 Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τον αθλητισμό, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν πολλές διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλλα και στο τρόπο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Απόψεις, Γνώσεις και Θέσεις των Μαθητών για Θέματα Ντόπινγκ
Advertisements

Ισορροπημένη διατροφή
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΥ ΖΗΝ Περιφερειακό Γυμνάσιο Αγίας Βαρβάρας ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Άννα Κοστούνοβα Β'3 Άντρια ΠαναγιώτουΒ.
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΥ ΖΗΝ Άννα Κοστούνοβα Β'3 Άντρια ΠαναγιώτουΒ '6 Δήμητρα Σταύρου Β'1 Ελένη Θεοφάνους Β '1 Ευαγγελία Χαραλάμπους Β'3 Κάλλια Γρηγορίου.
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Γυναικείο Ποδόσφαιρο Ποιος είπε ότι το ποδόσφαιρο είναι μόνο αντρικό άθλημα; Υπάρχουν και γυναίκες που είναι εξίσου ταλαντούχες. Γενικώς τα αγόρια έχουμε.
Εργασία για > Παπαδοπούλου Νικολέτα ΒΛ2 Σχολικό Έτος:
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ - ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
«Στατιστική έρευνα για τα κινητά τηλέφωνα»
ΑΠ Βεζυρίδης Θ. Γεωργιάδης Δ. Μπορομπόκα Στ. Χριστοπούλου Ε.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΘΕΜΑ:ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ. ΟΜΑΔΑ:ΧΧΧΕ.
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Α1 - Α
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
Μέτα από την έρευνα μας, πάνω στα προβλήματα της οσφυϊκής μοίρας και στη μελέτη μας πάνω στην ανατομία της σπονδυλικής στήλης του ανθρώπου, δημιουργήσαμε.
Πριν χρόνια στις ΗΠΑ πραγματοποιήθηκε μια μελέτη για να προσδιορίσει γιατί το πέος του άνδρα είναι φαρδύτερο στην άκρη. Η μελέτη διήρκεσε 2 χρόνια και.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
ΈΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Αρχικά ερευνήσαμε ποια είναι η συχνότητα κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών από τα παιδιά του σχολείου.
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
Τρεις άντρες κάθονται σε ένα μπαρ και συζητούν. Λέει ο πρώτος:
Ο ρόλος του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο Σχολείο Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, Ιούνιος 2009.
Πεπόνι, πεπόνι! σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΕΨΗ ΣΤOΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός:ΝΑΛΜΠΑΝΤΗ ΜΑΡΙΑ Τάξη:Δ1΄ Π.Π.Σ.Π.Π.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Η διατηρησιμότητα των πελατών στο γυμναστήριο.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ 3 ος Διαγωνισμός Έφηβου Μεσσήνιου Καταναλωτή.
Υγιεινή διατροφή: Είμαστε ό,τι τρώμε. Μια εργασία των μαθητών της Β΄ τάξης.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 5: Προγράμματα άσκησης 1. Βασικές αρχές Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Τμήμα Επιστήμης Διατροφής-Διατροφολογίας Πρακτική άσκηση στην Κοινότητα Δημοτικό Γυμναστήριο Πετρούπολης ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ Α.Μ.
Άθληση – άσκηση - Υγεία Ειμαστε Οι : Dream team Βασιλογλου Δημητρης Μαραζογλου Αλεξανδρος Καφαλιδης Χαραλαμπος Ριζος Αργυρης Χατζηκωνσταντινου πολυδευκης.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ Γ. Π. Α Μια χαρτογράφηση των ιδιωτικών επιχειρήσεων που απασχολούν Γεωπόνους.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
ΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΝΕΑΡΗ ΗΛΙΚΙΑ Αθλητισμός:Ευχή ή Κατάρα
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Άθληση και μαθητής Η ομάδα εργασίας μας ανέλαβε να ασχοληθεί με τη σημασία της άθλησης στη ζωή των μαθητών και τις θετικές επιπτώσεις της άθλησης στη.
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
ΤΑΞΗ: Α2 ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Γυμνάσιο Μετaμόρφωσης
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΚΑΡΔΙΑΓΓΕΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (Καρδιά & Κυκλοφορικό)
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Αθλητισμός στο νησί μας Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τον αθλητισμό, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν πολλές διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλλα και στο τρόπο που αθλούνται το καθένα ξεχωριστά. Αρχικά είδαμε πως κατά ένα μεγάλο ποσοστό οι άντρες γυμνάζονται περισσότερο από τις γυναίκες.

ΑΝΤΡΕΣ Α : καθημερινά, Β : τρείς φορές την εβδομάδα, Γ : μία φορά την εβδομάδα Δ : πολύ σπάνια, Ε : τίποτα από τα παραπάνω

 Στη συνέχεια, χωρίσαμε τον τρόπο άθλησης σε διάφορες κατηγορίες ( π. χ ατομικός / ομαδικός αθλητισμός, γυμναστήριο κ. α ) και τα αποτελέσματα της s τατιστικής έδειξαν ότι, οι γυναίκες προτιμούν την άσκηση στο γυμναστήριο αλλά και σε ατομικά αθλήματα, σε αντίθεση με τους άντρες που αθλούνται και αυτοί στο γυμναστήριο, αλλά έχουν ως πρώτη τους επιλογή τα ομαδικά αθλήματα.

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΝΤΡΕΣ Α : γυμναστήριο, Β : ομαδικό άθλημα, Γ : ατομικό άθλημα

. Όσον αφορά το γιατί επιλέγει κανείς να αθληθεί, πάνω από τις μισές γυναίκες απάντησαν πως γυμνάζονται για να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση ή να τη διατηρήσουν. Από την άλλη πλευρά οι άντρες έδειξαν με την απάντησή τους πως οι μισοί γυμνάζονται για τη δική τους ψυχαγωγία και ευχαρίστηση, ενώ οι υπόλοιποι όπως και οι γυναίκες για τη καλή φυσική κατάσταση.

ΑΝΤΡΕΣ Α : για λόγους υγείας, Β : για λόγους ψυχαγωγίας, Γ : για να βελτιώσω την φυσική μου κατάσταση, Δ : άλλο

 Τέλος σημαντικό είναι να επισημάνουμε πως και τα δύο φύλλα, προσπαθούν, όσο το δυνατόν περισσότερο, να συνδυάσουν τη γυμναστική που κάνουν, με τη σωστή και ισορροπημένη διατροφή, ώστε να επιτύχουν τη σωστή λειτουργία του οργανισμού τους.

Α : ναι, Β : όχι