στο 4ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης Ημερίδα Ανάδειξης Έργου Τμ. Ένταξης Δυτ. Θεσ/νίκης Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2014 Οι Φυσικές Επιστήμες στο Τμήμα Ένταξης στο 4ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης Νικόλαος Νεράντζης, ΠΕ 04.01
Τί κάναμε φέτος ! Οι τρεις διδάσκοντες του ΤΕ (ΠΕ03.50, ΠΕ04.01, ΠΕ34), οι δύο καθηγητές της ΠΣ (ΠΕ02.50, ΠΕ03.50), η μία ΕΒΠ και η μία Ειδική (Ιδιώτης Ψυχολόγος) Βοηθός για ΠΣ, κληθήκαμε να υποστηρίξουμε 36 μαθητές με γνωματεύσεις + 5 από ανίχνευση. Είχαμε τη συνεργασία του Δ/ντή μας (Λ. Μουλογιάννη), του Συλλόγου Διδασκόντων, των γονέων/κηδεμόνων, του οικείου ΚΕΔΔΥ, της Συμβούλου ΕΑΕ και των Κοιν. Λειτουργών Σ. Σακονίδου (ΟΑΕΔ*) & Δ. Πουκαμισά (από ΣΔΕΥ*).
Τμήμα Ένταξης – Πόσοι… Στο ΤΕ υποστηρίξαμε, προοδευτικά, 26 μαθητές με αναπηρία ή/και ΕΕΑ (23 από τους 36 μαθ. με γνωματεύσεις και 3 από ανίχνευση) * ο μαύρος αριθμός δηλώνει πόσοι μαθ. φοιτούν στο ΤΕ με διάγνωση, ο μπλε αριθμός δηλώνει πόσοι μαθ. φοιτούν στο ΤΕ από ανίχνευση, ο κόκκινος αριθμός δηλώνει πόσοι μαθητές υπάρχουν στο τμήμα και δεν φοιτούν στο ΤΕ, ο γκρι αριθμός δηλώνει μαθητές από ανίχνευση που δεν φοιτούν στο ΤΕ
Ανίχνευση… Νομικό Πλαίσιο ΦΕΚ 449, τ.Β΄,03-04-200 «Καθορισμός των ιδιαίτερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων…» Εκπαιδευτικοί των τμημάτων ένταξης (Τ.Ε.): 1. Αξιολογούν τους μαθητές για τη διερεύνηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών με βάση τις προτάσεις οι οποίες έχουν υποβληθεί στο σύλλογο διδασκόντων από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τάξεων. + Επικοινωνία γονέων/κηδεμόνων + Πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων. Εργαλεία: ΑΜΔΕ, ΛΑΜΔΑ.
Πώς… Πρόγραμμα 2 ώρες Γλωσσικά 2 ώρες Μαθηματικά 2 ώρες ΦΕ «κυκλικό κυλιόμενο» εβδομαδιαίο πρόγραμμα. 2 ώρες Γλωσσικά 2 ώρες Μαθηματικά 2 ώρες ΦΕ + διαγωνίσματα http://teacher-collaboration.uth.gr/doc10.aspx
Πώς… Συνδιδασκαλίες (one teach – one observe , one teach – one drift) http://teacher-collaboration.uth.gr/doc10.aspx
Πώς… Επιδιώχθηκε η συμμετοχή των μαθητών σε Δραστηριότητες & Προγράμματα. Τέθηκαν στόχοι που επιτεύχθηκαν (στη συντριπτι- κή τους πλειοψηφία), παρά τα σημαντικά συμβάντα ζω- ής που βιώνουν ορισμένοι από τους μαθητές μας (θρήνος*, οικονομική κρίση , κ.ά.). hydrobot 2310 510 010 4gym-stavroup, eratosthenes.ea.gr, hydrobots
Πώς… Σημειώσεις, Μνημονικά Τρικ, Εννοιολογικοί Χάρτες… http://4myfiles.wordpress.com
Πώς… Α΄ Γυμνασίου στη Βιολογία: Μνημονικά Τρικ, Εννοιολογικοί Χάρτες… ένας επιστήμονας από την Ήπειρο στήμονας & ύπερος μια Ελένη στη κερκίδα κερκίδα & ωλένη πίτσα πεπερόνι ! κνήμη & περόνη Φωτογραφίες από www.dreamstime.com http://4myfiles.wordpress.com
Β΄ Γυμνασίου Πώς… Εκπαιδευτικό Υλικό/Φύλλα Εργασίας - Φυσικές Επιστήμες Ενέργεια: μορφές και μετατροπές * http://4myfiles.wordpress.com
Πώς… Β΄ Γυμνασίου Πειράματα με απλά υλικά - Φυσικές Επιστήμες PhΕT under-pressure_el.jar * επέκταση γνώσης : χύτρα ταχύ-τητας, Under pressure των QUEEN, παρασκευή υδρογονανθράκων & δι-αμαντιών, σεισμοί, πτήση, “sonic boom” , ατμόσφαιρα, κ.ά. http://4myfiles.wordpress.com
Γ΄ Γυμνασίου Πώς… Εκπαιδευτικό Υλικό/Σενάριο Μαθήματος - Φυσικές Επιστήμες Guided science inquiry Electricity Lab Πειράματα με “απλά” υλικά Ενεργειακά διαγράμματα 1η 2η Open inquiry Πείραμα με “απλά” υλικά 3η Guided science inquiry Αναλογίες * golab http://4myfiles.wordpress.com
Τι μέλλει γενέσθαι … Ανάπτυξη ΤΕ ΕΔΕΑΥ (?) ΜΕΡΙΜΝΑ «Ευαισθητοποίηση στη Διαφορετικότητα» + οικείο ΚΕΔΔΥ // ΠΣ Εμπέδωση διαδικασιών & κουλτούρας Ένταξης/Συμπερίληψης ( συστηματικότητα + συνέχεια + συνεργασία )
4myfiles.wordpress.com abc57001@gmail.com σας ευχαριστώ 4myfiles.wordpress.com abc57001@gmail.com