Εισαγωγικά θέματα στο WWW Παγκόσμιος Ιστός και κινητές επικοινωνίες (mobile web). Τεχνολογίες, δυναμική, περιορισμοί και σύγχρονες τάσεις. Παραδείγματα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Εβδομάδα Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Τετάρτη 30 Αυγούστου 2006 ΗΜΕΡΙΔΑ Στα πλαίσια του έργου “Προώθηση της Ευρυζωνικότητας στο Δήμο Χίου” ΟμήρειοΠνευματικό Κέντρο Δήμου Χίου Ομήρειο Πνευματικό.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Ιστορία του Ιντερνετ.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Η Ευρυζωνικότητα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Καθ. Αποστολόπουλος Θεόδωρος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
ΨΗΦΙΑΚΟ ΧΑΣΜΑ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό και κινητό επιχειρείν Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
Η Ανάδυση Νέων Κλάδων/Δραστηριοτήτων στον Τομέα Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Ελλάδα ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Αιμ. Πρωτόγερου, Γ. Καλογήρου Σχολή.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Μobile commerce. Από το e-commerce στο m-commerce.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “ ΥΠΟΔΟΜΕΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ” Θεόδωρος Καρούνος,
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΙΤΕ - Ινστιτούτο Πληροφορικής
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η επιστήμη του Web.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό και κινητό επιχειρείν Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Commercial Broadcasters IPTV providers Mobile Service Providers
Υπηρεσίες του διαδικτύου
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 2: Εφαρμογές πολυμέσων
Υπηρεσίες Διαδικτύου.
Το Διαδίκτυο - Internet
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγικά θέματα στο WWW Παγκόσμιος Ιστός και κινητές επικοινωνίες (mobile web). Τεχνολογίες, δυναμική, περιορισμοί και σύγχρονες τάσεις. Παραδείγματα

Γνώριμες εφαρμογές του Παγκόσμιου Ιστού  Web mail  συστήματα κρατήσεων  αγορές on line και πλειστηριασμούς  παιχνίδια  εφαρμογές πολυμέσων  Mobile Web

Mobile Web  Η τεχνολογία του κυβερνοχώρου που έχει τη δυνατότητα να παίζει τον ίδιο ρόλο για τη πρόσβαση στο Internet από τη συσκευή του κινητού τηλεφώνου

Το Mobile Web ιστορικά  Προωθήθηκε το 2005  17 Ιδρυτικούς σπόνσορες  2 τεχνικές ομάδες  Best Practices Working Group  Device Description Working Group  Κατευθυνόμενο από τη ΜWI Steering Council

MWI (Mobile Web Initiative)  Ανάπτυξη κατευθυντήριων γραμμών και πρακτικών  Ανάπτυξη του MobileOK Τrustmark  Marketing και δραστηριότητες προώθησης  Εκπαίδευση

Σημαντικοί παράγοντες  Αρμόδιοι πωλητές των εργαλείων  Παρέχοντες  Κατασκευαστές  Διαφημιστές  Χειριστές κινητών τηλεφώνων

Συμβούλιο του MWI  Διατηρείται μέσω οικονομικής υποστήριξης από σπόνσορες  Αρχηγία καθορίζεται μέσω θέσεων στο MWI Steering Council  Ανάπτυξη δραστηριοτήτων υποστήριξης  Παρακολουθούν την ανάπτυξη με εκθέσεις  Βάζουν προτεραιότητες σε μελλοντικά λειτουργικά αντικείμενα  Συμβουλεύουν για την προώθηση και το marketing  Διαχείριση των συνδέσμων

Marketing  Ελευθερία του τύπου να συμμετάσχει  Λογότυπα του σπόνσορα  Σεμινάρια  Ομιλίες  Δημοσιεύσεις

MWI σπόνσορες

Συμμετέχοντες στο MWI Afilias LimitedAOL Argo Interacti ve AT&TBBC BoeingCDAC Drutt Corporat ion ETRI ElMund o EricssonFrance Telecom Fondatio n CTIC Fondatio n ONCE Google Indus Net TechnologiesHTML Writers GuildICRA Mobilea ware mTLD Consorti um NokiaNTT DoCoMo Openwa ve Opera Royal National Institute for the Blind Segala M TestSevenval AGT-Online TIM Italia Universi ty of Helsinki VodafoneVolantis WURFL Team

Διείσδυση κινητής τηλεφωνίας στην Ευρώπη

Εμφάνιση νέων τεχνολογιών  GPRS (General Packet Radio Service  UMTS (Universal Mobile Telecommunications System)  Άλλες ασύρματες και ενσύρματες τεχνολογίες επικοινωνίας που αναπτύχθηκαν με την συνεπακόλουθη δημιουργία νέων επιχειρησιακών μοντέλων στο χώρο →ανάπτυξη μιας σειράς νέων υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας διαμέσου ασύρματων ευρυζωνικών συνδέσεων

Action Engine  Ιδρύθηκε το 2000  Προσπάθεια ενδυνάμωσης του internet που βασίζεται στο PC μέσα σε μια κινητή συσκευή λόγω ανάγκης για πιο γρήγορο και εύκολο τρόπο πρόσβασης σε περιεχόμενα δεδομένων από κινητή συσκευή  Δημιουργία Mobile Application Platform

Mobile Application Platform  Πλατφόρμα πελάτη/ εξυπηρετητή που εκμεταλλεύεται τη δύναμη της σημερινής ασύρματης συσκευής για να μεταφέρει τη πρόσβαση στα σημερινά περιεχόμενα  Μεγαλύτερη offline πρόσβαση στα δεδομένα  Στενότερη αλληλεπίδραση με δια χειρός λειτουργίες  80% λιγότερα προβλήματα πλήκτρων  20 φορές ταχύτερη ανταπόκριση από την παραδοσιακή λύση προγραμμάτων αναζήτησης

W3C (World Wide Web Consortium)  Κοινοπραξία του Παγκόσμιου Ιστού όπου οργανισμοί από όλο τον κόσμο γίνονται μέλη  Να οδηγήσει τον Παγκόσμιο Ιστό στο μέγιστο των δυνατοτήτων του, αναπτύσσοντας πρωτόκολλα και οδηγίες που εξασφαλίζουν μακροπρόθεσμα την ανάπτυξη του  Λειτουργεί από ένα συνδυασμό συνδρομής των Μελών και από άλλους πόρους δημόσιας και ιδιωτικής χρηματοδότησης

W3C  Ιδρύθηκε από το Tim Berners-Lee τον Οκτώβριο του 1994 σε συνεργασία με το CERN με την υποστήριξη από τους DARPA και European Commission  CERN →μεγαλύτερο στον κόσμο εργαστήριο φυσικής  DARPA (Defence Advanced Research Projects Agency) →κεντρική ερευνητική και αναπτυξιακή οργάνωση του Υπουργείου Αμύνης της Αμερικής  European Commission →Ευρωπαϊκή Ένωση

W3C στην κορυφή  Εμπειρία στα κινητά από το 1997  Άριστη γνώση κώδικας XHTML  MMS τύπους περιεχομένου (SMIL, SVG)  Ανεξαρτησία κινητών (CC/PP, UAProf)  Προσεγγίζει το κινητό ως σημαντική ανάγκη  Οργάνωση ομοφωνίας  Εμπειρία “in breaking up silos”  Καλές συνεργασίες με οργανισμούς πρότυπα στο χώρο των κινητών (OMA, 3GPP)

