Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα ΑξιολόγησηΑναστοχασμός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Advertisements

1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Μαθήματα ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Μαθήματα.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Μαθήματα ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
Καλή και δημιουργική χρονιά.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
1 Θεματική Ενότητα Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα.
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Αλγεβρική Εξειδίκευση u Καθορισμός τύπων αφαίρεσης σε όρους σχέσεων μεταξύ τύπων λειτουργιών.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα A αξιολόγηση Αναστοχασμός.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα ΑξιολόγησηΑναστοχασμός

Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός Ανατροφοδότηση

Αξιολόγηση 3 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Φάση 1η: Εισαγωγή Δουλεύοντας σε έργα με έμφαση στην ανατροφοδότηση Δίνοντας περιληπτικά κατευθυντήριες γραμμές Δουλεύοντας με τους μαθητές σας Φάση 2η: Αναστοχασμός για την πρόοδο Σκέψη για το πώς μπορούν να εμπλακούν οι μαθητές στην αξιολόγηση της εργασίας τους Γενικές γραμμές- Περιληπτικά

Αξιολόγηση 4 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Πρέπει να:  Σκεφτείτε ως εκπαιδευτικοί, πώς θα μπορούσατε να προσφέρετε ανατροφοδότηση στους μαθητές, τόσο επίσημα όσο και κατά τη διάρκεια της ομαδικής εργασίας στα προβλήματα μοντελοποίησης (Φάση 1)  Σκεφτείτε στρατηγικές με τις οποίες οι μαθητές μαθαίνουν ν’ αξιολογούν την εργασία τους (Φάση 2) Στόχοι

Αξιολόγηση 5 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Θα δημιουργήσετε ένα σύνολο με κατευθυντήριες γραμμές που θ ’ απευθύνονται σ ’ εκπαιδευτικούς για το πώς μπορούν να προσφέρουν ανατροφοδότηση στους μαθητές τους, την ώρα που θα δουλεύουν στα έργα. Αποτελέσματα

Αξιολόγηση 6 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Αξιολόγηση για Μάθηση Βασική φιλοσοφία Βασικοί στόχοι Παιδαγωγικές πρακτικές Υποβολή ερωτήσεων Ανατροφοδότηση Αξιολόγηση του συμμαθητή, αλλά και αυτό- αξιολόγηση Διαμορφωτική αξιοποίηση της αξιολόγησης που γίνεται για έλεγχο

Αξιολόγηση 7 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Αξιολόγηση για Μάθηση Βασική φιλοσοφία Βασικοί στόχοι Παιδαγωγικές πρακτικές Υποβολή ερωτήσεων Ανατροφοδότηση Διαμορφωτική αξιοποίηση της αξιολόγησης, που γίνεται για έλεγχο Αξιολόγηση του συμμαθητή, αλλά και αυτό- αξιολόγηση

Αξιολόγηση 8 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Φάση 1 Γραπτή και προφορική ανατροφοδότηση

Αξιολόγηση 9 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Έρευνα (Butler, 1988) δείχνει ότι, όταν δίνονται βαθμολογίες, οι μαθητές επικεντρώνονται σ ’ αυτές και δεν διαβάζουν τα σχόλια που κάνει ο εκπαιδευτικός για τη βελτίωση της εργασίας τους. Φυσικά, τα σχόλια για βελτίωση είναι αυτά που παρέχουν στους μαθητές τις απαραίτητες πληροφορίες για τη βελτίωση της μαθηματικής μοντελοποίησης. Σε ζευγάρια, να δείτε ξανά την εργασία κάποιου μαθητή την οποία έχετε βαθμολογήσει και να σκεφτείτε πώς θα μπορούσατε να του προσφέρετε γραπτή ανατροφοδότηση. Σκεφτείτε πώς ο πίνακας αξιολόγησης θα μπορούσε να σας βοηθήσει σ ’ αυτό. Δραστηριότητα 1: Γραπτή ανατροφοδότηση

Αξιολόγηση 10 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Θα εργαστείτε σε μια ομάδα και: i.Θα λάβετε μέρος σε μια δραστηριότητα - παιχνίδι ρόλων, όπου κάποιοι από εσάς θα είναι οι εκπαιδευτικοί, κάποιοι θα είναι οι μαθητές και οι υπόλοιποι θα είναι παρατηρητές ii.Φέρτε στο μυαλό τις εμπειρίες σας απ ’ την τάξη: σκεφτείτε θέματα που να σχετίζονται με την ανατροφοδότηση των μαθητών, αυτών που εργάζονται σ ’ έργα μοντελοποίησης iii.Να συντάξετε ένα σύνολο κατευθυντήριων γραμμών που ν ’ απευθύνεται σ ’ εκπαιδευτικούς σχετικά με το πώς μπορούν να προσφέρουν ανατροφοδότηση σε μαθητές, που ασχολούνται με τη μοντελοποίηση. Δραστηριότητα 2: Προφορική διαμορφωτική αξιολόγηση

Αξιολόγηση 11 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Μαθητές Δουλέψετε στα έργα ομαδικά. Παρουσιάστε τις λύσεις σας σε αφίσα. Παρατηρητές Να κρατάτε σημειώσεις για το τι συμβαίνει – αργότερα θα καθοδηγείτε τη συζήτηση της ομάδας. Δραστηριότητα 2 Μαθητές Δουλέψετε στα έργα ομαδικά. Παρουσιάστε τις λύσεις σας σε αφίσα. Παρατηρητές Να κρατάτε σημειώσεις για το τι συμβαίνει – αργότερα θα καθοδηγείτε τη συζήτηση της ομάδας. Παρατηρητές Να κρατάτε σημειώσεις για το τι συμβαίνει – αργότερα θα καθοδηγείτε τη συζήτηση της ομάδας. Μαθητές Εργαστείτε ομαδικά στα έργα. Παρουσιάστε τις λύσεις σας σε αφίσα. Εκπαιδευτικοί Δείτε το φυλλάδιο με τις οδηγίες. Πρέπει να επεμβαίνετε μόνο στην ομάδα. Όμως, πρέπει να παρατηρείτε και τις άλλες ομάδες που εργάζονται. Γυρίστε στις ομάδες. Παρατηρητές Να κρατάτε σημειώσεις για το τι συμβαίνει. Αργότερα, να καθοδηγείτε τη συζήτηση της ομάδας.

Αξιολόγηση 12 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική  Κάθε φορά να μιλά μόνο ένας.  Ν’ ανταλλάζετε ιδέες και ν ’ ακούτε τα άλλα μέλη της ομάδας σας.  Να είστε σίγουροι ότι οι υπόλοιποι σας ακούνε.  Συνεχίστε.  Αμφισβητείστε.  Σεβαστείτε τις ιδέες των άλλων.  Οικοδομήστε πάνω στα λάθη.  Μοιραστείτε την ευθύνη.  Προσπαθήστε να συμφωνήσετε στο τέλος. Δραστηριότητα 2: Οδηγίες για τους μαθητές

Αξιολόγηση 13 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Έργο 1:Το πανηγύρι του σχολείου – παιχνίδια της τύχης X Εδώ υπάρχουν δύο τροχοί τους οποίους θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε σ ’ ένα παιχνίδι τύχης στο πανηγύρι του σχολείου. Αν διευθύνατε αυτό το παιχνίδι, πώς θα μπορούσατε να κερδίσετε ; X

Αξιολόγηση 14 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Μαθητές Εκπαιδευτικοί Παρατηρητές Αλλάξτε ρόλους Δραστηριότητα 2: Πριν το δεύτερο έργο

Αξιολόγηση 15 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Έργο 2: Αγώνας ταχύτητας Στην αυλή ενός σχολείου υπάρχουν δύο δέντρα: ένα μικρό και ένα μεγάλο. Υπάρχει, επίσης, ένας φράκτης, ο οποίος είναι τοποθετημένος παράλληλα με την ευθεία που ορίζουν τα δέντρα. Μια ομάδα μαθητών οργανώνει έναν αγώνα: Κάθε μαθητής τρέχει απ ’ το μικρό στο μεγάλο δέντρο, αφού προηγουμένως έχει ακουμπήσει το φράκτη. Ποιο είναι το καλύτερο σημείο ν ’ αγγίξει ο μαθητής το φράκτη;

Αξιολόγηση 16 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Συζητείστε τις εμπειρίες σας στην ομάδα, ενώ ο παρατηρητής θα συντονίζει τη συζήτηση. Θυμηθείτε να σκεφτείτε θέματα απ ’ τη σκοπιά τόσο του εκπαιδευτικού, όσο και του μαθητή. Συζήτηση

Αξιολόγηση 17 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Οι συζητήσεις σας πρέπει να εστιάζονται στις επεμβάσεις των εκπαιδευτικών. Ως ομάδα, πιθανόν, να θέλετε να ξεκινήσετε με σύντομη ανακεφαλαίωση για ότι έγινε σ ’ ένα απ ’ τα έργα. Σκεφτείτε σε ποιο βαθμό και σε ποιο επίπεδο μπορεί να παρουσιάστηκε μαθηματική σκέψη. Ακολούθως, σκεφτείτε: Πώς η μεσολάβηση των εκπαιδευτικών αλλάζει την κατεύθυνση και την εστίαση της μάθησης των μαθητών; Πώς ένιωσαν οι μαθητές; Πώς ένιωσε ο εκπαιδευτικός; Γνωρίζει πώς ν ’ αντιδράσει στις παρατηρήσεις των μαθητών; Συζήτηση

Αξιολόγηση 18 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Θα δημιουργήσετε μια λίστα με κατευθυντήριες γραμμές που ν ’ απευθύνονται σ ’ εκπαιδευτικούς σχετικά με το πώς μπορούν να προσφέρουν ανατροφοδότηση στους μαθητές τους, την ώρα που θα εργάζονται σ ’ έργα μοντελοποίησης Έργο συζήτησης

Αξιολόγηση 19 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Θα πρέπει να :  Σκεφτείτε ως εκπαιδευτικοί πώς θα μπορούσατε να προσφέρετε ανατροφοδότηση στους μαθητές, τόσο επίσημα, όσο και καθώς εργάζονται ομαδικά στα έργα μοντελοποίησης Στόχοι (Φάση 1)

Αξιολόγηση 20 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική «Πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να σχεδιάσει έχοντας ως βάση τη σκέψη όλων των μαθητών και παράλληλα να εξασφαλίσει ότι όλοι θα έχουν ευκαιρίες να συνεισφέρουν στην εργασία της ομάδας;» «Πώς μπορεί να επέμβει ο εκπαιδευτικός, με σκοπό να ενθαρρύνει την ομάδα να συνεχίσει τη συζήτησή της;» Κάποιες ιδέες για συζήτηση

Αξιολόγηση 21 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε το ημερολόγιο εκπαιδευτικού, για να:  Αναστοχαστείτε σ ’ αυτήν τη φάση  Αναστοχαστείτε για την προσφορά ανατροφοδότησης στους μαθητές, που ασχολούνται με τα έργα μοντελοποίησης και εργάζονται μαζί σας σ ’ αυτά στην τάξη Ημερολόγια εκπαιδευτικών

Αξιολόγηση 22 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Φάση 2 Αυτό-αξιολόγηση και αξιολόγηση των συμμαθητών

Αξιολόγηση 23 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Πρέπει:  Σκεφτείτε ως εκπαιδευτικοί, πώς θα μπορούσατε να προσφέρετε ανατροφοδότηση στους μαθητές τόσο επίσημα όσο και καθώς εργάζονται ομαδικά στα έργα μοντελοποίησης (Φάση 1)  Σκεφτείτε στρατηγικές που βοηθούν τους μαθητές να μάθουν ν ’ αξιολογούν την εργασία τους (Φάση 2) Στόχοι

Αξιολόγηση 24 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Αξιολόγηση για Μάθηση Βασική φιλοσοφία Βασικοί στόχοι Παιδαγωγικές πρακτικές Υποβολή ερωτήσεων Ανατροφοδότηση Διαμορφωτική αξιοποίηση της αξιολόγησης, που γίνεται για έλεγχο Αυτό- αξιολόγηση και αξιολόγηση των συμμαθητών

Αξιολόγηση 25 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Θα συντάξετε κατευθυντήριες γραμμές που θ ’ απευθύνονται σ ’ εκπαιδευτικούς για το πώς αυτοί και οι μαθητές τους μπορούν ν ’αξιολογήσουν την εργασία, αλλά και να δώσουν συμβουλές για το πώς μπορούν να βελτιώσουν διάφορες πτυχές της μοντελοποίησης Αποτελέσματα

Αξιολόγηση 26 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Έργο Αν πρόκειται να κάνεις άλμα στο κενό, είναι σημαντικό να βεβαιωθείς ότι το ελαστικό σχοινί έχει το σωστό μήκος. Κάποιες φορές τα άτομα πηδούν πάνω από ένα ποτάμι και το κεφάλι τους αγγίζει σχεδόν την επιφάνεια του νερού. Πόσο μακρύ πρέπει να είναι το σχοινί;

Αξιολόγηση 27 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Πρόβλημα πραγματικού κόσμου Μαθηματικό πρόβλημα Μαθηματική λύσηΠραγματική λύση Μαθηματικός κόσμος Πραγματικός κόσμος Οικοδομώντας το μοντέλο

Αξιολόγηση 28 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Οι μαθητές απαιτούν υποστήριξη, για ν ’ απλοποιήσουν την κατάσταση. Οικοδομώντας το μοντέλο Οι μαθητές παίρνουν καλές αποφάσεις οι οποίες τους επιτρέπουν ν ’ απλοποιήσουν μια σύνθετη κατάσταση. Οι μαθητές μπορούν να βρουν και να χρησιμοποιήσουν κάποιες απαραίτητες πληροφορίες, για ν ’ απλοποιήσουν μέρη της σύνθετης κατάστασης. Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα εύρος πληροφοριών, προκειμένου ν ’ απλοποιήσουν την κατάσταση.

Αξιολόγηση 29 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Πρόβλημα πραγματικού κόσμου Μαθηματικό πρόβλημα Μαθηματική λύσηΠραγματική λύση Μαθηματικός κόσμος Πραγματικός κόσμος Ερμηνεία Δουλεύοντας με ακρίβεια Οικοδομώντας το μοντέλο Έλεγχος εγκυρότητας και αναστοχασμός

Αξιολόγηση 30 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Ερμηνεύοντας Οι μαθητές αντιμετωπίζουν δυσκολίες και απαιτούν αρκετή υποστήριξη στην ερμηνεία της κατάστασης Με τη στήριξη-βοήθεια (π.χ. τους γίνονται οι κατάλληλες ερωτήσεις) οι μαθητές είναι ικανοί ν ’ αναλύσουν τη λύση Οι μαθητές είναι ικανοί να ερμηνεύσουν την κατάσταση, όμως, όχι σε βάθος Οι μαθητές ερμηνεύουν την κατάσταση καλά και σε βάθος

Αξιολόγηση 31 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Παρουσίαση Οι μαθητές δεν έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάζουν μόνοι τους την εργασία τους ικανοποιητικά Με βοήθεια και καθοδήγηση οι μαθητές είναι ικανοί να παρουσιάσουν ικανοποιητικά την εργασία τους Οι μαθητές μπορούν μόνοι τους να περιγράψουν ικανοποιητικά την εργασία τους Οι μαθητές μπορούν να κάνουν πλήρη παρουσίαση της εργασίας τους

Αξιολόγηση 32 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Ποίες στρατηγικές μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, ώστε να ενθαρρύνετε …  Την αξιολόγηση των συμμαθητών  Την αυτό-αξιολόγηση Δραστηριότητα 1: Εμπλέκοντας τους μαθητές στην αυτό- αξιολόγηση και στην αξιολόγηση των συμμαθητών τους

Αξιολόγηση 33 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Πρέπει να:  Σκεφτείτε ως εκπαιδευτικοί πώς θα μπορούσατε να προσφέρετε ανατροφοδότηση στους μαθητές τόσο επίσημα, όσο και καθώς θα εργάζονται ομαδικά στα έργα μοντελοποίησης (Φάση 1)  Σκεφτείτε στρατηγικές που θα βοηθήσουν τους μαθητές να μάθουν να αξιολογούν την εργασία τους (Φάση 2) Στόχοι

Αξιολόγηση 34 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Θα συντάξετε κατευθυντήριες γραμμές που θ ’ απευθύνονται σ ’ εκπαιδευτικούς σχετικά με το πώς αυτοί και οι μαθητές τους μπορούν ν ’ αξιολογήσουν την εργασία, αλλά και να δώσουν συμβουλές για το πώς μπορούν να βελτιώσουν πτυχές της μοντελοποίησης Αποτελέσματα

Αξιολόγηση 35 ΑνατροφοδότησηΣυγκριτικήΔιαμορφωτική Μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε τα ημερολόγια σας ώστε να:  Αναστοχαστείτε σε αυτή τη φάση  Οργανώσετε την εμπλοκή των μαθητών σε δραστηριότητες αξιολόγησης των συμμαθητών τους σε μελλοντικά μαθήματα μοντελοποίησης Ημερολόγια εκπαιδευτικών