Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σ.Δ.Ε Φυλακών Δομοκού Σχολικό Έτος: Εισήγηση: Ηλιοπούλου Βασιλική.
Advertisements

Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
Εισήγηση θέμα : Απασχόληση και Τοπική Αυτοδιοίκηση Γιάννης Γούπιος Διευθυντής Ανάπτυξης και Οικονομικών ΤΑ της ΕΕΤΑΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2013 ΚΕΝΤΡΙΚΗ.
‘’Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Κατάρτιση και Εκπαίδευση Ενηλίκων’’ ( Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου 2011/ C372 / 01 ) Αθήνα,8 και 9 Ιουλίου 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή Region of Western Macedonia Intermediate Managing Authority ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ενδιάμεση.
Σακελλαρίου Κίμων Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΤΕΦΑΑ, Τρίκαλα
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2011 (2/1 – 28/12/2012) - Πραγματοποίησε 38 συνεδριάσεις εκ.
ΑΝΕΡΓΙΑ.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Απασχόληση και Διεύρυνση εμπειρίες από διασυνοριακές περιοχές
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
«Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ» Κεντρική Δομή: Κ. Ποιητού 18 –Καβάλα Τηλ.&Φαξ: & Παράρτημα.
Socrates Comenius 1 Συνάντηση στο Βέλγιο – Antwerp 23 – 27 November Τίτλος προγράμματος: ¨Χρήση και εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης¨
ΙΔΒΕ του ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ.
Προσανατολισμού N. Ιωνίας
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
39th IATTO Forum Θεσσαλονίκη, 27 Σεπτεμβρίου 2013
1 European Union Regional Policy – Employment, Social Affairs and Inclusion ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ Εισηγητής:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Ο Ρόλος των ΣΔΕ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
European Commission. 1975: πρώτη δράση της κοινότητας: κινητικότητα φοιτητών Σεπτέμβριος 1980: Δίκτυο Ευρυδίκη Κεντρική Μονάδα & 9 Εθνικές Μονάδες Ανταλλαγή.
Παράδειγμα 14: Υπολογισμός αριθμού μαθητών Σε ένα Λύκειο υπάρχουν οκτώ τμήματα.Το πρώτο τμήμα έχει 24 μαθητές, το δεύτερο 18, το τρίτο 20, το τέταρτο 22,
Οι Τομείς Προτεραιότητας για την Περίοδο Πραγμάτωση της Δια Βίου Μάθησης Βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης.
Στοιχεία Ε.Α.Ε. Πηγή :Χαρτογράφηση Ειδικής Αγωγής, ΥΠΕΠΘ ΕΑΕ  Βασιζόμενοι στα ποσοστά συμπτωματολογίας σε σχέση με το γενικό πληθυσμό.  φαίνεται ότι.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Δρ Στυλιανός Μαυρομούστακος Εκτελεστικός Διευθυντής, Intercollege Λευκωσίας Αντιπρόεδρος EfVET Χτίζοντας Γέφυρες: Διασύνδεση της Εκπαίδευσης με την Αγορά.
ΘΕΩΡΙΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ BOURDIEU, PASSERON
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΒ΄. Στόχος Η πρόοδος της κοινωνίας Η ανάπτυξη της προσωπικότητας του κάθε πολίτη.
