KidPix Deluxe 3 Εικόνα – Κείμενο – Ήχος - Σύμβολα - Αναπαράσταση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η ανάδυση της ανάγνωσης και της γραφής: έννοια και σύγχρονες απόψεις Ευφημία Τάφα Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Η Γραφή.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Το λογισμικό Το Tabletop Jr. είναι βοηθητικό μέσο για δραστηριότητες στα Μαθηματικά, στη Φυσική, την Ιστορία ή οποιοδήποτε άλλο μάθημα.
Αυτορυθμιζόμενη μάθηση
Τα σχήματα στην τέχνη Επιμέλεια: Δήμητρα Αραμπατζή
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Jigsaw: Τί είναι;.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Σενάριο.
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ.  1. Το υπολογιστικό σύστηµα επιτρέπει στον χρήστη να αναπαραστήσει ένα φυσικό φαινόµενο ή µια κατάσταση στην οθόνη.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
«Για δέντρα και φυτά μαθαίνω χίλια μυστικά…» Νηπιαγωγείο Δαμαριώνα Νάξου Υπεύθυνη Περιβαλλοντικού προγράμματος: Παντελέων Μιχαλίτσα.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Συνέντευξη με νήπια.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Βιολογία Γυμνασίου.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Παρατήρηση στην Α’ Δημοτικού
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
To Teach Curricular Subjects
Μεταγράφημα παρουσίασης:

KidPix Deluxe 3 Εικόνα – Κείμενο – Ήχος - Σύμβολα - Αναπαράσταση Επιμορφωτικό Σεμινάριο στις ΤΠΕ Βόλος, 15/11/2005 Ερευνητική Μονάδα: Mαθησιακές Τεχνολογίες και Εκπαίδευση στα Μαθηματικά Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η Τεχνολογία και το Εκπαιδευτικό λογισμικό ειδικότερα αποτελούν ισχυρά εργαλεία τα οποία αν χρησιμοποιηθούν κατάλληλα μπορούν να αποτελέσουν αποτελεσματικά εργαλεία τόσο στα χέρια των εκπαιδευτικών όσο και μέσα δημιουργικής έκφρασης για τα παιδιά. Βασική αρχή είναι οι ΤΠΕ να εντάσσονται πάντα σε ένα καθορισμένο πλαίσιο δράσης και πάντα σε συνδυασμό με το εκάστοτε αναλυτικό πρόγραμμα. Το KidPix δεν μπορεί να αποτελέσει εξαίρεση και γι’ αυτό συνιστάται η χρήση του στις περιπτώσεις κατά τις οποίες διαπιστώνεται ότι μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον και να εκκινήσει τη δημιουργική φαντασία των παιδιών περισσότερο από τα υπόλοιπα συμβατικά διδακτικά υλικά (βιβλίο, μαρκαδόρος, χαρτί, ψαλίδι, αντικείμενα του περιβάλλοντος).

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟ KIDPIX; Προσφέρει μεγάλη ποικιλία δραστηριοτήτων τόσο για αρχάριους όσο και για πιο έμπειρους χρήστες. Τα παιδιά εμπλέκονται σε αλληλεπιδραστικές δραστηριότητες με το να δημιουργούν τις δικές τους εικόνες, να αποφασίζουν για τα επόμενα βήματα της δημιουργίας τους, να εκφράζουν την άποψή τους για τα έργα των άλλων και να μοιράζονται τις δημιουργίες τους με συμμαθητές και δασκάλους. Είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικό και δημιουργικό για τα ίδια τα παιδιά

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ KIDPIX Ο τομέας των δεξιοτήτων περιλαμβάνει την καλλιέργεια νοητικών δεξιοτήτων που αφορούν: Το προμαθηματικό στάδιο (βασικές προμαθηματικές έννοιες και διαδικασίες όπως χωροχρονικές σχέσεις, συγκρίσεις, εκτιμήσεις μεγεθών, ομαδοποιήσεις, αντιστοίχιση κλπ.) Το προγραφικό στάδιο (προγραφική διαδικασία σε επίπεδο αντιληπτικό και νοητικό) Το προαναγνωστικό στάδιο (σύνδεση προφορικού - γραπτού λόγου) Ο υπολογιστής προσφέρει επίσης ένα διαφορετικό πλαίσιο, κυρίως όταν παρουσιάζονται δυσκολίες ψυχοκινητικού τύπου, όπως για παράδειγμα δυσκολία ελέγχου των κινήσεων των χεριών, και καθίσταται ένα εύκολο μέσο πρόσβασης σε δραστηριότητες γραπτής έκφρασης.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟ KIDPIX; Το KidPix μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια ποικιλία περιστάσεων και εκπαιδευτικών περιβαλλόντων και παραμέτρων. Αν στην αίθουσα υπάρχει μόνο ένας Η/Υ μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο προβολής και εργαλείο παρουσιάσεων με σειρά εικόνων σε slide-show Επίσης οι ίδιοι οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν το KidPix για να δημιουργήσουν τόσο παρουσιάσεις των ιδεών και των πληροφοριών που έχουν συλλέξει κατά τη διάρκεια των μαθημάτων τους όσο και ρεαλιστικά υλικά όπως χάρτες, γραφήματα, ημερολόγια κ.α. Το KidPix μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με συμβατικές δραστηριότητες γραφής και ανάγνωσης, με προβλήματα μαθηματικών, με πολυμεσικά υλικά, αναζητήσεις στο Internet. Δημιουργία εικόνων, ζωγραφική, δημιουργικό σχέδιο Αναπαράσταση πληροφορίας μέσω project Οπτικοποίηση και χειρισμός αντικειμένων για αρίθμηση και αριθμητικές πράξεις

