Παρουσίαση έργου, Πάτρα 2 Οκτωβρίου 2012. H ANEK σε μια ματιά: Ο Όμιλος εταιρειών ΑΝΕΚ LINES ασχολείται, κυρίως, με τη διαχείριση ιδιόκτητων και ναυλωμένων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Ολοκληρωμένα Προγράμματα, Πρωτοβουλίες και Δικτυώσεις για την ανάπτυξη Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων Εξωστρέφειας The “Export Expert” Initiative 39 th IATTO.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Συμπράξεις Δημόσιου - Ιδιωτικού Τομέα: Η νέα πρόκληση για τη Δημόσ ι α Διοίκηση Δέσποινα Τωμαδάκη Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.
Υποδομές Μεταφορών & Δικτύων στην Κρήτη:
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΝΑ Π.Δ. 85/2012 Ίδρυση Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΕΕ ΓΣΕΒΕΕ ΕΣΤΕ Κοινή Συνέντευξη Τύπου Αθήνα, 24/4/2013.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Μεταφορές και Logistics
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
1 Καινοτομικό Πρόγραμμα RI-SE ΕΚΕΠΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΕΙΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ Βασιλική Μίσσα ΕΠΤΑ ΕΠΕ 5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδας Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης.
Υποστήριξη της συμμετοχής ΜΜΕ και ερευνητών του χώρου της Υγείας και Βιοτεχνολογίας στο 6 ο και 7 ο ΠΠ Αργυρώ Καραχάλιου Εθνικό.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Υποστήριξη της συμμετοχής ΜΜΕ και ερευνητών του χώρου της Υγείας και Βιοτεχνολογίας στο 6 ο ΠΠ Δρ Χριστίνα Πασκουάλ, Εθνικό.
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Παρουσίαση έργου, Χανιά 10 Μαΐου H ANEK σε μια ματιά: Ο Όμιλος εταιρειών ΑΝΕΚ LINES ασχολείται, κυρίως, με τη διαχείριση ιδιόκτητων και ναυλωμένων.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ. Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Η μοναδοποίηση του φορτίου ορίζεται ως ο τρόπος με τον οποίο αποθηκεύονται και μεταφέρονται.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
POSEIDON MED II-ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΑΤΡΩΝ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Προγραμματική Περίοδος
ΗΜΕΡΙΔΑ Ε.Ε.ΣΥ.Μ – Ε.Β.Ε.Α – Ο.Φ.Α.Ε
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Οριζόντια Προτεραιότητα & Εγκάρσιος Στόχος
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Best practices - Benchmarking
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση έργου, Πάτρα 2 Οκτωβρίου 2012

H ANEK σε μια ματιά: Ο Όμιλος εταιρειών ΑΝΕΚ LINES ασχολείται, κυρίως, με τη διαχείριση ιδιόκτητων και ναυλωμένων πλοίων επιβατηγού και φορτηγού ναυτιλίας για 44 και πλέον χρόνια παραμένοντας πρωτοπόρος στο χώρο της ελληνικής ακτοπλοΐας και στην Αδριατική. χρόνια δυναμικής παρουσίας 4 εργαζόμενοι> Ιδιόκτητα πλοία – 13 υπό διαχείρηση. 50 Λιμάνια σε προσέγγιση. >100 διαφορετικοί προορισμοί και εξυπηρετούμενες γραμμές.

…ο Όμιλος ΑΝΕΚ εξυπηρετεί περισσότερα από 50 λιμάνια και πάνω από 100 προορισμούς με τις γραμμές Αιγαίου (Πειραιάς-Χανιά, Πειραιάς-Ηράκλειο*, Πειραιάς-ΒΑ Αιγαίο, Πειραιάς-Κυκλάδες- Δωδεκάνησα, Ενδο- κυκλαδική), τις γραμμές Ιονίου (Πάτρα-Ηγουμενίτσα- Κέρκυρα), και τις γραμμές Αδριατικής (Πάτρα-Ανκόνα* και Πάτρα-Βενετία). Γραμμές – Προορισμοί: *Οι γραμμές Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ανκόνα και Πειραιάς – Ηράκλειο πραγματοποιούνται σε συνεργασία με την Superfast Ferries.

