάνουμε στο Διαδίκτυο «Στον κυβερνοχώρο, μπορούμε να κουβεντιάζουμε και να διαφωνούμε, να συμμετέχουμε σε διανοητικές συζητήσεις, να εκτελούμε εμπορικές συναλλαγές, να μοιραζόμαστε γνώση και ψυχολογική υποστήριξη, να κάνουμε σχέδια, να ανταλλάσσουμε ιδέες, να «κουτσομπολεύουμε», να εξαπατούμε, να ερωτευόμαστε, να κάνουμε φίλους και να τους χάνουμε, να παίζουμε παιγνίδια, να φλερτάρουμε, ακόμη και να δημιουργούμε κάποιας μορφής τέχνη ή απλά να κάνουμε μια ανούσια κουβέντα. Με άλλα λόγια, κάνουμε οτιδήποτε κάνουν οι άνθρωποι όταν βρίσκονται μαζί, αλλά το κάνουμε με λέξεις στις οθόνες των υπολογιστών μας, αφήνοντας πίσω τα σώματά μας....καθώς οι ταυτότητές μας συναντώνται ηλεκτρονικά και ανεξάρτητα από τον χρόνο ή τον χώρο» Ηοward Rheingold, 1984

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΣΩ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ (ΕΜΥ) Επικοινωνία (μεταξύ δύο ή περισσοτέρων ατόμων) Μέσω (προσθήκη Μέσου, μεσοποίηση) Υπολογιστής (τεχνολογικά δίκτυα) Δηλ. μια μεσοποιημένη μορφή επικοινωνίας (mediated form of communication)

ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Ταχυδρομικές Λίστες (mailing lists / listservs) Συνεχείς, ασύγχρονες, συνήθως μονοθεματικές συζητήσεις μέσω e-mail Το άτομο πρέπει να εγγραφεί ως μέλος Τα μηνύματα «φθάνουν» στο μέλος μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (τεχνολογία push) Συνήθως υπάρχει ενορχηστρωτής

Ταχυδρομική Λίστα SOCNET (1)

Ταχυδρομική Λίστα SOCNET (2)

ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Ομάδες Ειδήσεων (newsgroups) Συνεχείς, ασύγχρονες, συνήθως μονοθεματικές συζητήσεις, με χρονολογική οργάνωση Το μέλος πρέπει να επισκεφθεί την ομάδα για να διαβάσει τα μηνύματα (τεχνολογία pull) Συνήθως δεν υπάρχει ενορχηστρωτής

Νewsgroup – για την αρχαιολογία (1)

Νewsgroup – για την αρχαιολογία (2)

ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Δωμάτια Κουβέντας (chatrooms/groups) Χώροι συγχρονικής επικοινωνίας Δεν έχουν συγκεκριμένα θέματα συζήτησης Η επικοινωνία είναι περισσότερο «κουβέντα» συναναστροφής Διαλειμματική, ασυνεχής και μη ενορχηστρωμένη επικοινωνία

TALK CITY - CHAT GROUPS / CHAT ROOMS

TALK CITY - CHAT GROUPS / CHAT ROOMS

ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ BLOGS – Τα ημερολόγια του Διαδικτύου Ανήκουν συνήθως σε ένα άτομο Υπάρχουν όμως και τα group blogs όπου συμμετέχουν πολλά άτομα Ασύγχρονη μορφή επικοινωνίας Μοιάζουν με εφημερίδες όπου ο καθένας δημοσιεύει την άποψή του και σχολιάζει τις απόψεις των άλλων

Cliopatria – ένα ομαδικό blog για την Ιστορία

The Liquid List – ένα ομαδικό blog 4 ατόμων

ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Εικονικοί κόσμοι (MUDS, MOOS, μετα-κόσμοι) Συγχρονική επικοινωνία Κειμενική ή γραφιστική προσομοίωση Οι χρήστες υιοθετούν εικονικές περσόνες (avatars) συνήθως για παιχνίδια φαντασίας με άλλους Δυνατότητα πειραματισμού με την ταυτότητα Oι ενορχηστρωτές, γνωστοί και ως «μάγοι» έχουν ειδικά προνόμια

ΤHE MONKEY LOUNGE – MUD

The Palace – graphic chat

ACTIVE WORLDS – virtual world

MICROSOFT VIRTUAL WORLDS

ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Ασύγχρονα περιβάλλοντα συνδιάσκεψης (Conferencing, Forums, BBS, Discussion Boards) Ασύγχρονα και πολυθεματικά Οργάνωση σε θέματα συζήτησης Υψηλό επίπεδο συζήτησης Σταθερή ταυτότητα Αρχειοποίηση Πολλοί συντονιστές συζήτησης