ΒΗΜΑΤΑ Ορίστε εκ των προτέρων ποιες τεχνολογικές δεξιότητες θα θέλατε να αναπτύξουν οι μαθητές σας. Σε συνεργασία με τα ίδια τα παιδιά, σχεδιάστε ένα project το οποίο θα τους επιτρέψει να αποδείξουν την κατάκτηση των παραπάνω δεξιοτήτων. Γνωστοποιείστε στα ίδια τα παιδιά τις απαιτήσεις και τα κριτήρια όπως εσείς τα έχετε ορίσει.   Κατόπιν, αξιολογήστε τη δουλειά τους με βάση την επίτευξη ή όχι των παρακάτω κριτηρίων: Χρήση γραφικών Βαθμός προσπάθειας που καταβλήθηκε Αποτελεσματική χρήση ήχων Σύνταξη συνοδευτικού κειμένου Σωστή χρήση της γλώσσας όπου αυτή χρησιμοποιείται Μην αξιολογείτε με βάση τις σχεδιαστικές δεξιότητες

ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ KIDPIX Μη βιάζεστε. Μάθετε στα παιδιά να χρησιμοποιούν λίγα εργαλεία κάθε φορά Ζητάτε πάντα την άποψή τους για τα διάφορα project τα οποία σκοπεύετε να πραγματοποιήσετε με το KidPix, παρακινείστε τα παιδιά να συνεισφέρουν τις ιδέες τους και αφού αποφασιστεί από κοινού κάποιο θέμα ξεκινήστε το σχεδιασμό πρώτα στο χαρτί και κατόπιν στον Η/Υ.  Το συνεργατικό μοντέλο μάθησης εξασφαλίζει αποδοτικότερη δουλειά σε ομάδες λίγων ατόμων   Ορίστε στα παιδιά ένα μέγιστο αριθμό αναίρεσης των εικόνων τους στο KidPix μετά τον οποίο θα πρέπει να συνεχίσουν να δουλεύουν πάνω σε ό,τι έχουν ήδη δημιουργήσει. Επιτρέψτε τους μόνο τη χρήση του εργαλείου της γομολάστιχας για μικρές αλλαγές. Συνδέστε ακουστικά και μικρόφωνο στον Η/Υ ώστε να δώσετε την ευκαιρία στα παιδιά να ηχογραφήσουν τους εαυτούς τους ή άλλους εξωτερικούς ήχους που θα ενσωματώσουν στην εικόνα τους. Ενθαρρύνετε τους πιο έμπειρους χρήστες να αναλάβουν ένα «βοηθητικό» ρόλο ως προς τους υπόλοιπους μαθητές.

ΒΑΣΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

SLIDESHOW Θεωρούνται εύχρηστα για κάθε θέμα και παρουσίαση. Στο τέλος του μήνα ζητήστε από τα παιδιά να συνθέσουν ένα ημερολόγιο με δικές τους εικόνες τις οποίες θα οργανώσουν σε μια παρουσίαση του τι έκαναν το περασμένο μήνα. Στο τέλος της χρονιάς θα υπάρχει ένα ημερολόγιο με ορισμένες από τις δραστηριότητες τις χρονιάς χωρισμένες σε περιόδους. Χρησιμοποιείστε το Slideshow για να δώσετε την ευκαιρία στα παιδιά να παρουσιάσουν τις δικές τους ιστορίες.

SLIDESHOW

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Δραστηριότητες Αντιστοίχισης

Οπτικοποίηση ποιήματος, Ζωγραφική Ο δάσκαλος ενθαρρύνει τους μαθητές ώστε να διαβάσουν ένα απλό ποίημα (το επίπεδο του οποίου θα είναι ανάλογο με την ηλικία της τάξης) και στη συνέχεια να ανταλλάξουν ιδέες για το πως αντιλαμβάνεται ο καθένας τα όσα διάβασε. Στη συνέχεια, με τη βοήθεια του KidPix οι μαθητές σε ομάδες 2-3 ατόμων προχωρούν στην οπτικοποίηση των στίχων και στην γραφική αναπαράσταση του περιεχομένου του ποιήματος, προσθέτοντας αν θέλουν κείμενο και ήχους. Οι εικόνες που θα δημιουργηθούν από κάθε ομάδα μπορούν να συμπεριληφθούν σε ένα σχετικό slideshow που θα προκύψει στο τέλος.

Γιορτάζοντας την 100η ημέρα Ως μέρος του εορτασμού της 100ης τους ημέρας στο νηπιαγωγείο, τα παιδιά χρησιμοποιούν το KidPix για να φτιάξουν 10 σειρές των δέκα αντικειμένων ή δέκα διαφορετικά σύνολα αντικειμένων. Κατ’ αυτό τον τρόπο τα παιδιά εισάγονται στις έννοιες της αρίθμησης και της ταξινόμησης.

Ζωολογικός Κήπος Μετά από επίσκεψη σε κάποιο ζωολογικό κήπο, τα παιδιά καλούνται να ζωγραφίσουν με τη βοήθεια του KidPix, τα ζώα που είδαν. Το αποτέλεσμα μπορεί να αποτελέσει περιεχόμενο ενός slideshow.

Μαθαίνω τα χρήματα Τα παιδιά μαθαίνουν να μετράνε χρήματα και να ξεχωρίζουν έννοιες όπως αυτές του περισσότερου και του λιγότερου. Επιπλέον για να πραγματοποιήσουν τη δραστηριότητα είναι απαραίτητο να μάθουν να χρησιμοποιούν τις λειτουργίες "COPY" και "PASTE" είτε με το πληκτρολόγιο είτε με το ποντίκι.

Ταξινόμηση πληροφορίας σε πίνακες Τα παιδιά ρωτούν τους συμμαθητές τους για τις αγαπημένες τους συνήθειες μετά το σχολείο και αφού συγκεντρώσουν τις απαντήσεις, προσπαθούν να ταξινομήσουν τα στοιχεία που συνέλεξαν σε πίνακα χρησιμοποιώντας εικονίδια του KidPix.

Από την παλάμη στο σχέδιο Τα παιδιά τοποθετούν την παλάμη τους στην οθόνη και με τη βοήθεια του Μολυβιού (Pencil Tool), του Κουβά (Paint Bucket ) και του Πινέλου (Wacky Paint Brush) που όλα τους είναι εργαλεία του KidPix, δημιουργούν και χρωματίζουν γαλοπούλες στην οθόνη του υπολογιστή.

Η Πυραμίδα Διατροφής Τα παιδιά χρησιμοποιούν το KidPix για να δημιουργήσουν την πυραμίδα της σωστής διατροφής.

Το Αλφαβητάρι με τα ζώα Με τη βοήθεια του KidPix τα παιδιά δημιουργούν ένα άλμπουμ με το αλφάβητο, καθένα από τα γράμματά του αντιστοιχεί σε ένα ζώο το οποίο ζωγραφίζουν και σχολιάζουν με απλά λόγια

Μια Χριστουγεννιάτικη Κάρτα Τα παιδιά κατασκευάζουν μια χριστουγεννιάτικη κάρτα την οποία φιλοτεχνούν με τη βοήθεια των εργαλείων και της βιβλιοθήκης του KidPix. Εισάγουν τη φωτογραφία τους και στολίζουν την κάρτα όπως θέλουν.

ΚidPix: δημιουργικό σχέδιο, παρουσίαση ιδεών, ψηφιακή γλώσσα, αριθμητικές έννοιες.... Ένα project: Τι λένε τα παιδιά για το σχολείο τους [η τάξη, η αυλή το σχολείο αποτελούν εστίαση για την έρευνα των παιδιών] -Ποιό είναι το σχολείο μας? Πως θα το παρουσιάζαμε σε ένα νέο επισκέπτη? -Τι μας αρέσει? Τι θέλουμε να αλλάξει? Γιατί? Τα παιδιά (ηλικίας 5-7 ετών) γίνονται μικροί δημοσιογράφοι -Καταγραφή δεδομένων και απόψεων -εικόνες (μελέτη των εικόνων που υπάρχουν και συλλογή νέων εικόνων μέσω ψηφιακής κάμερας) -συνεντεύξεις με παιδιά και ενήλικες -ημερολόγια από τις δικές τους κατανοήσεις των παραπάνω -Αναπαράσταση, ερμηνεία των πληροφριών που έχουν συλλεχθεί

Η τεχνολογία (ψηφιακή φωτογραφία, λογισμικό τύπου kid pix) Τα παιδιά χρησιμοποίησαν ψηφιακές φωτογραφίες για να συλλέξουν εικόνες ...και λογισμικά (π.χ. kidpix) για να εκφράσουν, να αναπαραστήσουν και να ερμηνεύσουν τις δικές τους ιδέες -οι ερωτήσεις των παιδιών αφορούν και τεχνικά θέματα -η βοήθεια από ενήλικες μία φωτογράφος, ένας ειδικός επί των λογισμικών Το πλαίσιο (ζητήματα που αφορούν τη διερεύνηση του θέματος του project) Τα παιδιά χρησιμοποίησαν στοιχεία από το περιβάλλον τους και ρώτησαν παιδιά και ενήλικες σχετικά με το ιστορικό του σχολείου, το παρόν και το μέλλον -οι ερωτήσεις των παιδιών εστιάζουν στη διερεύνηση του θέματος οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς, η γειτονιά, τα παιδιά (μικρότερα και μεγαλύτερα) Τα παραπάνω έγιναν από τα παιδιά μαζί με τους ενήλικες