στο 4ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Ειδική αγωγή και εκπαίδευση Θεσμικό πλαίσιο-εκπαιδευτική παρέμβαση
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Διαγνωστικοί αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς μαθητών με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες είναι τα: ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
1o Δημοτικό Σχολείο Νέας Αλικαρνασσού
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
XATZHNIKOΛΑΣ ΜΙΧΑΗΛ ΠΕ04 Βιολόγος
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
07/09/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2012 Μάριος Μιλτιάδου.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
4η Διημερίδα Πληροφορικής στη Δυτική Μακεδονία Πτολεμαΐδα, 22 & 23 Σεπτ 2006 Η Καινούργια Νομοθεσία για τα Εργαστήρια Πληροφορικής και τα Κέντρα ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
Επιμορφωτικη Ημεριδα «Δρασεις &Προγραμματα Στοχευμενης Εκπαιδευτικης Παρεμβασης Κατα Το Σχολικο Ετος », Δυτ. Θεσ/νίκη, Παρασκευή20 Ιουνίου.
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
ΦΥΣΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΝΕΚΦΕ 7 & 8 Ιουλίου 2014
Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 50/ Δ.Σ.) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες σχετικά με τη διδασκαλία.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Ημερίδα διευθυντών ΠΕ Σερρών Σέρρες 5/12/2013
Σεμινάριο Προγραμματιστών Γυμνασίων Ιούνιος 2013
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Δρ. ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ Σχολική Ψυχολόγος Αν. Προϊσταμένη.
Συνάντηση γνωριμίας με τους γονείς της Α΄ Γυμνασίου, 20 Οκτωβρίου 2014.
ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «O ΑΡΔΗΤΤΟΣ» Έτος ιδρύσεως 1927 Συγκρότηση Επιτροπών Φωτογραφίες-επιμέλεια: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΥ.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Διδακτική Πληροφορικής
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο Ρόλος του Καθηγητή Ειδικής Φυσικής Αγωγής στα ΚΕΔΔΥ
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠ / Υ - Ι V ( για γονείς και εκπαιδευτικούς ) Μάθημα : ΔΕΠ / Υ – Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις Διδάσκουσα : Ε. Διδασκάλου.
Υπεύθυνοι Προγράμματος: Προδρόμου Χρυσούλα (ΠΕ. 05) Γαβριηλίδου Ευθυμία (ΠΕ. 02) Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Τμήμα: Γ2 Επιμέλεια:
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ Αναλυτικό πρόγραμμα και Οδηγίες Φυσικής Α΄Λυκείου.
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
Εμείς τα παιδιά του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου μπορούμε να κολυμπήσουμε και στα βαθιά νερά.
Ειδική Αγωγή – Γενική Αγωγή Αποτελεσματικότερη συνεργασία ΚΕ. Δ. Δ. Υ
στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση (mainstreaming)
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας: Πλαίσιο εφαρμογής
Εξειδίκευση στις Τ.Π.Ε. και Ειδική Αγωγή –
Μαθητές με βαρηκοΐα στην 8η ΕΑΕ Δίον 18/9
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Ενημερωτικη συναντηση με διευθυντεσ σχολικων μοναδων Ν.ΧΑΝΙΩΝ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Εμείς τα παιδιά του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου μπορούμε να κολυμπήσουμε και στα βαθιά νερά.
Δρ. Νικόλαος Τσιγγίλης Σχολικός Σύμβουλος Δ/θμιας Εκπ/σης Πέλλας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Επιμορφωτικός κύκλος ΕΑΕ
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών από Εκπαιδευτικούς στο Σχολείο
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
1 Ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑς1ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ 10 ΧΡΟΝΙΑ Υ.Σ.Ε.Φ.Ε ( ) 10 Χρόνια εργαστήριο Φυσικών Επιστημών.
H λειτουργία των Σχολικών Δικτύων Εκπαίδευσης και Υποστήριξης: Θεσμικό πλαίσιο και παιδαγωγική τεκμηρίωση. Πηλείδου Κωνσταντίνα.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

στο 4ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης Ημερίδα Ανάδειξης Έργου Τμ. Ένταξης Δυτ. Θεσ/νίκης Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2014 Οι Φυσικές Επιστήμες στο Τμήμα Ένταξης στο 4ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης Νικόλαος Νεράντζης, ΠΕ 04.01

Τί κάναμε φέτος ! Οι τρεις διδάσκοντες του ΤΕ (ΠΕ03.50, ΠΕ04.01, ΠΕ34), οι δύο καθηγητές της ΠΣ (ΠΕ02.50, ΠΕ03.50), η μία ΕΒΠ και η μία Ειδική (Ιδιώτης Ψυχολόγος) Βοηθός για ΠΣ, κληθήκαμε να υποστηρίξουμε 36 μαθητές με γνωματεύσεις + 5 από ανίχνευση. Είχαμε τη συνεργασία του Δ/ντή μας (Λ. Μουλογιάννη), του Συλλόγου Διδασκόντων, των γονέων/κηδεμόνων, του οικείου ΚΕΔΔΥ, της Συμβούλου ΕΑΕ και των Κοιν. Λειτουργών Σ. Σακονίδου (ΟΑΕΔ*) & Δ. Πουκαμισά (από ΣΔΕΥ*).

Τμήμα Ένταξης – Πόσοι… Στο ΤΕ υποστηρίξαμε, προοδευτικά, 26 μαθητές με αναπηρία ή/και ΕΕΑ (23 από τους 36 μαθ. με γνωματεύσεις και 3 από ανίχνευση) * ο μαύρος αριθμός δηλώνει πόσοι μαθ. φοιτούν στο ΤΕ με διάγνωση, ο μπλε αριθμός δηλώνει πόσοι μαθ. φοιτούν στο ΤΕ από ανίχνευση, ο κόκκινος αριθμός δηλώνει πόσοι μαθητές υπάρχουν στο τμήμα και δεν φοιτούν στο ΤΕ, ο γκρι αριθμός δηλώνει μαθητές από ανίχνευση που δεν φοιτούν στο ΤΕ

Ανίχνευση… Νομικό Πλαίσιο ΦΕΚ 449, τ.Β΄,03-04-200  «Καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων…»  Εκπαιδευτικοί των τμημάτων ένταξης (Τ.Ε.): 1. Αξιολογούν τους μαθητές για τη διερεύνηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών με βάση τις προτάσεις οι οποίες έχουν υποβληθεί στο σύλλογο διδασκόντων από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τάξεων. + Επικοινωνία γονέων/κηδεμόνων + Πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων. Εργαλεία: ΑΜΔΕ, ΛΑΜΔΑ.

Πώς… Πρόγραμμα 2 ώρες Γλωσσικά 2 ώρες Μαθηματικά 2 ώρες ΦΕ «κυκλικό κυλιόμενο» εβδομαδιαίο πρόγραμμα. 2 ώρες Γλωσσικά 2 ώρες Μαθηματικά 2 ώρες ΦΕ + διαγωνίσματα  http://teacher-collaboration.uth.gr/doc10.aspx

Πώς… Συνδιδασκαλίες (one teach – one observe , one teach – one drift)  http://teacher-collaboration.uth.gr/doc10.aspx

Πώς… Επιδιώχθηκε η συμμετοχή των μαθητών σε Δραστηριότητες & Προγράμματα. Τέθηκαν στόχοι που επιτεύχθηκαν (στη συντριπτι- κή τους πλειοψηφία), παρά τα σημαντικά συμβάντα ζω- ής που βιώνουν ορισμένοι από τους μαθητές μας (θρήνος*, οικονομική κρίση , κ.ά.). hydrobot  2310 510 010 4gym-stavroup, eratosthenes.ea.gr, hydrobots

Πώς… Σημειώσεις, Μνημονικά Τρικ, Εννοιολογικοί Χάρτες…  http://4myfiles.wordpress.com

Πώς… Α΄ Γυμνασίου στη Βιολογία: Μνημονικά Τρικ, Εννοιολογικοί Χάρτες… ένας επιστήμονας από την Ήπειρο στήμονας & ύπερος μια Ελένη στη κερκίδα κερκίδα & ωλένη πίτσα πεπερόνι ! κνήμη & περόνη Φωτογραφίες από www.dreamstime.com  http://4myfiles.wordpress.com

Β΄ Γυμνασίου Πώς… Εκπαιδευτικό Υλικό/Φύλλα Εργασίας - Φυσικές Επιστήμες Ενέργεια: μορφές και μετατροπές *  http://4myfiles.wordpress.com

Πώς… Β΄ Γυμνασίου Πειράματα με απλά υλικά - Φυσικές Επιστήμες PhΕT under-pressure_el.jar * επέκταση γνώσης : χύτρα ταχύ-τητας, Under pressure των QUEEN, παρασκευή υδρογονανθράκων & δι-αμαντιών, σεισμοί, πτήση, “sonic boom” , ατμόσφαιρα, κ.ά.  http://4myfiles.wordpress.com

Γ΄ Γυμνασίου Πώς… Εκπαιδευτικό Υλικό/Σενάριο Μαθήματος - Φυσικές Επιστήμες Guided science inquiry Electricity Lab Πειράματα με “απλά” υλικά Ενεργειακά διαγράμματα 1η 2η Open inquiry Πείραμα με “απλά” υλικά 3η Guided science inquiry Αναλογίες * golab  http://4myfiles.wordpress.com

Τι μέλλει γενέσθαι … Ανάπτυξη ΤΕ ΕΔΕΑΥ (?) ΜΕΡΙΜΝΑ «Ευαισθητοποίηση στη Διαφορετικότητα» + οικείο ΚΕΔΔΥ // ΠΣ Εμπέδωση διαδικασιών & κουλτούρας Ένταξης/Συμπερίληψης ( συστηματικότητα + συνέχεια + συνεργασία )

 4myfiles.wordpress.com  abc57001@gmail.com σας ευχαριστώ  4myfiles.wordpress.com  abc57001@gmail.com