Τηλέμαχος Πέντζος Ιούνιος 2012

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CRETACERT «ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ»
Advertisements

ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
« Ο ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΙΓΝΙΤΗ » Νοέμβριος 2013 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
RIS3 στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας Σύνοψη της Συνάντησης Εργασίας
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
«Μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη με υψηλό κόστος ενέργειας ;» Investing in Energy 2014 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
•Ίδρυση Έδρα Θεσσαλονίκη •Αντικείμενο η αξιοποίηση της χρήσης των Τεχνολογιών Πληροφορικής •Εφαρμογές για όλους τους κλάδους της οικονομίας •Σύστημα.
Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρήσεων (ΥΠ.ΕΞ) Η γερμανική αγορά
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΠΙΧΕΙΡΩ 2009» ΔΡΑΣΕΙΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΕΡΚΥΡΑ ΑΠΡΙΛΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Προϋποθέτει: •Ανάπτυξη •Περιφέρεια.
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Βιομηχανικός Σχεδιασμός Προϊόντων – Παράμετροι Επιτυχίας
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Επαγγελματική Σταδιοδρομία στη ΝΑ Ευρώπη Η επιτυχημένη πορεία της ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΑΕ στη Ρουμανία Απρίλιος 2009.
ΑΦΟΙ ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ ΑΒΕΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Οι Ειδικοί στο Σησάμι.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΞΑΓΩΓΙΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Εξειδίκευση Αξόνων Στρατηγικής
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
«Θωράκιση της ανταγωνιστικότητας της εξωστρεφούς επιχείρησης στην εποχή της κρίσης Ημερίδα ΣΕΒΕ εις Ξάνθη «Έλεγχος της αγοράς. Προστασία καταναλωτή – προάσπιση.
ΕΤΗΣΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ Ιούνιος 2009
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Η ολιστική προσέγγιση της ποιότητας των τροφίμων σαν προαπαιτούμενο
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
RIS3 στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Αγροτική Επιχειρηματικότητα:
HELLAS PHARM 2012 Συνεργισμός: Αναγκαία και ικανή συνθήκη στη γεωγραφία της νέας φαρμακευτικής αγοράς. 1.
Η αγορά των βιολογικών προϊόντων Προοπτικές και απαιτήσεις ΑΘΗΝΑ Σεπτέμβριος 2008 ΑΘΗΝΑ Σεπτέμβριος 2008 Σπύρος Σγούρος Πρόεδρος-Γεν. Διευθυντής.
Δεξιότητες και Ικανότητες Στελεχών για Διεθνή Καριέρα
Γενικός Διευθυντής ΣΕΠΕΕ
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
All rights reserved | AmCham Greece 2014 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο Trade USA ελληνικά προϊόντα –νοοτροπία προετοιμασία – δίκτυα – στρατηγική.
"Πορεία και Προοπτικές του Ελληνικού Ελαιολάδου στη Διεθνή Αγορά" Γρηγόρης Αντωνιάδης Πρόεδρος Δ/Σ ΣΕΒΙΤΕΛ Ημερίδα ΥΠΕΞ-ΥΠΑΑΤ, 16/9/2008.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
Leading for value. I. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η διαμόρφωση στρατηγικής δεν είναι ζήτημα κάποιων συγκεκριμένων βημάτων αλλά κυρίως τακτοποίησης και οργάνωσης γνώσεων.
RIS3 στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
Ποιες είναι οι αξίες κάθε εργαζόμενου στις οποίες πρέπει να δοθεί έμφαση : την περίοδο της κρίσης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
E cίnιsι Business Centers Κέντρα Επιχειρηματικότητας Case study - ξεκινάμε μαζί.
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ.
Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΓΚΑΓΚΑ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΚΑΡΑΜΠΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
RIS 3 – ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Αγροδιατροφή Καραμάρκος Κώστας TEXNIKOΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΧ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ RIS3 ΤΗΣ ΕΥΔ ΕΠ/ΠΔΜ ΣΙΑΤΙΣΤΑ 12/12/2015.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
X TÜV AUSTRIA GROUP Qatar Rail certification September 2014 Η Πιστοποίηση αξία προστιθέμενη Κων/νος Μαυρόπουλος Δ/ντης Ανάπτυξης.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Η βιομηχανία στον 21ο αιώνα
ΕΛΕΓΧΟΙ ΤΗΡΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΗACCP
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ - ΟΦΑΕ Προς Μια Εθνική Στρατηγική Μεταφορών
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τηλέμαχος Πέντζος Ιούνιος 2012

Ιστορικό εταιρείας Η ΖΑΝΑΕ σήμερα Συμπεράσματα Σταθμοί (επενδύσεις, προϊόντα μετάβαση διοίκησης σε επόμενες γενιές) Η ΖΑΝΑΕ σήμερα μερίδια αγοράς (εγχώριας και εξωτερικού) Έμφαση στην ποιότητα Στόχοι - προοπτικές Συμπεράσματα Ικανότητες της διοίκησης στη διαδρομή της εταιρείας Προσαρμογές εταιρείας και προϊόντων στις ανάγκες της αγοράς και στις εκάστοτε προκλήσεις των καιρών

Ιστορικό Εταιρείας Ίδρυση 1930 Ιδρυτές : Νικόλαος Νίκογλου, Μιχαήλ Νίκογλου και Γεώργιος Ξάνθος Η ΖΑΝΑΕ: Ζύμαι Αρτοποιίας Νίκογλου ΑΕ αρχικά εξειδικεύτηκε στην παραγωγή ζύμης αρτοποιίας

Εγκαταστάσεις στη περιοχή Χατζή Μπαχτσέ

1935: εγγραφή στο ΣΒΒΕ 1939: επέκταση στην παραγωγή έτοιμων συσκευασμένων φαγητών λόγω καλών προοπτικών του κλάδου

1960: επέκταση σε αγορές του εξωτερικού (Γερμανία, Αυστραλία, Αμερική) με βασικά προϊόντα ντολμαδάκια και φασόλια γίγαντες

1972: Ίδρυση νέου εργοστασίου επεξεργασίας προϊόντων τομάτας στο Ζερβοχώρι Ημαθίας

1974: διαδοχή διοίκησης (Ζωή Λέκκα και Ζωή Πέντζου)

1979: πρώτη κυκλοφορία του ΚΟΝΚΑΣΕ (σήμα κατατεθέν) 1980: εμπλουτισμός σειράς προϊόντων με προσθήκη νέων ετοίμων φαγητών και ανάπτυξη εξαγωγών προϊόντων τομάτας

1984: Η ΖΑΝΑΕ καθιερώνεται ως μια από τις δυναμικότερες εξαγωγικές εταιρείες του κλάδου των τροφίμων

1991: Μετεγκατάσταση του εργοστασίου ζύμης σε νέες εγκαταστάσεις στη ΒΙΠΕ ΣΙΝΔΟΥ.

1996:εισοδος 3ης γενιάς στη διοίκηση της εταιρείας 2001: ολοκλήρωση επένδυσης νέας μονάδας παραγωγής ετοίμων φαγητών σε νέες εγκαταστάσεις στη ΒΙΠΕ ΣΙΝΔΟΥ με τον πλέον σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό

2002: προσθήκη νέων καινοτόμων προϊόντων & συσκευασιών 2005: επέκταση παραγωγικής δραστηριότητας σε χώρες του εξωτερικού (με ιδία παραγωγή καθώς και συνέργιες και στρατηγικές συμμαχίες) με στόχο τη διείσδυση σε νέες αγορές υψηλού ανταγωνισμού

Η ΖΑΝAΕ σήμερα Ανθρώπινο δυναμικό: 200-300 άτομα Πίστη στις ίδιες σταθερές αρχές (υψηλή ποιότητα – συνέπεια) HACCP, ISO 9001:2008, ISO 22000:2005, Πιστοποίηση με διεθνή πρότυπα IFS & BRC

Μερίδια αγοράς Ηγετική θέση στην εγχώρια αγορά τροφίμων (ζύμης και ετοίμων φαγητών) 40% της εγχώριας αγοράς στα προϊόντα ζύμης (μοναδική ελληνική παραγωγική εταιρεία στον κλάδο)

26% του κλάδου των ετοίμων κονσερβοποιημένων φαγητών Παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (Private label) Τοποθετημένη σε όλες τις βασικές αλυσίδες λιανεμπορίου

Εξαγωγές 45% του κύκλου εργασιών: Ευρώπη, ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία, Ιαπωνία κλπ Τοποθετημένη σε μεγάλες αλυσίδες των αγορών αυτών (TESCO, WAITROSE, CARREFOUR, REAL, EDEKA, WOOLWORTHS, ALDI)

Στόχοι Στόχος της εταιρείας είναι η αύξηση του μεριδίου των εξαγωγών και η επίτευξη μεγαλύτερης αναγνωσιμότητας του brand name ΖΑΝΑΕ στις αγορές του εξωτερικού Ο στόχος αυτός απαιτεί: ευελιξία υψηλής ποιότητας ανθρώπινο δυναμικό επένδυση σε έρευνα και ανάπτυξη

Συμπεράσματα Η 82χρονη πορεία της εταιρείας δείχνει ότι παρόλες τις κρίσιμες περιόδους και δυσκολίες εν τέλει η διοίκηση έλαβε σωστές αποφάσεις σε όλη τη διάρκεια του βίου της μέχρι σήμερα Η αρμονική μετάβαση της διοίκησης από γενιά σε γενιά προϋποθέτει σεβασμό στις αξίες και το έργο των παλαιότερων γενεών και την αποδοχή της δημιουργικότητας και των νέων ιδεών που η νέα γενιά προσθέτει

Το management είναι πρόκληση

Επενδύσεις, καινοτομίες: ανάπτυξη νέων προϊόντων και συσκευασιών, συνέργιες και στρατηγικές συμμαχίες, κοινό όραμα και στόχοι, όλα αυτά τα χρόνια έδωσαν στη εταιρεία τη δυνατότητα όχι μόνο να επιβιώσει αλλά και να αναπτυχθεί μέσα στις ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες που βιώνουμε.

Σας ευχαριστώ πολύ