Τεχνολογίες  Προώθηση διαλειτουργικότητας →δημιουργία μορφών πρωτοκόλλων τουWWW συμβατές η μια με την άλλη ώστε να επιτρέπουν σε οποιαδήποτε συσκευή ή λογισμικό να έχει πρόσβαση στο WWW για να δουλεύουν μαζί  Εξέλιξη των URLs, HTTP, XML και PDF  Δραστηριότητα Πολυτροπικής Αλληλεπίδρασης (Multimodal Interaction Activity)  Δραστηριότητα Περιηγητή Φωνής (Voice Browser Activity)  Δραστηριότητα Ανεξαρτησίας Συσκευών (Device Independence Activity)

Δραστηριότητα Πολυτροπικής Αλληλεπίδρασης (Multimodal Interaction Activity)  Εισάγεται το Μάιο 2003  Πρόσβαση μέσω ομιλίας, γραφής, πληκτρολόγησης, ηχογραφημένων μηνυμάτων εκ των προτέρων, συνθετική ομιλία, μηχανισμοί αφής κτλ.  Παράδειγμα ένωση τοπικού χρήστη με κώδικα XHTML με μακρινό χρήστη με κώδικα VoiceXML (π.χ. hands free, pen, in-car συστήματα)

Δραστηριότητα Περιηγητή Φωνής (Voice Browser Activity)  Πρωτοκαθιερώθηκε το Μάρτιο 1999  Πρόσβαση σε αυτοματοποιημένες τηλεφωνικές υπηρεσίες (π.χ. θέατρα, καιρός, οδηγίες, ηλεκτρονικό εμπόριο, αποστολή-παραλαβή voice mail)

Δραστηριότητα Ανεξαρτησίας Συσκευών (Device Independence Activity)  Μέσα του 2000  Μέθοδοι με τις οποίες τα χαρακτηριστικά της συσκευής μπορούν να είναι διαθέσιμα για χρήση και πρόσβαση στο WWW ανεξάρτητα από τύπο της συσκευής  Μέθοδοι για δημιουργία ιστοσελίδων που να μπορούν να υποστηριχθούν ανεξάρτητα από τον τύπο της συσκευής

Μέλη Συνεισφορά Μελών, Ομάδας και κοινού  Εταιρίες τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών, παροχείς περιεχομένου, εταιρικοί χρήστες, ερευνητικά εργαστήρια, φορείς προτύπων, κυβερνήσεις και απλοί άνθρωποι

Εθελοντές  Συμμετοχή σε τεχνικές συζητήσεις σε μια από τις πολλές δημόσιες λίστες ηλεκτρονικών μηνυμάτων  Συνεισφορά στο λογισμικό ανοιχτού κώδικα του W3C  Μετάφραση τεχνικών αναφορών  Συμμετοχή σε μια Ομάδα Εργασίας ως Προσκεκλημένος Ειδικός  Συμμετοχή σε Συνέδρια όπου συμμετέχει το W3C

Στόχοι W3C  Σωστός κώδικας XHTML να εμφανίζεται στο κινητό  Ανάπτυξη ανθρώπινης επικοινωνίας, εμπορίου και ευκαιρίες για κοινή χρήση γνώσης  Παγκόσμιος ιστός για όλους ανεξάρτητα από συσκευές, λογισμικό, υποδομή δικτύου, κουλτούρα, γεωγραφική τοποθεσία, φυσική ή νοητική ικανότητα

…  Διεύρυνση έτσι συμμετοχής  Εύκολη και βολική πρόσβαση από κινητή συσκευή  Προαγωγή τεχνολογιών που βοηθούν σε ένα περιβάλλον καλύτερης συνεργασίας, σε ένα Παγκόσμιο Ιστό με ασφάλεια, πεποίθηση και εμπιστευτικότητα ότι όλα είναι δυνατά