Υπηρετούμε τις αξίες μας ΠοιότηταΕπιλογήΔιάρκειαΑξιοπιστίαΕμπιστοσύνη Πρωταρχικός στόχος της πολιτικής της ΑΝΕΚ είναι να εξασφαλίζει την άψογη ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες, την ασφαλή, άνετη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση των επιβατών της, την εξασφάλιση υγιών και ασφαλών εργασιακών συνθηκών στους εργαζομένους της, καθώς επίσης να φροντίζει για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, αναπτύσσοντας και εφαρμόζοντας σχετικές λειτουργικές διαδικασίες με απόλυτη συμμόρφωση και σεβασμό σε όλες τις διατάξεεις των ελληνικών & διεθνών νόμων. Το όραμά μας:

Η ANEK LINES ηγείται κοινοπραξίας Ελλήνων και Ιταλών εταίρων στην οποία απονεμήθηκε το έργο “SYNTHESIS” μετά την πρόσκληση υποβολής προτάσεων Marco Polo II της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το Υπηρετώντας το όραμα μας…

Το έργο “SYNTHESIS” ανήκει στις Δράσεις κοινής εκμάθησης και θα παρέχει καινοτόμα μαθήματα «εν πλω», σε εμπλεκόμενους στην εφοδιαστική αλυσίδα και θα δημιουργήσει «Δίκτυα Επικοινωνίας και Μάθησης» τα οποία θα προωθήσουν τις «πράσινες» μεταφορές στην Αδριατική και στην Ανατολική Μεσόγειο, μέσα από την δημιουργία και υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών μεταφοράς.

ETAIPOI ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ Εκπαιδευτικές & Συμβουλευτικές Υπηρεσίες, η οποία εξειδικεύεται στην Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού και στην Επαγγελματική Κατάρτιση. Η BPM A.E. η οποία είναι ελληνική ανεξάρτητη εταιρεία Συμβούλων Διοίκησης Επιχειρήσεων, που εξειδικεύεται στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα ανάπτυξης, βελτίωσης, επέκτασης και εκσυγχρονισμού των δομών οργάνωσης, διοίκησης και παραγωγής. Η INTERPORTO MARCHE SpA που είναι το διαμετακομίστικό κέντρο της Περιφέρειας Μάρκε (Marche) στο οποίο ανήκει το λιμάνι της Ανκόνα. ETAIPOI

Η Αδριατική Θάλασσα, όπου δρσαστηριοποείται και η ΑΝΕΚ, αποτελεί ένα σημαντικό κόμβο μεταφορών και εμπορίου μεταξύ της Βόρειας Ευρώπης, της Νότιας Ευρώπης, της Τουρκίας και της Αφρικής. Σε αυτήν δραστηριοποιούνται: 15 Ναυτιλιακές Εταιρείες στις Μεταφορές επιβατών. 23 Ναυτιλιακές Εταιρείες στις εμπορευματικές μεταφορές. 11 Ναυτιλιακές Εταιρείες στις συνδυαστικές μεταφορές. 13 εταιρείες διαχείρισης τρένων.

Προβληματισμοί που οδήγησαν στη δημιουργία του έργου: Οι περιβαλλοντικές ανησυχίες. Η περιορισμένη χρήση συνδυασμένων λύσεων μεταφοράς. Η αναποτελεσματικότητα των υπαρχουσών υπηρεσιών logistics που επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από το οδικό δίκτυο και την εποχικότητα στις θαλάσσιες μεταφορές. Το αυξημένο κόστος μεταφοράς. Oι υποδομές ορισμένων λιμανιών. Η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο ευρωπαικό δίκτυο.

Το έργο αποτελεί μια προηγμένη και καινοτόμο διαδικασία συνεργασίας στον χώρο των εμπορευματικών μεταφορών, με συνολικό στόχο τη δημιουργίας νέων Βέλτιστων Πρακτικών στην Αδριατική Θάλασσα, που απορρέουν από την αλληλεπίδραση των διαφόρων ομάδων-στόχων, δημιουργώντας ταυτόχρονα μια πλατφόρμα τεχνογνωσίας.

Οι 4 κύριες δράσεις εφαρμογής του έργου είναι: Επισκόπηση της υπάρχουσας κατάστασης στην Αδριατική. Προσδιορισμός των αναγκών και εμποδίων μέσα από έρευνα Δημιουργία Δικτύου Μάθησης & Συνεργασίας Υλοποίηση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων «εν πλώ» Διάδοση των αποτελεσμάτων με συνέδρια, ιστοσελίδα

Πρώτα αποτελέσματα από τα ερωτηματολόγια του έργου: Ένας στους δύο μεταφορείς αγοράζει ναύλο μέσω πράκτορα. Δύο στους τρεις θεωρούν ακριβό το ναύλο. Είναι το ζήτημα των ακριβών καυσίμων. Τρεις στους τέσσερεις συστήνουν την ΑΝΕΚ για την ποιότητα των υπηρεσιών της και το φιλικό κλίμα στα καράβια της. Τρεις στους τέσσερεις θεωρούν την ΑΝΕΚ μία παραδοσιακή ακτοπλοϊκή εταιρία με αξιοπιστία και ασφάλεια.

Το έργο σχεδιάστηκε με προτεραιότητες: την Ανταλλαγή γνώσεων την Αύξηση της προσαρμοστικότητας (Δυνατότητα αλλαγής) την Δημιουργία Αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας Αναλυτικά οι δρασεις του έργου :

Επισκόπηση της υπάρχουσας κατάστασης στην Αδριατική: Θα ολοκληρωθεί διερεύνηση της υφιστάμενης κατάστασης στην αγορά εμπορευματικών μεταφορών στην Αδριατική με στόχο τον προσδιορισμό των βέλτιστων πρακτικών μεταφοράς.

Αναγνώριση των εμποδίων και των αναγκών του τομέα των εμπορευματικών μεταφορών: Θα πραγματοποιηθούν 500 συνεντεύξεις με στελέχη και ενδιαφερόμενους φορείς από όλα τα επίπεδα και θα ακολουθήσει ανάλυση και παρουσίαση των αποτελεσμάτων.

Δίκτυο Μάθησης: Θα δημιουργηθεί ένα Δίκτυο Συνεργασίας από εμπειρογνώμονες των μεταφορών στην Αδριατική με απώτερο στόχο να διαμορφώσουν και να αποστείλουν σχετικές προτάσεις προς την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η σημαντική καινοτομία του έργου είναι η «εν πλω» κατάρτιση, με σκοπό να: Εκμεταλλευτεί τον χρόνο αδράνειας των τελικών χρηστών μεταφοράς (οδηγοί). Αυξήσει το ενδιαφέρον για περιβαλλοντικά θέματα. Βελτιώσει την αποτελεσματικότητα των εμπλεκομένων στην εφοδιαστική αλυσίδα. Επικοινωνήσει τις βέλτιστες πρακτικές.

Εκπαίδευση Σκοπός είναι η δημιουργία ενός Εκπαιδευτικού προγράμματος χρησιμοποιώντας υλικό από όλες τις δράσεις, που θα απευθύνεται σε όλους όσους δραστηριοποιούνται στις μεταφορές. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα εφαρμοστεί πιλοτικά «εν πλω» και σε λιμάνια, με βάση τη νέα εποχή στις μεταφορές. Στο σχεδιασμό του δίνεται έμφαση στην εφαρμογή των συνδυαστικών μεταφορών, τις Βέλτιστες Πρακτικές και τη Διαχείριση των Αλλαγών.

Εκπαίδευση Επιγραμματικά οι άξονες που λαμβάνονται υπόψη για τη διαμόρφωση του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι: Το Περιβάλλον Η Ασφάλεια στις μεταφορές Το Νομικό πλαίσιο Η Τεχνολογία Η Οικονομία & το Κόστος Το Θεσμικό πλαίσιο

Αυτοί στους οποίους απευθύνεται η κατάρτιση χωρίζονται σε δύο ομάδες: Ομάδα Α (εκπαίδευση "εν πλω"): Τα άτομα που εμπλέκονται στον τομέα των μεταφορών στην Αδριατική Θάλασσα και στην Ανατολική Μεσόγειο (δηλαδή πλοιοκτήτες, ναυτικοί, οι ιδιοκτήτες φορτηγών, οδηγοί φορτηγών, σιδηροδρομικοί υπάλληλοι, κλπ.) που περιβάλλεται από όλες τις χώρες, όπως όπως η Ιταλία, Ελλάδα, Αλβανία, Βουλγαρία, FUROM, την Τουρκία κλπ. Και Ομάδα Β («επί τόπου» εκπαίδευση): Το προσωπικό γραφείων, διαχείρισης και διοίκησης των λιμένων, σιδηροδρομικών, οδικών και ο δημόσιος τομέας, καθώς και ο Τύπος

Τα πρώτα αποτελέσματα: Συμπληρώθηκαν περίπου 300 ερωτηματολόγια. Οργανώθηκε το πρώτο υλικό κατάρτισης βάσει του ερωτηματολογίου. Δημιουργείται το Δίκτυο Μάθησης και Πληροφόρησης. Ανταποκρίνονται οι άνθρωποι της Μεταφοράς.

Ποια είναι τα καίρια προβλήματα της Μεταφοράς: Το ακριβό καύσιμο για τα φορτηγά. Τα ακριβά ναύλα και τα λοιπά κόστη σχετικά με προηγούμενες χρονιές. Το μεγαλύτερο εμπόδιο στη Μεταφορά είναι η μεγάλη κίνηση των δρόμων Ιταλίας και στις Άλπεις. Το επόμενο μεγάλο εμπόδιο είναι τα προβλήματα γύρω από το ζήτημα των παράνομων μεταναστών.

Ποιες είναι οι ανάγκες μάθησης και υποστήριξης των Μεταφορέων: Δεν γνωρίζουν αρκετά για τις συνδυαστικές μεταφορές. Γνωρίζουν ότι οι συνδυαστικές μεταφορές στην Ελλάδα δεν προωθούνται από κάποια σημαντική πρωτοβουλία ιδιωτική ή κρατική. Δεν χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένες τεχνολογίες αναγνώρισης. Γνωρίζουν κανονισμούς Ασφαλείας για τα επικίνδυνα αγαθά. Προβληματίζονται και αγνοούν πολλές φορές τα νομικά τους δικαιώματα σε ζητήματα παράνομων μεταναστών και διεθνούς οδικής συμπεριφοράς. Έδειξαν μαγάλη προθυμία για την εν πλω κατάρτιση.

Τα αναμενόμενα οφέλη από το έργο είναι: Η περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών από τους εμπλεκόμενους φορείς της εφοδιαστικής αλυσίδας στην Αδριατική θάλασσα. Η αύξηση της ευαισθητοποίησης για το περιβάλλον και την ασφάλεια στις μεταφορές. Δημιουργία προτάσεων για βελτίωση των υποδομών στην Αδριατική. Διερεύνηση των αναγκών για περαιτέρω επενδύσεις.

Ευκαιρίες Την ενίσχυση και προώθηση της έννοιας της συνδυαστικής χρήσης μέσων μεταφοράς. Την ενεργοποίηση και ανάπτυξη των υφιστάμενων ή νέων συνδυαστικών διαδρομών. Την αναγνώριση και προώθηση καλών πρακτικών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το Έργο «SYNTHESIS» αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2013 και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση κατά 50%

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΝΕΚ LINES S.A. Λ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ , Χανιά, Κρήτη Tel: fax: