Εργαστήριο Δημιουργικής Γραφής και Φιλαναγνωσίας Γυμνασίου Θουρίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχ. Έτοσ.
Advertisements

«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας.
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Εαρινό εξάμηνο 2014 Εισηγητής: Χρήστος Μπαντάνης Δάσκαλος
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΣΩ (ΖΩ)ΤΗ ΦΥΣΗ» ΤΑΞΗ Ε΄ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΑΜΑΝΤΖΗ.
Αργύρη Παναγιώτα , Μαθηματικός
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΓΙΩΡΓΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ, «ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ!»
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΟΣΤΟΣ-ΑΡΧΑΙΟ ΣΤΗΜΟΝΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ 7 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Παιδικοσ αλφαβητισμοσ: προσεγγισεισ και προοπτικεσ
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
Η ανάγνωση, το βιβλίο και ο κόσμος μας. Από το μαθητή στον αναγνώστη
3ο Γυμνάσιο Τρικάλων, Εργαστήρι Δημιουργικής Ανάγνωσης & Γραφής
Η δημιουργία εικονογραφημένων παιδικών βιβλίων από τα ίδια τα παιδιά στο Τμήμα Ένταξης ΜΑΡΙΝΑ ΛΟΥΑΡΗ Υ π. Διδάκτωρ ΠΤΔΕ Πανε π ιστήμιο Θεσσαλίας ΜΑΡΙΤΑ.
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
ΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΟ ΕΙΔΟΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ  Από πλευράς περιεχομένου Φάκελος μαρτυρικών καταθέσεων  Από πλευράς εξωτερικής μορφής.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Διδακτική Πληροφορικής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΓΩΓΗΣ» Σχ. έτος
1η Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2015 θέμα: ''Διαχείριση εκπαιδευτικού υλικού- παρτιτούρας και εξαγωγή.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Διαγωνισμός Έκφρασης και Δημιουργίας
««Η πράξη της ανάγνωσης και η δημιουργική γραφή στη Λογοτεχνία» ««Δημιουργική ανάγνωση και δημιουργική γραφή στο σημερινό σχολείο της κρίσης: αναζητώντας.
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
ΜΑΡΙΑ ΓΝΗΣΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Β΄ ΙΕΠ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Α Π Ο Τ Ο Λ Η Σ Σ ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ Παρατηρούμε και σημειώνουμε Αξιοποιούμε τη λίστα των ονομάτων Προχωρούμε σε ανάλυση και σύνθεση των γραφημάτων.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
fngfgnfnfngkgkfk ΝΙΚΟΣ Δ2 109 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΠΑΙΔΙΑ
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Φώτης Ελευθερία ΤΜΗΜΑ Δ3.
ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ;
1ο ΓΕΛ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑΞΗ – ΑΤΑΞΙΑ -ΕΠΙΝΟΗΣΗ
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
Η αναπηρία δεν είναι κολλητική
ΑΣΤΡΟ ΛΑΜΠΕΡΟ.
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργαστήριο Δημιουργικής Γραφής και Φιλαναγνωσίας Γυμνασίου Θουρίας Παρουσίαση Δραστηριοτήτων Παρασκευή 9 Μαΐου 2014 Αμφιθέατρο Μουσικού Σχολείου Καλαμάτας

Το εξώφυλλο της ομάδας μας στο FB! Καλημέρα σας   Ως εκπρόσωποι των συμμαθητών μας με τους οποίους συμμετέχουμε στο εργαστήριο δημιουργικής γραφής και φιλαναγνωσίας θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας κάποιες από τις εμπειρίες μας από τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα.

22 μαθητές όλων των τάξεων του Γυμνασίου Θουρίας Η ομάδα μας 22 μαθητές όλων των τάξεων του Γυμνασίου Θουρίας Η ομάδα μας αποτελείται από 22 μαθητές όλων των τάξεων του γυμνασίου Θουρίας. Για τις συναντήσεις μας εκμεταλλευτήκαμε το φιλόξενο χώρο της Βιβλιοθήκης ΕΠΕΑΕΚ που διαθέτει το σχολείο μας. Πρόκειται για ένα περιβάλλον που από μόνο του σε προδιαθέτει να προσεγγίσεις το βιβλίο και να δεθείς με αυτό ....

Κίνητρα επαφή με τη λογοτεχνία ανάπτυξη δεξιοτήτων δημιουργική διέξοδος μέσα από το γράψιμο βαθμιαία εξοικείωση και άσκηση σε συγγραφικές πρακτικές Κίνητρα Τα κίνητρα συμμετοχής μας στην ομάδα υπήρξαν ποικίλα. Όλοι προσδοκούσαμε την επαφή με λογοτεχνικά κείμενα, την ανάπτυξη δεξιοτήτων που θα μας βοηθούσαν και στην τυπική εκπαιδευτική διαδικασία, την έκφραση σκέψεων, ιδεών και απόψεων, ενώ κάποιοι από μας επιθυμούσαν να εξοικειωθούν με συγγραφικές πρακτικές

υιοθετήσαμε μια νέα, πιο ενεργητική στάση Οφέλη υιοθετήσαμε μια νέα, πιο ενεργητική στάση γίναμε «δημιουργοί» αναπτύξαμε τη φαντασία και τη κρίση μας δουλέψαμε με πειθαρχία προσεγγίσαμε τη μάθηση βιωματικά Δουλέψαμε με συνέπεια και πειθαρχία – τα βασικό στοιχείο κάθε συγγραφικής άσκησης και, σταδιακά, οδηγηθήκαμε στην υιοθέτηση μιας πιο ενεργητικής στάσης. Ανεξάρτητα από την ποιότητα του παραγόμενου κειμένου, γίναμε όλοι μας «δημιουργοί», αναπτύξαμε τη φαντασία και κρίση μας και προσεγγίσαμε τη γνώση με τρόπο βιωματικό

Οφέλη καταλάβαμε ότι η λογοτεχνία δεν είναι κάτι απολιθωμένο και απόμακρο ξεπεράσαμε τον φόβο μας και «εκτεθήκαμε» μέσα από τα γραπτά μας τονώθηκε η αυτοπεποίθησή μας ενώ αναπτύξαμε πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας. καταφέραμε να υπερνικήσουμε το φόβο μας απέναντι στα λογοτεχνικά κείμενα, καθώς αντιληφτήκαμε ότι η λογοτεχνία δεν είναι κάτι απολιθωμένο και απόμακρο, αλλά μπορεί να εκφράσει τις σκέψεις και τα οράματά μας με έναν δημιουργικό και διασκεδαστικό τρόπο. Δεν διεκδικούμε τον τίτλο του συγγραφέα. Εξάλλου όλοι το ξέρουμε πώς δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες και συνταγές για να γίνει κανείς συγγραφέας. Κατανοήσαμε όμως και εκτιμήσαμε τη διαδικασία του γραψίματος και γίναμε επαρκέστεροι αναγνώστες. Και το πιο σημαντικό: κατανικήσαμε τον φόβο μας και μέσα από τις δράσεις μας «εκθέσαμε» την αλήθεια μας στα μέλη της ομάδας . Με τον τρόπο αυτό τονώθηκε η αυτοπεποίθησή μας ενώ αναπτύξαμε και δεξιότητες συνεργατικότητας και ομαδικότητας.

Λέγεται πώς η δημιουργική γραφή είναι πάνω απ’ όλα δημιουργικό σβήσιμο Λέγεται πώς η δημιουργική γραφή είναι πάνω απ’ όλα δημιουργικό σβήσιμο. Μπορούμε να βεβαιώσουμε την αλήθεια της φράσης. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, η πιο συχνή μας δραστηριότητα ήταν η απόρριψη, μιας λέξης, μιας φράσης, στην προσπάθειά μας να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα εναύσματα των συγγραφικών ασκήσεων.

Δραστηριότητες βιωματικά παιχνίδια με γράμματα και λέξεις ασκήσεις αυτόματης γραφής ολοκλήρωση φράσεων – προτάσεων δημιουργία πολυτροπικών κειμένων ΄ Θεατρικό παιχνίδι με τα γράμματα Οι πρώτες μας δραστηριότητες βασίστηκαν στο θεατρικό παιχνίδι και σε ασκήσεις αυτόματης γραφής με στόχο τη σύσφιξη των δεσμών της ομάδας και τη όσο το δυνατόν πιο διασκεδαστική πρώτη επαφή με το αντικείμενο του εργαστηρίου.

Δημιουργία Λογότυπου Εργαστήκαμε με το μολύβι, τις μπογιές

Δημιουργία Λογότυπου αλλά και τον υπολογιστή

Δημιουργία ντανταϊστικής ποίησης Χρησιμοποιήσαμε εφημερίδες για την δημιουργία μηχανικής ποίησης, με σκοπό, μέσα από αυτά τα ποιητικά παιχνίδια αυτόματης γραφής

Αποδόμηση ποιητικής μορφής και ποιητικού περιεχομένου «ποιητικά» παιχνίδια «μηχανική» ποίηση Αποδόμηση ποιητικής μορφής και ποιητικού περιεχομένου να αποδομήσουμε ποιητική μορφή και περιεχόμενο, και τελικά, να αποβάλουμε το φόβο του λάθους. Παράλληλα εκμεταλλευτήκαμε την ευκαιρία για να διασκεδάσουμε ασκούμενοι παράλληλα στην φωναχτή απαγγελία και την κριτική ακρόαση της, δραστηριότητα, παραπληρωματική της δημιουργικής γραφής.