…  Να γίνει ο μελλοντικός Παγκόσμιος Ιστός μια ισχυρή, επεκτάσιμη και προσαρμόσιμη υποδομή για τον κόσμο της πληροφορίας  Αυξημένη εφαρμογή οδηγιών πρόσβασης για εργαλεία συγγραφής, περιηγητές και media players, συνδυασμένη με προσωπικά προφίλ πρόσβασης και χρήση μετα-δεδομένων και υπηρεσιών εξουσιοδότησης (proxy) που υποστηρίζουν την προσβασιμότητα ώστε να βοηθήσουν τα άτομα με ειδικές ανάγκες να δημιουργούν και να αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο του Παγκόσμιου Ιστού

Δυναμική  (ανεξάρτητα από κουλτούρα, ικανότητες κλπ.)  Όλους (ανεξάρτητα από κουλτούρα, ικανότητες κλπ.)  (από υπολογιστές μέχρι κινητά0  Όλα (από υπολογιστές μέχρι κινητά0  (σε περιβάλλοντα από υψηλό μέχρι χαμηλό bandwidth)  Κάθε περίπτωση (σε περιβάλλοντα από υψηλό μέχρι χαμηλό bandwidth)  (αφή, ποντίκι, στυλό, φωνή, βοηθητικές τεχνολογίες κλπ.)  Ποικίλους τρόπους αλληλεπίδρασης (αφή, ποντίκι, στυλό, φωνή, βοηθητικές τεχνολογίες κλπ.)  (μέσα από προηγμένη αναζήτηση δεδομένων και κοινή τους χρήση)  Να βοηθήσει τους υπολογιστές να κάνουν πιο χρήσιμη δουλειά (μέσα από προηγμένη αναζήτηση δεδομένων και κοινή τους χρήση)

…  Μικρή οθόνη: “ελαφρύς και του χεριού σου τρόπος” να έχεις πάντα το Web μαζί σου  Ποικιλία συσκευών  Πρόσβαση στις πληροφορίες ακριβώς όποτε τις θες και όπου τις θες  Ενίσχυση αλληλεπίδρασης στην καθημερινή ζωή

Σχεδιασμό νέων τεχνολογιών  Cascading Style Sheets (CSS)  Scalable Vector Graphics (SVG)  XForms  Synchronized Multimedia (SMIL)

Cascading Style Sheets (CSS)  Απλός μηχανισμός προσθήκης στυλ (π.χ. γραμματοσειρές, χρώματα, αποστάσεις γραμμών) σε έγγραφα του Παγκόσμιου Ιστού  Το πρώτο το 1996 και σήμερα υπάρχει το CSS Level 3 (ενότητα ομιλίας για την απόδοση κειμένου σε ομιλία)

Scalable Vector Graphics (SVG)  Γλώσσα για την περιγραφή των δισδιάστατων γραφικών και των γραφικών εφαρμογών σε XML (εξυπηρετεί ως υποδομή για εφαρμογές κινητών νέας γενιάς)

XForms  Μορφή Web που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μια ευρεία ποικιλία πλατφόρμας (επιφάνεια εργασίας υπολογιστή, κινητά ακόμα και χαρτί)  Ξεκίνησε από την HTML, αλλά απογειώθηκε αυτόνομα  Διαχωρίζει σκοπό από παρουσίαση μορφής  Διακρίνει τομείς που περιγράφουν τι κάνει η μορφή και πώς είναι  Επιτρέπει εύκαμπτες επιλογές παρουσίασης, συμπεριλαμβανομένου μορφές HTML που συνδέονται με ένα καθορισμό μορφής XML

Synchronized Multimedia (SMIL)  επιτρέπει την απλή δημιουργία των αμφίδρομων οπτικοακουστικών παρουσιάσεων  Χρησιμοποιείται για τις πλούσιες παρουσιάσεις των μέσων/ πολυμέσων που ενσωματώνουν τη ρέουσα εικόνα και ήχο με εικόνες, κείμενο ή οποιοδήποτε άλλη μορφή μέσου

Συμβολή 2 μοντέλων  Σημασιολογικός ιστός (Semantic Web) →κοινό πλαίσιο που επιτρέπει στα δεδομένα να χρησιμοποιούνται από κοινού και να επαναχρησιμοποιούνται ξεπερνώντας τα σύνορα εφαρμογών, επιχειρήσεων καθώς και της κοινωνίας  Υπηρεσίες παγκόσμιου Ιστού ( Web services) →παροχή πρότυπου τρόπου αλληλεπίδρασης (μήνυμα) ανάμεσα σε διαφορετικές εφαρμογές λογισμικού για να τρέχουν σε εύρος από πλατφόρμες ή/ και πλαίσια

Περιορισμοί 1. Προβλήματα για τους χειριστές του Network (πίνακας διαφάνειας 12) 2. Προβλήματα από τους χρήστες του Mobile Web 3. Προβλήματα για τους κατασκευαστές περιεχομένου

2. Προβλήματα από τους χρήστες του Mobile Web  Δεν υποστηρίζεται από όλες τις συσκευές  Ελάχιστη εμπειρία χρηστών  Μη ύπαρξη αντίστοιχων site

3. Προβλήματα για τους κατασκευαστές περιεχομένου  Συμβατότητα μιας εκδοχής για την κάθε συσκευή ξεχωριστά ή διατήρηση ίδιας δομής δεδομένων σε πολλαπλά μέρη;  Προσαρμοστικότητα με τις γνώσεις και την εμπειρία των χρηστών;

Περιορισμοί του hardware  Ξεπερνιούνται σταδιακά και οι νέες τεχνολογίες οδεύουν στη μείωση αυτών των περιορισμών  CPU Power ? 150 DMips / 16Mo for low-end phones DMips / 256Mo for high-end phones  Εικόνα ? Screen up to 640x480  Τρόπος αλληλεπίδραση ? Keyboards / Stylus / joystick /...  Ταχύτητα δικτύου ? GPRS / EDGE / WCDMA / 3G networks up to few Mb/s  Ωστόσο η μπαταρία παραμένει ένα πρόβλημα

Λόγοι περιορισμένης ανάπτυξης  Μεγάλο κόστος  Ποιότητα υπηρεσιών (αργή ανταπόκριση, δυσχρηστία συσκευών και διεπαφής με το χρήστη)  Η εμπειρία που προσφέρει το σερφάρισμα από το κινητό δεν είναι το ίδιο με του υπολογιστή  Επιθυμούν περισσότερη προσωποποίηση των επιλογών  Η αγορά εμφανίζει αδράνεια σε ότι αφορά την αλλαγή βασικών καθημερινών συνηθειών (εκπαίδευση και καλλιέργεια μέσου καταναλωτή)  Ζητήματα προστασίας προσωπικών δεδομένων

Το παράδειγμα του Κινητού Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΚΗΕ) E-commerce  Κάθε συναλλαγή με νομισματική αξία η οποία γίνεται διαμέσου κινητού τηλεπικοινωνιακού δικτύου  Αγορά και πώληση αγαθών και υπηρεσιών με τη χρήση ασύρματων φορητών συσκευών

Λόγοι εμφάνισης  Τεχνολογικός πλουραλισμός  Ανάπτυξης αγοράς  Ανάπτυξη ασύρματων και ενσύρματων τεχνολογιών επικοινωνίας  Ανάπτυξη κινητής τηλεφωνίας και διαδικτύου

Περιορισμοί στο ΚΗΕ  Το κοινό δε γνωρίζει τις δυνατότητες και τα οφέλη  Αποφασίζουν οι κινητές τηλεφωνίες ποιες υπηρεσίες είναι διαθέσιμες  Δυσπιστία επενδύσεων από εταιρίες  Προβληματική υπόθεση η ασφάλεια και η προφύλαξη δικαιωμάτων  Αργή διαδικασία ανάπτυξης προτύπων