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ (δημιουργία νέων επαγγελμάτων, διαμόρφωση παλαιών επαγγελμάτων και κατάργηση άλλων)
Εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Θεματολογίου για την Εκπαίδευση Ενηλίκων : Το Σχέδιο Δράσης της Κύπρου 29 Μαρτίου 2013 Συνεδριακό Κέντρο ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας (23-26 Νοεμβρίου 2006) Ανακοίνωση του Στέφανου Χρ. Κουμαρόπουλου Δρ. Παν. Αθηνών Υπευθύνου Συμβουλ. Σταθμού.
ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ Μοντέλο: Διαδικασία με πέντε στάδια.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Φλώρινα, 2014 ΜΑΘΗΜΑ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ : Σ. ΗΛΙΑΔΟΥ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ : ΤΑΣΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟ : Στ΄ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ.
Επίδοση στο σχολείο και κοινωνική προέλευση. Δεκαετία 1960 Πολυάριθμες έρευνες σε πολλές δυτικές χώρες με στόχο να διαπιστωθεί αν το σχολείο προσφέρει.
Δίγλωσση εκπαίδευση και σχολική αποτυχία.. Σχολική Αποτυχία Συχνά η ευθύνη της σχολικής αποτυχίας, επιρρίπτεται στη διγλωσσία. Δεν ισχύει παρά μόνο για.
Από το LLP στο Erasmus+ θΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Μαίρη Νικητάκη Προϊσταμένη Διεύθυνσης Ειδικών προγραμμάτων Διεθνών Υποτροφιών ΙΚΥ.
Πηγές δεδομένων: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ (ΕΛ.ΣΤΑΤ.) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ – ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ Πλήρης πρόσβαση στην Ετήσια έκθεση.
Πηγές δεδομένων: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ (ΕΛ.ΣΤΑΤ.) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ – ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
Schoolers: Μια δομή για εφήβους Σχολική Διαρροή Μπάρλου Έφη Παιδοψυχίατρος Μονάδα Εφηβικής Υγείας Β Παιδιατρική Κλινική Νοσοκομείο Παίδων «Π& Α. Κυριακού»
ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ Υπουργείο Υγείας Αθήνα Δεκέμβριος 2013 Στρατηγική Τομέα Υγείας : Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης.
Η Στρατηγική και Διαρθρωτική Πολιτική της Ε.Ε
Γαλάνη Γεωργία Α΄τμήμα ΠΕΣΥΠ
Ενότητα 2_1 Απόρριψη και στασιμότητα στο δημοτικό σχολείο
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Ενότητα 2_2 Η αρχή των επιδόσεων στην κοινωνία και στο σχολείο
Από το LLP στο Erasmus+ ΑΘΗΝΑ, Μαίρη Νικητάκη
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 7: Επίλογος. Σύνοψη
Η «ΔΙΑ ΒΙΟΥ» ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ Η «ΔΙΑ ΒΙΟΥ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
2Ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Εδώ δεν είναι ποτέ αργά για μάθηση!
Στρατηγική Τομέα Υγείας : Πρόγραμμα
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Καλοκαιρινό Δημιουργικό Εκπαιδευτικό Εργαστήριο για παιδιά
Η Ευρωπαϊκή στρατηγική για την εκπαίδευση
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και Ευρωπαϊκή Ατζέντα