Γ. (υμνασίου) Θ.(ουρίας) Καλλιγραφήματα Χαϊκού ρένκα Λίμερικ Με τον τρόπο του Γ. (υμνασίου) Θ.(ουρίας) Καλλιγραφήματα Χαϊκού ρένκα Λίμερικ Δραστηριότητες εμπνευσμένοι από οπτικοποιήσεις των χαϊκού του Γ. Σεφέρη που εντοπίσαμε στο διαδίκτυο, προχωρήσαμε στη δημιουργία δικών μας «Η Γεννήτρια Παραμυθιών» του V. Propp, από τον Οδηγό Πολιτιστικών Εκδηλώσεων, Α΄ - Β΄- Γ΄ Γυμνασίου, Αθήνα 2006, σελ. 30

Πότε θα έρθει αυτή η μέρα Που θα κλείσουν τα σχολεία Για να πάμε παραλία Για καφέ και παγωτό Που θα ανοίξουν τα σχολεία Για να πάρουμε βιβλία Και να μάθουμε πολλά ρένκα για το σχολείο

Συγγραφή κειμένων Ακολούθησε μια σειρά ασκήσεων σε ατομικό αλλά και ομαδικό επίπεδο ...

Συγγραφή κειμένων Δουλέψαμε με το χαρτί

Συγγραφή κειμένων αλλά και με τα σώματά μας

Μερικές ασκήσεις Τροποποιήσεις σε ιστορία (χρήση των αντίθετων επιθέτων) διήγηση της ιστορίας από το τέλος παρουσίαση μιας πραγματικής ιστορίας (παρμένης από εφημερίδα) από την οπτική γωνία των βασικών πρωταγωνιστών της, αλλά και των αυτοπτών μαρτύρων, με τη μορφή τριτοπρόσωπης αφήγησης ή συνέντευξης. Παρουσίαση της ίδιας ιστορίας μέσα από τίτλους (κωμικούς, τραγικούς, πολιτικούς, αθλητικούς κτλ.) Ολοκλήρωση μιας ιστορίας Τι έγινε όταν ... συγγραφή κειμένου εμπνευσμένου από μια εικόνα ή ένα σχέδιο ολοκλήρωση της ιστορίας που διηγείται ένα τραγούδι προσευχή Καταγράφουμε μερικές από τις ασκήσεις στις οποίες εργαστήκαμε, κυρίως σε ομάδες, αλλά και ατομικά ... τις περισσότερες φορές μας δίνονταν η ευκαιρία να προσεγγίσουμε το θέμα μας χωρίς περιορισμούς, και να αναπτύξουμε το επικοινωνιακό είδος κειμένου που εμείς επιθυμούσαμε. Έτσι, π.χ. για το ίδιο θέμα η μια ομάδα παρουσίαζε άρθρο, η άλλη αφήγηση, ενώ δύο από εμάς προτίμησαν να γράψουν ποιήματα!!

Βλέπετε κάποια από τα έργα μας

Συγγραφή «ανάποδων» παραμυθιών Συγγραφή «ανάποδων» παραμυθιών http://tabstart.com/directory/parenting/make-your-own-fairytale-2015 Κάποιες από τις συναντήσεις αφιερώθηκαν στη συγγραφή ανάποδων παραμυθιών. Χρησιμοποιώντας ρούμπρικες από το διαδίκτυο αλλά και τη φαντασία μας, ολοκληρώσαμε τη συγγραφή της «Πανάσχημης και του Πανέμορφου τέρατος» του «Βάτραχου που δεν ήθελε να (ξανα-)γίνει πρίγκηπας» και του «Παλούκι Λουκ».

σατιρικά κάλαντα Τρίγωνα Κάλαντα Τρίγωνα κάλαντα πνιγμένοι στη δουλειά δεν έχει εκδρομές κι οι τρελοί καθηγητές ούτε πολυήμερες μας παίρνουν τα αυτιά ούτε και απλές Τρίγωνα κάλαντα Τρίγωνα κάλαντα σκόρπισαν παντού σκόρπισαν παντού ήρθε τώρα η τρόικα μα όχι όμως τα χρήματα και το ΔΝΤ, του ηλεκτρικού Άστρο φωτεινό Δώρο ακριβό πήρα ένα βαθμό δε θα πάρω εγώ κάτω από τη βάση γιατί ο Αι Βασίλης και τρέχω να κρυφτώ έχει ένα ρεπό Μέσα στα σχολειά Μέσα στο χιονιά μόνιμη δουλειά δεν έχουμε λεφτά μ’ από κανένα σύμβουλο ούτε για πετρέλαιο δεν παίρνουμε λεφτά. ούτε για γλυκά. Γιώτα, Νικολίνα, Αντρέας, Ευλόγησον   Τα Χριστούγεννα αναλάβαμε και οργανώσαμε τη σχολική γιορτή, βασισμένοι αποκλειστικά σε δικά μας κείμενα, διανθίζοντάς της με μουσική, σατιρικά κάλαντα, δείγμα των οποίων βλέπετε εδώ, και ζούμπα!!!

Πασχαλινές κάρτες με λογοτεχνικό περιεχόμενο Στο πλαίσιο της φιλαναγνωσίας, αποφασίσαμε να αφιερώσουμε τις ανοιξιάτικες συναντήσεις μας στην ανάγνωση Πασχαλινών διηγημάτων και ποιημάτων. Επιλέξαμε τα αγαπημένα μας αποσπάσματα και στη συνέχεια τα αναγράψαμε σε πασχαλινές κάρτες που κατασκευάσαμε και μοιράσαμε στους καθηγητές και τους συμμαθητές μας Γυμνασίου και Λυκείου.

Πασχαλινές κάρτες με λογοτεχνικό περιεχόμενο Θελήσαμε με τον τρόπο αυτό να εκφράσουμε την αγάπη για τον άνθρωπο αλλά την πίστη μας στην αναγκαιότητα της ανάγνωσης.

Δράσεις ενίσχυσης της φιλαναγνωσίας Η αγάπη μας για το διάβασμα ενισχύθηκε κατά τη διάρκεια της χρονιάς με μια σειρά από δράσεις. Μελετήσαμε κυρίως διηγήματα και ποιήματα

Δράσεις Ανάγνωσης Ημερολογιακές ή επιστολικές καταγραφές Περιγράμματα χαρακτήρων Διαφορετικές οπτικές Μεταγραφή κειμένου σε α' πρόσωπο Ημερολογιακές ή επιστολικές καταγραφές και συν-εργαστήκαμε με αυτά, δημιουργώντας περιγράμματα χαρακτήρων, μεταγράφοντας κείμενα σε πρώτο πρόσωπο, αλλάζοντας την οπτική γωνία ή μετατρέποντας το σε ημερολόγιο ή γράμμα.

http://dimiourgikigrafigymnasiouthourias.blogspot.gr/ Τα κείμενα που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος και αφορούν το σύνολο των δραστηριοτήτων μας θα δημοσιεύονται στο blog της ομάδας μας. Μπορείτε να τα διαβάσετε στη σελίδα που αναγράφεται στην οθόνη

σαν ένα ευχαριστώ ... Η βασική μας ενασχόληση στο πλαίσιο του προγράμματος και η απόλαυσή μας υπήρξαν οι λέξεις. Μαζί σας θα θέλαμε να μοιραστούμε τούτες τις λέξεις του μεγάλου Έλληνα ποιητή Γιάννη Ρίτσου ... Η λέξη με είχε με βρήκε με είπε. Κι εγώ μονάχα «ευχαριστώ». Στη λέξη μια λέξη. Ο κόσμος. Σας ευχαριστούμε πολύ ....

Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής και Φιλαναγνωσίας Γυμνασίου Θουρίας Αλεξοπούλου Αθανασία Δημοπούλου Κωνσταντίνα Δούσης Ηλίας Καραχάλιος Ιωάννης Λαμπρινού Ασημίνα Λεκαδίτη Ελευθερία Καραχάλιος Ηρακλής Μιχαλιά Νικολίνα Μουσενίκα Αναστασία Παπακωνσταντίνου Βασιλική Πατρίκης Ανδρέας Περρωτή Μαρία Ρουσοπούλου Σταυρούλα Σακκά Αθηνά Σακκά Χριστίνα Τσατσώνη Όλγα Στασινοπούλου Τριαντάφυλλη Τσάλτα Επιστήμη Τσικούρη Παναγιώτα Τσούγκου Ευγενία Χριστόπουλος Αθανάσιος Χαραλαμποπούλου Βασιλική Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής και Φιλαναγνωσίας Γυμνασίου Θουρίας