ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ Πέτρος Γεωργιάδης Σύμβουλος Επιστήμης, Υ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Α Β ΦΕ6: ΑΓΩΓΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΩΤΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
Υδροστατική πίεση «Το νερό έχει δύναμη;»
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
ΕΛΛΗ ΒΥΤΙΝΙΩΤΟΥ - ΦΥΣΙΚΟΣ
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
ΣΥΝΔΕΣΗ ΛΑΜΠΤΗΡΩΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΚΦΕ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ Από τον διαχωρισμό των φορτίων (θετικά, αρνητικά)
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
Eπιμέλεια: Μανδηλιώτης Σωτήρης
Τεστ Ρεύμα - Αντίσταση.
Αναδόμηση Σχεδίου Μαθήματος ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
2.2 ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΗΛ. ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ- ΤΕΣΤ
ΔΙΟΔΟΣ Ένα από τα κύρια ηλεκτρονικά εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται στα ηλεκτρονικά κυκλώματα.
ΕΡΓΑΣΙΑ 1 ΕΡΓΑΣΙΑ 2.
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
Αναδόμηση σχεδίου μαθήματος Τίτλος: Μαγνητικές κούκλες
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΤΟ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Ουρανία Γκικοπούλου,
ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ Κ. Κουγιουμτζόπουλος.
ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΜΕΡΟΣ 1:
Ηλεκτρισμός Ηλεκτρονικά
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
ΕΗΕ ΦΩΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Θέμα εργασίας: ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Ο ΦΑΡΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ: Hλεκτρικά κυκλώματα Γουργιώτου Ευθυμία Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Ηλεκτρισμός Ο εκπαιδευτικός: Τουλιόπουλος Φώτης. Ο όρος ηλεκτρισμός είναι ένας πολύ γενικός όρος. Μπορεί να περιγραφεί ως ροή ενέργειας μέσα στην ύλη.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Φύλλο Εργασίας 10 Το Ηλεκτρικό βραχυ-Κύκλωμα – Κίνδυνοι και "Ασφάλεια"
ΦΥΣΙΚΗ Ε΄ ΔΗΜΟΤΙKOY ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΠΑΝΟΣ Ο
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΦΕ3: ΠΟΤΕ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ;
Επιμορφωτική Συνάντηση
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Ο νόμος του Ohm Εργαστηριακή Άσκηση 2 Γ′ Γυμνασίου
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Χωρίς τη μπαταρία δεν θα γινόταν τίποτα
Εργασία 2η Επιλέξτε μια προτεινόμενη δραστηριότητα από τη θεματική περιοχή των Στοχαστικών Μαθηματικών (Πιθανότητες, Στατιστική) από το έγγραφο «Μαθηματικά.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ 2.2 ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
ΕΝΟΤΗΤΑ 6.2 Χρήση οργάνων μέτρησης
ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΑΙ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Ηλεκτρικό κύκλωμα Ηλεκτρικό κύκλωμα είναι κάθε διάταξη που περιέχει ηλεκτρική πηγή αγωγούς, μέσω των οποίων μπορεί να διέλθει ηλεκτρικό ρεύμα .
Συνδεσμολογία συστήματος φωτεινής κλήσης νοσοκομείου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΠΩΣ ΑΝΑΒΕΙ ΜΙΑ ΛΑΜΠΑ;

Μάθημα 1ο: Απλό Ηλεκτρικό Κύκλωμα Μάθημα 1ο: Απλό Ηλεκτρικό Κύκλωμα Αναλυτικό Πρόγραμμα: σελ. 153 Βιβλίο Δασκάλου: σελ. 108 Ενότητα: «Δυναμικός Ηλεκτρισμός» Ε’ τάξη Δημοτικού

Σχέδιο Μαθήματος Χρόνος: 1 Χ 80 λεπτά Αριθμός μαθητών: 20 Οργάνωση της τάξης: 5 ομάδες των 4ων ατόμων Προϋπάρχουσες γνώσεις: Διατύπωση λειτουργικού ορισμού

Μέσα και υλικά Μπαταρίες Χ 5 Καλώδια Χ 10 Λαμπτήρες Χ 5 Φύλλα Εργασίας (1, 2 και 3) Πίνακας - κιμωλία Χάρτινες εικόνες: Μπαταρίας, Λαμπτήρα Προπειραματικό και μεταπειραματικό δοκίμιο

ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ Εμπειρίες με το φυσικό κόσμο Δεξιότητες σκέψης και επιστημονικής μεθόδου Εννοιολογική κατανόηση

ΣΤΟΧΟΙ Να έρθουν σε επαφή με τα υλικά (εμπειρίες από το φυσικό κόσμο). Να συναρμολογούν με το σωστό τρόπο ένα απλό ηλεκτρικό κύκλωμα (δεξιότητες σκέψης και επιστημονικής μεθόδου). Να διατυπώνουν το λειτουργικό ορισμό απλού ηλεκτρικού κυκλώματος (δεξιότητες σκέψης και επιστημονικής μεθόδου). Να διακρίνουν αν ένα ηλεκτρικό κύκλωμα είναι ανοικτό ή κλειστό (δεξιότητες σκέψης και επιστημονικής μεθόδου/εννοιολογική κατανόηση). Να εξηγούν ότι η ροή του ηλεκτρικού ρεύματος είναι ταυτόχρονη, ομοιόμορφη, συνεχής και κυκλική (εννοιολογική κατανόηση).

Στο προηγούμενο μάθημα… Δίνεται σε κάθε παιδί ατομικά ένα προπειραματικό δοκίμιο από το οποίο θα δούμε τις προϋπάρχουσες γνώσεις τους

Πορεία Δραστηριοτήτων Αφόρμηση Δίνεται σε κάθε ομάδα ένα σετ με: 2 καλώδια 1 λαμπτήρα 1 μπαταρία Τα παιδιά καλούνται να τα παρατηρήσουν, να τα επεξεργαστούν και να τα ονομάσουν.

Δραστηριότητα 1 Τα παιδιά δοκιμάζουν στην ομάδα τους να ανάψουν ένα λαμπάκι χρησιμοποιώντας με όποιον τρόπο θέλουν τα υλικά τα οποία έχουν μπροστά τους. Αρχικά: 2 καλώδια Μετά: 1 καλώδιο Φύλλο Εργασίας 1 => πειραματισμός Σχεδιάζουν τον τρόπο με τον οποίο συναρμολόγησαν τα υλικά (μπαταρία, 1 ή 2 καλώδια, λαμπάκι). Αξιολόγηση: Τα παιδιά θα αξιολογηθούν με βάση τις απαντήσεις που θα δώσουν στο Φύλλο Εργασίας 1

Δραστηριότητα 2 Συζήτηση: Αναγνώριση θετικού και αρνητικού πόλου μπαταρίας, λαμπτήρα => κατανόηση διαφορετικότητας δύο άκρων μπαταρίας και λαμπτήρα Φύλλο εργασίας 2: διατάξεις με ορθά και λανθασμένα ηλεκτρικά κυκλώματα => 6 διατάξεις που φωτοβολεί ο λαμπτήρας Καταγραφή βημάτων για να φωτοβολήσει ο λαμπτήρας χρησιμοποιώντας όλα τα υλικά που έχουν μπροστά τους. (Λειτουργικός ορισμός) Αξιολόγηση: Ο δάσκαλος κάνει λανθασμένα και ορθά κυκλώματα πάνω στον πίνακα με τις εικόνες (μπαταρίας, λαμπτήρα, καλωδίων) και αξιολογεί κατά πόσο τα παιδιά κατανόησαν ποιες διατάξεις κυκλωμάτων φωτοβολούν

Δραστηριότητα 3 Κλειστό ηλεκτρικό κύκλωμα με εικόνες στον πίνακα (εικόνες μπαταρίας, λαμπτήρα, και σπάγκο για καλώδια). Αποσυναρμολόγηση ενός άκρου και έτσι ο λαμπτήρας σταματά να φωτοβολεί. Συζήτηση: πιθανοί λόγοι που ο λαμπτήρας δε φωτοβολεί => έννοια ανοικτό και κλειστό ηλεκτρικό κύκλωμα. Αξιολόγηση: Συμπλήρωση του Φύλλου Εργασίας 3

Δραστηριότητα 4 Πείραμα: παίρνουν μια μπαταρία και ένα καλώδιο. Ενώνουν τα άκρα του καλωδίου και της μπαταρίας ένα προς ένα. Συζήτηση: Είναι κλειστό το κύκλωμα; Αγγίξτε την μπαταρία με το ένα χέρι και με το άλλο το καλώδιο, ποιο ζεσταίνεται πιο γρήγορα; Τώρα αγγίξτε με τα δυο σας χέρια στο καλώδιο, τι νιώθετε, θερμαίνεται το καλώδιο; => Άρα κάτι συμβαίνει μέσα στο κύκλωμα – αναφορά: ροή ηλεκτρικού ρεύματος. Ποιο χέρι νιώθετε να ζεσταίνεται πρώτο;) Συμπέρασμα: η ροή του ηλεκτρικού ρεύματος είναι συνεχής, ομοιόμορφη, κυκλική και ταυτόχρονη Αξιολόγηση: Τα παιδιά θα αξιολογηθούν με βάση τη συζήτηση που θα γίνει στην ολομέλεια της τάξης.

Ολοκλήρωση μαθήματος Θα δοθεί το μεταπειραματικό δοκίμιο ατομικά σε κάθε μαθητή

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας Από τις φοιτήτριες: Φλωρεντιάνα Δημητρίου Ελένη Ερημάκη Γιάννα Ηροδότου Αυγή Κούτζη Στάλω Μιχαήλ Άντρεα Χαραλάμπους