οικονομική κρίση και επιπτώσεις στους νέους η ανεργία των νέων ολοένα και αυξάνεται το 53% των μαθητών που έχουν εγκαταλείψει πρόωρα το σχολείο είναι άνεργοι το ποσοστό των ατόμων με χαμηλές επιδόσεις στις βασικές δεξιότητες είναι 27,7% το ποσοστό των ατόμων 18-24 ετών που εγκαταλείπουν πρόωρα την εκπαίδευση και την κατάρτιση είναι 14,2%

στόχοι για τη Διά Βίου Μάθηση σε ευρωπαϊκό επίπεδο περιορισμός σε <15% του ποσοστού των ατόμων με χαμηλές επιδόσεις σε βασικές δεξιότητες μείωση σε <10% του ποσοστού των νέων ηλικίας 15-24 που εγκαταλείπουν πρόωρα την εκπαίδευση και την κατάρτιση αύξηση σε ποσοστό 15% των ενηλίκων 25-64 ετών που συμμετέχουν στη ΔΒΜ

ευρωπαϊκή ατζέντα ένα πρόγραμμα που επιχειρεί να καταστήσει την εκπαίδευση ενηλίκων έναν πιο ισχυρό κρίκο στην αλυσίδα της διά βίου μάθησης και να δώσει τη δυνατότητα, μέσω της συνεργασίας και της δικτύωσης, σε ομάδες πληθυσμού με χαμηλά προσόντα για ‘‘ένα βήμα προς τα εμπρός’’

ευρωπαϊκή ατζέντα και ΣΔΕ οι στόχοι της ατζέντας ταυτίζονται με τους στόχους των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας το ΣΔΕ - απευθύνεται σε ενήλικες - δίνει δυνατότητα σε - είναι πεδίο εφαρμογής ανθρώπους με των αρχών & μεθόδων χαμηλά προσόντα της εκπαίδευσης ενηλίκων να αποκτήσουν τίτλο σπουδών ισότιμο με το απολυτήριο γυμνασίου

Λευκή Βίβλος Λευκή Βίβλος της Ε.Ε. «διδασκαλία και μάθηση: προς την κοινωνία της γνώσης» Νοέμβριος 1995 πέντε στόχοι: να ενθαρρυνθεί ο ευρωπαίος πολίτης στην κατάκτηση νέων γνώσεων το σχολείο να πλησιάσει περισσότερο τον κόσμο των επιχειρήσεων να καταπολεμηθεί ο κοινωνικός αποκλεισμός ο ευρωπαίος πολίτης να χρησιμοποιεί με επάρκεια τρεις γλώσσες η επένδυση στην εκπαίδευση να θεωρείται ισοδύναμη με τις άλλες οικονομικές επενδύσεις

τα Σ.Δ.Ε. στην Ελλάδα σε απάντηση των προτάσεων της Ευρ. Επιτροπής θεσμοθετούνται τα Σ.Δ.Ε. με τον νόμο 2525/97 απευθύνονται σε πολίτες 18 ετών και άνω που δεν έχουν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση χορηγούν τίτλο σπουδών ισότιμο με το απολυτήριο Γυμνασίου (μετά από διετή φοίτηση)

Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σ.Δ.Ε. 1997-1999 Δεκατρείς (13) πόλεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης ξεκινούν ισάριθμα πιλοτικά προγράμματα μεταξύ των οποίων και η Αθήνα με το πρώτο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στο Περιστέρι

αρχές των Σ.Δ.Ε. ευέλικτα μαθήματα προσαρμοσμένα στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των εκπαιδευομένων ολιστική προσέγγιση των αναγκών των εκπαιδευομένων ποιοτικές και καινοτόμες εκπαιδευτικές μέθοδοι που ανταποκρίνονται στα χαρακτηριστικά των ενήλικων εκπαιδευομένων

γνωστικά αντικείμενα ελληνική γλώσσα μαθηματικά πληροφορική αγγλική γλώσσα κοινωνική εκπαίδευση περιβαλλοντική εκπαίδευση φυσικές επιστήμες και τεχνολογία πολιτισμική-αισθητική αγωγή

οι βασικές δεξιότητες του 21ου αιώνα οι βασικές δεξιότητες του 21ου αιώνα 1. επικοινωνία στη μητρική γλώσσα 2. επικοινωνία σε ξένες γλώσσες 3. μαθηματική ικανότητα και βασικές ικανότητες στην επιστήμη και την τεχνολογία 4. ψηφιακή ικανότητα 5. μεταγνωστικές ικανότητες (μαθαίνω πώς να μαθαίνω) 6. κοινωνικές ικανότητες και ικανότητες που σχετίζονται με την ιδιότητα του πολίτη 7. πρωτοβουλία και επιχειρηματικότητα 8. πολιτισμική συνείδηση και έκφραση

βασικές δεξιότητες και ΣΔΕ διαβάζοντας τις βασικές δεξιότητες που θεωρούνται απαραίτητες για να ανταποκριθεί κάποιος στις απαιτήσεις του 21ου αιώνα διαπιστώνουμε ότι ‘‘ακουμπάνε’’ ακριβώς στη δόμηση του αναλυτικού προγράμματος των ΣΔΕ, δηλαδή στους γραμματισμούς που απαρτίζουν το πρόγραμμα σπουδών

58 Σ.Δ.Ε. 2013 13 ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ ΔΡΑΜΑΣ ΞΑΝΘΗΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΣΑΠΩΝ ΚΑΒΑΛΑΣ ΣΕΡΡΩΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 58 Σ.Δ.Ε. 2013 ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΚ. ΦΥΛΑΚΩΝ ΔΙΑΒΑΤΩΝ ΚΟΖΑΝΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΦΥΛΑΚΩΝ ΓΡΕΒΕΝΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΦΥΛΑΚΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΒΟΛΟΥ ΑΡΤΑΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΛΑΜΙΑΣ ΦΥΛΑΚΩΝ ΔΟΜΟΚΟΥ ΧΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΑΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΜΦΙΣΣΑΣ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ ΦΥΛΑΚΩΝ ΕΛΑΙΩΝΑ ΣΑΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΠΑΤΡΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΣΥΡΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΦΥΛ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΧΑΝΙΩΝ ΤΥΛΙΣΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ 13

έτος ίδρυσης Σ.Δ.Ε. στην περιφέρεια Αττικής έτος ίδρυσης Σ.Δ.Ε. στην περιφέρεια Αττικής 2000 ΣΔΕ Περιστερίου 2001 ΣΔΕ Αχαρνών 2003 ΣΔΕ Κορυδαλλού ΣΔΕ Καλλιθέας 2004 ΣΔΕ Αγίων Αναργύρων ΣΔΕ Πειραιά 2005 ΣΔΕ Φυλακών Κορυδαλλού 2008 ΣΔΕ Παλλήνης

απόφοιτοι 2012 και 2013 Σ.Δ.Ε. 2012 2013 Αγ. Αναργύρων 44 41 Αχαρνών 34 31 Κορυδαλλού 36 28 Φ. Κορυδαλλού 30 10 Καλλιθέας 42 39 Παλλήνης 17 27 Πειραιά 33 19 Περιστερίου ΣΥΝΟΛΟ 277 234

συγκρίνοντας το χθες με το σήμερα συγκρίνοντας το χθες με το σήμερα το ποσοστό ανεργίας έχει γενικά αυξηθεί και είναι πολύ μεγαλύτερο στις μεγάλες πόλεις ο αριθμός των εκπαιδευομένων αυξάνεται στις μεγάλες πόλεις ενώ μειώνεται στις υπόλοιπες ο αριθμός των γυναικών μειώνεται σε σχέση με αυτόν των ανδρών το όριο ηλικίας των εκπαιδευομένων κατεβαίνει (περισσότεροι νέοι από ότι τα πρώτα χρόνια) ο αριθμός των μεταναστών στα ΣΔΕ αυξάνεται

μετά το Σ.Δ.Ε …. ένα 50% των αποφοίτων συνεχίζει σε επόμενη βαθμίδα εκπαίδευσης ΓΕΛ - ΕΠΑΛ (τυπική εκπαίδευση) ΕΠΑΣ (κατάρτιση) Μεταγυμνασιακά ΙΕΚ τμήματα μεταγυμνασιακών ΙΕΚ θα λειτουργήσουν από την επόμενη σχολική χρονιά στις φυλακές, στο πλαίσιο της συνεργασίας Υπουργείου Παιδείας και Υπουργείου Δικαιοσύνης.

Σας ευχαριστώ πολύ Βάσω Νικολοπούλου Προϊστ. Τμήματος Αλφαβητισμού και Βασικής Παιδείας ΓΓΔΒΜ Ομάδα παρακολούθησης και στήριξης εκπαιδευτικού έργου ΣΔΕ