Ελληνικό Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο & Επιχειρηματικότητα Αναγνωστόπουλος Χρήστος ( PhD cand ) Salford Business School.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

Στόχος του προγράμματος
SWOT ANALYSIS ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Η κρίση και το πρόβλημα της διακυβέρνησης στην ελληνική κοινωνία Σταύρος Ιωαννίδης.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Εμμανουήλ Κ.Κονδύλης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς Μέλος Διεθνούς Ακαδημίας Επιχειρηματικότητας (Jonkoping University, Σουηδία) MONEY SHOW Αθήνα, 19.
ENA ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ Η ΝΕΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΥΠΕΞ “ΑGORA”
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ & ΤΟΠΙΚΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ.
Εκπαίδευση στην Επιχειρηματικότητα: για έναν δημιουργικό τρόπο σκέψης 27/4/2012 “Σπουδές και Σταδιοδρομία” Ελληνογερμανική Αγωγή Αλέξης Κομσέλης ALBA Hub.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΠΣΑΟΣ & ΑΘΙΝΕΕ--Χρήστος Αναγνωστόπουλος.  ΠΑΕ Κόρινθος / Ολυμπιακός Λουτρακίου  BA (Hons) Sport Management (B’ham)  MRes Business in Football (London)
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Ο ρΟλοΣ και η συνεισφορΑ των γραφιστΩν προς την αειφορΙα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
E -ΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Στρατηγική και Ανθρώπινοι Πόροι Φεβρουάριος 2006.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΤΕΕ/ΤΚΜ Απασχόληση Επιχειρηματικότητα Εβρενογλου Βασίλης Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός αν. Προϊστάμενος Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων 1 Δεκεμβρίου 2014.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Σύστημα Παρακολούθησης και Αξιολόγησης των Στρατηγικών Έρευνας και Καινοτομίας για την Έξυπνη Εξειδίκευση.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Οι θέσεις του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και του Βιοτεχνικού Πάρκου Ρεθύμνης Α.Ε για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Αποτελέσματα ανοικτής διαβούλευσης.
Διοίκηση επιχειρήσεων ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΤΑΥΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΠ
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών « Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών & Επιχειρήσεων Τάκης Αλεξόπουλος Επίκουρος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Ομιλία Σπύρου Βούγια Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Αθήνα, 13 Απριλίου 2011 Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων 1.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Επιχειρηματικότητα στην Πληροφορική Α΄
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Αλέξανδρος-Ανδρέας Κύρτσης
ΜΑΘΗΜΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο. ΒΡΟΝΤΟΥ, PhD
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα
Η έννοια της επιχείρησης
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Διεθνείς Επιχειρήσεις και Επενδύσεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ελληνικό Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο & Επιχειρηματικότητα Αναγνωστόπουλος Χρήστος ( PhD cand ) Salford Business School

Όλο και πιό συχνά ακούγεται...  ΠΑΕ = επιχειρήσεις  Επιχειρηματικός σχεδιασμός  Αποτελεσματική διοίκηση  Στρατηγικές Marketing  Εμπορευματοποίηση  Budget  Χρέη

Μετάβαση ή Μεταβολή

Μετάβαση = προορισμός (δηλ. αφετηρία και στάση) Μεταβολή = ‘διαδικασία’ ανακάλυψης που ξεδιπλώνεται στο χρόνο -κοινωνικοί, πολιτικοί, οικονομικοί παράγοντες

«Ποδοσφαιρική Επιχειρηματικότητα»  «Το σύνολο των οργανωσιακών γνώσεων και εμπορικών δραστηριοτήτων που σχετίζεται ή/και αφορά στο χώρο του σύγχρονου επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Τόσο η οργάνωση όσο και οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο επιδεικνύει, με σημαντικότερο αυτό του ρόλου του στην τοπική, αλλά και ευρύτερη κοινωνία»

«Ποδοσφαιρική Επιχειρηματικότητα»  «Το σύνολο των οργανωσιακών γνώσεων και εμπορικών δραστηριοτήτων που σχετίζεται ή/και αφορά στο χώρο του σύγχρονου επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Τόσο η οργάνωση όσο και οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο επιδεικνύει, με σημαντικότερο αυτό του ρόλου του στην τοπική, αλλά και ευρύτερη κοινωνία» Πρακτικές management για εξασφάλιση βιωσιμότητας/ αποτελεσματικότητας/ αποδοτικότητας (αγωνιστικοί + μη- αγωνιστικοί στόχοι)

«Ποδοσφαιρική Επιχειρηματικότητα»  «Το σύνολο των οργανωσιακών γνώσεων και εμπορικών δραστηριοτήτων που σχετίζεται ή/και αφορά στο χώρο του σύγχρονου επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Τόσο η οργάνωση όσο και οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο επιδεικνύει, με σημαντικότερο αυτό του ρόλου του στην τοπική, αλλά και ευρύτερη κοινωνία» Επιχειρηματικά πλάνα εταιρειών (εκτός ποδοσφαίρου) που επικεντρώνονται στο χώρο του ποδοσφάιρου με σκοπό το κέρδος

«Ποδοσφαιρική Επιχειρηματικότητα»  «Το σύνολο των οργανωσιακών γνώσεων και εμπορικών δραστηριοτήτων που σχετίζεται ή/και αφορά στο χώρο του σύγχρονου επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Τόσο η οργάνωση όσο και οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο επιδεικνύει, με σημαντικότερο αυτό του ρόλου του στην τοπική, αλλά και ευρύτερη κοινωνία» ‘00s UEFA, Super League =ντιρεκτίβες Νέα αγορά υπηρεσιών, προϊόντων, ιδεών

«Ποδοσφαιρική Επιχειρηματικότητα»  «Το σύνολο των οργανωσιακών γνώσεων και εμπορικών δραστηριοτήτων που σχετίζεται ή/και αφορά στο χώρο του σύγχρονου επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Τόσο η οργάνωση όσο και οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο επιδεικνύει, με σημαντικότερο αυτό του ρόλου του στην τοπική, αλλά και ευρύτερη κοινωνία»  Έξι (6) παράμετροι

«Ποδοσφαιρική Επιχειρηματικότητα»  «Το σύνολο των οργανωσιακών γνώσεων και εμπορικών δραστηριοτήτων που σχετίζεται ή/και αφορά στο χώρο του σύγχρονου επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Τόσο η οργάνωση όσο και οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο επιδεικνύει, με σημαντικότερο αυτό του ρόλου του στην τοπική, αλλά και ευρύτερη κοινωνία» Κοινωνικό-πολιτικό πλαίσιο (με τις ιδιαιτερότητές του)

«Ποδοσφαιρική Επιχειρηματικότητα»  «Το σύνολο των οργανωσιακών γνώσεων και εμπορικών δραστηριοτήτων που σχετίζεται ή/και αφορά στο χώρο του σύγχρονου επαγγελματικού ποδοσφαίρου. Τόσο η οργάνωση όσο και οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο επιδεικνύει, με σημαντικότερο αυτό του ρόλου του στην τοπική, αλλά και ευρύτερη κοινωνία» Ιστορικές ρίζες – παράδοση (κάθε) ΠΑΕ – Εφαρμογή στρατηγικών κοινωνικών προγραμμάτων, πέρα από φιλανθρωπικές πρακτικές

‘Εξι παράμετροι που διαφοροποιούν το σύγχρονο ποδόσφαιρο από τους υπόλοιπους επιχειρηματικούς τομείς (1) Τελικό ‘προϊόν Προϊόν ομάδας ‘Προϊόν πρωταθλή ματος

‘Εξι παράμετροι που διαφοροποιούν το σύγχρονο ποδόσφαιρο από τους υπόλοιπους επιχειρηματικούς τομείς (2)

‘Εξι παράμετροι που διαφοροποιούν το σύγχρονο ποδόσφαιρο από τους υπόλοιπους επιχειρηματικούς τομείς (3)

‘Εξι παράμετροι που διαφοροποιούν το σύγχρονο ποδόσφαιρο από τους υπόλοιπους επιχειρηματικούς τομείς (4)

‘Εξι παράμετροι που διαφοροποιούν το σύγχρονο ποδόσφαιρο από τους υπόλοιπους επιχειρηματικούς τομείς (5)

‘Εξι παράμετροι που διαφοροποιούν το σύγχρονο ποδόσφαιρο από τους υπόλοιπους επιχειρηματικούς τομείς (6)

Αντί επιλόγου... Ευχαριστώ για την προσοχή σας...