Socrates Comenius 1 Συνάντηση στο Βέλγιο – Antwerp 23 – 27 November Τίτλος προγράμματος: ¨Χρήση και εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης¨

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΑΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ Ε.Ε.
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη τάξη Θέμα: Γνωριμία με την ιστοσελίδα του παιδαγωγικού.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο της ΕΕ Έργο: Συγχρηματοδότηση: Φορέας Υλοποίησης:
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ» «Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Εμπειρίες και Προβληματισμοί σε Μαθητοκεντρικές Μεθόδους Διδασκαλίας
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Οι ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών) ως εργαλεία για την ανάπτυξη κριτικής ιστορικής σκέψης: εκπαιδευτικό λογισμικό, χρήση διαδικτύου ΜΕ.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ:
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
SciFiEd: Science Fiction in Education LLP-1-CY-Comenius-cmp Επισκόπηση Έργου «Η επιστήμη είναι η επικράτειά μου, αλλά η επιστημονική φαντασία είναι.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για την αξιοποίηση του ΕΛ/ΛΑΚ, της τηλεκπαίδευσης και των υπηρεσιών του ΠΣΔ Τ. Καράκιζα, Κ. Κωνσταντούλας, Ε.
Εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Θεματολογίου για την Εκπαίδευση Ενηλίκων : Το Σχέδιο Δράσης της Κύπρου 29 Μαρτίου 2013 Συνεδριακό Κέντρο ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Παιδαγωγική Συνεδρία Λυκείου Αγ. Νικολάου 15/11/2010
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
To Teach Curricular Subjects
ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Socrates Comenius 1 Συνάντηση στο Βέλγιο – Antwerp 23 – 27 November Τίτλος προγράμματος: ¨Χρήση και εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης¨

Χώρες που λαμβάνουν μέρος

Βασικοί στόχοι Η βελτίωση και αξιοποίηση της Π.Τ. στη μάθηση Ανάπτυξη διδακτικών στρατηγικών βασισμένων στην Π.Τ. και σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους Ανταλλαγή εμπειριών μεταξύ των χωρών που λαμβάνουν μέρος στη μελέτη Αύξηση του αριθμού των εκπαιδευτικών που χρησιμοποιούν την Π.Τ.

Σχόλια από τη συνάντηση  Όλα τα σχολεία έχουν παρόμοια προβλήματα, άλλα την ίδια στιγμή φάνηκε ότι εκείνο που κάνει τι διαφορά είναι ο ανθρώπινος παράγοντας.  Τα σχολεία της Εσθονίας και Ρουμανίας έχουν λιγότερο εξοπλισμό στην Π.Τ.  Τονίσθηκε ότι θα πρέπει να εστιάζουμε την προσοχή μας στον μαθητή, όποια μέθοδο και να ακολουθούμε στην τάξη.

Υπάρχει μεγάλη προθυμία για χρήση Π.Τ. Από τους εκπαιδευτικούς Το μάθημα γίνεται πιο ενδιαφέρον και εμπλέκεται ο μαθητής περισσότερο Θα πραγματοποιηθεί σχετική έρευνα και μεταξύ των μαθητών Θα γίνει σύγκριση αποτελεσμάτων μεταξύ των χωρών μεταξύ των χωρών. Η έρευνα που έγινε στο σχολείο μας θα γίνει και στα άλλα σχολεία Πορίσματα από συζητήσεις

Ποια τα επόμενα βήματα ώστε οι εκπαιδευτικοί να βελτιώσουν τις γνώσεις και εμπειρίες τους στην Π.Τ.; βελτιώσουν τις γνώσεις και εμπειρίες τους στην Π.Τ.; Παρακολουθήσεις σχετικών σεμιναρίων: (α) Power Point (β) Internet, (β) Internet, Πώς προχωράμε τους επόμενους μήνες; Επισκέψεις σε τάξεις που χρησιμοποιείται Π.Τ. Δημιουργία ιστοσελίδας για πληροφόρηση και επικοινωνία με γραμμή βοήθειας 1 23

Επίσκεψη στην Κύπρο 8-12 Νοεμβρίου 2006 Ολοήμερο σεμινάριο για δημιουργία ιστοσελίδας με το Front Page Παρακολουθήσεις μαθημάτων με τη χρήση Π.Τ. Συζήτηση και παρουσίαση blended method (μέθοδος της σύνθεσης) στη διαδικασία μάθησης

Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα διεξήχθηκε στις 15 Νοεμβρίου 2005 και το δείγμα ήτανε αντιπροσωπευτικό αφού χρησιμοποιήθηκε ένα δείγμα 53% από το συνολικό πληθυσμό των εκπαιδευτικών.

Συμπεράσματα – Σχόλια (α) Υπάρχει μεγάλη προθυμία από τους εκπαιδευτικούς να χρησιμοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες στην τάξη. (β) Ένα ποσοστό 68% πιστεύει ότι η πειθαρχία στην τάξη θα βελτιωθεί πολύ ή πάρα πολύ, αν οι εκπαιδευτικοί αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που προσφέρει η Π.Τ. (γ) Οι εκπαιδευτικοί σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό 84%, πιστεύουν ότι οι μαθητές θα ωφεληθούν πολύ ή πάρα πολύ αν στην τάξη χρησιμοποιείται πληροφορική τεχνολογία. Είναι ενδεικτικό ότι μόνο 2% πιστεύουν ότι οι μαθητές δεν θα έχουν κανένα όφελος από τη χρήση Π.Τ.

 (δ) Η παράσταση αυτή είναι ενδεικτική της βούλησης των εκπαιδευτικών να χρησιμοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες. Ένα ποσοστό 93% δήλωσε ότι θα χρησιμοποιούσε την Π.Τ. πολύ ή πάρα πολύ. Ενδεικτικό είναι επίσης ότι κανένας δεν απάντησε ότι δεν θα την χρησιμοποιούσε καθόλου. Αυτό φανερώνει ότι θα πρέπει να:  (i) Υπάρχει πρόσβαση στην τάξη στην Π.Τ.  (ii) Εκπαιδευτούν στη χρήση και εφαρμογή της Π.Τ.

Γιατί να εμπλακούμε σε Ευρωπαϊκά προγράμματα; Γιατί σήμερα δεν αρκεί να αποκτούμε μόνο γνώσεις Γιατί χρειάζονται δεξιότητες: Επικοινωνίας Συνεργασίας Κατανόησης Αυτοπεποίθησης Τα διάφορα Ευρωπαϊκά προγράμματα προσφέρουν τις ευκαιρίες ώστε να αναπτύξουμε τις δεξιότητες αυτές

Χρήσιμες πληροφορίες για τα Ευρωπαϊκά προγράμματα 1. Εθνική Συντονιστική Μονάδα ΣΩΚΡΑΤΗΣ Υπουργείο Παιδείας και πολιτισμού Υπουργείο Παιδείας και πολιτισμού Τηλ: / Τηλ: / Οδηγίες για αιτήσεις και έντυπα αιτήσεων 2. Οδηγίες για αιτήσεις και έντυπα αιτήσεων 3. Κεντρικός ιστοχώρος του προγράμματος ΣΩΚΡΑΤΗΣ 3. Κεντρικός ιστοχώρος του προγράμματος ΣΩΚΡΑΤΗΣ