Η παραχώρηση αδειών εκμετάλλευσης των πνευματικών έργων των χρηστών μέσα από τους Όρους Χρήσης των Κοινωνικών Δικτύων: αναγκαίο καλό ή κακό; Αρχοντούλα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
σας παρουσιάζουμε SlidePlayer.gr
Advertisements

1 Χ Ο υπό έκδοση νόμος για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Αναπληρωτής Kαθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου, Πάντειο.
Το πείραμα δημοκρατικής διακυβέρνησης στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και οι προεκτάσεις του. Πισκοπάνη Άννα Μαρία Δικηγόρος. Υπ. Διδάκτωρ στο Συνταγματικό.
Ακολουθήστε την πιο νόστιμη online κοινότητα!. Καλώς Ορίσατε! Αυτή η παρουσίαση έχει ως σκοπό να σας ενημερώσει για τον τρόπο λειτουργίας, τα πλεονεκτήματα.
StartupS: Νομικες προκλήσεις στα πρώτα τους βήματα
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Η πληροφορική στην προαγωγή της οδοντικής υγείας σε παιδιά
Στo πλαίσιo της Δράσης Ε.Α.Η.Σ.Β. 27 Ιουνίου 2013 Αικατερίνα Βράττη, Δικηγόρος, Απόφοιτος Π.Μ.Σ.-Τομέα Α’ Ιδιωτικού Δικαίου-Τμήμα Νομικής-Ε.Κ.Π.Α.
Γαστρονομική καινοτομία:
Online Essentials Κίκα Χρυσοστόμου. Για να βρούμε κάτι που μας ενδιαφέρει στον Παγκόσμιο Ιστό μπορούμε να χρησιμοποιούμε Μηχανισμούς Αναζήτησης (Search.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ « ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ » Υπεύθυνος καθηγητής: κος Καπιδάκης Σαράντος.
Ελέυθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας κάθε ατόμου
Μέθοδοι Υδατοσήμανσης για την Προστασία της Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Επικοινωνία.
Κουίζ ! ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ  Δες τις δηλώσεις που ακολουθούν.  Αποφάσισε ποιες, κατά τη γνώμη σου, είναι ορθές και ποιες λανθασμένες.  Πάτα F5 και.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΛΑΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΑΡΙΝΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
Ιωάννης Δ. Ιγγλεζάκης Επικ. Καθηγητής Τμ. Νομικής ΑΠΘ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΗΜΕΡΑ.
19o Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 2010 Ο διττός χαρακτήρας του δικαιώματος δημόσιου δανεισμού Βασιλική Στρακαντούνα ΕΚΠΑ. Κεντρική Βιβλιοθήκη ΝΟΠΕ -
ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α./ Γ.Γ.Δ.Δ. - Η.Δ. ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: > ΚΕΡΚΥΡΑ - ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΤΑΗ, ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ/
Google docs Google docs forms
Κοινωνικά ζητήματα και επιχειρηματικές πολιτικές Προστασία προσωπικών δεδομένων και δικαιωμάτων.
HEAL-Legal Υπηρεσία Νομικής Συμβουλευτικής σε Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Άννα Φράγκου Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
Αλλαγή του τρόπου επιστημονικής πληροφόρησης με τη χρήση δημοσιευμάτων ανοιχτής πρόσβασης και ιδρυματικών αποθετηριών Γεωργία Κατσαρού Διεθνές Κέντρο Ελληνικών.
Η επιστήμη του Web.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΒΑΛΟΝ» ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
“On line Music Distribution in the age of MP3” Επιβλέπων: Ομάδα Εργασίας: Χωριανόπουλος Βασιλείου Ρεβέκκα Κων/νος Διαμαντοπούλου Αλεξάνδρα Κασιμάτη Ευαγγελία.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ Α.Μ.: Β ΠΙΤΣΟΥΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ Α.Μ.: Β ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ Α.Μ.: Β
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Powerpoint Templates Heal-Legal: Ανάπτυξη Υπηρεσιών Νομικής Συμβουλευτικής για Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα.
Η πειρατία στο διαδίκτυo
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ μέρος πρώτο: εισαγωγή Σιούλα Αγνή, βιβλιοθηκονόμος, MSc Ημερίδα δημοσιοποίησης αποτελεσμάτων του.
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ & ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΛΕΝΗ ΚΟΛΟΚΟΥΡΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΜΑΪΟΣ 2015
Δίκαιο Επιχειρήσεων ΙΙ Ενότητα 3: ΕΥΡΥΤΕΡΟΙ ΝΟΜΟΙ ROLLAND Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια.
ΚΟΥΡΕΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ BSc ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Νομικά Θέματα Πληροφορικής
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Προστασία Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Α. Νόμος της κινητικότητας ή προσαρμογής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Παραδείγματα προσβάσιμων προτύπων
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
SLIDESHARE To SlideShare είναι ένας δικτυακός τόπος που φιλοξενεί δωρεάν τις παρουσιάσεις σας σε format PowerPoint, Open Office, Keynote και pdf και σας.
ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ Αγαθή Γαρίδα Κωνσταντίνα Λέφα Ηλέκτρα Μίχου
Google docs Google docs forms
Youtube Ομάδα : Λουμιάνα Γκίστι Ηλιάνα Αρμαμέντου Φραντσέσκα Πρόκο Υπεύθυνος:Στέλιος Πλιάτσικας.
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /6 Χειμερινό εξάμηνο
Θέμα: Πνευματικά Δικαιώματα στο Διαδίκτυο
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
Cyber Risk Insurance Front Line S.A. Insurance Brokers.
ΘΕΤΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
SOCIAL MEDIA & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΟΥΜΕ ONLINE;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η παραχώρηση αδειών εκμετάλλευσης των πνευματικών έργων των χρηστών μέσα από τους Όρους Χρήσης των Κοινωνικών Δικτύων: αναγκαίο καλό ή κακό; Αρχοντούλα Καψή, Δικηγόρος, Υπ.Δρ. Τμ.Νομικής Α.Π.Θ Διημερίδα «Νομικές και Κοινωνικές Προεκτάσεις του Διαδικτύου σήμερα» Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης 7-8 Ιουνίου 2013

