H τηλεόραση και πως επηρεάζει τη ζωή μας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Advertisements

Φεβρουάριος 2010 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ στη συγκυρία της οικονομικής κρίσης Ποσοτική Έρευνα με τη μέθοδο των προσωπικών συνεντεύξεων στο μισθωτό και άνεργο.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
CytaInfo+ 1 ένα application για τη Cyta….. Αυτή είναι η όψη του CytaInfo+ 2.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Διαφημιστικός χρόνος, στοιχεία επηρεασμού του καταναλωτή, αισθητικό αποτέλεσμα, διαφορισμός ανάλογα με την ηλικία και το φύλο.
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (δορυφορικό τηλέφωνο-τηλεόραση-ραδιόφωνο)
Απαντήσεις Προόδου II.
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Γιατί την προτιμούν οι έφηβοι;. Π.χ. Μουσικά προγράμματα, ταινίες, ντοκιμαντέρ, σίριαλ και πολλά άλλα • Μεγάλη ποικιλία στον ψυχαγωγικό τομέα.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
10 Δημοτικό σχολείο Κατερίνης Τμήμα Δ’1 ΓΙΩΡΓΟΣ,ΝΙΚΟΣ,ΞΑΝΘΗ,ΝΙΚΟΣ.
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
ΤηλΕΟραση Η τηλεόραση είναι ένα σύστημα τηλεπικοινωνίας που χρησιμεύει στη μετάδοση και λήψη κινούμενων εικόνων και ήχου εξ αποστάσεως. Αποτελεί το κυριότερο.
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Είμαστε οι μαθητές του 10 ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης ( ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ)
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1.  Μεθοδολογία-Στόχοι-Ερωτήματα  Πειρατεία και οι τρόποι αντιμετώπισης  Πειρατεία στην Ελλάδα  Συνέπειες  Ερωτηματολόγια και σχολιασμοί  Βιβλιογραφία.
Στατιστική Ι Παράδοση 5 Οι Δείκτες Διασποράς Διασπορά ή σκεδασμός.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Τα θετικά και αρνητικά.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΗΜΕΡΑ Μα πού είναι οι υπόλοιποι;
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Ενεργή παρακολούθηση της ημερίδας με θέμα «Technology Enhanced Learning – Η Τεχνολογία υποστηρίζει τη μάθηση» Γιώργος.
1 Νέα Θεωρία Μεγέθυνσης Ενδογενής μεγέθυνση. 2 Συνάρτηση παραγωγής προϊόντος Υ t = Y(K, L, A) Y t = [(1-α k )·K t ] α · [(1-α L )·A t ·L t ] 1-α 0
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Ακραία Φυσικά Φαινόμενα
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Πριν 40 περίπου χρόνια ήρθε στην Ευρώπη μια νέα εφεύρεση, η τηλεόραση, που πραγματικά άλλαξε τη ζωή των ανθρώπων. Δεν κατασκευάστηκε τότε, αλλά αρκετά.
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΕΡΓΑΣΙΑ:ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ: ΓΑΤΣΙΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ.
ΘΕΜΑ: Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Ονοματεπώνυμο μαθητή: Ντελέζος Γιώργος.
Εθισμός στην Τεχνολογία
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

H τηλεόραση και πως επηρεάζει τη ζωή μας

Τηλεόραση Η τηλεόραση είναι ένα σύστημα τηλεπικοινωνίας που χρησιμεύει στη μετάδοση και λήψη κινούμενων εικόνων και ήχου εξ αποστάσεως. Αποτελεί το κυριότερο και δημοφιλέστερο Μέσο Μαζικής Επικοινωνίας και η χρήση της είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη σε όλο τον κόσμο. Ο όρος καλύπτει ολόκληρο το φάσμα των τεχνικών χαρακτηριστικών και των δραστηριοτήτων που αφορούν τα τηλεοπτικά προγράμματα, καθώς και τη μετάδοσή τους.

Θετικά και αρνητικά τηλεόρασης Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ψυχαγωγεί και ενημερώνει τον άνθρωπο Μπορεί να βοηθήσει τον ενήλικα και το παιδί να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο τους και να αποκτήσουν γνώσεις Ακόμα ευαισθητοποιεί και κινητοποιεί χιλιάδες ανθρώπους για καλό σκοπό Εκπέμπει μια δόση ακτινοβολίας που είναι επικίνδυνη για την υγεία των ματιών του ανθρώπου Διαταράσσει τον ψυχικό κόσμο του λόγω σκηνών βίας Προβολή αρνητικών προτύπων Με τις διαφημίσεις γίνεται "πλύση εγκεφάλου" στους ανθρώπους αποξενώνει τους ανθρώπους μεταξύ τους

  Παρατηρούμε ότι το 51% των μαθητών παρακολουθεί καθημερινά τηλεόραση, το 20,6% παρακολουθεί 3 φορές την εβδομάδα, το 12,7% παρακολουθεί 2 φορές την εβδομάδα, το 11,8% παρακολουθεί 1 φορά την εβδομάδα, ενώ ένα ελάχιστο ποσοστό μόλις 4% που δεν παρακολουθεί καθόλου.

Παρατηρούμε ότι τις καθημερινές το 47% των μαθητών παρακολουθεί περισσότερες από 3 ώρες τηλεόραση, το 14,7% παρακολουθεί 3 ώρες τηλεόραση, το 18,6% παρακολουθεί 2 ώρες τηλεόραση, το 15,7% παρακολουθεί 1 ώρα τηλεόραση, ενώ ένα ελάχιστο ποσοστό μόλις 4% δεν παρακολουθεί καθόλου.  

Παρατηρούμε ότι τα σαββατοκύριακα το 60,8% των μαθητών παρακολουθεί περισσότερες από 2 ώρες τηλεόραση, το 17,6% παρακολουθεί 2 ώρες τηλεόραση, το 17,6% παρακολουθεί 1 ώρα τηλεόραση, ενώ ένα ελάχιστο ποσοστό μόλις 4% δεν παρακολουθεί καθόλου.

Παρατηρούμε ότι το 52% παρακολουθεί το βράδυ τηλεόραση, το 27,5% παρακολουθεί το μεσημέρι τηλεόραση και το 14,7% το απόγευμα. Το πρωί όμως χάρη στο σχολείο ένα παρα πολύ μικρό ποσοστό παρακολουθεί τηλεόραση.

Παρατηρούμε ότι το 38,2% παρακολουθεί ξένες ταινίες/σειρές, το 37,3% παρακολουθεί ελληνικές ταινίες/σειρές, το 7,8% παρακολουθεί αθλητικά, το 3% παρακολουθεί ψυχαγωγικές εκπομπές, το 1% μουσικές, ενώ κανείς από τους μαθητές δεν παρακολουθεί ειδήσεις και καιρό.  

Παρατηρούμε ότι το 43,1% των μαθητών παρακολουθεί Mega, το 11,8% παρακολουθεί Ant1, το 7,8% παρακολουθεί Star, το 3% παρακολουθεί Alpha, το 2% παρακολουθεί Skai και το 2% παρακολουθεί δημόσια τηλεόραση.

Παρατηρούμε ότι το 35,3% των μαθητών χαρακτηρίζει τα τηλεοπτικά προγράμματα μέτρια, το 26,5% καλά, το 24,5% χάλια και το 13,7% πολύ καλά.

Οι περισσότεροι παρακολουθούν ότι προβάλλετε και δεν λαμβάνουν υπ' όψιν τα σήματα καταλληλότητας

Παρατηρούμε ότι το 51% των μαθητών πιστεύει ότι κάποιες ταινίες ή σειρές δεν προβάλλονται ακατάλληλες ώρες ενώ το 49% πιστεύει το αντίθετο.

Παρατηρούμε ότι αν δεν υπήρχε τηλεόραση το 47% των μαθητών θα έβγαινε έξω, το 34,5% θα σέρφαρε στο διαδίκτυο, το 4,9% θα διάβαζε βιβλία, και το 3,9% θα κουβέντιαζε.  

Παρατηρούμε ότι το 45% των μαθητών έχει 2 τηλεοράσεις στο σπίτι, το 36,3% έχει περισσότερες από 2, το 17,6% έχει 1 τηλεόραση, ενώ το 1% δεν έχει τηλεόραση.

Παρατηρούμε ότι το 55,9 των μαθητών έχει στο δωμάτιό του τηλεόραση.

  Παρατηρούμε ότι το 59,8% των μαθητών δεν έχει αγοράσει προϊόντα επηρεασμένο από τηλεοπτικές διαφημίσεις, ενώ το 40,2% έχει αγοράσει.

  Παρατηρούμε ότι από τους μαθητές που έχουν αγοράσει προϊόντα επηρεασμένοι από τηλεοπτικές διαφημίσεις το 1% έμεινε πολύ ευχαριστημένο, το 39,2% έμεινε αρκετά, το 2,9% λίγο και το 15,7% καθόλου.

Συμπεράσματα Περίπου οι μισοί μαθητές παρακολουθούν καθημερινά τηλεόραση και μάλιστα περισσότερες από 3 ώρες. Πρέπει οι μαθητές να παρακολουθούν λιγότερες ώρες τηλεόραση και να βλέπουν ποιοτικότερα προγράμματα, μια και το 35% των μαθητών τα χαρακτηρίζουν μέτρια και το 24% χάλια. Η τηλεόραση έχει θετικά και αρνητικά γνωρίσματα. Είναι στο χέρι του ενημερωμένου μαθητή να κρατήσει τα θετικά της τηλεόρασης και να απορρίψει τα αρνητικά, είτε κρίνοντας αυτά που παρακολουθεί, είτε κλείνοντας την τηλεόραση. Πρέπει οι έφηβοι να παρακολουθούν τηλεόραση ξέροντας ότι η δημόσια τηλεόραση εξαρτάται από την κρατική εξουσία, ενώ η ιδιωτική τηλεόραση είναι εμπορική επιχείρηση με σκοπό το κέρδος. Τα δελτία ειδήσεων ασχολούνται με τις ιδιωτικές ζωές ανθρώπων ή προβάλλουν τον πόνο προσώπων και αποβλέπουν στη συγκίνηση του δέκτη.

Οι διαφημίσεις προβάλλουν τα πλεονεκτήματα ενός προϊόντος και δεν αναφέρονται καθόλου σε τυχόν μειονεκτήματα. Βλέπουμε ότι το 40% των μαθητών έχει αγοράσει προϊόντα επηρεασμένο από τηλεοπτικές διαφημίσεις και από αυτούς το 15% δεν έμεινε καθόλου ικανοποιημένο. Η τηλεόραση, το θέατρο και ο κινηματογράφος παρέχουν επικοινωνία και τέχνη μαζί. Ωστόσο στο θέατρο και τον κινηματογράφο πληρώνεις εισιτήριο, γι' αυτό και είσαι πιο επιλεκτικός στο τι θα δεις, κάτι που δεν ισχύει στην τηλεόραση. Συμπερασματικά, μπορούμε να καταλήξουμε στη διαπίστωση πως από τη μια, τα βίαια τηλεοπτικά θεάματα αποτελούν εγκληματογόνο παράγοντα, από την άλλη, όμως, δεν αρκούν από μόνα τους, για να εξηγήσουν την αύξηση της εφηβικής και γενικότερα νεανικής εγκληματικότητας, εφόσον η έκταση και η ένταση τέτοιων φαινομένων εξαρτάται και από άλλους συλλειτουργούντες παράγοντες, τόσο υποκειμενικής όσο και κοινωνικής υφής. Επομένως, καμιά θεωρία των ΜΜΕ δεν κρίνεται επαρκής για την εξήγηση του ιστορικού φαινομένου της βίας και επιθετικότητας στον κόσμο.

Τρόποι αντιμετώπισης Γι’ αυτό, τα αναθέματα κατά της τηλεόρασης και οι κραυγές αγωνίας που φτάνουν στο σημείο να προτείνουν την κατάργησή της ως λύση στο πρόβλημα, μόνο θυμηδία μπορούν να προκαλέσουν, γιατί σε τελευταία ανάλυση δείχνουν μόνο την κορυφή του παγόβουνου. Τι πρέπει λοιπόν να κάνουμε, για να προστατέψουμε εμάς και τα παιδιά μας από την κερδοσκοπική και θεαματοθηρική ασυδοσία ορισμένων καναλιών; Σίγουρα, η παρέμβαση της Πολιτείας μπορεί να εξασφαλίσει την ποιοτικότερη στάθμη των τηλεοπτικών προγραμμάτων, αρκεί ο νόμος να ενεργοποιηθεί και να υπάρχει η ευαισθησία για θέματα που άπτονται των δικαιωμάτων του παιδιού. Χρήσιμη θα είναι και η κύρωση της «Ευρωπαϊκής Σύμβασής για τη Διασυνoριακή Τηλεόραση» που περιέχει σχετικές ειδικές διατάξεις. Και φυσικά η σύνταξη ενός ειδικού δεοντολογικού κώδικα, δεσμευτικού για τους δημοσιογράφους και τους υπεύθυνους προγραμμάτων. Επίσης, επιβάλλεται η οικογένεια να επιβλέπει τα τηλεοπτικά προγράμματα που παρακολουθούν τα παιδιά, προσφέροντας όμως, παράλληλα, παραδείγματα σχέσεων ειρηνικών που να στηρίζονται στο διάλογο. Τέλος, το σχολείο, από τη μια, προσφέροντας τις απαραίτητες εκείνες γνώσεις που επιτρέπουν στο νέο να είναι κριτικός θεατής και να αποκωδικοποιεί τα τηλεοπτικά μηνύματα, και από την άλλη, «διδάσκοντας» κοινωνικότητα, μπορεί να στρέψει την ορμή του παιδιού προς δημιουργικούς στόχους.

Επίλογος Με αυτή την εργασία μάθαμε πολλά πάνω στο θέμα μας <<η τηλεόραση και πως επηρεάζει τη ζωή μας>>, ωστόσο αισθανόμαστε ότι δεν το εξαντλήσαμε. Γι' αυτό θα συνεχίσουμε την έρευνα και στο β' τετράμηνο για να εκπληρώσουμε καλύτερα το σκοπό της έρευνας και να ερευνήσουμε σε βάθος τα ερευνητικά ερωτήματα.

Ιστότοποι www.odyssey.com.cy el.wikipedia.org portal.kathimerini.gr   el.wikipedia.org portal.kathimerini.gr google.gr