Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Η ΖΑΝΑΕ ιδρύθηκε στη Θεσσαλονίκη, τη γαστρονομική πρωτεύουσα της Ελλάδας, το 1930 και αρχικά εξειδικεύτηκε στην παραγωγή Ζύμης Αρτοποιίας. Το 1939 ξεκίνησε την παραγωγή Ετοίμων Γευμάτων σε κονσέρβα και το 1972 την παραγωγή Προϊόντων Ντομάτας σε κονσέρβα (κονκασέ, τοματοπολτός). Με τον κύκλο εργασιών να φτάνει στα 29 εκατ. , η εταιρεία πλέον απασχολεί σε μόνιμη βάση 250 εργαζόμενους, οι οποίοι εποχικά φτάνουν τους 350. Τα 2 εργοστάσια παραγωγής Ετοίμων Γευμάτων και Ζύμης Αρτοποιίας, βρίσκονται στη ΒΙ. ΠΕ. Σίνδου, ενώ το εργοστάσιο παραγωγής Προϊόντων Ντομάτας και Λαχανικών βρίσκετε στο Ζερβοχώρι Ημαθίας.

3 ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΟΝΣΕΡΒΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΖΥΜΗΣ
Έτοιμα Γεύματα συσκευασμένα σε κονσέρβες, βάζα και πλαστικά πιάτα Λαχανικά σε άλμη Προϊόντα κρέατος Σούπες Ιχθυηρά Κονκασέ Τοματοπολτός Μαγιά Βελτιωτικά Αρτοποιίας ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΖΥΜΗΣ

4 ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ
Η σταθερή ποιότητα των προϊόντων αποτέλεσε τη θεμέλιο λίθο στην ανάπτυξη της εταιρείας, και στην καθιέρωση του brand ZANAE στα μάτια του καταναλωτή του ως συνώνυμου της ποιότητας. Στόχος της εταιρείας είναι, η ανάπτυξη και η παραγωγή υψηλής ποιότητας προϊόντων, και η ταυτόχρονη μεγιστοποίηση της εξυπηρέτησης των πελατών της. Παράγουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας, η εταιρεία αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πρεσβευτές της Ελλάδος και της Μεσογειακής Διατροφής στην παγκόσμια αγορά. Η εταιρεία είναι πιστοποιημένη με τα διεθνή πρότυπα ISO 22000, HACCP, IFS και BRC. Στοχεύοντας πάντοτε στην παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας, η εταιρεία επενδύει συνεχώς για τον εκμοντερνισμό των εγκαταστάσεων της και τη στελέχωσή της με το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό. Το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της ΖΑΝΑΕ είναι στελεχωμένο με επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό, και έχει την ευελιξία να αναπτύσσει νέες συνταγές ή να διαφοροποιεί υπάρχουσες, σύμφωνα με τις γαστρονομικές προτιμήσεις των καταναλωτών.

5 Η ΖΑΝΑΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ – ΕΞΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Οι εξαγωγές το 2012 αποτέλεσαν το 45% του κύκλου εργασιών της εταιρείας. Τα προϊόντα ΖΑΝΑΕ διατίθενται σε περισσότερες από 35 χώρες: στην Ε.Ε., στην Αυστραλία, στην Ασια, Μέση Ανατολή, στον Καναδά και στις Η.Π.Α. Τα προϊόντα ΖΑΝΑΕ βρίσκονται στα ράφια μεγάλων αλυσίδων λιανικής πώλησης όπως WAITROSE, TESCO, MERKUR - BILLA, WOOLWORTH, COLES, INTERMARCHE, CARREFOUR, REAL, AUCHAN κ.α.

6 ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ Πληθυσμός : 22.7 εκατομμύρια
12 μεγαλύτερη οικονομία του πλανήτη με περίπου 1 δις USD ΑΕΠ και ρυθμό ανάπτυξης 3.2% και κατά κεφαλήν USD Αγορά λιανεμπορίου – Ισχυρό Duopoly (Coles & Woolworths) 75% της αγοράς ALDI ισχυροποιεί την θέση του την τελευταία δεκαετία Costco – Νέος παίκτης γρήγορη ανάπτυξη IGA – υπόλοιπο του οργανωμένου λιανεμπορίου Ethnic Market – σε συρρίκνωση Foodservice ισχυρή παρουσία μεγάλος τομέας γαστρονομίες σε συνεχή ανάπτυξη Αναπτυσσόμενη αγορά προϊόντων μεσογειακής διατροφής

7 Ελληνικά - Μεσογειακά Τρόφιμα στην Αυστραλία
Ελληνικά - Μεσογειακά Τρόφιμα στην Αυστραλία Ελιές Τυροκομικά (Φέτα, Κίτρινα τυριά ΠΟΠ) Ελαιόλαδα Ψητά Λαχανικά – Λιαστά Λαχανικά Κονσερβοποιημένα Φρούτα Antipasti – Meze – Έτοιμα γεύματα Μπισκότα – Χαλβάς – Ζαχαρώδη Ιχθυηρά

8 ΑΓΟΡΑ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ Συνεχής παρουσία στην αγορά από την δεκαετία του 1970 και μέχρι σήμερα. Συνεργασία με την ίδιες εταιρείες αποκλειστικής διανομής και διάθεσης των προϊόντων ΖΑΝΑΕ, η οποία διατηρούν αποθήκες στις 4 μεγαλύτερες πολιτείες, οι οποίες συγκεντρώνουν τον περισσότερο πληθυσμό. To πρώτο target group ήταν το προφανές, οι Έλληνες ομογενείς σε ολόκληρη την επικράτεια της Αυστραλίας, με τα προϊόντα να τοποθετούνται στα ελληνικά ethnic stores. Οι έλληνες που μετανάστευσαν στην Αυστραλία μεταπολεμικά είχαν ήδη εξοικειωθεί με τα πρώτα τυποποιημένα ελληνικά brands, όπως της ΖΑΝΑΕ H τοποθέτηση ακολουθήθηκε από διαφημίσεις του brand ZANAE στον ομογενειακό τύπο και ΜΜΕ από χορηγίες στις κατά τόπους εκδηλώσεις της ομογένειας. Με αυτό τον τρόπο κατορθώσαμε να κάνουμε το brand ΖΑΝΑΕ ευρέως γνωστό στις τάξεις της Ελληνικής ομογένειας. Συμμετοχή της εταιρείας σε τοπικές αλλά και διεθνείς εκθέσεις τροφίμων (FINE FOOD SHOW).

9 Στρατηγική ΖΑΝΑΕ Επιλογή Προϊοντικού Mix Αφοσίωση στην ποιότητα
Επιλογή κατάλληλων συνεργατών Υποστήριξη συνεργατών/αντιπροσώπων Χαρτογράφηση ανάλυση της αγοράς Προσαρμογή των προϊόντων Εγκαθίδρυση και ισχυροποίηση Brand Διεύρυνση της γκάμας – Κάλυψη αναγκών Διατήρηση και ενίσχυση Μεριδίου Αγοράς

10 ΑΛΛΑΓΕΣ Προχωρήσαμε σε αλλαγές στην συσκευασία και συγκεκριμένα στην αναγραφή των στοιχείων (ονομασία προϊόντος, παραγωγός/προέλευση, συστατικά) στην Αγγλική γλώσσα. Προσαρμογή με την κείμενη νομοθεσία Για την είσοδο των προϊόντων σε εξειδικευμένα Gourmet Stores, προχωρήσαμε στην συσκευασία συγκεκριμένων κωδικών και σε βάζο. Πιστοποιηθήκαμε με τα διεθνή πρότυπα ISO 22000, HACCP, IFS και BRC, τα οποία αποτελούν πλέον απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη νέων και την συνέχιση παλαιών συνεργασιών. Αλλαγές στη παραγωγική διαδικασία και συμμόρφωση με τους υγειονομικούς κανονισμούς Συνταγολογικές – Προιοντικές Αλλαγές

11 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Ανταγωνισμός από Τρίτες Χώρες στις οποίες παράγονται ομοειδή προϊόντα, και οι οποίες εξαιρούνται από το καθεστώς των import duties λόγω διμερών εμπορικών συμφωνιών μεταξύ της Αυστραλίας και της χώρας προέλευσης. Έντονος Ανταγωνισμός από άλλες όμορες χώρες Τελωνεία, ποσοστώσεις (quotas) και περιορισμοί. Για την τοποθέτηση σε μεγάλες αλυσίδες Super Market, λόγω του μεγέθους της αγοράς, απαιτείται η ταυτόχρονη ύπαρξη του εισαγωγέα/πωλητή αλλά και μίας ξεχωριστής εταιρεία διανομών. Ισχυρό €. Αδυναμία προστασίας της γνησιότητας και μοναδικότητας των συνταγών/ προϊόντων σε θεσμικό και εταιρικό επίπεδο

12 Αυστραλία και ΖΑΝΑΕ σήμερα.
Αυστραλία και ΖΑΝΑΕ σήμερα. Πέντε δεκαετίες μετά την πρώτη εμφάνιση τους, τα προϊόντα ΖΑΝΑΕ είναι τοποθετημένα, πέρα από τα ethnic stores και σε αλυσίδες super market, επίσης διάσημα και περιζήτητα στο Foodservice Πέντε δεκαετίες μετά, το brand ΖΑΝΑΕ είναι πλέον συνυφασμένο στο μυαλό του καταναλωτή με την υπόσχεση «ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΥΣΗ».

13 Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας.


Κατέβασμα ppt "ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google