Φωτιάδου Μαρία Τσιμούρα Παυλίνα Τζέγκα Πέτρος Συμεωνίδης Χρήστος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΝΕΥΤΩΝΕΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗ Ο Νόμος της αδράνειας.
Advertisements

Οι Η/Υ στον κινηματογράφο
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ
ΑΓΑΠΗ.
Το παιδικό παιχνίδι Εισαγωγικά σχόλια και ερμηνευτικές υποθέσεις
1.
1ο πειραματικο θεσσ/νικησ
Ασφαλής διακίνηση στο Διαδίκτυο
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Εικονικη πραγματικοτητα
INSTALLATION ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΡΥΣΙΝΑ ΣΟΦΙΑ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Εξάντας Ελλήνων Τέχνη, Συναίσθημα, Ψυχή.
Αρχαία Θέατρα Γιάννης Βαρής 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ Ε’ – 2015.
Το θέατρο στην αρχαία Ελλάδα
Αττική Κωμωδία.
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
THE OUTBREAK. CASTING Σκηνοθεσία  Wolfgang Petersen Wolfgang Petersen Παραγωγή  Arnold Kopelson Arnold Kopelson  Anne Kopelson  Wolfgang Petersen.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Τα είδη των ταινιών 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
 Aν και το διεθνικό έχει συνδεθεί με τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, σε πολλές περιπτώσεις έχει συνδεθεί με απειλές.
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Computer Games Παναγιώτης Καζάκος 511/ Ελπίδα Μαυρικίδου 511/ Κώστας Τσιτσιρίκος 511/
1Ο Πρότυπο Πειραματκό Δημοτικό
ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ: ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟΣ
Ομάδα Ε΄ Δημητρίου Μαρία Κάβουρα Αλεξάνδρα Μουλά Ναυσικά
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Η σκηνή στον κινηματογράφο
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Συντονίζει αυτούς.
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
Υποπλοκές.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΧΟΥΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ B2
Ποιός ήταν ο Αριστοφάνης;
ΤΟ ΡΟΜΑΝΤΖΟ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη Τμήμα : Γ ’3 Ημερομηνία : 22/11/2014.
ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ  Το θέατρο είναι ο κλάδος της τέχνης που αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά σε κοινό, με την χρήση κυρίως του λόγου, αλλά.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Εισαγωγή στη δραματική ποίηση
ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ Λουκία Σάββα.
του Παναγιώτη Τριανταφυλλόπουλου
R oc k & Τέχνη Rock 4 four. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Συνθέσαμε μια εργασία η οποία έχει σχέση με διάφορες ταινίες, λογοτεχνικά βιβλία, και αφιερώματα σε συγκροτήματα.
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( ) Ενότητα 3 Το κίνημα του Εξπρεσιονισμού Αγγελική Ρόζη Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών 1.
Πόσο πιστή στη πραγματικότητα είναι η εικόνα του κόσμου που προβάλλει ο κινηματογράφος ; Τουντακόβ Βλαδίμηρος Τμήμα Α 3 Σχολικό Έτος :
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Η ζωγραφική ως εικονική αναπαράσταση πρωτοεμφανίστηκε στη ζωή του ανθρώπου στο τροφοσυλλεκτικό στάδιο, στην τελευταία φάση της παγετωνικής εποχής και.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
Το Θέατρο της Επινόησης Devised Theatre Άννα Τσίχλη Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών -Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Σχολή Καλών Τεχνών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Αφήγηση αφήγηση.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Αρχαίο θέατρο – Αρχαίο Ωδείο Πάφου
ΤΟΜΕΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Επιστημονικοί τομείς χωρίζονται σε :
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Εργασία στο project των μαθητριών
Έλενα Βότση, Βαλίνα Διαμαντή
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Η δημιουργία του αρχαίου δράματος
Τι είναι ρομπότ Χριστιάνα Ζορπίδου.
Στερεότυπα- Προκαταλήψεις- Ρατσισμός
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φωτιάδου Μαρία Τσιμούρα Παυλίνα Τζέγκα Πέτρος Συμεωνίδης Χρήστος ΕΙΔΗ ΤΑΙΝΙΩΝ 2+2=4 X D Φωτιάδου Μαρία Τσιμούρα Παυλίνα Τζέγκα Πέτρος Συμεωνίδης Χρήστος

ΤΑΙΝΙΕΣ ΔΡΑΣΗΣ Ονομάζονται έτσι διότι μέσα σε αυτές υπάρχουν πολλές σκηνές πάλης, αγωνίας και κινδύνου, δηλαδή υπάρχει δράση και περιπέτεια. Οι ταινίες δράσης, είναι ένας τρόπος, με τον οποίο ο θεατής ξεφεύγει από τη ρουτίνα και τις δυσκολίες της καθημερινότητας. Στις ταινίες αυτές υπάρχουν πάντα δυο πλευρές το «καλό» και το «κακό» και η κάθε μεριά έχει το δικό της πρωταγωνιστή. Μεταξύ των πρωταγωνιστών υπάρχει πάντα μια διαμάχη είτε για κάποιο έπαθλο, είτε για προσωπικούς λόγους , είτε για κάποιο υλικό αγαθό που είναι σημαντικό και για τις δυο μεριές, είτε για κάποιο άλλο λόγο. Με αυτές τις διαμάχες ουσιαστικά πραγματοποιείται η πλοκή του έργου. Σε όλες τις ταινίες δράσης υπάρχει πάντα η ίδια κατάληξη ο «καλός» νικά τον «κακό», με λίγα λόγια το γνωστό «happy end». Τέλος, στις ταινίες δράσης συχνά συνυπάρχει το ερωτικό με το κοινωνικό περιεχόμενο.

Ενδεικτικές ταινίες δράσης (1. ghost rider /2. Οι 300 /3 Ενδεικτικές ταινίες δράσης (1. ghost rider /2. Οι 300 /3. επιχείρηση:ΧΑΟΣ /4. TAKEN 2)

Στον κινηματογράφο μια πολύ γνωστή κατηγορία ταινιών δράσης είναι οι αστυνομικές ταινίες. Αστυνομικές ταινίες (1.The thieves /2.The glimmer man /3. Dragon eyes /4. Ocean’s eleven

Ταινίες φαντασίας Οι ταινίες φαντασίας είναι ταινίες φανταστικού περιεχομένου , δηλαδή δείχνουν όντα, πλάσματα, μηχανήματα, οχήματα, ουράνια σώματα που δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα και γεγονότα και καταστάσεις που είναι μη ρεαλιστικές. Σε αυτού του είδους τις ταινίες εμπλέκονται πλάσματα της φαντασίας μας. Συνήθως είναι ταινίες δράσης και προτιμώνται από τις νεώτερες ηλικίες.

Ενδεικτικές ταινίες φαντασίας (1.Harry Potter /2.lord of the rings /3.avatar /4.prince of Persia )

Αισθησιακός Κινηματογράφος Αισθησιακός Κινηματογράφος Οι ταινίες αυτές έκαναν την εμφάνιση τους σχεδόν ταυτόχρονα με την εμφάνιση του κινηματογράφου. Ο ακριβής ορισμός του αισθησιακού περιεχομένου είναι στην πραγματικότητα δύσκολος και δεν υπάρχει καθολική συμφωνία ως προς το χαρακτηρισμό ενός έργου ως αισθησιακού. Οπωσδήποτε όμως περιλαμβάνονται ερωτικές σκηνές. Οι ταινίες αυτές είναι ακατάλληλες για ανηλίκους.

Δραματικές ταινίες Το περιεχόμενο των δραματικών ταινιών εστιάζει κυρίως στα συναισθήματα με έμφαση στην τραγικότητα. Συχνά, σε μια δραματική ταινία απεικονίζεται η μοίρα των ανθρώπων, οι οποίοι υποφέρουν από μοναξιά, οδύνη ή ασθένεια. Στόχος είναι να γεννηθεί στο θεατή το συναίσθημα της συμπόνιας για τους πρωταγωνιστές, ώστε να ψυχαγωγηθεί συμμεριζόμενος τα αισθήματα και τις ελπίδες του πρωταγωνιστή.

Οι δραματικές ταινίες μπορούν να έχουν και παιδαγωγικό στόχο Οι δραματικές ταινίες μπορούν να έχουν και παιδαγωγικό στόχο. Για παράδειγμα, γίνεται προσπάθεια για την καλύτερη κατανόηση των κοινωνικών συνθηκών και της μοίρας των προσώπων ή υποδεικνύονται προτάσεις για λύσεις συνηθισμένων προβλημάτων, προκλήσεων και καθημερινών ζητημάτων. Μια ξεχωριστή παραλλαγή της δραματικής ταινίας είναι το μελόδραμα.

Δραματικές ταινίες (1. Back to 1942 /2. The preacher’s daughter /3 Δραματικές ταινίες (1.Back to 1942 /2.The preacher’s daughter /3. Sins of the mother /4. Wild Bill

ΘΡΙΛΕΡ Τα θρίλερ είναι ταινίες, οι οποίες καθηλώνουν τους θεατές μέσω εξαιρετικά συναρπαστικών υποθέσεων. Οι τρομακτικές σκηνές, τα βίαια και αποτρόπαια χαρακτηριστικά, καθώς και η ψυχολογικά δομημένη σκηνοθεσία προσφέρουν μια ψυχαγωγική μορφή φόβου. Στα ψυχολογικά θρίλερ παράγεται έντονη αγωνία με ψυχολογικά μέσα, ξυπνώντας π.χ. αρχέγονους φόβους. Η υπόθεση εξελίσσεται με τέτοιον τρόπο, ώστε ο θεατής να μην μπορεί να υποψιαστεί τι πρόκειται να ακολουθήσει, αλλά αντιλαμβάνεται μέσω της δραματικής μουσικής ή συγκεκριμένων οπτικών ότι θα είναι κάτι πολύ τρομακτικό.

Η υπόθεση των ψυχολογικών θρίλερ κινείται πολλές φορές γύρω από τη διαταραγμένη προσωπικότητα βίαιων εγκληματιών. Τα θρίλερ χαρακτηρίζονται κυρίως από αγωνία και φόβο. Υπερβολική βία, εφέ, τρομακτικές καταστάσεις, απειλητικές συμπεριφορές και σκοτεινοί χαρακτήρες κρατούν το θεατή σε εγρήγορση, κάνοντας τον να περιμένει μονίμως μια τρομακτική εξέλιξη. Τα θρίλερ συνδυάζουν διάφορα είδη, όπως ταινίες τρόμου, θρίλερ επιστημονικής φαντασίας, πολιτικά ή αστυνομικά θρίλερ.

ΘΡΙΛΕΡ (1.SAW II /2.Nightmare on elm street /3.Piranha /4.Wrong turn

ΚΩΜΩΔΙΕΣ/ ΕΙΔΗ ΚΩΜΩΔΙΑΣ Με τον όρο κωμωδία χαρακτηρίζεται κάθε έργο που έχει ως σκοπό να διασκεδάσει το θεατή μέσω κάποιου χιουμοριστικού θέματος. Η ακαδημαϊκή της έννοια, επηρεασμένη από το αρχαίο ελληνικό θέατρο , είναι συνήθως διαφορετική και συνυφασμένη με την σατιρική κωμωδία πολιτικού θέματος. Μαύρη κωμωδία ή μαύρο χιούμορ: Η μαύρη κωμωδία ασχολείται με θέματα όπως ο θάνατος και η αρρώστια. Έχει σχέση με τη λογοτεχνία τρόμου όμως χρησιμοποιεί κωμικά στοιχεία. Όρθια κωμωδία: Ο κωμικός μιλάει άμεσα με το κοινό. Συχνά εμπεριέχει και άμεση επικοινωνία όπως είναι η καυστική σάτιρα που ασκεί στο κοινό του ο Τζίμης Πανούσης. Μπλε κωμωδία: Η μπλε κωμωδία ασχολείται με θέματα όπως η ομοφυλοφιλία, και χαρακτηριστικό της αποτελεί η χρήση υβριστικών λέξεων.

Κωμωδία χαρακτήρων: ο καλλιτέχνης αναπαριστά κάποιο πρόσωπο δικής του επινόησης ή άλλο γνωστό πρόσωπο. Γνωστοί Έλληνες που ασχολήθηκαν με αυτό το είδος είναι ο Γιώργος Μητσικώστας και ο Τάκης Ζαχαράτος. Αυτοσχέδια κωμωδία: δεν εννοείται κάποια συγκεκριμένη μέθοδος, ο κωμικός δεν έχει εκ των προτέρων ετοιμάσει την παράσταση του αλλά αυτοσχεδιάζει. Κινητική κωμωδία: ο κωμικός στηρίζεται στη χρήση κινήσεων του σώματός του για τη δημιουργία διασκέδασης. Σαφή παραδείγματα αποτελούν ο Θανάσης Βέγγος, ο Τσάρλι Τσάπλιν και ο Ρόουαν Άτκινσον (Μίστερ Μπην).

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΩΜΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ (1. The mask/2. Θεός για μια εβδομάδα/ 3

Ντοκιμαντέρ Το ντοκιμαντέρ είναι είδος κινηματογραφικής ταινίας που πραγματεύεται ιστορικά, πολιτικά, καλλιτεχνικά ή άλλα θέματα, για την παρουσίαση των οποίων βασίζεται σε πραγματικά περιστατικά και αποδεικτικά στοιχεία. Ο όρος χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά για να περιγράψει την ταινία του Ρόμπερτ Φλάχερτι Moana(1926). Ο Γκρίερσον όρισε το ντοκιμαντέρ ως την «καλλιτεχνική αναπαράσταση της πραγματικότητας». Η ιστορία του είδους ξεκινά, ωστόσο, από τα τέλη περίπου του 19ου αιώνα, όταν προβάλλονται οι πρώτες ταινίες που σήμερα μπορούν να καταχωρηθούν στα ντοκιμαντέρ.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Βικιπαίδεια http://el.wikipedia.org/wiki/αισθησιακός κινηματογράφος http://el.wikipedia.org/wiki/κωμωδία http://el.wikipedia.org/wiki/ταινίες δράσης http://el.wikipedia.org/wiki/επιστημονική φαντασία ΆΛΛΑ SITES http://www.mediamarkt.gr/mp/article/θρίλερ http://www.mediamarkt.gr/mp/article/δράμα