…  Δεν παρατηρείται ενίσχυση κινητών υπηρεσιών από δημόσιες υπηρεσίες και κρατικές επενδύσεις  Ακριβές υπηρεσίες  Πολλαπλές τεχνολογικές πλατφόρμες  Θέματα προστασίας δεδομένων και μη διαφάνειας τιμών

Σύγχρονες τάσεις  Προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις τεχνικές προκλήσεις, οι μικροί οργανισμοί κινητής τηλεφωνίας προσπαθούν να δημιουργήσουν συνεργασίες με τους ισχυρούς  Ανάπτυξη ζητημάτων πνευματικής ιδιοκτησίας  Νομοθεσία προστασίας προσωπικών δεδομένων  Μεγάλη αύξηση αριθμού παροχέων υπηρεσιών, επιχειρηματικών μοντέλων και υπηρεσιών  Ανταγωνιστικότητα αγοράς

Κρίσιμα ζητήματα ανάπτυξης στην Ελλάδα  Ανάπτυξη αγοράς  Ρόλος internet στην ανάπτυξη της τεχνολογίας 3ης γενιάς  Ρυθμιστικό πλαίσιο  Συσκευές 3ης γενιάς  Διαθεσιμότητα υπηρεσιών  Προφίλ χρηστών

To i-mode σας δίνει τη δυνατότητα να αγοράσετε στις καλύτερες τιμές μια μεγάλη ποικιλία από προϊόντα Πληροφορικής, Υπολογιστές, εξαρτήματα Η/Υ, ταινίες DVD, βιβλία, μουσικά CD και ηλεκτρονικά παιχνίδια. Κάντε τις αγορές σας ή στείλτε δώρα στους φίλους σας, εύκολα, γρήγορα και κυρίως οικονομικά

MAD shop Το πιο τρελό μαγαζί της πόλης, ανοιχτό όλη τη μέρα για να διαλέξετε το CD που θέλετε, όποτε το θέλετε, μέσα στο i-mode. Μπείτε δωρεάν και αγοράστε τα αγαπημένα σας CDs στις καλύτερες τιμές!

Shop21 Ένα ηλεκτρονικό πολυκατάστημα «ανοίγει» στο κινητό σας! Χιλιάδες τίτλοι DVD και CD, ψηφιακές μηχανές, βιντεοκάμερες, υπολογιστές, DVD players, αλλά και software, games και βιβλία σάς περιμένουν για να τα αποκτήσετε εύκολα, γρήγορα και οικονομικά! Ενημερωθείτε για τις καθημερινές προσφορές και τα νέα προϊόντα και παραλάβετε άμεσα τις αγορές σας με courier, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας!

Συμπεράσματα  Οι ευρυζωνικές τεχνολογίες είναι ακόμα σε χαμηλό επίπεδο ανάπτυξης  Η απελευθέρωση του τηλεπικοινωνιακού τομέα θα ενδυναμώσει τον ανταγωνισμό προς όφελος του τελικού καταναλωτή  Η Μέση Απόδοση ανά Καταναλωτή τείνει να φτάσει στα ανώτερα επίπεδα →ανάγκη ανάπτυξης προστιθέμενης αξίας για τον πελάτη

…  Κρίσιμος είναι ο ρόλος των κατασκευαστών κινητών τηλεφώνων  Οι τεχνολογικοί περιορισμοί είναι κρίσιμος παράγοντας ανάσχεσης  Σημαντική η «κοινωνικοποίηση» των νέων εφαρμογών ΚΗΕ και κινητού Παγκόσμιου Ιστού  Απευθύνονται στις νεαρές ηλικίες (12-25)

Προτάσεις  Υπηρεσίες για την υποστήριξη της σχέσης Δημόσιου τομέα-Πολίτη  Ενίσχυση των δομών παρέμβασης, παρακολούθησης και ανάλυσης  Ενίσχυση επιχειρηματικότητας  Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση