Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Ε – Στ Δημοτικού
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
Φυσική Αγωγή Ε΄- ΣΤ΄ Δημοτικού Τα νέα βιβλία εκπαιδευτικού & μαθητή
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
“Σχεδιασμός μαθήματος Φ.Α. - ωριαίο πλάνο διδασκαλίας”
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
Δειγματική διδασκαλία
Κλασσικός αθλητισμός στο Γυμνάσιο
ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Σεμινάριο εκπαιδευτικών Φ.Α Ροδόπης επιτραπέζιας αντισφαίρισης Μαυρίδης Γεώργιος Χατζόπουλος Γεώργιος Κομοτηνή – Μάρτιος 2015.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
Προπονητική ποδοσφαίρου
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Πλουμίδου Βρεττούλα Πλουμίδου Βρεττούλα Α.Ε.Μ.: 806 Α.Ε.Μ.: 806 Ακαδημαϊκό Έτος ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ & Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ N. Apostolidis Ph.D.
ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΟΜΑΔΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΜΥΝΑ
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Βιολογία Γυμνασίου.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΖΩΝΗ Χώροι υπευθυνότητας ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 1. Καλύπτει την κορυφή.
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ N. Apostolidis Ph.D..
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ

ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ Βασικές στάσεις Στάσεις ετοιμότητας, αμυντική στάση Μετακινήσεις Τρέξιμο, πλάγια μετακίνηση Είδη πάσας Πάσα στήθους- σκαστή – πάνω από το κεφάλι – μ’ ένα χέρι – χέρι με χέρι - με κίνηση Σταματήματα στροφές Σταμάτημα με βηματισμό – με άλμα, μετωπιαία στροφή, ραχιαία στροφή Ντρίμπλα Ντρίμπλα ελέγχου – προωθητική – σταυρωτή – αντίστροφη, συνδυασμός πάσας – ντρίμπλας Σουτ Σουτ από στάση – με άλμα –μετά από ντρίμπλα – μετά από πάσα, μπάσιμο σουτ Κατανόηση της δομής του παιχνιδιού Η έννοια του χώρου στην άμυνα & επίθεση Συνδυασμός των παραπάνω βασικών δεξιοτήτων σε παιχνίδια με αγωνιστική μορφή Οργάνωση πρωταθλήματος της τάξης από τους μαθητές Ιστορικά στοιχεία του αθλήματος Χαρακτηριστικοί σταθμοί της εξέλιξης του αθλήματος σε διεθνές επίπεδο Βασικοί κανονισμοί του αθλήματος Διαστάσεις γηπέδου – αριθμός παικτών βασικοί χρόνοι & παραβάσεις

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΟΤΗΤΑ:1 ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΟΤΗΤΑ:1 ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ Μ Α Θ Η 1.1 ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ : Βασικές στάσεις - μετακινήσεις Έμφαση στην : δια βίου άσκηση για την υγεία Μέθοδος διδασκαλίας: Αυτοελέγχου Όργανα – Υλικά: 2 μπάλλες Φωτοτυπίες καρτών 1.1. & 1.2 Μολύβια Σ’ αυτό το μάθημα οι μαθητές: Θα κάνουν εξάσκηση στις βασικές στάσεις ετοιμότητας (άμυνας – επίθεσης) Θα αυτοαξιολογηθούν στις δεξιότητες Θα εξασκηθούν στη μέτρηση τις καρδιακής συχνότητας Ο ΕΦΑ θα κάνει τις απαραίτητες προσαρμογές στο μάθημά του ανάλογα με τις εγκαταστάσεις που διαθέτει – τις ικανότητες των μαθητών Αναφέρονται: Ο Γενικός στόχος του μαθήματος Οι επιμέρους στόχοι του μαθήματος Τα υλικά, τα οποία είναι ενδεικτικά

Έμφαση στη δια βίου άσκηση για υγεία Επιδιώκουμε την σύνδεση της άσκησης με την υγεία τόσο στην διάρκεια της φοίτησης όσο και κατά την αποφοίτηση Οι μαθητές πρέπει να κατανοήσουν πως η άσκηση συμβάλλει στην προαγωγή της υγείας Οι μαθητές πρέπει να μάθουν πώς να ασκούνται σωστά και πώς να αξιοποιούν τις ευκαιρίες που τους δίνονται εκτός ωραρίου σχολείου

Έμφαση στη δια βίου άσκηση για υγεία Για την εφαρμογή στο σχολείο οι μαθητές πρέπει να κατανοήσουν: Γιατί η συστηματική συμμετοχή σε φυσικές δραστηριότητες επηρεάζει την σωματική & ψυχική υγεία Ότι μπορούν να γυμνάζονται μόνοι τους Ότι μπορούν να εντάξουν ένα πρόγραμμα εκγύμνασης στην καθημερινή ζωή Ότι μπορούν να απολαμβάνουν κάθε μορφή φυσικής δραστηριότητας

Έμφαση στη δια βίου άσκηση για υγεία Εκτός των κινητικών δεξιοτήτων πρέπει να διδαχθούν : Δεξιότητες αξιολόγησης του επιπέδου της ΦΚ Δεξιότητες σχεδιασμού ενός προγράμματος εξάσκησης Η αξία των αθλημάτων στο πρόγραμμα

Η μέθοδος του αυτοελέγχου Ι • Η μέθοδος του αυτοελέγχου χρησιμοποιείται όταν στόχος είναι να μάθουν οι μαθητές να εκτελούν μια άσκηση και να αξιολογούν οι ίδιοι την απόδοσή τους. • Όταν χρησιμοποιείται η μέθοδος αυτή, οι μαθητές δουλεύουν μόνοι τους χρησιμοποιώντας κριτήρια τα οποία έχει προετοιμάσει ο καθηγητής

Η μέθοδος του αυτοελέγχου ΙΙ Ο ρόλος του μαθητή Εκτελεί την άσκηση Ελέγχει την απόδοσή του στην άσκηση Χρησιμοποιεί τα κριτήρια για ατομική βελτίωση Ο ρόλος του ΚΦΑ Προετοιμάζει το αντικείμενο διδασκαλίας & τα κριτήρια Απαντάει σε ερωτήσεις που υποβάλλει ο μαθητής Αρχίζει την επικοινωνία με τον μαθητή

Η μέθοδος του αυτοελέγχου ΙΙΙ Χρησιμοποιείται: Όταν ο στόχος είναι η διδασκαλία της αυτοαξιολόγησης Όταν θέλουμε να σταματήσει ο μαθητής να εξαρτάται από εξωτερική ανατροφοδότηση &να αναπτύξει αυτοπεποίθηση Όταν στόχος είναι να κατανοήσει ο μαθητής το τι μπορεί να πετύχει

Η μέθοδος του αυτοελέγχου ΙV Για να πετύχει το μάθημα πρέπει: Οι μαθητές να είναι πρόθυμοι να ασκηθούν μόνοι τους Τα κριτήρια να έχουν γραφτεί με απλά λόγια ανάλογα με το επίπεδο των μαθητών

ΚΑΡΤΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΚΑΡΔΙΑΚΗΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ 1.1 Η καρδιακή μου συχνότητα στην ηρεμία είναι…. 2 Η καρδιακή μου συχνότητα μετά την άσκηση με περπάτημα είναι…. 3 Η καρδιακή μου συχνότητα μετά την άσκηση με χαλαρό τρέξιμο είναι…. 4 Η καρδιακή μου συχνότητα μετά την άσκηση με έντονο τρέξιμο είναι…. 5 Η καρδιακή μου συχνότητα μετά την άσκηση με παιχνίδι είναι….

ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΠΛΑΓΙΑ ΒΗΜΑΤΑ Είναι ο κορμός όρθιος; Παραμένει το σώμα στο ίδιο ύψος κατά τη μετακίνηση; Παραμένουν τα πόδια μακριά το ένα από το άλλο κατά την μετακίνηση; Είναι το ένα πόδι μακριά από το άλλο ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΠΛΑΓΙΑ ΒΗΜΑΤΑ Είναι τα χέρια ψηλά & οι αγκώνες λυγισμένοι; Είναι τα γόνατα λυγισμένα; Είναι η βάση στήριξης μεγάλη; ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ Είναι οι αγκώνες κοντά στο σώμα; Είναι τα γόνατα ελαφρά λυγισμένα; Είναι τα πέλματα παράλληλα; Είναι το άνοιγμα των ποδιών στο ύψος των ώμων; ΣΤΑΣΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ

Η δομή του κάθε μαθήματος Κάθε μάθημα χωρίζεται σε 3 βασικά μέρη (εισαγωγικό, κύριο και τελικό μέρος) Το εισαγωγικό μέρος καταλαμβάνει η προθέρμανση (για λόγους οικονομίας χώρου, συνήθως δεν περιγράφονται συγκεκριμένες ασκήσεις, απλά αναφέρεται η λέξη «Προθέρμανση») Στο κύριο μέρος γίνεται η ανάπτυξη του περιεχομένου που οδηγεί στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί στην αρχή του μαθήματος και συνάγονται από τους στόχους της διδακτικής ενότητας Το τελικό μέρος καταλαμβάνει η «αποθεραπεία» ή «ανακεφαλαίωση» ή «το θέμα της ημέρας» (που δίνει την ευκαιρία για διαθεματική ή διεπιστημονική προσέγγιση), ανάλογα με το μάθημα

ΕΝΟΤΗΤΑ1: ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Ρωτάμε τους μαθητές για την καλαθοσφαίριση Ζητούμε να μελετήσουν το Βιβλίο του μαθητή τα ιστορικά στοιχεία του αθλήματος και τους βασικούς κανονισμούς (σελ. 30 -32) Ενημερώνουμε τους μαθητές για το πώς η άσκηση επηρεάζει την καρδιακή συχνότητα.

ΕΝΟΤΗΤΑ1:ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ Μέτρηση – καταγραφή της Καρδιακής συχνότητας σε ηρεμία Χαλαρό τρέξιμο γύρω από το γήπεδο

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΣ Διδασκαλία & επίδειξη των βασικών στάσεων Επίδειξη της στάσης ετοιμότητας 1η άσκηση: οι μαθητές εκτελούν & χρησιμοποιούν την κάρτα διορθώνοντας τα λάθη τους

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΣ Επίδειξη της αμυντικής στάσης 2η άσκηση: οι μαθητές εκτελούν & χρησιμοποιούν την κάρτα διορθώνοντας τα λάθη τους

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΣ Επίδειξη της κίνησης των πλάγιων βημάτων 3η άσκηση: οι μαθητές εκτελούν & χρησιμοποιούν την κάρτα διορθώνοντας τα λάθη τους

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΣ 4η άσκηση: Παιχνίδι εμπέδωσης των ασκήσεων Ελεύθερο περπάτημα. Με μονό σφύριγμα στάση ετοιμότητας Με διπλό σφύριγμα αμυντική στάση Με τριπλό σφύριγμα πλάγια βήματα Στο τέλος καταγράφουν την καρδιακή συχνότητα στην κάρτα 1.1 Χαλαρό τρέξιμο (επαναλαμβάνεται η άσκηση) Έντονο τρέξιμο (επαναλαμβάνεται η άσκηση)

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΣ 5η άσκηση: Παιχνίδι – «μπάσκετ χωρίς ντρίμπλα» Οι μαθητές παίζουν 3:3 χωρίς ντρίμπλα Παρέχουμε ανατροφοδότηση μόνον για τις κινήσεις που διδάχθηκαν Στο τέλος του παιχνιδιού καταγράφουν την συχνότητα στην κάρτα 1.1

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΤΕΛΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Γίνεται αποκατάσταση και παράλληλα πληροφορούμε τους μαθητές για την πορεία του μαθήματος Θέμα ημέρας: μπορεί η άσκηση να συμβάλλει στην προαγωγή της υγείας; (σελ. 73) Πως μεταβάλλεται η καρδιακή συχνότητα από δραστηριότητα σε δραστηριότητα; Καταγράψτε την καρδιακή σας συχνότητα σε δραστηριότητες εκτός σχολείου