ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Αντιστοίχιση Υφιστάμενου Εκπαιδευτικού Υλικού.
Advertisements

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας (Γ’ Γυμνασίου)
Υπολογιστές Πως λειτουργούν.
5 Οργάνωση υπολογιστών Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών ã Εκδόσεις Κλειδάριθμος.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
7.3.8 Μεταφραστές Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Σειρά Διδασκαλίας Μαθημάτων / Προαπαιτούμενες.
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
«Καινοτομικές/Μαθητοκετρικές» Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις, Μέρος Β’ :
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (1).
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Πληροφορικής.
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Το υλικό των υπολογιστών.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΠΙΝΑΚΩΝ
Πρόγραμμα Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ. Ε
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Το εσωτερικό του Υπολογιστή
Προγραμματισμός PASCAL Πληροφορική Γ' Λυκείου μέρος α
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Πληροφορική Α’ Τάξης.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας Σωκράτης.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
D I g I t a l C o m p e t e n c e Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Δομές Δεδομένων.
Ενότητα Α.4. Δομημένος Προγραμματισμός
1 ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998 Εφαρμογές Υπολογιστών.
Κατανόηση (δεδομένα – ζητούμενα) Ανάλυση σε απλούστερα προβλήματα Επίλυση με οργανωμένα, απολύτως καθορισμένα, πεπερασμένα βήματα ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ:ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο Ιστορική αναδρομή Οι υπολογιστές στη ζωή μας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Βασικές έννοιες της Πληροφορικής Κώδικες αναπαράστασης.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
Προγραμματισμός ύλης Β’-Γ’ Γυμνασίου
Β’ Γυμναςιου ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
5ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου. Δεδομένα - Πληροφορία Υλικό Λογισμικό Μονάδες Εισόδου Μονάδες Εξόδου Κεντρική Μονάδα.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ανδρέου Βασίλης.
Παραδείγματα Διδάσκουσα: Ζαχαρούλα Σμυρναίου,
στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Διαφανειών: MKT110
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Αναλυτικό Πρόγραμμα Πληροφορικής και Επιστήμης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Επιμόρφωση στους Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας Νοέμβριος, 2015.
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
ΣΧΕΣΗ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Το υπολογιστικό σύστημα σαν ενιαίο σύνολο
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Βασικές έννοιες (Μάθημα 2) Τίτλος: Η Συσκευή
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Πηγή: Οδηγός Εκπαιδευτικού, Πληροφορική και Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, Α’ και Β’ Γυμνασίου, 2012, Β’ Έκδοση

Ενότητα 1 – Βασικές έννοιες της Πληροφορικής και της Επιστήμης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Υπολογιστής Πρόγραμμα Α’ Γυμνασίου Β’ Γυμνασίου Δεδομένα Βασικές λειτουργίες ενός υπολογιστή Πληροφορίες Πληροφορική Τρόπος αναπαράστασης των δεδομένων Δυαδικό σύστημα Μονάδες μέτρησης της χωρητικότητας των μονάδων αποθήκευσης (Bytes, KB, MB, GB, TB, PB).

Ενότητα 2 – Υλικό / Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικού Υπολογιστή Γενιές των υπολογιστών Κατηγορίες των υπολογιστών Α’ Γυμνασίου Β’ Γυμνασίου Αναγνώριση διαφόρων μονάδων και περιφερειακών του υπολογιστή. ROM Μέσα Βοηθητικής Μνήμης RAM Θύρες Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας Εκτυπωτές Μητρική Κάρτα Σαρωτές Δρομολογητής Υποδοχές και κάρτες Επέκτασης Οθόνες Διαμορφωτής/ Αποδιαμορφωτής Παράγοντες Επίδοσης

Ενότητα 3 – Λειτουργικά Συστήματα Ενεργοποίηση προγραμμάτων Α’ Γυμνασίου Β’ Γυμνασίου Βασικές λειτουργίες Διαχείριση παραθύρων Αρχεία Διαγραφή, αντιγραφή, μετακίνηση και αλλαγή ονόματος αρχείου/φακέλου. Φάκελοι Κατηγορίες λογισμικού Pόλοι και λειτουργίες του Λειτουργικού Συστήματος βασικότερα Λειτουργικά Συστήματα Μορφοποίηση (format) Πίνακας Ελέγχου (Control Panel) Το εργαλείο chkdsk Το εργαλείο defrag

Ενότητα 4 – Λογισμικό Εφαρμογών Παραδείγματα Λογισμικού Εφαρμογών Α’ Γυμνασίου Β’ Γυμνασίου Εφαρμογές επεξεργασίας εικόνας. Εφαρμογές επεξεργασίας κειμένου Υπολογιστικά Φύλλα Εφαρμογές Παρουσιάσεων

Ενότητα 5 – Δίκτυα Υπολογιστών και Διαδίκτυο Δίκτυο Διαδίκτυο Παγκόσμιος Ιστός Α’ Γυμνασίου Β’ Γυμνασίου Εφαρμογές πλοήγησης Κίνδυνοι και δεξιότητες πρόληψης/ αντιμετώπισης τους. Ηλεκτρονικό ταχυδρομείου Κακόβουλα προγράμματα, Spam, Ακατάλληλο περιεχόμενο, Παραπληροφόρηση, Πνευματικά δικαιώματα, Εθισμός. LAN WAN http, URL, υπερ-σύνδεση, ISP, FTP. Πρωτόκολλα Επικοινωνίας Ιστοσελίδες/Ιστολόγια Εφαρμογές διαδραστικής επικοινωνίας και Κοινωνικά Δίκτυα (Κίνδυνοι) Phishing Grooming Cyberbullying

Ενότητα 6 – Βάσεις Δεδομένων και Ανάπτυξη Πληροφοριακών Συστημάτων Α’ Γυμνασίου Β’ Γυμνασίου Διαδικασία συγχώνευσης αλληλογραφίας Πίνακες, στήλες και γραμμές μέσα από την ενότητα 4 (εφαρμογές επεξεργασίας κειμένου) Στήλες, γραμμές, ταξινόμηση, μέσα από την ενότητα 4 (εφαρμογές υπολογιστικών φύλλων)

Ενότητα 7 – Αλγοριθμική σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Διαδικασία επίλυσης απλών προβλημάτων, (Καθορισμός Προβλήματος, Σχεδιασμός λύσης, Υλοποίηση, Έλεγχος) Α’ Γυμνασίου Β’ Γυμνασίου Χρήση του περιβάλλοντος Scratch για τη δημιουργία ενός προγράμματος Αλγόριθμος Πρόγραμμα Τρόποι αναπαράστασης αλγορίθμων Χαρακτηριστικά αλγόριθμου Δομές αλγόριθμων Διαδικασία επίλυσης απλών προβλημάτων Χρήση του περιβάλλοντος Alice για τη δημιουργία ενός προγράμματος

ΝΑΠ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ενότητα 7 – Αλγοριθμική σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Ενότητα 6 – Βάσεις Δεδομένων και Ανάπτυξη Πληροφοριακών Συστημάτων Ενότητα 2 – Υλικό / Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικού Υπολογιστή ΕΝΟΤΗΤΕΣ 1-7 Α’ & Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΝΑΠ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ - Ενότητα 2 – Υλικό / Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικού Υπολογιστή Στόχοι Δείκτες Επιτυχίας Γ.2.1. Να κατανοήσουν τη λειτουργική σχέση των μονάδων και των προγραμμάτων που συνθέτουν ένα υπολογιστικό σύστημα. Μετά το πέρας της διδασκαλίας οι μαθητές/τριες πρέπει να είναι σε θέση: Να περιγράφουν τον τρόπο λειτουργίας του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή. Να προσδιορίζουν την σχέση μεταξύ υλικού, λειτουργικού συστήματος, λογισμικού εφαρμογών και χρήστη, να εντοπίζουν προβλήματα που προκύπτουν και να εισηγούνται τρόπους επίλυσης σε εργασιακά παραδείγματα. Να συγκρίνουν υπολογιστικά συστήματα με βάση το υλικό και λογισμικό που διαθέτουν.

ΝΑΠ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ - Ενότητα 6 – Βάσεις Δεδομένων και Ανάπτυξη Πληροφοριακών Συστημάτων (α΄ μέρος) Στόχοι Δείκτες Επιτυχίας Γ.6.1. Οι μαθητές/τριες να αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες για την αποτελεσματική χρήση εφαρμογών βάσεων δεδομένων. Μετά το πέρας της διδασκαλίας οι μαθητές/τριες πρέπει να είναι σε θέση: Να εξηγούν την έννοια της βάσης δεδομένων. Να αναφέρουν τα πλεονεκτήματά της και τους τρόπους οργάνωσής της σε πίνακες, εγγραφές, πεδία. Να εξηγούν τους τύπους και τις ιδιότητες των πεδίων καθώς και την έννοια και τη σημασία του όρου πεδίο-κλειδί. Να δημιουργούν, να αποθηκεύουν, να ανακαλούν, να διαγράφουν και να διαμορφώνουν πίνακες και φόρμες εισόδου. Να μορφοποιούν και να τροποποιούν φόρμες. Να εισάγουν, να διορθώνουν και να διαγράφουν δεδομένα. Να παρουσιάζουν τα δεδομένα σε μορφή πίνακα ή σε μορφή φόρμας. Να μετακινούνται μεταξύ των εγγραφών.

ΝΑΠ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ - Ενότητα 6 – Βάσεις Δεδομένων και Ανάπτυξη Πληροφοριακών Συστημάτων (β΄ μέρος) Στόχοι Δείκτες Επιτυχίας Γ.6.1. Οι μαθητές/τριες να αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες για την αποτελεσματική χρήση εφαρμογών βάσεων δεδομένων. (συνέχεια) Μετά το πέρας της διδασκαλίας οι μαθητές/τριες πρέπει να είναι σε θέση: Να εφαρμόζουν φίλτρα σε κάποιο πίνακα. Να δημιουργούν και να διαμορφώνουν αναζητήσεις (queries). Να δημιουργούν, να διαμορφώνουν και να εκτυπώνουν αναφορές (reports). Να ταξινομούν σε αύξουσα/φθίνουσα, αλφαβητική/ αριθμητική σειρά, δεδομένα σε πίνακες, αναζητήσεις και αναφορές. Να κατανοούν το σκοπό των σχέσεων μεταξύ πινάκων σε μια βάση δεδομένων. Να δημιουργούν και να διαγράφουν σχέσεις τύπου «ένα - προς - ένα» ή «ένα - προς - πολλά» μεταξύ πινάκων.

ΝΑΠ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ - Ενότητα 7 – Αλγοριθμική σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές (α΄ μέρος) Στόχοι Δείκτες Επιτυχίας Γ.7.1 Οι μαθητές/τριες να περιγράφουν και να διακρίνουν βασικές έννοιες, όπως αλγόριθμος, γλώσσα προγραμματισμού, πρόγραμμα, πηγαίος κώδικας και αντικείμενος κώδικας και εργαλεία ανάπτυξης λογισμικού. Μετά το πέρας της διδασκαλίας οι μαθητές/τριες πρέπει να είναι σε θέση: Να εξηγούν τι είναι αλγόριθμος και τι γλώσσα προγραμματισμού και να διακρίνουν τη διαφορά τους. Να ξεχωρίζουν τι είναι πρόγραμμα πηγαίου και αντικείμενου κώδικα. Να εξηγούν τι είναι μεταγλωττιστής και τι διερμηνέας και ποια η χρήση του καθενός. Να αναφέρουν τις πιο σημαντικές γλώσσες προγραμματισμού και τα κύρια χαρακτηριστικά τους.

ΝΑΠ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ - Ενότητα 7 – Αλγοριθμική σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές (β΄ μέρος) Στόχοι Δείκτες Επιτυχίας Γ.7.2 Οι μαθητές/τριες να περιγράφουν τον κύκλο ανάπτυξης μιας Εφαρμογής Πληροφορικής/ ενός Προγράμματος και να τον εφαρμόζουν στη δημιουργία προγραμμάτων. Μετά το πέρας της διδασκαλίας οι μαθητές/τριες πρέπει να είναι σε θέση: Να αναφέρουν και να περιγράφουν τα στάδια ανάπτυξης ενός προγράμματος και να τα εφαρμόζουν σε απλά παραδείγματα. Να εξοικειωθούν με τις βασικές λειτουργίες του περιβάλλοντος προγραμματισμού. Να εφαρμόζουν τα στάδια ανάπτυξης για την υλοποίηση απλών προγραμμάτων με ακολουθιακή δομή και απλές μεταβλητές (πραγματικοί αριθμοί) και απλές εντολές για είσοδο και έξοδο. Να περιγράφουν με λογικό διάγραμμα τη δομή διακλάδωσης (if-else) και να τη χρησιμοποιούν με απλές συνθήκες για υλοποίηση προγραμμάτων. Να εκτελούν προκαταρκτικά το πρόγραμμα/αλγόριθμο, να προβλέπουν τα αποτελέσματα.

Οι μαθητές/τριες να εφαρμόζουν τον κύκλο ανάπτυξης μιας Εφαρμογής ΝΑΠ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ - Ενότητα 7 – Αλγοριθμική σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές (γ΄ μέρος) Στόχοι Δείκτες Επιτυχίας Γ.7.3 Οι μαθητές/τριες να εφαρμόζουν τον κύκλο ανάπτυξης μιας Εφαρμογής Πληροφορικής/ενός προγράμματος στη δημιουργία προγραμμάτων. Μετά το πέρας της διδασκαλίας οι μαθητές/τριες πρέπει να είναι σε θέση: Να εφαρμόζουν τα στάδια ανάπτυξης ενός προγράμματος σε απλά παραδείγματα. Να εκτελούν προκαταρκτικά το πρόγραμμα / αλγόριθμο, να προβλέπουν τα αποτελέσματά του και να χρησιμοποιούν το debugger για επαλήθευση. Να τεκμηριώνουν το πρόγραμμα με σχόλια και να αποφασίζουν πού και πότε χρειάζεται σχόλιο.

Αλγοριθμική σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Ανακεφαλαίωση Πόσο και που διαφέρει το περιεχόμενο του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος Πληροφορικής και Επιστήμης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών της Γ΄ Γυμνασίου από το υφιστάμενο αναλυτικό; Ενότητα 7 Αλγοριθμική σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Η έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης μέσω της επίλυσης προβλημάτων και χρησιμοποιώντας λογικά διαγράμματα και όχι στην εκμάθηση κάποιου προγραμματιστικού περιβάλλοντος

Ερωτήσεις Ευχαριστώ!