ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΣΕΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ-ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Advertisements

Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Γ΄ Δημοτικό Σχολείο Σωτήρας
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΠΕΔΩΝ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τσιλτσίδης Γιώργος Καθηγητής ΠΕ 19 Πληροφορικής Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σχολείων Προαγωγής Υγείας
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Το κτίριο του σχολείου μας είναι μοντέρνο, σύγχρονο και παρέχει όλες τις ανέσεις. Λειτούργησε μόλις το 2000 και οι κτιριακές εγκαταστάσεις αποτελούνται.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Ερήμης
Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Χοιροκοιτίας
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
«Περισσότερες Εμπειρίες, Περισσότερες Γνώσεις, Περισσότερη Χαρά»
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
B΄ Δ ΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΙΟΥ ΔΟΜΕΤΙΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ : ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΑΝ ΜΕ ΘΕΜΑ « ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ - ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ »
ΘΕΜΑ ΕΡΓΟΥ: ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ
Αλβανόπουλος Γεώργιος Σχολικός Σύμβουλος 4ης Περιφέρειας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ1 ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΟ.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
ΔΙΚΤΥΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΕΕ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Αρχάγγελος, Προβλήματα  Απουσία εκπαιδευτικών  Κτηριακό  Συστέγαση σχολικών μονάδων.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Με αφορμή το Πρόγραμμα Αριάδνη: Ομάδα τάξη & ένα δημιουργικό εργαστήρι για γονείς Καικιλία Γ. Κατσιβαρδά Ψυχολόγος, MSc Εκπαιδευτικός ΠΕ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
Καλώς ορίσατε! Σχολική χρονιά [Εισαγωγή έτους] Όνομα σχολείου
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ» ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ» ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2009-2010

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ Αγροτική, ημιορεινή περιοχή. Εξυπηρετεί 9 κοινότητες. Κατά τη φετινή σχολική χρονιά φοιτούν στο σχολείο 95 μαθητές. Το Σχολείο λειτουργεί πιλοτικά ως Ενιαίο Ολοήμερο για τρίτη συνεχή χρονιά. Το Σχολείο: Είναι κτισμένο σε αγροτική, ημιορεινή περιοχή, μεταξύ των Κοινοτήτων Επταγώνειας και Αρακαπά. Είναι πιο κοντά στην Επταγώνεια, στην οποία υπάγεται διοικητικά. Εξυπηρετεί 9 κοινότητες. Από τη φετινή σχολική χρονιά φοιτούν στο σχολείο μας και τα παιδιά της κοινότητας Οδούς. Το όνομά του το πήρε από την Παναγία την Ιαματική που βρίσκεται στον Αρακαπά. Άρχισε τη λειτουργία του κατά τη σχολική χρονιά 1989-1990 με 123 μαθητές. Το 1997-1998 έφτασε στους 166. Κατά τη φετινή σχολική χρονιά φοιτούν στο σχολείο 95 μαθητές.

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ Παρασκήνια (αίθουσα Οικιακής Οικονομίας) ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ: Παρασκήνια (αίθουσα Οικιακής Οικονομίας) Αίθουσα Καθαριστριών (αίθουσα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας) Γήπεδο Ποδοσφαίρου Γήπεδο Καλαθόσφαιρας Γενική Αυλή. Κατά την επόμενη σχολική χρονιά θα γίνει επέκταση του σχολικού κτιρίου με το χτίσιμο νέων αιθουσών διδασκαλίας και δημιουργία εργαστηρίων. Έξι αίθουσες Διδασκαλίας Εργαστήριο Η.Υ. Εργαστήριο Τέχνης, Δύο Εστιατόρια Αίθουσα Καράτε Δύο Γραφεία Διοίκησης Αίθουσα Πολλαπλής Χρήσης Τρεις Αποθήκες Κυλικείο Ιατρείο (αίθουσα Ειδικής Εκπαίδευσης)

Προσωπικό Διευθυντής Δάσκαλος Μόνιμος - Διευθύνων ΕΟΣ Πρωινή Ζώνη: 2 Δάσκαλοι Επί Δοκιμασία 3 Δάσκαλοι με Σύμβαση Απογευματινή Ζώνη: 4 Δάσκαλοι με Σύμβαση Δάσκαλος Μουσικής Δασκάλα Ειδικής Εκπαίδευσης Λογοθεραπεύτρια 2 Καθ. Φυσικής Αγωγής 1 Εκπ. Καράτε 1 Καθ. Τέχνης 1 Καθ. Γαλλικών

Πρόγραμμα Αποχώρηση Δυσκολίες Δύο διαφορετικές ώρες αποχώρησης: Απώλεια διδακτικών περιόδων για τα παιδιά που αποχωρούν στις 15:15. Περιορισμοί στην ομαλή κατάρτιση του προγράμματος. Αποχώρηση παιδιών στις 13:05 Από τα 8 παιδιά που αποχωρούσαν έμειναν μόνο 2. Περιορισμοί: Δεν υπάρχει απαιτούμενος χρόνος για διδασκαλία κάποιων μαθημάτων το απόγευμα (πχ. Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές). Απώλεια του μαθήματος της Αγωγής Ζωής για τα παιδιά που αποχωρούν στις 15:15 Δύο περίοδοι για τις τάξεις Α΄, Β΄, Ε΄ και Στ΄ - Καθόλου για τις τάξεις Γ΄ και Δ΄.

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΡΑΤΕ ΡΥΘΜΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΕΣ ΓΑΛΛΙΚΑ

Λόγω των περιορισμών στον καταρτισμό του προγράμματος, της μεγάλης απόστασης του σχολείου από την πόλη και της καθυστέρησης επίλυσης του προβλήματος αποχώρησης στις 15:15 σχηματίστηκαν ομάδες με αυξημένους αριθμούς.

ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ: ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ: Ανάπτυξη γλωσσικής έκφρασης Αδυναμία στη γραπτή και προφορική έκφραση. Περιορισμένη έκταση γραπτού λόγου χωρίς νόημα τις περισσότερες φορές. Ορθογραφικά και συντακτικά λάθη. Χρήση κυρίως της κυπριακής διαλέκτου. Μονολεκτικές ή σύντομες απαντήσεις.

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Συνεδρία προσωπικού: Ανάλυση αναγκών: Συζήτηση του θέματος. Απόφαση για άμεση παρέμβαση. Σύσταση επιτροπής. Διεξαγωγή έρευνας για καταγραφή και ανάλυση του προβλήματος Ανάλυση αναγκών: Δοκίμια αξιολόγησης γραπτού λόγου. Καταγραφή παρατηρήσεων για τον προφορικό λόγο από τους δασκάλους. Ηχογράφηση προφορικού λόγου. Ερωτηματολόγιο στο προσωπικό (αίτια – τρόποι αντιμετώπισης)

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ Δυσκολία στην ελεύθερη έκφραση: Ευρεία χρήση της κυπριακής διαλέκτου σε σύγκρουση με την κοινή νεοελληνική. Χαμηλό ή μέτριο μορφωτικό επίπεδο γονέων. Χρήση ηλεκτρονικών μέσων (Η/Υ, παιχνίδια) εις βάρος της προφορικής επικοινωνίας. Δυσκολία στην έκφραση, σύνταξη, παραγράφους, λεξιλόγιο και ορθογραφία: Μεταφορά του προφορικού λόγου στο γραπτό κείμενο. Άγνοια ή αμέλεια εφαρμογής κανόνων γραμματικής. Λανθασμένη αντιγραφή.

ΣΤΟΧΟΙ Βελτίωση της γλωσσικής έκφρασης, γραπτού και προφορικού λόγου: Μείωση της χρήσης της κυπριακής διαλέκτου κατά τη διάρκεια της εργασίας στην τάξη. Βελτίωση στον τρόπο έκφρασης σ’ όλο το φάσμα των σχολικών δραστηριοτήτων. Μείωση της λανθασμένης αντιγραφής. Μείωση ορθογραφικών λαθών. Αύξηση έκτασης του γραπτού λόγου ανάλογα με την τάξη. Ανάπτυξη της δεξιότητας κατανόησης κειμένου και οδηγιών. Ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Συμμετοχή Λειτουργού του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου σε συνεδρία προσωπικού. Ενημέρωση των γονέων για το παρεμβατικό πρόγραμμα. Δημιουργία δανειστικής βιβλιοθήκης για γονείς. Εμπλουτισμός της σχολικής βιβλιοθήκης. Εφαρμογή της Ελεύθερης Εθελοντικής Ανάγνωσης (10΄ κάθε πρωί). Δημιουργία γωνιών εθελοντικής ανάγνωσης. Προκήρυξη διαγωνισμών: Συγγραφής παραμυθιού. Ανάγνωσης βιβλίων. Δραστηριότητες δημιουργικής αντιπαράθεσης (debate). Χρήση ΤΠΕ στη συγγραφή παραμυθιού ή ιστορίας (πχ. Story Book Weaver).

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Καθημερινή παρατήρηση. Συνεντεύξεις με μαθητές, εκπαιδευτικούς. Ερωτηματολόγια προς γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικούς. Αρχική και τελική αξιολόγηση: Γραπτή έκφραση: δοκίμιο, σκέφτομαι και γράφω (συγκεκριμένα κριτήρια). Προφορικός λόγος: Ηχογράφηση (συγκεκριμένα κριτήρια).

Γωνίες ανάγνωσης σε δράση!