Εισαγωγή  Η ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων  Ζητήματα πνευματικής ιδιοκτησίας • Οι Όροι Χρήσης • Η παραχώρηση άδειας χρήσης του Περιεχομένου • Το πρόβλημα της οριοθέτησης της έννοιας του «περιεχομένου» • Η απάντηση της νομολογίας  Η ανάρτηση φωτογραφικού υλικού  Η εξαίρεση της «δίκαιης χρήσης»

Η ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων  Το πέρασμα στο Web 2.0  Εννοιολογικοί προσδιορισμοί  Social Media  Social Networks  2004: Facebook  2006: Twitter

Ζητήματα πνευματικής ιδιοκτησίας Facebook:  «Το σύνολο του περιεχομένου και των πληροφοριών που δημοσιεύετε στο Facebook σας ανήκει»  «Για οποιοδήποτε περιεχόμενο το οποίο προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα (…) μας παρέχετε δωρεάν τη μη αποκλειστική, μεταβιβάσιμη, παγκόσμια και με δυνατότητα εκχώρησης άδεια χρήσης οποιουδήποτε περιεχομένου IP»

Ζητήματα πνευματικής ιδιοκτησίας Τwitter:  «Διατηρείτε τα δικαιώματά σας σε οποιοδήποτε περιεχόμενο υποβάλλετε, αναρτάτε ή προβάλλετε μέσω των Υπηρεσιών.»  «…μας παραχωρείτε δωρεάν μια παγκόσμια, μη αποκλειστική, άδεια (με το δικαίωμα εκχώρησης) για χρήση, αντιγραφή, αναπαραγωγή, επεξεργασία, προσαρμογή, τροποποίηση, δημοσίευση, μετάδοση, προβολή και διανομή του ως άνω περιεχομένου σε οποιοδήποτε μέσο ενημέρωσης ή με οποιαδήποτε μέθοδο διανομής…»

Ζητήματα πνευματικής ιδιοκτησίας τεράστια δύναμη και εξουσία Facebook και Twitter σε σχέση με το περιεχόμενο του χρήστη εξουσία να διαχειρίζονται ελεύθερα και απεριόριστα το περιεχόμενο καμία υποχρέωση για καταβολή αντίτιμου στον χρήστη- δημιουργό υποτιμάται η έννοια του πραγματικού δικαιούχου σύγχυση των εννοιών

Ζητήματα πνευματικής ιδιοκτησίας  Είναι έγκυρη η online άδεια ή σύμβαση εκμετάλλευσης περιεχομένου μεταξύ κοινωνικών δικτύων και χρήστη;  Η αποδοχή με ένα απλό «κλικ» δημιουργεί συμβατική υποχρέωση για τον χρήστη;  Groff vs.America Online  Ticketmaster Corp. vs.Tickets.Com, Inc

Το πρόβλημα της οριοθέτησης της έννοιας του «περιεχομένου»  Ποιο περιεχόμενο προστατεύεται στα κοινωνικά δίκτυα;  Βασικές προϋποθέσεις :  Πρωτοτυπία  Μορφή

Το πρόβλημα της οριοθέτησης της έννοιας του «περιεχομένου»  tweets  έργο;  status update  έργο;  re-tweet & share  παραβίαση πνευματικής ιδιοκτησίας;

Η ανάρτηση φωτογραφικού υλικού στα κοινωνικά δίκτυα Twitpic:  «Όλο το περιεχόμενο που αναρτάται στο Twitpic ανήκει στα πνευματικά δικαιώματα των αντίστοιχων δικαιούχων»  «Δεν επιτρέπεται να αντιγράψετε ή να αποθηκεύσετε το περιεχόμενο ενός άλλου χρήστη από το Twitpic και να το ανεβάσετε σε άλλους δικτυακούς τόπους για αναδιανομή και διάδοση».

Η ανάρτηση φωτογραφικού υλικού στα κοινωνικά δίκτυα Facebook: «…σέβεται τα πνευματικά δικαιώματα άλλων και απαγορεύει στους χρήστες να φορτώνουν, δημοσιεύουν ή με άλλο τρόπο μεταδίδουν από τον ιστότοπο του Facebook οποιοδήποτε υλικό που παραβιάζει τα πνευματικά δικαιώματα τρίτων.»

Η ανάρτηση φωτογραφικού υλικού στα κοινωνικά δίκτυα  Agence France Presse – AFP vs. Daniel Morel:  όροι χρήσης Twitter  ΔΕΝ επιτρέπεται η αναπαραγωγή του περιεχόμενου του χρήστη χωρίς την προηγούμενη άδειά του  εφαρμόζεται για πρώτη φορά αναλογικά η νομοθεσία για τα πνευματικά δικαιώματα ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η εξαίρεση της «δίκαιης χρήσης»  Fair use: «η «δίκαιη χρήση» ενός πνευματικού έργου, (…) για λόγους όπως η άσκηση κριτικής, σχολιασμού, ειδήσεων, διδασκαλίας (…) υποτροφίας, ή έρευνας, δεν αποτελεί παραβίαση των πνευματικών δικαιωμάτων.» «η «δίκαιη χρήση» ενός πνευματικού έργου, (…) για λόγους όπως η άσκηση κριτικής, σχολιασμού, ειδήσεων, διδασκαλίας (…) υποτροφίας, ή έρευνας, δεν αποτελεί παραβίαση των πνευματικών δικαιωμάτων.»

Η εξαίρεση της «δίκαιης χρήσης» 4 παράγοντες:  σκοπός και χαρακτήρας της χρήσης  φύση του προστατευόμενου έργου  ποσότητα και ουσία του τμήματος που χρησιμοποιείται σε σχέση με το προστατευόμενο έργο στο σύνολό του  επίδραση της χρήσης στην πιθανή αγορά ή στην αξία του προστατευόμενου έργου

Αντί Επιλόγου  Facebook & Twitter  δυνατότητα να υποβάλει ο χρήστης ένσταση, σε περίπτωση παραβίασης των δικαιωμάτων του  αφαίρεση ή αδυναμία πρόσβασης στο παράνομο περιεχόμενο  Αντιφατικές πολιτικές των ιδιοκτητών των κοινωνικών δικτύων  Προτείνεται:  Σύνεση  Προσοχή  Νομική Συμβουλή

Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας!