Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Οι Τομείς Προτεραιότητας για την Περίοδο 2012-2014 Πραγμάτωση της Δια Βίου Μάθησης Βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Οι Τομείς Προτεραιότητας για την Περίοδο 2012-2014 Πραγμάτωση της Δια Βίου Μάθησης Βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Οι Τομείς Προτεραιότητας για την Περίοδο 2012-2014 Πραγμάτωση της Δια Βίου Μάθησης Βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης και της κατάρτισης Προαγωγή της ισοτιμίας, της κοινωνικής συνοχής και της ενεργού συμμετοχής στα κοινά μέσω της εκπαίδευσης ενηλίκων Ενίσχυση της δημιουργικότητας και της καινοτομίας - όσον αφορά στους ενήλικους και στο εκπαιδευτικό περιβάλλον τους Βελτίωση της βάσης γνώσεων για την εκπαίδευση ενηλίκων.

3 Στόχοι Επένδυση στην εκπαίδευση του γηράσκοντος πληθυσμού και των μεταναστών. Αύξηση και διεύρυνση της συμμετοχής των ενηλίκων στη διά βίου μάθηση. Αύξηση της παροχής εκπαίδευσης ενηλίκων και ενθάρρυνση της συμμετοχής των ενηλίκων στη μάθηση ως μέσου ενίσχυσης της κοινωνικής ένταξης και της ενεργού συμμετοχής στην κοινότητα και την κοινωνία. Ευαισθητοποίηση και παροχή κινήτρων, ιδίως εκείνων των ατόμων που εγκαταλείπουν πρόωρα το σχολείο, ώστε να ολοκληρώσουν το επίπεδο 3 της εκπαίδευσης. Ανάπτυξη προσιτών συστημάτων πληροφοριών και προσανατολισμού σε τοπικό επίπεδο.

4 Ομάδες-στόχος ενήλικος πληθυσμός, ειδικά τα άτομα με χαμηλά προσόντα και δεξιότητες, όσοι δεν έχουν ολοκληρώσει ανώτερη δευτεροβάθμια γενική ή τεχνική-επαγγελματική εκπαίδευση, νέοι εκτός εκπαίδευσης-κατάρτισης-απασχόλησης και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες που βιώνουν κοινωνικό ή/και οικονομικό αποκλεισμό (άνεργοι, μονογονεϊκές οικογένειες, μετανάστες, αιτούντες άσυλο, πρόσφυγες, ρομά, φυλακισμένοι, αποφυλακισμένοι, εξαρτημένοι, άτομα με ειδικές ανάγκες ή διαμένουν σε απόμακρες περιοχές, πτωχοί, άστεγοι) => εδώ διαφαίνεται η ανάγκη συμμετοχής των ΜΚΟ

5 Καταστατικός χάρτης της PRAKSIS Δωρεάν παροχή κοινωνικών και ιατρικών υπηρεσιών σε άτομα που βιώνουν κοινωνικό ή/και οικονομικό αποκλεισμό ανεξάρτητα από φυλή, θρησκεία, ηλικία, εθνικότητα, ιδεολογία ή πολιτικές πεποιθήσεις. Προώθηση της αλληλεγγύης και του εθελοντισμού. Εκπαίδευση εθελοντών σε θέματα καταπολέμησης κοινωνικού και οικονομικού αποκλεισμού. Συνεργασία με στόχο την ανάπτυξη διαλόγου, με άλλες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, με την ελληνική κοινωνία καθώς και με κρατικούς φορείς, Τοπική Αυτοδιοίκηση. Δημιουργία Δικτύων, FORUM και consortium για την εξυπηρέτηση των αναγκών και την επίτευξη των σκοπών της PRAKSIS.

6 31 ενεργά ανθρωπιστικά προγράμματα 170 εργαζόμενοι 580 εθελοντές +25.000 ωφελούμενοι ετησίως 18 χρόνια εμπειρίας

7 ΠΟΛΥΪΑΤΡΕΙΑ Π ΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ PRAKSIS ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΚΕΝΤΡΟ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ HIV, ΗΠΑΤΙΤΙΔΑ, ΚΙΝΗΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ, ΓΡΑΜΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ CHILDREN ON THE MOVE ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΑ ΑΝΗΛΙΚΑ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΠΑΤΡΑ ΚΕΝΤΡΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΑΡΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΚΙΝΗΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΕΓΗ ΣΥΝ ΣΤΟ ΠΛΗΝ

8 ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕΝΟΙ 2011-2012 13.705 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 13.046 ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΥΝΟΛΟ : 26.751 ΠΟΛΥΙΑΤΡΕΙΑ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

9 ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ ΑΘΗΝΑ/ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΕΝΤΡΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΑΡΩΓΗΣ ΑΘΗΝΑ/ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

10 Γραφείο Προώθησης στην Απασχόληση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ΚΙΝΗΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Θεσσαλονίκη

11 ΠΑΙΔΙΑ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ – ΠΑΤΡΑ 1100 παιδιά ΣΤΕΓΗ 2011-2012: 206 συνάνθρωποι

12 ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΙΑΤΡΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΩΝ ΑΘΗΝΑ

13 ΠΡΩΤΑ ΡΩΤΑ !? ΚΙΝΗΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΞΕΤΑΣΗΣ HIV & ΗΠΑΤΙΤΙΤΔΑ C ΠΡΩΤΑ ΡΩΤΑ !? ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ HIV ΗΠΑΤΙΤΙΔΑ Β ΚΑΙ C

14 ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΩΤΑ ΡΩΤΑ?!

15 8 στα 10 νοικοκυριά κόβουν ΒΑΣΙΚΑ είδη διατροφής

16 ΑΘΗΝΑ 2013

17 Δια Βίου Μάθηση Τι μπορεί και καλείται να κάνει η κοινωνία των πολιτών…  Να ενημερώνει  Να ευαισθητοποιεί  Να δώσει τη δυνατότητα στις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες (οι οποίες συνεχώς πληθαίνουν) να έχουν τη συνεχή γνώση / κατάρτιση / διεύρυνση οριζόντων  Να λειτουργήσει σε δίκτυα => το συγκεκριμένο πρόγραμμα καλείται να αναπτύξει δράση περιφερειακά  Να δώσει εφόδια σε άτομα – κλειδιά, προκειμένου να λειτουργήσουν πολλαπλασιαστικά στο σύνολο των ομάδων στόχου

18 Στην Ελλάδα της κρίσης Η ΔΒΜ θα πρέπει να αποτελεί ένα στοιχείο ενός ενιαίου σχεδίου αναπτυξιακής πολιτικής: Τοπική αυτοδιοίκηση – κοινωνία των πολιτών – δημόσιος τομέας – ιδιωτική πρωτοβουλία Σύνδεση με την αγορά εργασίας => μείωση αποκλεισμού & ανάπτυξη δεξιοτήτων

19 ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΕΝΤΡΑ ΗΜΕΡΑΣ ΠΡΟΛΗΨΗ: “ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ” ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΔΥΟ ΑΞΟΝΕΣ:

20

21 ΑΝΟΙΚΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΑΘΗΝΑ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ 1.999 ωφελούμενοι 120 επισκέψεις στην Αθήνα ημερησίως 3.076 συνεδρίες 10 μήνες λειτουργίας 20.648 επισκέψεις 60 επισκέψεις στον Πειραιά ημερησίως 1.936 ιατρικές πράξεις 831 οικογένειες με παιδιά

22

23 KOINΩNIKH KATOIKIA ΑΘΗΝΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 172 οικογένειες με εργασία ολοκληρώνοντας το προγράμμα (72 %) 240 Οικογένειες ολοκληρώσαν το πρόγραμμα (34 %) 11 μήνες 2.605 αιτήματα 703 εγκεκριμένες οικογένειες (27%) ΠΡΙΝ το πρόγραμμα 85% οικογένειες είχαν χρέη, ενώ ΜΕΤΑ το πρόγραμμα 81% δεν είχαν χρέη πλέον

24 Ευχαριστούμε πολύ


Κατέβασμα ppt "Οι Τομείς Προτεραιότητας για την Περίοδο 2012-2014 Πραγμάτωση της Δια Βίου Μάθησης Βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google