Ε.Π.Ε.Κ.Σ.Α. «Μετανάστευση και Φύλο. Από την Αδήλωτη Εργασία στην Ένταξη» Αθήνα, 17 Οκτωβρίου 2013 Το ερευνητικό πρόγραμμα Μετανάστευση και φύλο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Advertisements

ΜΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗ Διαγόρου 11, Λεμεσός Τ.Κ Τηλ. / Φαξ
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Φύλο, μετανάστευση και δια-εθνικά δίκτυα: Ευρήματα από το ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα Ge.M.IC
Συντονιστής Φορέας Intercollege Φορείς Υλοποίησης ΟΕΒ - Ομοσπονδία Εργοδοτών και Βιομηχάνων ΠΕΟ- Παγκύπρια Εργατική Ομοσπονδία ΚΙΣΑ – Κίνηση.
Έργο «Take Care»: Οδηγός Ορολογίας Ιατρικής Περίθαλψης για Μετανάστες Διάρκεια: από 1 Νοεμβρίου 2012 μέχρι 31 Οκτωβρίου 2014.
Στοιχεία ΕπικοινωνίαςContact Details Το Κέντρο Ευρωπαϊκής Τεκμηρίωσης αποτελεί επίσημα θεσμοθετημένο δίκτυο πληροφόρησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Γεωρία.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Νέες υπηρεσίες/ ανακοινώσεις από τον ΟΒΙ. DESIGN VIEW O Ενιαίο διαδικτυακό εργαλείο αναζήτησης κατατεθειμένων design στην Ευρώπη, βασισμένο σε πληροφορίες.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ Πληροφορίες.
Ευρωπαϊκή Ένωση 27 κράτη-μέλη 23 επίσημες γλώσσες
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
ΨΗΦΙΑΚΟ ΧΑΣΜΑ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ
CULT-RURAL Promotion of a Cultural Area Common to European Rural Communities.
“Teacher In-Service Training for Roma Inclusion”
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΜΜΕ.
Πρόσφυγας είναι «κάθε πρόσωπο, το οποίο, επειδή έχει δικαιολογημένο φόβο διωγμού λόγω φυλής, θρησκείας, εθνικής προέλευσης, πολιτικών πεποιθήσεων ή συμμετοχής.
Χριστόδουλος Κερατίδης Ατλαντίς Συμβουλευτική Α.Ε. 9ο Greek ICT Forum 29 & 30 Οκτωβρίου 2007, Αθήνα.
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Τμήμα Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών Πτυχίο Δημοσιογραφίας Πανεπιστήμιο Κύπρου.
SEE PLATFORM BAΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Πρόσκληση1st European Design Innovation Initiative Προϋπολογισμός ΚΕΠΑ75.390,08 euro’s Ποσοστό επιδότησης75%
1 Lifelong Learning Programme GRUNDTVIG Multilateral project INTEGRA Βασικό Λεξιλόγιο Οικονομικών Όρων για τη συνεννόηση Μεταναστών με Φορείς στην Ελλάδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
© 2007 Gov2U Η Ηλεκτρονική Δημοκρατία και η Συμμετοχή των πολιτών στην Ψηφιακή Κοινωνία. Βασίλης Κουλολιάς, Πρόεδρος, GOV2U.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Noa Ha | korientation e.V. | 2η γενιά στη Γερμανία: Ασυνέχειες της μετανάστευσης Είμαι Γερμανός ή Είμαι Μετανάστης.
Παρουσίαση: Γ. Ξανθάκη- Καραμάνου Εθνικός Εκπρόσωπος για το πρόγραμμα Κοινωνικοοικονομικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες 28 Φεβρουαρίου 2007, Εθνικό Ίδρυμα.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΦΥΡΚ 295: ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΣ Παπαγεωργίου Γ. Εαρινό
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης Νότα Σεφερλή. Η έννοια της κοινότητας Σύνολο ανθρώπων με κοινά κοινωνικά χαρακτηριστικά (ορολογία, απόψεις, προσδοκίες,
Ημερίδα «Τρόποι Χρηματοδότησης ΜΚΟ
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
O/Η «ΘΕΤΟΣ/Η ΓΟΝΕΑΣ». Πρόκειται για γονέα ελληνικής καταγωγής που «υιοθετεί» έναν/μια μετανάστη/ιδα γονέα και συνεργάζεται μαζί του/της, με στόχο την.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Γιώργος Νικολάου, Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
ΜΑΘΗΜΑ 9 Η ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΕΧΕΙ ΦΥΛΟ. NANCY GREEN ΚΕΦ. 5 ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΣΤΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΡΙΑ.
Γιώργος Μαυρομμάτης.  Το 2011 ο πληθυσμός της ΕΕ (27) ήταν εκ. Σε σχέση με 1/1/ εκ. περισσότεροι. Ο.5 εκ. φυσικοί λόγοι ( γεννήσεις.
TA ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Γιατί πρέπει να ενδιαφέρεται και να συμμετέχει ενεργά στις κοινές υποθέσεις ο πολίτης; Κοινές υποθέσεις είναι όλα όσα μας αφορούν ως πολίτες:
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ - ΕΚΚΕ «Στρατηγικές καταπολέμησης της αστεγίας και κοινωνικής στέγασης σε περιόδους ύφεσης» Αθήνα, «Το καθεστώς.
ΝΗΣΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ Η «Νησιωτικότητα» είναι ένα διαρκές φαινόμενο που προκαλεί δομικά προβλήματα στον κοινωνικό και οικονομικό της χώρο. Επίσης, αποτελεί έναν.
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ
Γιώργος Μαυρομμάτης.  Το 2011 ο πληθυσμός της ΕΕ (27) ήταν εκ. Σε σχέση με 1/1/ εκ. περισσότεροι. Ο.5 εκ. φυσικοί λόγοι ( γεννήσεις.
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας και Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης Πρακτική Άσκηση Ονοματεπώνυμο:
Η ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ Πρόσφυγας, λοιπόν, είναι κάποιος που αναγκάζεται να εγκαταλείψει τη χώρα του εξαιτίας πολιτικής, εθνικής, φυλετικής.
ΠΜΣ Ευρωπαϊκή Κοινωνική Πολιτική Ευρωπαϊκές Πολιτικές Μετανάστευσης και Κοινωνικής Ενσωμάτωσης Θεματική ενότητα 2 ου εξαμήνου / 3 τρίωρα σεμινάρια.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ERASMUS+
Τμήμα Ιστορίας Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας Μάθημα: Ο εθνοτικός «άλλος» στη σύγχρονη Ελλάδα Θέμα: Φιλιππινέζες μετανάστριες και η εκκρεμότητα.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ERASMUS+ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ (SMS) ΑΚ.ΕΤΟΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΤΣΑΡΔΑΝΙΔΗΣ Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΙ ΣΗΜΑΙΕΣ ΚΑΙ Η ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 25 ΧΩΡΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “eTwinning”
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΑΣ
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων

Infra-demos Commonsfest 2018.
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ-ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Κοινωνικοπολιτισμικές όψεις της σύγχρονης εκπαίδευσης
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ε.Π.Ε.Κ.Σ.Α. «Μετανάστευση και Φύλο. Από την Αδήλωτη Εργασία στην Ένταξη» Αθήνα, 17 Οκτωβρίου 2013 Το ερευνητικό πρόγραμμα Μετανάστευση και φύλο στην ψηφιακή εποχή

Οι εταίροι του προγράμματος  ΜΚΟ Συμφιλίωση – Κύπρος  Fondation Maison des Sciences de l’Homme – Γαλλία  University of Hamburg, Institute for Sociology – Γερμανία  University of Bologna, Department of Politics, Institutions and History – Ιταλία  The Peace Institute - Institute for Contemporary Social and Political Studies – Σλοβενία  University of Hull, Department of Humanities – Ηνωμένο Βασίλειο  Utrecht University – Ολλανδία

Θεματικές περιοχές έρευνας  Περάσματα συνόρων  Ροές πληροφορίας και επικοινωνίας  Εκπαίδευση και γνώση  Θρησκευτικές πρακτικές  Σεξουαλικότητες  Κοινωνικά κινήματα  Διαπολιτισμικές συγκρούσεις και διάλογος

Διεθνικά ψηφιακά δίκτυα – μετανάστευση – φύλο Βασική υπόθεση εργασίας υπήρξε η διεπιστημονική διερεύνηση των τρόπων «με τους οποίους οι μετανάστες και οι μεταναστευτικές κοινότητες συμμετέχουν στην παραγωγή και στο μετασχηματισμό διεθνικών ψηφιακών δικτύων και την επίδραση των διεθνικών ψηφιακών δικτύων στην κινητικότητα και ενσωμάτωση των μεταναστών/τριών». «Τα διεθνικά ψηφιακά δίκτυα θα μελετηθούν ως χώροι που αναπτύσσονται κοινωνικοοικονομικές, βασισμένες στο φύλο, φυλετικές και ταξικές ιεραρχίες, όπου η συμμετοχή των μεταναστευτικών κοινοτήτων εμπεριέχει τη δυνατότητα να αμφισβητηθούν αυτές οι ιεραρχίες».

Διεθνικά ψηφιακά δίκτυα – μετανάστευση – φύλο  Η (διεθνική) μεταναστευτική πράξη  Οι έμφυλες σχέσεις και η επιτελεστικότητα τους, όπως παράγονται και στα ψηφιακά δίκτυα  Αποδόμηση του διαχωρισμού μεταξύ «ψηφιακού» και «υλικού», «εικονικού» και «πραγματικού»  Τα δίκτυα ως κοινωνικοί χώροι

Διεθνικά ψηφιακά δίκτυα  Παράδειγμα 1 ο : Η υλικότητα της EURODAC  Παράδειγμα 2 ο : Το κέντρο της Αθήνας ή της Λευκωσίας ως online και offline επίδικο αντικείμενο  Παράδειγμα 3 ο : Σεξουαλικότητες online

Μετανάστευση και φύλο  Ο βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο βασιλιάς!  Τρωτότητα (vulnerability), θυματοποίηση, πατερναλισμός  Παράδειγμα διάψευσης 1 ο : ο αμύθητος πλούτος των διεθνικών νοικοκυριών  Παράδειγμα διάψευσης 2 ο : η agency εκεί που δεν την περιμέναμε – μουσουλμάνες μετανάστριες

Συμπερασματικά Η καθημερινή ζωή και οι καθημερινοί κοινωνικοί αγώνες ορίζονται από:  τον ανοιχτό χαρακτήρα διαπραγμάτευσης των έμφυλων ρόλων και σχέσεων, όπου δεν είναι εξαρχής δεδομένη η κατανομή των όρων διαπραγμάτευσης αλλά και των πόρων και  τον ανοιχτό χαρακτήρα της έκβασης των καθημερινών κοινωνικών αγώνων προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο. Η ένταξη συντελείται κοινωνικά με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Το θέμα είναι να επιτευχθεί και πολιτικά!