Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, Στην τεχνη & στον πολιτισμο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ενδυμασία από τα τέλη του 15ου έως τις αρχές του 19ου αιώνα
Advertisements

Ενδυμασία - Μόδα ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Παραδοσιακό φόρεμα της Κρήτης Το παραδοσιακό φόρεμα για τα άτομα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΦΑΣΜΑΤΩΝ 1 ΕΙΔΗ ΥΦΑΣΜΑΤΩΝ ΥΦΑΝΤΑ ΜΗ ΥΦΑΝΣΙΜΑ ΠΛΕΚΤΑ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ - ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
Κοίταξε προσεκτικά τα πόδια σου κάθε φορά που βγάζεις τα παπούτσια και τις κάλτσες για ύπαρξη ερυθρότητας ή δερματικών βλαβών. Αν δεις κάτι ανησυχητικό,
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΜΙΝΩΙΤΩΝ Οι πληροφορίες που διαθέτουμε για το μινωικό ένδυμα προέρχονται από ένα πλήθος τοιχογραφικών παραστάσεων, από τα ενδύματα των ανθρωπόμορφων.
ΜΟΔΑ-ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ.
Η ΜΟΔΑ ΤΟΝ 20Ο ΑΙΩΝΑ.
Φορέματα σε Α γραμμή (1950).
Από της δεκαετία του 1920 έως τη δεκαετία του 1930.
Η ΜΟΔΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ
ΥΠΟΘΕΜΑ: Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Κατερίνα Σαντοριναίου
Το Λαογραφικό Μουσείο Μακεδονίας Θράκης στη Θεσσαλονίκη
Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΥΤΡΟΥ ΑΝΝΙΤΑ ΚΕΡΑΤΣΑ
Ρώμη Βυζάντιο Μεσαίωνας
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ 18ος - 19ος αιώνας.
ΥΠΟΘΕΜΑ: Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Η ενδυμασία στο Βυζάντιο
Αγωγή Υγείας – Πρώτες Βοήθειες
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
ΧΡΩΜΑ Η οπτική εντύπωση που προκαλείται από την άμεση
ΜΟΔΑ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΕΝΔΥΣΗ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΜΠΟΥΦΕ.
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
Η ενδυμασία στην Αρχαία Ρώμη
Ενδυμασιεσ αρχαιων Ελληνων
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΜΗ ΕΠΟΧΗ
α) Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΥΦΑΝΤΙΚΗΣ Φωτόπουλος Φάνης
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΕΣ
H γυναικεία ενδυμασία κατά την εποχή του χαλκού
Η εξέλιξη της ενδυμασίας στην αρχαία Ελλάδα
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ι - Το περιβάλλον εργασίας
Υγεία ποδιών. Προβλήματα ποδιών  Μυκητίαση: Οι μύκητες που επιμολύνουν τα νύχια αποτελούν μία πάρα πολύ συνηθισμένη πάθηση, καθώς σε κάθε δεδομένη χρονική.
Κρητικές Παραδοσιακές Φορεσιές
Ανθρώπινα Χαρακτηριστικά Χρώματα
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΦΟΡΕΣΙΕΣ
“Η μόδα στη ζωή μας” Η μόδα είναι ένα πολυσύνθετο φαινόμενο που καθρεπτίζει τις εξελίξεις μιας κοινωνίας σε μια ιστορική περίοδο. Ο ρόλος της είναι να.
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ
Όνομα ομάδας: Γαλαζοπράσινο Μαθητές: Καραίσκου Ρανια, Γιαμαίου Σπυριδούλα, Παπαδόπουλος Ευσέβιος, Τσατσαράγκος Θανάσης Θέμα: Φώς, Χρώμα και τέχνη Σχολείο:6ο.
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
Παραδοσιακά επαγγέλματα
Διερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Ενδυμασία-Ταξίδι στο χρόνο κομμάτι: -μοντέρνο κοστούμι -ρούχα της δουλειάς.
ΜΠΡΕΖΕ BRAISE.
Η ενδυμασία και η μόδα στο βυζάντιο Ιστορία Β΄ Γυμνασίου Κεφ.Ε΄.1.
1 GREEK II LECTURE II MRS DOXA EFSTATHIOU. 2 3 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ- ANSWERS  1. Σωστό  2. Σωστό  3. Λάθος  4. Λάθος  5. Σωστό  6. Λάθος.
Η ενδυμασία στα χρόνια της Ωραίας Ελένης
Λαϊκή τέχνη Η γυναικεία φορεσιά Οι γυναίκες της Καλύμνου χεροδύναμες κι εργατικές ξέρουν να υφαίνουν στους εργαλειούς μόνες τους τα μάλλινα πολύχρωμα χράμια,
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΟΔΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
Μόδα στον Ινδουισμό Μια εργασία για το μάθημα του Project από τους μαθητές: Νικολόπουλο Αχιλλέα, Παπία Θανάση, Πλάτανο Φώτη και Πούλιο Ηλία Π.Π.ΓΕΛ ΠΑ.ΜΑΚ.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Η σχέση της ενδυμασίας με τη χειραφέτηση της γυναίκας
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ Πέρα από το πλύσιμο του σώματος, πρέπει να φροντίζουμε επίσης και να κρατούμε σε καθαρή και υγιεινή κατάσταση και κάποια επιμέρους.
Μείγματα.
Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ.
FASHION.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, Στην τεχνη & στον πολιτισμο Ομάδα 4Α – Υλικά – Τεχνικές Κατασκευής & Τρόποι Συντήρησης Της Ενδυμασίας ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: Αστρακά Σοφία Αποστολοπούλου Αρετή Μπουρογιάννης Χρήστος ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: Πλάκας Ηλίας Γιώτα Ευαγγελία

Α) ΥΛΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΑΣ! Α) ΥΛΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ

- ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΚΟΣΤΟΥ-ΜΙΑ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΜΑΛΛΙΝΟ - ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΚΟΣΤΟΥ-ΜΙΑ - ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΠΑΛΤΑ ΠΛΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΕΓΝΟ ΚΑΘΑΡΙ-ΣΜΑ, κ.ά. ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ JERSEY ACCELAT ΥΦΑΝΣΙΜΗ ΥΛΗ -

ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΒΑΜΒΑΚΕΡΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ -ΕΣΩΡΟΥΧΑ -ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ ΕΥΚΟΛΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΜΕΤΑΞΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ-ΝΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΠΛΥΣΙΜΟ ΣΤΑ ΕΥΑΙ-ΣΘΗΤΑ ΡΟΥΧΑ

ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΦΟΔΡΑ ΕΝΘΕΤΗ ΣΤΕΓΝΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ (ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΛΥΣΙ-ΜΑΤΟΣ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΒΑΜΒΑΚΕΡΟ ΕΣΩΡΟΥ- ΧΑ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ ΕΥΚΟΛΟ ΠΛΥΣΙΜΟ

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ-ΝΑ ΕΝΔΥΜΑ-ΤΑ (ΣΥΧΝΑ ΜΕ ΠΟΛΥΕ-ΣΤΕΡΑ) ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΤΖΙΝ ΠΑΝΤΕ- ΛΟΝΙΑ ΦΟΥΣΤΕΣ ΓΙΛΕΚΑ ΣΑΚΑΚΙΑ ΠΑΠΟΥ- ΤΣΙΑ ΕΥΚΟΛΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΛΙΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ-ΝΑ ΕΝΔΥΜΑ-ΤΑ (ΣΥΧΝΑ ΜΕ ΠΟΛΥΕ-ΣΤΕΡΑ) ΠΛΥΣΙΜΟ

ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΓΑΖΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ-ΝΕΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΚΑΘΑΡΙ- ΣΜΟΣ Ή ΠΡΟΣΕ-ΚΤΙΚΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΓΟΥΝΑ ΠΑΛΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙ- ΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ & ΚΑΘΑΡΙ-ΣΜΟΣ

ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΠΕΤΣΕΤΕ - ΕΥΚΟΛΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ACCELAT ΥΦΑΝΣΙΜΗ ΥΛΗ ΠΡΟΣΕΚΤΙ- ΚΟΣ ΚΑΘΑΡΙ- ΣΜΟΣ Ή ΠΛΥΣΙΜΟ

ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΒΕΛΟΥΔΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΠΑΛΤΑ & ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑ- ΣΕΩΝ ΚΑΘΑΡΙ- ΣΜΟΣ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΣΑΤΕΝ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΠΛΥΣΙΜΟ ΣΤΑ ΕΥΑΙΣΘΗ- ΤΑ ΡΟΥΧΑ

ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΝΑΪΛΟΝ ΑΔΙΑΒΡΟΧΑ ΜΠΟΥΦΑΝ (ΣΕ ΠΙΟ ΓΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ… ΧΡΩΜΑ) ΕΥΚΟΛΟ ΣΤΟΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΔΕΡΜΑΤΙΝΙ ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΜΠΟΥΦΑΝ ΚΑΘΑΡΙ- ΣΜΟΣ- ΒΑΦΗ

ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΔΑΝΤΕΛΑ - ΠΛΕΚΤΑ ΡΟΥΧΑ -ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ ΠΛΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΦΕΡΜΟΥΑΡ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΟΥΜΠΩΜΑ (ΑΝΟΙΓΜΑ-ΤΩΝ) ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΟΧΗ (ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ)

(ΑΘΛΗΤΙΚΑ, ΠΙΟ ΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΜΕΖΟΥΡΑ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗ- ΣΗ ΕΝ ΩΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥ- ΗΣ ΤΟΥ ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ - ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΚΡΙΤΣ - ΚΡΑΤΣ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ (ΑΘΛΗΤΙΚΑ, ΠΙΟ ΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΣΗΜΑ) -

ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΝΗΜΑΤΑ ΒΑΜΒΑΚΕΡΑ Νο 8 ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΧΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΙΑΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΦΟΡΕΣΙΑΣ, ΑΜΦΙΕΣΗΣ Ή ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ ΚΑΝΕΝΑΣ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΩΣ ΠΑΛΑΙΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ, Κ.Τ.Λ. (ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΕΔΩ ΕΠΙ ΤΑΠΗΤΟΣ)

ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΛΑΣΤΙΧΟ ΣΥΝΑΝΤΑΤΑΙ ΣΕ ΦΟΡΜΕΣ, ΠΑΝΤΕ-ΛΟΝΙΑ, κ.ά. - ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΚΛΩΣΤΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΗΜΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙ- ΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ -

ΑΠΑΡΑΙΤΗ-ΤΕΣ ΓΙΑ ΡΑΨΙΜΟ, ΚΟΥΜΠΩ-ΜΑ, ΣΤΑΥΡΟΒΕ-ΛΟΝΙΑ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΒΕΛΟΝΕΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗ-ΤΕΣ ΓΙΑ ΡΑΨΙΜΟ, ΚΟΥΜΠΩ-ΜΑ, ΣΤΑΥΡΟΒΕ-ΛΟΝΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΙ- ΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΤΗΡΗ- ΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ ΚΑΡΦΙΤΣΩ- ΜΑ -

ΜΠΙΟΥ ΓΙΑ ΡΟΥΧΑ, ΦΟΡΕΜΑ-ΤΑ, κ.ά. ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΣΟΥΣΤΑ - ΚΟΡΣΕΔΕΣ - ΜΕΣΟΦΟ- ΡΙΑ - ΑΛΛΑ ΡΟΥΧΑ - ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΚΟΠΙΤΣΑ ΕΙΔΟΣ ΚΟΥ- ΜΠΙΟΥ ΓΙΑ ΡΟΥΧΑ, ΦΟΡΕΜΑ-ΤΑ, κ.ά. -

ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΚΟΥΜΠΙΑ ΣΤΑ ΡΟΥΧΑ, ΣΤΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ, κ.α. - ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΣΗΜΑΔΟΥΡΑ ΣΗΜΕΙΟ ΔΕΣΗΣ/ ΣΥΝΔΕΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ -

ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ ΜΕ ΜΕΖΟΥΡΑ & ΚΟΥΜΠΙΑ ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΠΑΡΑΜΑΝΑ ΑΝΕΒΑΣΜΑ ΠΑΝΤΕ- ΛΟΝΙΟΥ, κ.ά. - ΥΛΙΚΟ ΧΡΗΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗ-ΣΗΣ ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ ΜΕ ΜΕΖΟΥΡΑ & ΚΟΥΜΠΙΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΠΟΥ ΣΥΝΟ- ΔΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ -

Β) Μηχανη γαζωματοσ

Γ) ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ Ένας γνωστός… άγνωστος ράφτης, χαρακτηριστικός τύπος που κρατά ζωντανή και στέρεα την ιστορικότητα και την παράδοση της ενδυμασίας

ΤΑ ΠΑΝΩ ΜΕΡΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ καλαίσθητα και όμορφα φτιαγμένα

ΜΑΝΙΚΙΑ ΒΕΛΟΝΑΚΙ Κοιτώντας πίσω από τις λέξεις, θα μπορούσαμε να σημειώσουμε το γεγονός ότι χαρακτηρίζουν τη λεπτότητα και την ευαισθησία των ανθρώπων της παράδοσης.

