ΚρΙςη, κοινοτικEΣ δομΕΣ αλληλεγγυηΣ και κοινωνΙΑ των πολιτΩν

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Σχέσεις με κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
"Δημιουργία Κοινωνικών Επιχειρήσεων με τη χρήση Κοινωνικού Κεφαλαίου"
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Κρίση, Κοινωνική Συνοχή & Ελληνική Τοπική Αυτοδιοίκηση
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
H Αξιολόγηση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Τμήμα Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών Πτυχίο Δημοσιογραφίας Πανεπιστήμιο Κύπρου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
O ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
1ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ > ΑΘΗΝΑ, ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2005 > ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΤΑΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
Η μεταρρύθμιση της ΚΑΠ Προκλήσεις και προοπτικές ΠΑΣΕΓΕΣ Τζανέτος Καραμίχας Πρόεδρος ΠΑΣΕΓΕΣ Επιτροπή Παρακολούθησης του Γ΄ ΚΠΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Η πολιτική για το θαλάσσιο περιβάλλον και την παράκτια ζώνη
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Χ. Βαμβούρη, σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 27/11/
Οργάνωση προσώπων και μέσων ειδικού σκοπού. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΔΙ.Κ.ΚΕ.Μ. Θεσσαλονίκη 9 Ιουλίου 2014 Δημιουργία του ΔΙΚΤΥΟΥ Κοιν.Σ.Επ. Κεν. Μακεδονίας,
“Νέες Εναλλακτικές Καλλιέργειες: Προοπτικές - Νέες Προτάσεις για την Αγροτική Οικονομία” 16 Μαΐου 2013 Κιλκίς.
Κοινωνική Οικονομία και Τοπική Αυτοδιοίκηση Ιωάννης Μέξης Διευθύνων Σύμβουλος της Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Ο Μηχανισμός της Αγοράς του Άνταμ Σμιθ
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ευρωπαικές Πολιτικές Ολοκλήρωσης Συνοχής.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
 Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΚΑΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΣΤΕΛΑ ΨΩΜΙΑΔΟΥ ΜΑΓΔΑ  ΤΣΟΥΡΑ ΜΑΡΙΝΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ  ΚΑΤΣΑΜΠΙΡΗ ΣΤΕΛΑ ΠΑΤΡΙΚΕΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΩΣ ΤΡΙΤΟΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Η πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (Εταιρικη Κοινωνικη Ευθυνη)
Σεμινάριο Δημοσίου Δικαίου
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
Παρασκευή Βάγια ΠΕ13 Νομικός 20ο Γυμνάσιο Αθηνών
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Αξιοβίωτη Ολοκληρωμένη Ανάπτυξη
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Η έννοια της επιχείρησης
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
«Θεωρία και Δίκαιο Διεθνών Οργανισμών»
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚρΙςη, κοινοτικEΣ δομΕΣ αλληλεγγυηΣ και κοινωνΙΑ των πολιτΩν Γιώργος Αγγελόπουλος Επίκ. Καθηγητής, Κοινωνικός Ανθρωπολόγος Τμήμα Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Θα συζητήσουμε Τον σκοπό αυτών των διαλέξεων Τις βασικές δυσκολίες κατανόησης που εντοπίσαμε και τους τρόπους αντιμετώπισης τους Ορισμένες επισημάνσεις για την προσέγγιση του θέματος Τα θέματα που εστιάζουμε και την οργάνωση του κύκλου των διαλέξεων Το πλαίσιο κατανόησης της «κρίσης» στο επίπεδο του κράτους

Σκοπός των διαλέξεων Η κατανόηση ορισμένων μορφών αντιμετώπισης της «κρίσης». Αυτό προϋποθέτει την κατανόηση της «κρίσης».

Δυσκολίες κατανόησης Η μεταφυσική της «κρίσης»: Χρήση ορολογίας οικονομικών επιστημών (και ιστορίας) που καθιστά αδύνατη την κατανόηση των φαινομένων. Η «κρίση» ως φυσικό επακόλουθο: Η «κρίση» «φυσικοποιείται». Αδυνατούμε να καταλάβουμε ότι η «κρίση» είναι αποτέλεσμα πολιτικών επιλογών (Τ.Ι.Ν.Α.). Η δυσκολία να φανταστούμε (ή να ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ) μια άλλη κοινωνία πέραν αυτής που γεννά την «κρίση».

Δυσκολίες κατανόησης (β) Τα περί συλλογικής ευθύνης: Οδηγεί τον καθένα μας σε «σύνδρομο Very Down». Συσκοτίζονται οι κοινωνικές διαφοροποιήσεις (δεν «τα φάγαμε όλοι μαζί»). Η ομοιομορφία του λόγου περί της «κρίσης» όπως παρουσιάζεται στα κυρίαρχα ΜΜΕ (τηλεόραση). Οι θεωρίες συνομωσίας: Οδηγούν σε παραίτηση από κάθε προσπάθεια αντιμετώπισης της κρίσης.

Αντιμετώπιση των δυσκολιών κατανόησης Η κατανόηση της «κρίσης» οφείλει να γίνει βιωματικά. Θα ξεκινήσουμε από την κατανόηση της σχέσης μας με την «κρίση» σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο. «Η γνώση του υποκειμένου για το αντικείμενο αλλάζει κάτι στο υποκείμενο, στο αντικείμενο και στη μεταξύ τους σχέση»

Ορισμένες επισημάνσεις Κανένας λόγος περί της «κρίσης» δεν είναι πολιτικά ουδέτερος. Ουδετερότητα δεν υπάρχει στις κοινωνικές επιστήμες. Η ερμηνεία των κοινωνικών φαινομένων εντάσσεται πάντα μέσα σε ένα πλαίσιο επιστημολογικών και φιλοσοφικών αρχών. Παράδειγμα: M. Θάτσερ «Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα σαν και αυτό που ονομάζουμε κοινωνία».

Ορισμένες επισημάνσεις (β’) Η ποικιλομορφία των συμμετεχόντων και το επίπεδο της ανάλυσης. Επιλέγουμε να καλύψουμε το πιο βασικό πλαίσιο γνώσεων. Η κατανόηση της «κρίσης», για να είναι πλήρης, οφείλει να είναι διεπιστημονική. Η «κρίση» είναι ένα ολικό, συνολικό κοινωνικό γεγονός. Στα πλαίσια αυτών των διαλέξεων αναγκαστικά περιορίζουμε το εύρος της διεπιστημονικότητας και συνειδητά αποφεύγουμε την «κρισιολογία».

Ορισμένες επισημάνσεις (γ’) Κανένας λόγος περί της «κρίσης» δεν προσφέρει έτοιμες αλήθειες. Οι κοινωνίες δεν έχουν ανεμολόγια, πυξίδες και τσελεμεντέδες… Χαρισματικοί ηγέτες δεν υπάρχουν, δημιουργούνται (ο κίνδυνος του φασισμού). Ο κίνδυνος της εξιδανίκευσης: οι συλλογικότητες που θα παρουσιαστούν ενέχουν αντιφάσεις, όρια, αποτυχίες, ατέλειες στις δράσεις τους. Συνιστούν όμως μια πιθανή εκδοχή αναζήτησης λύσεων (άλλα επίπεδα: νέες μορφές κράτους, νέα ανθρωπολογικά υποκείμενα).

Θα εστιάσουμε… … στους μηχανισμούς συλλογικής άμυνας στην κοινωνικο-οικονομική «κρίση». Δεν θα ασχοληθούμε με δράσεις θεσμών που συνάδουν με τις κρατικές δομές (θεσμοί πρόνοιας, τοπική αυτοδιοίκηση, εκκλησίες κ.λπ.) αλλά με πρωτοβουλίες που αναπτύσσονται στo πλαίσιo της κοινωνίας των πολιτών. Θα προσφέρουμε τη θεωρητική τεκμηρίωση αλλά και απτά παραδείγματα δράσης μέσω των οποίων οι πολίτες δημιουργούν νέες μορφές σχέσεων και συλλογικοτήτων. Θα εστιάσουμε στο χώρο της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας.

Οργάνωση του κύκλου διαλέξεων Α’ ενότητα: εισαγωγικού χαρακτήρα εισηγήσεις κατανόησης της «κρίσης». Β’ ενότητα: παρουσιάσεις συλλογικοτήτων που πρωτοτύπησαν δημιουργώντας κοινοτικές δομές αλληλεγγύης στο τοπικό επίπεδο (αλληλεγγύη στη γειτονιά, συλλογική παραγωγή αγροτικών προϊόντων, δίκτυα ανταλλακτικής οικονομίας, δίκτυα νομικής υποστήριξης, δίκτυα διάθεσης προϊόντων «χωρίς μεσάζοντες» κ.λπ.).

Οι ομιλητές της Α’ ενότητας 29/10/2012, Άρης Στυλιανού, Επίκ. Καθηγητής Α.Π.Θ. «Κοινωνικό Συμβόλαιο και κοινωνική συνοχή»   5/11/2012, Κώστας Τσιτσελίκης, Αναπ. Καθηγητής Πανεπιστήμιο Μακεδονίας «Ρωγμές στην κοινωνική συνοχή: Κοινωνικο-πολιτική κρίση και δικαιώματα» 12/11/2012, Γιώργος Δουράκης , Επίκ. Καθηγητής Α.Π.Θ. «Ρωγμές στην κοινωνική συνοχή: Κατανοώντας την «κρίση» από την πλευρά της Πολιτικής Οικονομίας» 9/11/2012, Γιώργος Αγγελόπουλος, Επίκ. Καθηγητής Πανεπιστήμιο Μακεδονίας «Ρωγμές στην κοινωνική συνοχή και κοινοτικές μορφές αλληλεγγύης»

Οι ομιλητές της Α’ ενότητας 16/11/2012 Αλέξανδρος Κιουπκιολής , Λέκτορας Α.Π.Θ. «Προχωρώντας πέρα από τον καπιταλισμό εδώ και τώρα: οικοδομώντας ανταγωνιστικές ουτοπίες»   3/12/2012 Κάρολος-Ιωσήφ Καβουλάκος και Γιώργος Γριτζάς, Λέκτορες Α.Π.Θ.   «Διερευνώντας την εναλλακτικότητα των νέων μορφών ανταλλακτικής Οικονομίας»

Οι ομιλητές της Β’ ενότητας 10/12/2012 Κώστας Νικολάου, Δρ. Περιβαλλοντολόγος, Καθηγητής-Σύμβουλος ΕΑΠ  «Οι πρωτοβουλίες κοινωνικής οικονομίας στη Θεσσαλονίκη»   17/12/2012 Εκπρόσωποι πρωτοβουλίας πολιτών (Α’) «Παραδείγματα κοινωνικής οικονομίας ανταλλαγών και αγροτικής παραγωγής» 7/1/2012 Ομάδα Εθελοντικής Δράσης Νομού Πιερίας « Για μια κοινωνία αλληλεγγύης και εμπιστοσύνης»

Οι ομιλητές της Β’ ενότητας 14/1/2013 Εκπρόσωποι πρωτοβουλίας πολιτών (Β’) « Ένα παράδειγμα λειτουργίας Δικτύου Ανταλλαγής προϊόντων και Υπηρεσιών»   21/1/2013 Ομάδα πανεπιστημιακών και ομάδα ακτιβιστών «Συζητώντας για τις προοπτικές των δομών κοινωνικής αλληλεγγύης»

Η «κρίση»… Πρέπει να γίνει κατανοητή ως μια διαδικασία μετάβασης και κοινωνικής αλλαγής. Δεν υπάρχει «επιστροφή» στο παρελθόν. Υπάρχει αλλαγή των σχέσεων εξουσίας και των μορφών οργάνωσης της παραγωγής, των μορφών οργάνωσης της καθημερινότητας σε επίπεδο ατομικό, οικογενειακό, γειτονιάς, πόλης, κράτους. Στην «κρίση» υπάρχουν κερδισμένοι και χαμένοι. Η θεατότητα των πρώτων είναι μηδενική. Η πορεία της «κρίσης» δεν είναι προκαθορισμένη.

Περί της «κρίσης» στην Ελλάδα Συζήτηση βάσει του άρθρου του Κωνσταντίνου Τσουκαλά «Ο παραδειγματικός χαρακτήρας της ελληνικής κρίσης» .

Βιβλιογραφία Κ. Τσουκαλάς, 2012, «Ο παραδειγματικός χαρακτήρας της ελληνικής κρίσης» , Περιοδικό ΕΝΘΕΜΑΤΑ. http://enthemata.wordpress.com/2012/06/10/tsoukalas-4/ Τ. Judt, 2012 (2010), Tα δεινά που μαστίζουν τη χώρα. Αθήνα: Αλεξάνδρεια.