ή παράθυρο στη ζωή και μοχλός Επανένταξης ;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
‘’Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Κατάρτιση και Εκπαίδευση Ενηλίκων’’ ( Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου 2011/ C372 / 01 ) Αθήνα,8 και 9 Ιουλίου 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Μετανάστευση - Ένταξη των μεταναστών Βασίλειος Πανταζής Μετανάστευση, Διαδικασίες Ένταξης των Μεταναστών και των Παιδιών των Μεταναστών στην Ελληνική.
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Σχολές Γονέων. Φορέα Υλοποίησης • Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης δια του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Μαθαίνοντας να παίρνουμε...
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Ο Ρόλος των ΣΔΕ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Η υφιστάμενη κατάσταση στα καταστήματα κράτησης νέων
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Εκπαίδευση Ενηλίκων στις Νέες Τεχνολογίες Πρόγραμμα "ΗΡΩΝ" 1 ος χρόνος Χρήστος Ι. Μηλιτσόπουλος Καθηγητής Β/θμιας - ΠΕ19 Εκπ/τής Ενηλίκων.
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Βασικοί παιδαγωγικοί όροι
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Ο ρόλος της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΟΡΟΒΙΛ (AUROVILLE) Πόλη της Αυγής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Η ελευθερία στο σχολείο γίνεται πραγματικότητα
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Η κοινωνία προσπαθεί να καλλιεργήσει τη φιλαναγνωσία παιδιών και ενηλίκων με διάφορους τρόπους.
Πειθαρχία.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΤΟ NEO ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΟ NEO ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΟΜΗ -
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Θεωρία Πολιτισμικού Κεφαλαίου
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Το σχολείο που θέλουμε Προβληματισμοί Τζωρτζακάκης Γιώργος Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Γαλάνη Γεωργία Α΄τμήμα ΠΕΣΥΠ
H ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ THΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Κοινωνικός στιγματισμός και επανένταξη
Παρασκευή Βάγια ΠΕ13 Νομικός 20ο Γυμνάσιο Αθηνών
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
Την Τετάρτη οι μαθητές της Ε΄τάξης του σχολείου μας ,κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής επίσκεψης στη Θεσσαλονίκη ,είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
«Εγκλεισμός και εκπαίδευση: δύο δρόμοι συγκλίνοντες ή παράλληλοι;»
Η «ΔΙΑ ΒΙΟΥ» ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ Η «ΔΙΑ ΒΙΟΥ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΗΜΕΡΑ
Φορείς Εκπαιδευτικής Έρευνας - Ε.Ε. & Ελλάδα
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ή παράθυρο στη ζωή και μοχλός Επανένταξης ; Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στη Φυλακή: « Εξωραϊσμός Εγκλεισμού» ή παράθυρο στη ζωή και μοχλός Επανένταξης ; Φιλιώ Μαρινοπούλου Διευθύντρια Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Φυλακών Θεσσαλονίκης

Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στη Φυλακή Το δικαίωμα στην Εκπαίδευση είναι βασικό και πρωταρχικό δικαίωμα κάθε ανθρώπου. Η σημασία της Εκπαίδευσης στην ανάπτυξη του ατόμου αλλά και της κοινωνίας είναι μεγάλη. Ένα υψηλό ποσοστό των φυλακισμένων είχε πολύ χαμηλό επίπεδο Εκπαίδευσης, συνεπώς υπάρχουν μεγάλες εκπαιδευτικές ανάγκες.   Η Εκπαίδευση στη φυλακή βοηθά στο να αναβαθμιστεί η προσωπικότητα των φυλακισμένων και να βελτιωθεί η αντιμετώπιση των συνθηκών κράτησης. Η Εκπαίδευση στη φυλακή είναι ένας σημαντικός παράγοντας για να διευκολυνθεί η επανένταξη του φυλακισμένου στην κοινωνία.

Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στη Φυλακή Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας ν. 2525/1997. Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (75%) Ελληνικό Δημόσιο (25%). ΥΠΕΠΘ Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ι.Δ.ΕΚ.Ε.).

Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στη Φυλακή Καινούρια αντίληψη στην εκπαιδευτική πολιτική Αλλαγή απέναντι στο ζήτημα του σωφρονισμού

Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στη Φυλακή κοινωνικός αποκλεισμός περιθωριοποίηση εκπαιδευτικός αποκλεισμός

Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στη Φυλακή H εκπαίδευση των ενηλίκων εγκλείστων (Malcolm Knowles) ανεξάρτητοι και αυτοκατευθυνόμενοι έχουν συσσωρευμένες, πολλαπλές και σύνθετες εμπειρίες και γνώσεις θέλουν να αποκτήσουν νέες γνώσεις Αυτοκαθορίζονται έχουν την ανάγκη να τους σέβονται

Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στη Φυλακή Ο μέσος ενήλικος έγκλειστος : είναι λειτουργικά αναλφάβητος δεν είχε - συνήθως - μια σταθερή εργασία έχει να ανασύρει μόνο ή κυρίως αρνητικές εμπειρίες από: την εκπαίδευση την εξουσία έχει επίκαιρες ανάγκες για : ασφάλεια αποδοχή ελευθερία ήταν – συνήθως – ανήλικος παραβάτης η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών μας ήταν (... είναι;) «χρήστες»

Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στη Φυλακή Ένα σχολείο στη φυλακή θεωρείται ένας αυτόνομος θεσμός Εκπαιδευτική διαδικασία Σωφρονιστικό σύστημα Εκπαίδευση Εγκλεισμός

Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στη Φυλακή Σχολείο Φυλακή ομοιότητες και εγκάρσιες τομές Πειθαρχία Κανονικότητα Περιθωριοποίηση Η έννοια της ποινής

Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στη Φυλακή

Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στη Φυλακή

Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στη Φυλακή Η Περιθωριοποίηση – ιδρυματοποίηση Στόχος του Σχολείου στη Φυλακή Γεφύρωση εκπαιδευτικού χάσματος Συνειδητοποίηση του δικαιώματος στην Εκπαίδευση Δημιουργία ισχυρής ομάδας μάθησης Πρόσφορη χρήση του χρόνου Απόκτηση γνώσεων Εξάσκηση κοινωνικών δραστηριοτήτων

Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στη Φυλακή Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΟΙΝΗΣ Σημαντικό σημείο τομής Σχολείου-Φυλακής Ποινή= περιορισμός ελευθερίας κίνησης στον επιθυμητό χώρο και χρόνο Καθημερινή μετακίνηση από το κελί προς το σχολείο= σε πραγματικό και συμβολικό επίπεδο: Μετάβαση από την κατάσταση ενός αμόρφωτου και κρατούμενου προς την κατάσταση ενός ελεύθερου και μορφωμένου πολίτη.

EΔΩ Η ΜΑΘΗΤΕΣ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ. ΔΕΝ ΣΚΩΤΟΝΟΥΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΣΧΩΛΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ 40 ΜΑΘΗΤΕΣ. Η ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΚΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΣΤΗ ΑΚΟΜΑ. ΑΡΧΙΚΑ ΣΤΟ ΣΧΩΛΕΙΟ ΗΡΘΑΝ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΟΥΤΙΝΑ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ

Η ΩΡΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΚΩΤΟΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ Η ΩΡΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΚΩΤΟΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ. ΟΛΟΙ ΜΑΘΕΝΟΥΝ ΓΡΑΜΑΤΑ!ΟΛΟΙ ΑΞΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΟΔΑΠΟΙ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ,ΩΜΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΧΟΥΝ ΟΝΕΙΡΟ ΝΑ ΤΕΛΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΣΧΩΛΕΙΟ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΗΣΟΥΝ ΤΗΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΩΛΕΙΟ.

ΝΑ ΜΗ ΣΥΝΕΧΕΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΥΝΕΧΕΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ!ΝΑ ΓΕΙΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠ΄΄ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ. EΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΛΟΓΩ ΘΟΡΥΒΟΥ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΜΑΖΙ τους ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΘΕΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ. ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ. Γιάννης Τ.

η μικροέρευνα της «Ομάδας για τα Εκ…παιδευτικά». Πώς «βλέπουν» το Σχολείο μας οι μαθητές Το 57% αρχικά είχε επιλέξει το Σχολείο για τα «μεροκάματα». Στην συνέχεια παραμένουν και επειδή τους αρέσει. Σχεδόν όλοι οι μαθητές εκφράστηκαν θετικά για το Σχολείο. Το 43% παρακολουθεί το σχολείο επειδή θέλει την μάθηση. Το 35% επειδή έχει ανάγκη από το απολυτήριο Γυμνασίου γιατί: στοχεύουν στο μέλλον στην αλλαγή του περιβάλλοντός τους. στην αξιοποίηση του χρόνου. Το 4%, επιλέγει το σχολείο και για την Ελληνική Γλώσσα. Αυτό εξηγείται γιατί είναι αλλοδαποί.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΦΥΛΑΚΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

ΣΕ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ;

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΓΝΩΣΕΙΣ;

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ;