ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Διαδικτυακές υπηρεσίες που επιτρέπουν: 1. δημιουργία ενός δημόσιου ή ημι-δημόσιου προφίλ μέσα σε ένα οριοθετημένο σύστημα 2. δημοσιοποίηση ένας κατάλογου.
Advertisements

Facebook Ο 19χρονός Mark Zuckerberg ίδρυσε το facebook ως μέλος του πανεπιστημίου του Harvard. Αρχικά δικαίωμα συμμετοχής είχαν μόνο οι φοιτητές του Harvard.
PROJECT 6: “ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ ΣΤΟ FACEBOOK”
ΡΟΤΑΡΥ ΡΟΤΑΡΙΑΝΟ ΙΔΡΥΜΑ & ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ
Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
FACEBOOK • Το Facebook χώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε το Φεβρουαρίου του 2004 από το δημιουργό του Mark Zuckerberg που ήταν μέλος του πανεπιστημίου.
FACEBOOK ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΑ
ΑΓΝΗ ΜΠΟΥΡΑ ΤΑΞΙΑ ΠΕΤΡΙΤΖΙΚΛΗ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗ ΕΥΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
TO FACEBOOK Αναστασία Τσιναρίδη Σπυριδούλα Τόλιου Β’4.
Υπεύθυνοι καθηγητές: Δεμιτσάνη ς Ευάγγελος Μαρινάκη Μαρία.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ FACEBOOK Τσίντζου Ιωάννα Β3.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
PROJECT > ΘΕΜΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Κος ΣΙΑΝΤΟΣ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑΡΩΜΑΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΤΣΙΡΗΣ ΡΑΦΑΗΛΜΑΥΡΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ ΝΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣΣΙΝΑΙ ΝΙΝΟ.
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Ιωάννης Δ. Ιγγλεζάκης Επικ. Καθηγητής Τμ. Νομικής ΑΠΘ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΗΜΕΡΑ.
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Έχεις ένα τουλάχιστον προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Γιώργος Κωσταρέλας|Στέφανος Κεραμάρης|Κώστας Καλογερόπουλος Λευτέρης Κοτζαμπασούδης|Γιώργος Κουγιουμτζίδης|Δέσποινα Καραπέτσα.
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Το Παγκόσμιο Δίκτυο Επικοινωνίας Το Διαδίκτυο (αγγλ. Internet) είναι παγκόσμιο σύστημα διασυνδεδεμένων δικτύων υπολογιστών, οι οποίοι χρησιμοποιούν.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
ΤΟ FACEBOOK ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ Είμαστε Ο Ανέστης,η Ελένη και ο Λευτέρης και θα σας μιλήσουμε για το facebook στις μέρες μας…!!!
FACEBOOK ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΔΑΜ ΒΙΚΥ ΒΙΟΛΙΝΤΖΗ. Το Facebook είναι ιστοχώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε στις 4 Φεβρουαρίου του Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ.
….για πολλές ώρες…..
Θέμα project : Cyberbullying
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Για ποιόν λόγο χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή; Εργασίες 27% Διασκέδαση 50% Επικοινωνία 15% Ενημέρωση 8%
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Συμβουλές για ασφάλεια στο FACEBOOK
5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Κοινωνικά Δίκτυα Η ομάδα μας.. Αξιώτη Σοφία Κοντοπούλου Βασιλική
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Youtube Ομάδα : Λουμιάνα Γκίστι Ηλιάνα Αρμαμέντου Φραντσέσκα Πρόκο Υπεύθυνος:Στέλιος Πλιάτσικας.
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για την επικοινωνία
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Το Διαδίκτυο Τσιρίλα Σταυρούλα Τσίπη Ιωάννα Σενγκιέργκη Παναγιώτα
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Κίνδυνοι του διαδικτύου
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
3ο Γυμνάσιο Νέας Φιλαδέλφειας
Κριτήρια επιλογής του θέματος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Ερευνητική εργασία Β’ Λυκείου

Τα μέλη της ομάδας μας : Αδαμοπούλου Αγγελική Λάνου Χαριλένα Γερίκης Αχιλλέας Λυκοτραφίτης Βαγγέλης Γιακουμής Γιάννης Μανωλόπουλος Δημήτρης Γουρνάς Κωνσταντίνος Μαρίνη Βασιλική Δαρειωτάκης Νίκος Μαρίνη Ειρήνη Κασκούτη Ανθή Παγώνας Στέλιος Κουρμπέτη Σταυρούλα Τζαμουράνης Νίκος Κουτσαϊμάνη Ανθούλα Τοβμασιάν Χριστίνα Κωνσταντάρα Κωνσταντίνα Τριαντοπούλου Νίκη

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Σκοπός της προτεινόμενης εργασίας είναι να διερευνήσει τις συνήθειες και τις απόψεις των μαθητών στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και ειδικότερα στο facebook. Σε συνεργασία με τους μαθητές διατυπώθηκαν ερευνητικά ερωτήματα που στοχεύουν στην ανάδειξη των θετικών και των αρνητικών επιπτώσεων από τη χρήση του facebook. Επιπρόσθετα αναλύονται θέματα ασφάλειας προσωπικών δεδομένων καθώς και στους λόγους που οδηγούν τους νέους να χρησιμοποιούν ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ το FACEBOOK Το facebook είναι ένα κοινωνικό δίκτυο που ιδρύθηκε στις 4 Φεβρουαρίου 2004 από τον Mark Zuckerberg, φοιτητή του πανεπιστημίου Harvard. Αρχικά δικαίωμα συμμετοχής είχαν μόνο οι φοιτητές του Harvard ενώ αργότερα επεκτάθηκε για την Ivy League. Tο 2005 το δικαίωμα πρόσβασης επεκτάθηκε σε μαθητές συγκεκριμένων Λυκείων και μέλη ορισμένων μαθητικών κοινοτήτων, ενώ το 2006 η υπηρεσία έγινε προσβάσιμη σε κάθε άνθρωπο του πλανήτη που η ηλικία του ξεπερνούσε τα 13 χρόνια.

Το Facebook σήμερα έχει πάνω από 1 δισεκα- τομμύριο ενεργούς χρήστες, κατατάσσοντάς το έτσι ως ένα από τα δημοφιλέστερα web sites του πλανήτη . Επίσης, το Facebook είναι ένα από τα δημοφι- λέστερα sites για ανέβασμα φωτογραφιών με πάνω από 14 εκατομμύρια φωτογραφίες καθημερινά. Με αφορμή τη δημοτικότητά του, το Facebook έχει υποστεί κριτική και έχει κατηγορηθεί σε θέματα που αφορούν τα προσωπικά δεδομένα και τις πολιτικές απόψεις των ιδρυτών του. Ωστόσο η συγκεκριμένη ιστοσελίδα παραμένει η πιο διάσημη κοινωνική περιοχή δικτύωσης σε πολλές αγγλόφωνες χώρες.

Το Facebook είναι ένας καλός τρόπος δικτύωσης με φίλους και γνωστούς Το Facebook είναι ένας καλός τρόπος δικτύωσης με φίλους και γνωστούς. Παρά το ότι ενέχει κινδύνους, ο προσεκτικός χρήστης δεν διατρέχει κινδυνο. Το Facebook ακόμα παρέχει παιχνίδια και υπάρχει η δυνατότητα ανεβάσματος φωτογραφιών και βίντεο. Στο Facebook οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να επικοινωνούν μέσω μηνυμάτων με τις επαφές τους και να τους ειδοποιούν όταν ανανεώνουν τις προσωπικές πληροφορίες τους. Έτσι κατατάσσεται ως ένα από τα δημοφιλέστερα web site του πλανήτη ενώ μπορεί κανείς να το χρησιμοποιήσει σε πάνω από 70 γλώσσες.

Τα ερευνητικά ερωτήματα που θα ερευνήσουμε Τα ερευνητικά ερωτήματα που θα ερευνήσουμε Κατά πόσο η ενασχόλησή των μαθητών Λυκείου με το Facebook επηρεάζει την σχολική τους επίδοση. Πόσοι μαθητές έχουν προφίλ και ποιος είναι ο χρόνος που αφιερώνουν στο Facebook; Tι κάνουν οι χρήστες όταν βρίσκονται συνδεδεμένοι στο Facebook . Ποιες είναι οι δημοφιλέστερες εφαρμογές που χρησιμοποιούν;

Πιθανοί λόγοι χρήσης του facebook από τους μαθητές μπορεί να είναι: Η διατήρηση και η ενδυνάμωση μιας κοινωνικής σχέσης με κάποιον γνωστό τους ή γνωστή τους; Η δημιουργία μιας φιλικής σχέσης με ένα άγνωστο πρόσωπο; Η δημιουργία μιας συναισθηματικής-ερωτικής σχέσης με έναν άγνωστο ή άγνωστη; Η δημιουργία μιας συναισθηματικής-ερωτικής σχέσης με  ένα γνωστό πρόσωπο;

Κατά πόσο οι ίδιοι οι μαθητές θεωρούν ότι η ενασχόλησή τους με το Facebook εμπεριέχει κινδύνους;

Ένα μέρος από το ερωτηματολόγιο μας 1. Έχετε λογαριασμό στο Facebook ; Α. Ναι Β. Όχι 2. Προστατεύετε τα προσωπικά σας στοιχεία; Α. Ναι Β. Όχι Γ. Ίσως 3. Μιλάτε με αγνώστους στο chat; Α. Ναι Β. Όχι Γ. Καμία φορά 4. Σας έχουν «χακάρει» ποτέ τον λογαριασμό σας ; Α. Ναι Β. Όχι Γ. Δεν ξέρω

5. Μπαίνετε μέσω κινητού στο Facebook κατά την διάρκεια του σχολείου; Α. Ναι Β. Όχι 6. Έχετε «εμπιστευθεί» τον κωδικό του λογαριασμού σας σε κάποιον ή σας έχουν εμπιστευθεί το δικό τους; Α. Έχουμε Β. Μας έχουν Γ. Και τα δυο Δ. Τίποτα από τα προηγούμενα 7. Σας αποσπά το Facebook από τα μαθήματα; Α. Πάρα πολύ Β. Αρκετά Γ. Ούτε πολύ ούτε λίγο. Δ. Ελάχιστα. Ε. Καθόλου.

Πως θα συνεχιστεί η έρευνα στο δεύτερο Τετράμηνο Στο δεύτερο τετράμηνο θα διανεμηθεί το ερωτηματολόγιο σε ικανό δείγμα μαθητών Στη συνέχεια θα γίνει η συλλογή και η επεξεργασία των ερευνητικών δεδομένων Στο τέλος θα εξαχθούν τα αποτελέσματα και θα παρουσιαστούν στους μαθητές του σχολείου

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