Studio 3 Μάλλης Θάνος dpsd Μητσάκου Σίλβια dpsd 10044

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Advertisements

Οι στόχοι της χώρας μας, ως το 2020, με βάση το Εθνικό Σχέδιο Δράσης Ενεργειακής Αποδοτικότητας:  Μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 4%.
4 ο Συνέδριο InfoCOM Green ICT 2012 Αθήνα, 17 Μαΐου 2012 «Οι Τεχνολογίες IC και η Καθαρή Ενέργεια» Δρ Γιώργος Αγερίδης Μηχανολόγος Μηχανικός Γενικός Διευθυντής.
Xρώματα Ολόκληρη Ασπρόμαυρες Με λίγα ενχρωμα στοιχεία
ΚΥΑ «Μέτρα για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και την εξοικονόμηση ενέργειας στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα»
Mood board (σύνθεση) Μοναδικό αντικείμενο Background και κύρια εικόνα
Εξυπνο-πρασινο σπιτι Στην προσπάθεια μας να πραγματοποιήσουμε την ερευνητική εργασία-project οδηγηθήκαμε σε κάποια συμπεράσματα σε ότι αφορά τι ακριβώς.
Περιβαλλοντική Πιστοποίηση Λιμένων
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ.
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
STUDIO 3 STOP. DOMESTIC. VIOLENCE.
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ. Παρατηρήσεις Δείγμα 10 φοιτητών – Καταγραφή για 19 εβδομάδες 5 κύριες κατηγορίες (22 υποκατηγορίες): - Υπνος.
Brand της εταιρείας μας • Όραμα : Όχι σύλληψη, εξορία, κράτηση λόγω διαφορετικές πεποιθήσεις • Στόχοι: Ευαισθητοποίηση κοινού-άσκηση πίεσης σε καθεστώτα.
ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΕΚΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (BEng. , MEng.)
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
NGO’s refugee LOGOS. Χρωματική μελέτη των logo Τα logo των οργανώσεων χρησιμοποιούν κατα κύριο λόγο το μπλέ και το πράσινο.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Επιμέλεια Εργασίας: Χαράλαμπος Ζέππος, Βασίλης Αλλοίμονος.
Λογότυπα βασισμένα στο γράμμα
BRIE F Ποίοι είμαστε: Είμαστε μια σχεδιαστική ομάδα Target group: άτομα νεαρής ηλικίας (16-20) το οικογενειακό τους περιβάλλον Στόχος: Γνωστοποίηση της.
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Έρευνα Web Id. Τεχνικές Προδιαγραφές.
Διάσκεψη Σερρών Ιουνίου 2004 Ερίκ Γκαζόν Σύμβουλος σε θέματα Εργασιακών Σχέσεων & Απασχόλησης Ποιές είναι οι προοπτικές απασχόλησης στους νόμους.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΚΤΗΡΙΑ
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Ερευνητικη εργαςια Α’ τετραμηνου Β’ γενικου λυκειου Νιγριτας : «Εναλλακτικες πηγες ενεργειας και εξοικονομηςη ςτο ςχολειο μας» Θέμα ενασχόλησης:
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ)
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑ ΡΑΦΑΗΛ ΛΑΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Tρόποι εξοικονόμησης ενέργειας.
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
Προώθηση / Επικοινωνία
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Υπάρχει λύση;.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Περιεχόμενα 3.ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4.Σε ποιά περιοχή είναι η μόνιμη κατοικία σας;(1) 5.Σε ποιά περιοχή είναι η μόνιμη κατοικία σας;(2) 6.Έρχεστε πρώτη φορά.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
1 ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ (Critical Discourse Analysis) ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
1 Γενικές Έννοιες για το Χώρο Ι Η Αντίληψη του Χώρου 4 Γνωστική (ή γνωσιολογική) χαρτογράφηση είναι μία διαδικασία που αποτελείται από μία σειρά ψυχολογικών.
Αγροτική Κοινωνιολογία
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
Η παρουσίαση του στατιστικού υλικού γίνεται με δύο τρόπους. 1 Η παρουσίαση του στατιστικού υλικού γίνεται με δύο τρόπους! 1. Ο πρώτος συνίσταται.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΤ’ΟΙΚΟΝ»
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (Ι) Α. Κουτσούρης.
Β1. Β1 Β2 Close-to-market projects Τεχνική ωριμότητα Τεχνική διεργασία και «τελευταία λέξη της τεχνολογίας» Κλίμακα και αποτέλεσμα – Τέτοια ώστε.
Γραφιστικός Σχεδιαμός
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
1Η ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΙΓΡΙΤΑΣ
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ECOLABEL
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Studio 3 Μάλλης Θάνος dpsd 07021 Μητσάκου Σίλβια dpsd 10044

Brief Η απειλή της εξαφάνισης των αποθεμάτων φυσικών πόρων, λόγω της αλόγιστης κατανάλωσης τους για την παραγωγή ενέργειας, απαιτεί την κατασκευή και προώθηση του προφίλ μιας ΜΚΟ που έχει στόχο την ευαισθητοποίηση των κατοίκων της Σύρου όσον αφορά την εκλογίκευση χρήσης της ενέργειας μέσα στο σπίτι. Συγκεκριμένα η σχεδιαστική μας ομάδα εστιάζει στο πρόβλημα της κατανάλωσης ενέργειας από τις συσκευές που βρίσκονται σε κατάσταση αναμονής. Το προσδοκόμενο αποτέλεσμα είναι η εξοικονόμηση φυσικών πόρων που αποσκοπεί στην προστασία του περιβάλλοντος. Αρχική έρευνα

επιθυμητά αποτελέσματα Στόχοι και επιθυμητά αποτελέσματα Ευαισθητοποίηση κοινού: πληροφόρηση για το πρόβλημα, παρακίνηση για ασχολία Εκλογίκευση κατανάλωσης ενέργειας: άμεση δράση σε προσωπική βάση, κίνητρα, εναλλακτικοί τρόποι, παρακίνηση για συζήτηση και μεταφορά πληροφορίας Η εξοικονόμηση φυσικών πόρων που αποσκοπεί στην προστασία του περιβάλλοντος Έρευνα

Χρονοδιάγραμμα Αρχική έρευνα για το θέμα μας και αρχικό brief. 1η εβδομάδα Αρχική έρευνα για το θέμα μας και αρχικό brief. 2η εβδομάδα Οριστικοποίηση brief, κατηγοριοποίηση στόχων. 3η εβδομάδα Ερωτηματολόγιο και καταγραφή αποτελεσμάτων. 4η εβδομάδα Αρχή branding, ανάλυση ανταγωνιστών, τοποθέτηση μάρκας.

Χρονοδιάγραμμα Έρευνα logo και ανάλυση σχεδιαστικών προδιαγραφών 5η εβδομάδα Έρευνα logo και ανάλυση σχεδιαστικών προδιαγραφών 6η εβδομάδα Δημιουργία logo και αρχή στρατηγικής πρότασης. 7η εβδομάδα Ανάλυση και σαφής προσδιορισμός του target group, personas, trends. Σε εξέλιξη έρευνα χώρου, τοποθέτηση της αφίσας.

Αρχική κατεύθυνση για τις αντιλήψεις του κόσμου  Συνηθέστεροι τρόποι ενημέρωσης: αφίσα, διαδίκτυο, διαφημιστικό spot    Κατάλληλη τοποθέτηση για άμεση προσέγγιση: τοίχος, λεωφορείο, στάση λεωφορείου   Προτίμηση σε αφίσα: προτιμάται το έξυπνο μήνυμα, αδιαφορία για το χρώμα  Γνώση του προβλήματος έλλειψης φυσικών πόρων λόγω υπερκατανάλωσης ενέργειας και ότι αυτό συνδέεται με τις συσκευές σε κατάσταση αναμονής Οι περισσότεροι αφήνουν τις συσκευές τους σε κατάσταση αναμονής,σε μεγαλύτερο ποσοστό επειδή βαριούνται Είναι μοιρασμένα τα ποσοστά όσον αφορά το αν θεωρείται σημαντικό κριτήριο για την αγορά μίας συσκευής το πόση ενέργεια καταναλώνει Ερωτηματολόγια

Target group Γενικά όλος ο πληθυσμός της Σύρου Λόγω του μεγάλου εύρους, χωρίζουμε τα target groups σε τρεις κατηγορίες με γνώμονα την ηλικία  

Target group 1η κατηγορία: Μαθητές ηλικίας 5 - 13 ετών Χαρακτηριστικά: Ανέμελοι Χωρίς ευθύνες Μη συνειδητοποιημένοι Αρκετός χρόνος απασχόλησης σε τηλεόραση, βιντεοπαιχνίδια και υπολογιστή

Target group 2η κατηγορία: Έφηβοι και νέοι 13 – 30 ετών Χαρακτηριστικά: Ηλικία καταληκτικής διαμόρφωσης του ανθρώπου Αρχίζουν οι ευθύνες και οι υποχρεώσεις Επέρχεται διαδικασία μετάβασης από την οικογενειακή εστία στη φοιτητική και έπειτα στην προσωπική Απασχόληση σε περισσότερες ηλεκτρικές συσκευές του σπιτιού (κουζίνα, καφετιέρα, air-condition, τηλεόραση, Η/Υ, θερμοσίφωνας κ.ά.)  

Target group 3η κατηγορία: Ενήλικες 30 ετών και άνω Χαρακτηριστικά: Έχει επέλθει ολοκληρωτική διαμόρφωση χαρακτήρα και συνηθειών με μικρά περιθώρια αλλαγής Οι ασχολίες σχετικά με τις ηλεκτρικές συσκευές του σπιτιού είναι ίδιες με την προηγούμενη κατηγορία Η διαφορά είναι ότι η χρήση των ηλεκτρικών συσκευών είναι πλέον υποσυνείδητη μηχανική καθημερινότητα Ελάχιστες πιθανότητες αλλαγής και διαμόρφωσης των συνηθειών  

Target group Συμπεράσματα Προτεραιότητα στην 2η κατηγορία (έφηβοι και οι νέοι ηλικίας 13 -30 έτων) Σε αυτή την ηλικία μπορούμε να επιδράσουμε εύκολα στη διαμόρφωση των συνηθειών τους «Οι νέοι ορίζουν το μέλλον»

Personas

Μελέτη εγκατάστασης για τοποθέτηση αφίσας Ερευνα

Μελέτη εγκατάστασης για τοποθέτηση αφίσας Ερευνα

Μελέτη εγκατάστασης για τοποθέτηση αφίσας

Branding Ερευνα ανταγωνιστών Μοναδική γραμματοσειρά Δηλώνει αμεσότητα και φιλικότητα Ευανάγνωστη Μεγάλη αναγνωρισημότητα Χρωματική παλέτα: Πράσινο #45b000 Λευκό #ffffff Ανάλυση ανταγωνιστών

Branding Ερευνα ανταγωνιστών Χαρακτηριστικό ασπρόμαυρο λογότυπο Τυπολογία: Arial Verdana Χρωματική παλέτα: Ανάλυση ανταγωνιστών

Branding Trends χρώματα

Branding Trends συναίσθημα

Branding Trends έξυπνα σλόγκαν

Στρατηγική πρόταση αξίες Ομαδικότητα Αρμοδιότητα

Στρατηγική πρόταση αξίες Καθολικότητα Αισιοδοξία

Στρατηγική πρόταση χρώμα Το εταιρικό μας χρώμα: R: 106 G: 194 B:185 Θα χρησιμοποιήσουμε ως βασικά χρώματα το άσπρο, το μαύρο και μικρές λεπτομέρειες από το εταιρικό μας χρώμα Αποφεύγουμε τη χρήση του (κλασικού) πράσινου, γιατί είναι πολύ κοινό και χρησιμοποιείται

Στρατηγική πρόταση Λογότυπο-guidelines Να είναι ευανάγνωστο Να εμπεριέχει το εταιρικό μας χρώμα Να έχει αυστηρές φόρμες Να υπάρχει λογοπαίγνιο με τη λέξη «ΟικοΛογική» Να υπάρχει κάποιος συμβολισμός με τη λέξη οίκος

Στρατηγική πρόταση λογότυπο Ερευνα για τα λογότυπα

Στρατηγική πρόταση λογότυπο

Στρατηγική πρόταση όραμα Αυτήν τη στιγμή το 5% της ενέργειας που καταναλώνεται στην Ελλάδα αντιστοιχεί στις συσκευές που βρίσκονται σε κατάσταση αναμονής Σύμφωνα με έρευνα το 2020 το ποσοστό αυτο θα ανέρχεται στο 10% Το όραμα μας είναι το 2020 το ποσοστό της ενέργειας που θα καταναλώνεται στην Ελλάδα από συσκευές σε κατάσταση αναμονής να μην υπερβαίνει το τωρινό 5%

Σχεδιασμός αφίσας Χρώματα Θερμά Άτονα Έντονα Ψυχρά Ερευνα

Σχεδιασμός αφίσας Γραμματοσειρά Απλή Παιχνιδιάρικη Σοβαρή Σύνθετη Ερευνα

Σχεδιασμός αφίσας Υφος κειμένου Συναισθηματικό Επιθετικό Φιλικό Λογικό

Aπαιτήσεις Να προβάλλεται σε δημόσιο χώρο Να είναι ορατό από άτομα που κάθονται στην στάση Να είναι ορατό από πεζούς Να είναι ορατό από οδηγούς οχημάτων Να είναι ευανάγνωστο το κείμενο Να ενημερώνει Να ευαισθητοποιεί Να αντανακλά τις αξίες μας Να προστατεύεται από τις καιρικές συνθήκες Να είναι ορατό τη νύχτα Να μην παραπεμπει σε διαφήμιση

concept δράση αποτέλεσμα