Οδηγίες Σχεδίασης Διαδραστικών Συστημάτων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Advertisements

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Να περιγράψετε τους 2 τρόπους οργάνωσης Ιστοσελίδων
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Λογισμικό εφαρμογών Τυποποιημένο λογισμικό εφαρμογών
Ανάπτυξη Διαδραστικών Συστημάτων
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Αξιολόγηση Διαδραστικών Συστημάτων Μέρος Β’ ΕΠΛ 435: Αλληλεπίδραση Ανθρώπου Υπολογιστή.
ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
1 Συλλογικοί Κατάλογοι & Διαδίκτυο Μιχάλης Σφακάκης.
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
Γραφείο Διασύνδεσης Βιογραφικό Σημείωμα
Jigsaw: Τί είναι;.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΗΥ302 Διδακτική της Πληροφορικής Η γλώσσα προγραμματισμού LOGO Writer Ομάδα Εργασία: Αλεβίζου Βασιλική (Α.Μ.:1029) Κοφφινά Ιωάννα (Α.Μ.:1035) Τριανταφυλλίδου.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
3 / 4 / 2002 μοντέλα ανάλυσης ενεργειών χρήστη
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ:ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο Ιστορική αναδρομή Οι υπολογιστές στη ζωή μας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Βασικές έννοιες της Πληροφορικής Κώδικες αναπαράστασης.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Οδηγίες συμπλήρωσης της φόρμας 3 Προθεσμία συμπλήρωσης μέχρι και 16 Ιουνίου.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
6/3/2015 OCLC Connexion Εργασία στο μάθημα ψηφιακές βιβλιοθήκες Μαρινοπούλου Μαρία.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Ημερίδα «Εικονικά Μουσεία» Παρουσίαση του Δικτυακού Τόπου των Εικονικών Μουσείων.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο Κατασκευή Ιστοσελίδων 3 ο Κεφάλαιο Βελώνης Γεώργιος – Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20.
1 Σχεδιασμός της διεπαφής μιας πολυμεσικής εφαρμογής.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
Γνωρίσματα των Χρηστικών Ιστοσελίδων. Κατά το πρότυπο ISO/DIS :  αποτελεσματικότητα (effectiveness)  αποδοτικότητα (efficiency)  ικανοποίηση.
Ανάλυση δεδομένων κοινωνικής έρευνας
Τι μαθαίνει αυτός που μαθαίνει προγραμματισμό;
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Επεξεργασία Κειμένου Διδακτική προσέγγιση των λογισμικών γενικής χρήσης Ζωγραφική Λογιστικά φύλλα Βάσεις δεδομένων.
Παρουσίαση Web Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλισης και Αποζημιώσεων ΕΛΓΑ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Κεφάλαιο 2ο: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οδηγίες Σχεδίασης Διαδραστικών Συστημάτων ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Οδηγίες Σχεδίασης Διαδραστικών Συστημάτων Καραγεώργου Ιωάννα ΑΜ 8295 Επιβλέπων: Σπύρος Συρμακέσης ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Εισαγωγή στην Επικοινωνία Ανθρώπου Υπολογιστή Βάσεις: Ο άνθρωπος Χρήστης Κανάλια Εισόδου-Εξόδου Η ανθρώπινη Μνήμη Σκέψη Συναίσθημα Ατομικές Διαφορές ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Εισαγωγή στην Επικοινωνία Ανθρώπου Υπολογιστή Εισαγωγή στην Επικοινωνία Ανθρώπου Υπολογιστή Στυλ Διάδρασης Διεπιφάνεια Γραμμής Εντολών Μενού Επιλογών Φυσική Γλώσσα Ερωταποκρίσεις και Διάλογος Μέσω Ερωτημάτων Συμπλήρωση Φορμών και Φύλλα Εργασίας Παραθυρικά Περιβάλλοντα (WIMP) Δείξιμο και Κλικ Τρισδιάστατες Επιφάνειες ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Εισαγωγή στην Επικοινωνία Ανθρώπου Υπολογιστή Εισαγωγή στην Επικοινωνία Ανθρώπου Υπολογιστή Γνωστικά Μοντέλα Ιεραρχίες Στόχων και Εργασιών Μοντέλο GOMS, Θεωρία Γνωστικής Πολυπλοκότητας (CCT) Γλωσσικά Μοντέλα Κανόνες ΒΝF, Γραμματική Εργασιών - Ενεργειών Φυσικά Μοντέλα και Μοντέλα Συσκευής Μοντέλο Επιπέδου Πληκτρολόγησης, Μοντέλο Τριών Καταστάσεων ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Βασικές Αρχές Σχεδίασης Αρχή 1: Εστίαση στους Χρήστες και τις Εργασίες τους και όχι στην Τεχνολογία Κατανοώντας τους Χρήστες Κατανοώντας τις Εργασίες Το Περιβάλλον Λειτουργίας ενός Διαδραστικού Συστήματος ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Βασικές Αρχές Σχεδίασης Αρχή 2: Πρώτα η Λειτουργία, Μετά η Εμφάνιση Σωστή Ερμηνεία Ανάπτυξη Εννοιολογικού Μοντέλου ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Βασικές Αρχές Σχεδίασης Αρχή 3: Σχεδιασμός με Βάση την Αντίληψη του Χρήστη για το Σύστημα Φυσικότητα Χρήση Λεξιλογίου Χρήστη Περιορισμός των Εσωτερικών Στοιχείων του Συστήματος Εύρεση Ισορροπίας Ελέγχου - Ευχρηστίας ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Βασικές Αρχές Σχεδίασης Αρχή 4: Ρόλος του Χρήστη Οι Απλές Εργασίες Πρέπει να Είναι Εύκολες Μην Δίνετε στους Χρήστες Επιπλέον Προβλήματα για Επίλυση Αρχή 5: Ευκολία Μάθησης Το Λάθος των Σχεδιαστών Συνέπεια ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Βασικές Αρχές Σχεδίασης Αρχή 6: Παροχή Πληροφοριών, Όχι Απλά Δεδομένων Επαγγελματική Βοήθεια Όσον Αφορά την Διάταξη και τη Σχεδίαση Η Οθόνη Ανήκει στον Χρήστη Διατήρηση της Αδράνειας του Χρήστη ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Βασικές Αρχές Σχεδίασης Αρχή 7: Χρόνος Απόκρισης Συστήματος Ταχύς Χρόνος Απόκρισης Συστήματος Ταχύτητα στο Internet Αρχή 8: Πρώτα δοκιμή στους Χρήστες και μετά διόρθωση Έλεγχος και Αποτελέσματα Διόρθωση Προβλημάτων Χρονική Στιγμή Πραγματοποίησης του Ελέγχου ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Κύκλος Σχεδιασμού Πρώτη Φάση : Οργάνωση Αρχική Ανάλυση της Διαδικασίας Τήρηση Οδηγιών Έμπειρων Σχεδιαστών Ανάπτυξη ενός Σχεδίου Δράσης Δημιουργία Ομάδας Ανάπτυξης και Ομαδικού Συνεδρίου Σύνταξη Έκθεσης Εργασίας Πρόσληψη Ειδικού Ευχρηστίας ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Κύκλος Σχεδιασμού Δεύτερη Φάση : Ανάλυση Αξιολόγηση του Υπάρχοντος Συστήματος Συγκέντρωση Περισσότερων Στοιχείων για τους Χρήστες Διεξαγωγή Ανάλυσης Εργασιών Ανάπτυξη Προτύπων Χρηστών Συγγραφή Σεναρίων Προσδιορισμός Μετρήσιμων Στόχων Ευχρηστίας ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Κύκλος Σχεδιασμού Τρίτη Φάση : Σχεδιασμός Προσδιορισμός των Απαιτήσεων του Συστήματος Σύνταξη Λίστας Περιεχομένων Χρήση Παράλληλου Σχεδιασμού Ανάπτυξη Πρωτοτύπων Προγραμματισμός του Συστήματος Ειδικά Θέματα ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Κύκλος Σχεδιασμού Τέταρτη Φάση : Έλεγχος και Τελειοποίηση Κύκλος Σχεδιασμού Τέταρτη Φάση : Έλεγχος και Τελειοποίηση Έλεγχοι Ευχρηστίας Ανάπτυξη του Σχεδίου για τον Έλεγχο Δημιουργία Τελικών Σεναρίων Συμμετέχοντες Προετοιμασία για τους Ελέγχους Διεξαγωγή του Ελέγχου Ανάλυση Αποτελεσμάτων Απολογισμός και Σύνταξη της Έκθεσης Εφαρμογή και Επανέλεγχος ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Ευχρηστία : Ορισμός Η Ευχρηστία σχετίζεται με την: Αποτελεσματικότητα Ευχρηστία : Ορισμός Η Ευχρηστία σχετίζεται με την: Αποτελεσματικότητα Αποδοτικότητα Ικανοποίηση ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Ευχρηστία : Αξιολογήσεις Λόγος Ύπαρξης Χρήσιμες στους Σχεδιαστές, Πελάτες Και Χρήστες Συλλογή Πληροφοριών για τους Χρήστες και τις Εργασίες τους, για το Σύστημα και τις Διαδραστικές Συσκευές του, το Περιβάλλον Εργασίας και τα Σχετικά Έγγραφα ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Ευχρηστία Μέθοδοι Αξιολόγησης Αναλυτικές Μέθοδοι Ανάλυση Πληκτρολογήσεων Γνωστικό Περιδιάβασμα Ευρετική Αξιολόγηση Έλεγχος Συμβατότητας με Κανόνες Σχεδιασμού και Πρότυπα ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Ευχρηστία Μέθοδοι Αξιολόγησης Διερευνητικές Μέθοδοι Συνεντεύξεις Χρηστών Ομαδική Αξιολόγηση Συμπλήρωση Ερωτηματολογίων Παρατήρηση Πεδίου ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Ευχρηστία Μέθοδοι Αξιολόγησης Πειραματικές Μέθοδοι Μέτρηση Απόδοσης Πρωτόκολλο Ομιλούντων Υποκειμένων Μέθοδοι Καταγραφής Ενεργειών Υποκειμένων ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Ευχρηστία : Χρονική Στιγμή Πραγματοποίησης Της Αξιολόγησης Φάσεις Πραγματοποίησης : Πριν την Ανάπτυξη Κατά την Διάρκεια της Ανάπτυξης Μετά την Ανάπτυξη Επισημότητα Μεθόδου που χρησιμοποιείται : Ανεπίσημος, Ημι-επίσημος και Επίσημος Έλεγχος ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Internet : Εισαγωγή στον Σχεδιασμό Δικτυακών Τόπων Κατανόηση του Σκοπού Ύπαρξης του Δικτυακού Τόπου Προσδιορισμός των Στόχων και Καθιέρωση Μέτρων Επιτυχίας Διαφοροποίηση από τον Ανταγωνισμό και Μοναδικότητα του Δικτυακού Τόπου ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Internet : Χρήστες Κατανόηση του Χρήστη Προσδιορισμός του Ακροατηρίου Σενάρια και Προφίλ Χρηστών Προσδιορισμός του Ακροατηρίου Ατομικές Διαφορές Ταξινόμηση Νοητικών Δυνατοτήτων και Ορίων Επεξεργασίας Κατηγοριοποίηση ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Internet : Οι Περιορισμοί του Παγκόσμιου Ιστού Φυλλομετρητές (Browsers) Οθόνη Διεθνές Ακροατήριο και Δυσκολίες ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Internet : Εμφάνισης Διεπιφάνειας Κατηγορίες Σελιδών (Αρχικές, Περιεχομένων, Συναλλαγών) Διάταξη Σελίδας Χρώμα Κείμενο Γραφικά, Εικόνες και Multimedia ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Internet : Αποτελεσματική Διεπιφάνεια Χρήστη 1. Οργάνωση Πληροφορίας Αλφαβητική Οργάνωση Χρονολογική Οργάνωση Γεωγραφική Οργάνωση Οργάνωση με Βάση την Εργασία του Χρήστη Οργάνωση με Βάση το Θέμα ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008

Internet : Αποτελεσματική Διεπιφάνεια Χρήστη 2. Ετικέτες και Μεταφορές 3. Πλοήγηση Ομαλοποίηση της Πλοήγησης Βοηθήματα Πλοήγησης Σύνδεσμοι, Κουμπιά Πλοήγησης, Χάρτες του Τόπου, Λίστες Περιεχομένων, Κατάλογοι, Σημάδια και Ίχνη Ιστορίας, Λέξεις Κλειδιά και Μηχανή Αναζήτησης ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 2008