MESSAGE BOARD - OTENET

CONFERENCE COMMUNITY – SALON TABLE TALK

THE WELL VIRTUAL COMMUNITY

CONFERENCE COMMUNITY – ELECTRIC MINDS

TONOS MUSIC COMMUNITY

ANCIENT WORLDS

ΕΙΔΗ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ Κοινότητες κοινωνικότητας (συναναστροφή, συζήτηση) Κοινότητες ειδικών ενδιαφερόντων (η κοινωνικότητα είναι λιγότερο σημαντική από τη συζήτηση για το κοινό θέμα) Κοινότητες βοήθειας (ομάδες υποστήριξης ατόμων με προβλήματα) Κοινότητες παιχνιδιών Κοινότητες εμπορικές (αγοραπωλησία προϊόντων)

ΚΙΝΗΤΡΑ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ Αναζήτηση ομοίων Πρόσβαση σε πληροφορία και γνώση Πρόσβαση σε ανθρώπους και κοινωνικές σχέσεις Πρόσβαση σε ευκαιρίες Ψυχαγωγία Δημιουργικότητα Συνεργασία και κοινή δράση online και offline Ανήκειν / ανάγκη ένταξης

ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ Η «γραμματική» του μέσου Διαδραστικό, γρήγορο, παγκόσμιο, πολλών-προς-πολλούς οριζόντιο, δυνατότητα αυτο-οργάνωσης, αρχειοθέτηση Συνθήκες του σήμερα Οι κοινωνικές σχέσεις είναι πιο οικιακές, κινητικές, μεσοποιημένες, επιλεκτικές, εξειδικευμένες Προσωπικά Δίκτυα Σχέσεων (personal social networks)

ΟΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ Κ Κοινότητα Κ Κ Άτομο Κ Άτομο Κ

ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ Τεχνολογικά διαμεσολαβημένες Πρωταρχικώς κειμενικές Πολυκατευθυντήριες Δίχως υλική γεωγραφική υπόσταση Δυνητικά παγκόσμιες Δυνατότητα επικοινωνίας με απομακρυσμένους άλλους Διαρκώς και άμεσα προσβάσιμες Κοινότητες επιλογής Αρχειοθετημένες

Η ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Η λειτουργία που συγκροτεί την κοινότητα είναι η Επικοινωνία Η κοινότητα είναι μια διαδικασία Όλες οι κοινότητες είναι «εικονικές» (συμβολικές και φαντασιακές) Η κοινότητα είναι ένας «κοινός ορισμός της κατάστασης» Κάθε κοινότητα είναι μοναδική Οι κοινότητες είναι εύθραυστες. Η δύναμη που τις κρατά συνεκτικές είναι και η δύναμη που τις απειλεί με διάλυση

ΑΤΟΜΟ – ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΣΟ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΚΡΟ ΜΙΚΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΤΟΜΟ

Μακριά από την καθημερινότητα ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Απρόσωπο Εχθρικές δομές Μακριά από την καθημερινότητα Σχέσεις τυπικές ή εργαλειακές Αλλοτρίωση Ανομοιογένεια Καταναγκασμός Καθωσπρεπισμός Προσωπικό Κοινωνικός δεσμός Ζεστασιά Συναισθήματα Εμπιστοσύνη Ασφάλεια Συνοχή Ομοιότητα Ελεύθερη συναίνεση

ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΜΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ – που επικοινωνούν τακτικά και με σταθερή ταυτότητα ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ – είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να διευκολύνει την επικοινωνία ΚΟΙΝΟΣ ΣΚΟΠΟΣ – δίνει λόγο ύπαρξης στην ομάδα ΚΟΙΝΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ – όπως συζήτηση, ανταλλαγή «δώρων», συνεργασία, κ.α. ΚΟΙΝΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ – συμβάσεις και νόρμες που ρυθμίζουν την επικοινωνία και δημιουργούν μια ιδιαίτερη «κουλτούρα» «ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ» - ένα «Εμείς» και μια αίσθηση ανήκειν ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ – ποιοτικό στοιχείο στην επικοινωνία που διασφαλίζει την ισορροπία της ομάδας

«ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ» ΤΟΥ ΜΕΛΟΥΣ «ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ» ΤΟΥ ΜΕΛΟΥΣ Status Γνώση Ιστορία ΠΑΛΑΙΟ ΜΕΛΟΣ Ρόλος Διαχείριση ΗΓΕΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Συχνότητα Ταυτότητα ΤΑΚΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Κοινωνικοποίηση ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ Amy Jo Kim (2000) ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ

Mόνοι στο πληκτρολόγιο αναζητούμε τους άλλους. Μετατρέπουμε bits πληροφορίας σε επικοινωνία και συναισθηματικές σχέσεις. Συναντιόμαστε σε κυβερνο- γωνιές και σε τόπους που εμείς οι ίδιοι φτιάχνουμε για να πούμε και να ακούσουμε τις ιστορίες που από κοινού δημιουργούμε, και βάσει των οποίων κατανοούμε τον κόσμο και αντιμετωπίζουμε την καθημερινότητά μας. Είμαστε μόνοι μπροστά στην οθόνη, αλλά μαζί με φίλους στις κοινότητες που κατοικούμε» ανώνυμο μέλος κοινότητας