ΠΟΔΙΕΣ

ΓΕΝΙΚΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΟΔΙΑΣ: Τυλιχτή φούστα ή ένδυμα που καλύπτει τον κορμό, το οποίο φοριέται για προστασία της μπροστά, πλαϊνής, και ορισμένες φορές πίσω, όψης του σώματος ή του ενδύματος. Κλείνει με ζώνη που δένει. Διακρίνονται η ολόσωμη ποδιά, η ποδιά με μέτριο μήκος και η μακριά ποδιά σα φόρεμα.

ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΠΟΔΙΕΣ (π.χ. ΚΡΗΤΗΣ) Χαρακτηρίζονται για την άμεση – φυσικά – εναρμόνισή τους με τα ελληνικά στοιχεία, εκ των οποίων τα κυριότερα, τα οποία και εδώ κυριαρχούνε, είναι η φύση και η θάλασσα.

Δ) Μοντερνα… Τεχνη μετα… ενδυματολογιασ 5 ΧΡΥΣΟΙ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ 1) ΠΟΤΕ ΧΡΩΜΑ (ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΝΟ π.χ. λευκό, γκρίζο, μαύρο και αντίστοιχες διαβαθμίσεις) ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ 2) ΤΑ ΣΚΟΥΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ 3) ΠΟΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 ΧΡΩΜΑΤΑ (ΟΧΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ) ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ 4) ΦΩΤΕΙΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ , ΣΚΟΥΡΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ 5) ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ 1) ΕΝΑΛΛΑΞ 2) ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ 3) ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ (ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ Ή ΚΟΝΤΙΝΗΣ ΤΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ)

Ε) Δημιουργιεσ ρουχων -Ενδυματων Και οι προσωπικές δημιουργίες δε σταματούν σε τούτο το σημείο…! Ε) Δημιουργιεσ ρουχων -Ενδυματων Επαναχρησιμοποίηση ρούχου μέσω κατασκευαστικής μετατροπής του του σε τζιν βερμούδα Το ρούχο σε αρχική φάση, πριν ακόμα φτιαχτεί Πάνω στη διαδικασία μετατροπής του παλαιού ενδύματος σε τζιν βερμούδα με χρήση υλικών, όπως δαχτυλήθρα

Μετατροπή του ρούχου όχι μόνο σε καινούριου, αλλά και σε πιο μοντέρνου Έτοιμη και σε τελικό στάδιο η τζιν βερμούδα και στη διπλανή φωτογραφία μαζί με πουκαμίσα

Μετατροπή μαύρου φορέματος σε μάυρη φούστα μαζί με τη μετατροπή λευκής πουκαμίσας/παραδοσιακού πανωφοριού σε λευκή πουκαμίσα χωρίς λαιμόκοψη Το φόρεμα σε αρχικό στάδιο Η μετατροπή του φορέματος σε φούστα ολοκληρώνεται μετά από κοπή - με ψαλίδι ή κάποιο άλλο κατάλληλο εργαλείο – του πάνω μέρους του φορέματος

Εστίαση στη δαντέλα της φούστας πλέον κατόπιν της κοπής του πάνω κομματιού της πρώιμης αμφίεσης Το πουκάμισο αρχικά Η πουκαμίσα/παραδοσιακή ενδυμασία μετατρέπεται σε πουκαμίσα χωρίς λαιμόκοψη

Η λευκή πουκαμίσα χωρίς λαιμόκοψη και η μαύρη φούστα μαζί, άρτιο αποτέλεσμα από την άποψη των προαναφερθέντων ενδυματολογικών κανόνων

Ένωση τιράντας πράσινης γυναικείας μπλούζας με κόκκινες κλωστές για περαιτέρω ομορφιά στην εμφάνιση της μπλούζας