Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διαφημιστικός χρόνος, στοιχεία επηρεασμού του καταναλωτή, αισθητικό αποτέλεσμα, διαφορισμός ανάλογα με την ηλικία και το φύλο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διαφημιστικός χρόνος, στοιχεία επηρεασμού του καταναλωτή, αισθητικό αποτέλεσμα, διαφορισμός ανάλογα με την ηλικία και το φύλο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διαφημιστικός χρόνος, στοιχεία επηρεασμού του καταναλωτή, αισθητικό αποτέλεσμα, διαφορισμός ανάλογα με την ηλικία και το φύλο

2 Διαφημιστικός χρόνος στην τηλεόραση •Η τηλεόραση και ειδικά τα κανάλια με την μεγάλη τηλεθέαση εκμεταλλεύονται την επιτυχία τους και βρίσκουν την ευκαιρία να προβάλουν στις πετυχημένες σειρές πολλές διαφημίσεις. •Έτσι αναγκάζονται οι τηλεθεατές να προσέχουν τις διαφημίσεις και μετά από τη συνεχή διαφήμιση του προϊόντος να καταλήγουν στην αγορά του. •Αυτό εκμεταλλεύονται τα μεγάλα κανάλια ΑΝΤ1 και MEGA CHANNEL και ενώ στη μία ώρα προγράμματος επιτρέπονται 12 λεπτά διαφημίσεις σύμφωνα με την κοινοτική οδηγία, ξεπερνούν τα όρια βάζοντας διαφημίσεις διάρκειας 13 έως 14 λεπτών. •Στα τηλεοπτικά ή κινηματογραφικά έργα επιτρέπεται μόνο μια διακοπή ανά 45΄. Αρκεί να μετρήσει κανείς τις διακοπές στα έργα στον πίνακα που ακολουθεί

3 Τιμή λεπτού περίπου 3.000.000 δρχ. Επιτρεπόμενος χρόνος διαφήμισης 10΄ανά ώρα Κανάλι/ Ημερομηνία ΕκπομπήΔιάρκεια εκπομπής Διαφημίσεις πριν από την εκπομπή Διακοπές για διαφημίσεις Συνολικός χρόνος διαφημίσεων ΑΝΤ1/9-2-94Ειδήσεις 8:30-9:10 μμ 6 Διαφημίσεις3 φορές/ 5 διαφημίσεις 3΄30΄΄ ΑΝΤ1/10-2-94Bay Watch 3:00-4:00 μμ 7 Διαφημίσεις3 φορές/ 18 διαφημίσεις 7΄50΄΄ ΑΝΤ1/11-2-94Καλημέρα Ζωή 6:35-7:15 μμ 6 Διαφημίσεις8 φορές/ 11 διαφημίσεις 4΄50΄΄ MEGA/15-2-94 Χτυποκάρδια στο Beverly Hills 9:30-10:30 μμ 18 Διαφημίσεις3 φορές/ 25 διαφημίσεις 13΄50΄΄ ΑΝΤ1/21-2-94Λάμψη 8:00-8:30 μμ 3 Διαφημίσεις2 φορές/ 9 διαφημίσεις 5΄10΄΄ ΑΝΤ1/2-3-94Τροχός της τύχης 6:35-7:40 μμ 11 Διαφημίσεις2 φορές/ 7 διαφημίσεις 2΄10΄΄ MEGA/12-3-94Χάϊ Ροκ 9:00-10:30 μμ 9 Διαφημίσεις3 φορές/ 27 διαφημίσεις 10΄50΄΄ ΑΝΤ1/16-3-94Καλή Πεθερά 9:00-9:45 μμ 20 Διαφημίσεις3 φορές/ 26 διαφημίσεις 10΄50΄΄

4 Τιμή λεπτού περίπου 3.000.000 δρχ. Επιτρεπόμενος χρόνος διαφήμισης 10΄ανά ώρα Κανάλι/ Ημερομηνία ΕκπομπήΔιάρκεια εκπομπής Διαφημίσεις πριν από την εκπομπή Διακοπές για διαφημίσεις Συνολικός χρόνος διαφημίσε ων ΑΝΤ1/9-2-94 Μπάσκετ 21:15-22:455 Διαφημίσεις 6 7΄ MEGA/13-2-94 Ειδήσεις 20:30-21:00>5 Διαφημίσεις 4 3΄ ΑΝΤ1/13-2-94 Κροκοδειλάκιας Νο 2 21:00-23:15 >10 Διαφημίσεις 7 14΄ MEGA/12-2-94 Χάουαρντ ο ακτύπητος 14:05-16:00>6 Διαφημίσεις 5 8΄ MEGA/6-3-94 NBA ACTION 15:00-15:45 >10 Διαφημίσεις 4 5΄ MEGA/5-3-94 Τροχός της τύχης 6:35-7:40 μμ >10 Διαφημίσεις 6 13΄

5 Στοιχεία επηρεασμού του καταναλωτή και αισθητικό αποτέλεσμα •Από τις διαφημίσεις που επιλέχθηκαν έχουμε τα παρακάτω αποτελέσματα ως προς το αισθητικό αποτέλεσμα αυτών. •Σε σύνολο 65 διαφημίσεων οι περισσότερες κρίθηκαν καλές, ενώ μέτριες έως κακές κρίθηκαν οι 22

6 Στοιχεία επηρεασμού του καταναλωτή και αισθητικό αποτέλεσμα •Βλέποντας διαφημίσεις διαπιστώσαμε ότι στοιχεία επηρεασμού του καταναλωτή, που να έχουν σχέση με το προϊόν είχαν πολύ λίγες διαφημίσεις, ενώ αντίθετα οι περισσότερες διαφημίσεις παρουσίαζαν το διαφημιζόμενο προϊόν χρησιμοποιώντας αξίες, ιδέες, συναισθήματα •Σε σύνολο 44 διαφημίσεων μόνο οι 12 περιείχαν στοιχεία σε σχέση με το διαφημιζόμενο προϊόν.

7 10 χαρακτηριστικές διαφημίσεις •Εν συνεχεία επιλέξαμε 10 χαρακτηριστικές διαφημίσεις και κάναμε την ερώτηση «ποιο στοιχείο της συγκεκριμένης διαφήμισης σας εντυπωσίασε σας έμεινε στη μνήμη» •Παραθέτουμε τον πίνακα που προέκυψε.

8 10 χαρακτηριστικές διαφημίσεις ΠλούτοςΔύναμηΦύσηΧιούμορΓυναικείο Σώμα Ανδρικό Σώμα Γυμνό Γιαούρτη ΔΕΛΤΑ 3255-3-- Γιαούρτη ΦΑΓΕ 51130-1142 BIOLAT 132-3-43 DRAMBUI 652-5--- TIMOTEI -829-10-- DENIM 432-2-10- LUX 10-----29 AXE 335-1-15- PAMPERS ---53--- WILLIAMS LAWSONS 3922-1121-

9 Διαφορισμός ανάλογα με την ηλικία και το φύλο των ερωτηθέντων •Στην προηγούμενη ερώτηση κρατήσαμε το φύλο και την ηλικία των ερωτηθέντων. Έτσι μπορέσαμε να βγάλουμε επιπλέον συμπεράσματα σχετικά με το τι εντυπωσιάζει κάθε τηλεθεατή σε μια διαφήμιση ανάλογα με την ηλικία και το φύλο. •Τα στοιχεία παρατίθενται στον επόμενο πίνακα.

10 Διαφορισμός ανάλογα με την ηλικία και το φύλο των ερωτηθέντων 10 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΆνδρεςΓυναίκες 14 -2425 – 45>4514 -2425 - 40>40 Πλούτος 272653 Δύναμη 252442 Φύση -1044 2 Χιούμορ 673773 Γυναικείο Σώμα 162322 Ανδρικό Σώμα 132253 Γυμνό 332542


Κατέβασμα ppt "Διαφημιστικός χρόνος, στοιχεία επηρεασμού του καταναλωτή, αισθητικό αποτέλεσμα, διαφορισμός ανάλογα με την ηλικία και το φύλο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google