expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση στην ΕΧΑΕ 18 Νοεμβρίου 2013
Advertisements

Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρία (Ι.Κ.Ε.)
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
H πρωτοβουλία Greek Building Materials & Greek Building Services Παναγιώτης Δρόσος Διευθύνων Σύμβουλος Αθήνα, 29 Ιουνίου 2007.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ
1 Ανάπτυξη μέσω πρόσβασης σε Διεθνοποιημένα Δίκτυα Εφοδιαστικής Αλυσίδας EXPORT SUMMIT Roadmap to Growth Θεσσαλονίκη 3-4 Μαΐου 2012.
Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρήσεων (ΥΠ.ΕΞ) Η γερμανική αγορά
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Buildingpartnershipsbuildingpartnerships. η εταιρία μας •ανώνυμη εταιρία ασφαλιστικών συμβούλων και συντονιστών ασφαλιστικών συμβούλων •έμπειροι και καταξιωμένοι.
Τηλέμαχος Πέντζος Ιούνιος 2012
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ISOMAT
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
Θεσσαλονίκη Α.Ε. Σχέδιο συνεργασίας Μιχαηλίδης Κωνσταντίνος.
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Οι συνθήκες στην ελληνική αγορά ενέργειας Μιχάλης Θωμαδάκης Αντιπρόερδος ΡAE ENERTECH’ 09, ΑΘΗΝΑ, ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2009.
Βιομηχανικός Σχεδιασμός Προϊόντων – Παράμετροι Επιτυχίας
Νέες τάσεις της διεθνούς αγοράς Ελληνικά αγροτικά προϊόντα Προϋποθέσεις ανάδειξης σε ισχυρό εξαγωγικό «όπλο» ΥΠΕΞ – Δράσεις Οικονομικής Διπλωματίας: Υποστήριξη.
1 ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Χρυσοβαλάντου Μήλλιου
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ KLEEMANN
Μοντέλο μέτρησης καινοτομίας σε Ευρωπαϊκές Περιφέρειες Measuring INnovation among EURopean Subregions ΜΟΝΤΕΛΟ SHAPES Αναπτυξιακή Εταιρεία Περιφέρειας Νοτίου.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ
Δυνατότητες Ανάπτυξης Καινοτόμων Προϊόντων και Υπηρεσιών στην Περιφέρεια Ηπείρου Βίλλης Μάριος Διευθυντής Ε.ΤΕ.Π.Η. Α.Ε.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
«Παράγω & Εξάγω: το νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης της Ηπείρου» 03/03/12 Δημήτρης Λακασάς Πρόεδρος ΣΕΒΕ.
ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ:
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Δεξιότητες και Ικανότητες Στελεχών για Διεθνή Καριέρα
2 Μοναδικό πρόγραμμα σπουδών στην Ελλάδα: Το Σ.Τ.Ξ.Ε. συνδυάζει στο πρόγραμμα σπουδών του: Τεχνολογία ξύλου Σχεδιασμό επίπλου Τεχνολογία.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου Innovative Technologies in Value Added Services Stefanos Karapetsis.
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΕΥ
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Αλυσίδα Εφοδιασμού και Μεταφορικά
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Πολιτικές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ένας διάλογος Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα Βερώνη Παπατζήμου, Γενική Διευθύντρια Μάιος 2018.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ & ΚΟΝΙΑΜΑΤΩΝ

ΞΕΚΙΝΗΜΑ 1980 Ίδρυση της ISOMAT Η παραγωγή υψηλής ποιότητας, καινοτόμων, ανταγωνιστικών και φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων. ΑΠΟΣΤΟΛΗ Μέσω της δημιουργίας ενός διεθνούς δικτύου θυγατρικών εταιριών και τοπικών διανομέων, να προσφέρουμε στον κατασκευαστικό κλάδο τεχνολογικά προηγμένες και εύκολα εφαρμόσιμες ολοκληρωμένες λύσεις. ΟΡΑΜΑ Υψηλή ποιότητα Καινοτομία Ευελιξία Ανάπτυξη ΑΞΙΕΣ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Στεγανωτικά Υλικά Βελτιωτικά Σκυροδέματος & Κονιαμάτων Κόλλες πλακιδίων & αρμόστοκοι 3

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Επισκευαστικά Υλικά & Υλικά Βαφής Έτοιμοι Σοβάδες Βιομηχανικά Δάπεδα 4

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Θεσσαλονίκη Περιοχή: Αγ. Αθανάσιος Γραφεία Διοίκησης Μονάδα Παραγωγής Αποθήκες Αθήνα Περιοχή: Οινόφυτα Γραφεία Αποθήκες

ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Τα προϊόντα ISOMAT εξάγονται την παρούσα χρονική στιγμή σε 35 χώρες

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΛΙΒΥΗΣ Πληθυσμός: 6εκ., πρωτεύουσα η Τρίπολη με 1εκ. ΑΕΠ: $82 δισ. ΑΕΠ κατά κεφαλή: $12.300. Ρυθμός ανάπτυξης: 104% το 2012 -62% το 2011 5% το 2010 Αξία εξαγωγών: $52 δισ., 95% σχετίζεται με την ενέργεια. Αξία εισαγωγών: $18 δισ. Κυριότερα προϊόντα εισαγωγής είναι μηχανήματα, τρόφιμα, καταναλωτικά προϊόντα. Κυριότερες χώρες εισαγωγής η Κίνα 13,7%, Τουρκία 12,3%, Ιταλία 8,7%, Τυνησία 7,3%, Νότια Κορέα 6,2%, Ελλάδα 5,4%.

ΚΙΝΗΤΡΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ Μεγάλη οικοδομική δραστηριότητα με έργα κατοικιών και υποδομής. Έλλειψη τοπικών παραγωγών. Δυνατότητα θαλάσσιας μεταφοράς με ανταγωνιστικό κόστος. Οι πολυεθνικές εταιρείες του κλάδου δε δραστηριοποιούνται με δικές τους θυγατρικές. Ανάγκη για προϊόντα ευρωπαϊκών προδιαγραφών σε ανταγωνιστική τιμή. 8

ΣΧΕΔΙΟ ΕΙΣΟΔΟΥ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗΣ Ενίσχυση του τμήματος εξαγωγών με Αραβόφωνο. Συμμετοχή σε κλαδικές εκθέσεις. Συμμετοχή σε επιχειρηματικές αποστολές Β2Β. Εταιρική καταχώρηση σε επιμελητήρια & καταλόγους εξαγωγέων. Επίσκεψη και αξιολόγηση δυνητικών πελατών στη Λιβύη. Επίσκεψη δυνητικών πελατών στην ISOMAT. Τροποποίηση συσκευασιών. 9

ΕΜΠΟΔΙΑ & ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Διαφορετική κουλτούρα. Δυσκολία επικοινωνίας στα αγγλικά. Έλλειψη τεχνικής κατάρτισης. Διαφορετικές κατασκευαστικές μέθοδοι. Μη δασμολογικά εμπόδια. Πολιτική κατάσταση το 2011. 10

ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ Είναι μία προσιτή αγορά για τις εταιρείες δομικών υλικών. Μικρή χώρα με μεγάλες ανάγκες για προϊόντα. Εστίαση στις δικές της ανάγκες της αγοράς. Μεγάλο ενδιαφέρον για ευρωπαϊκά προϊόντα. Η κουλτούρα των Λίβυων είναι κοντά στην ελληνική. Απαραίτητη η γνώση των αραβικών. Απαιτείται χρόνος προκειμένου να ξεκινήσει μια συνεργασία. 11

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!