Επίσκεψη ελλήνων μαθητών στο CERN openlab Αράμ Σαντογίδης Ιωάννης Γεωργόπουλος Γεώργιος Μπιζές › 12/03/2014.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Advertisements

Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
CC – Chemical Creativity
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
1º ΕπαγγελματικΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Το υλικό των υπολογιστών.
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Μια παρουσίαση από τον Άνθη Ιωάννη
Αθήνα, 30/10/2013 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (T.E.I.) ΑΘΗΝΑΣ Μεταπτυχιακά στο Εξωτερικό και Τεχνικές Αναζήτησης Υποτροφιών - Πως διαλέγω ένα μεταπτυχιακό.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ανακύκλωση Η/Υ και περιφερειακών
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Dr Λάουρα Mαράτου-Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, EΚΚΕ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) «ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ» ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΑΘΗΝΑ, 28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2007.
Επιχειρηματική Αξιοποίηση Ερευνητικών Αποτελεσμάτων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Πρόγραμμα «Έργο Αθήνα» ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Διεθνής Καριέρα Στελεχών στο σύγχρονο περιβάλλον
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
Ο τομέας της Πληροφορικής
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΩΝ ΕΝΟΣ Η/Υ ΤΜΗΜΑ: Τ6 ΟΝΟΜΑΤΑ: ΣΕΛΑΛΜΑΖΙΔΗΣ ΤΑΣΟΣ ΦΙΛΙΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΦΙΛΙΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Δ.Υ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
Μαρία Χρ.Γουσίδου-Κουτίτα Αναπλ.Καθηγήτρια Τμήμα Μαθηματικών ΑΠΘ
Ενίσχυση Σπουδών & Έρευνας Σωκράτης Κ. Κάτσικας Πρύτανης Πανεπιστημίου Αιγαίου.
ΙΤΕ - Ινστιτούτο Πληροφορικής
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1. ΝΕΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Προγραμματισμός ύλης Β’-Γ’ Γυμνασίου
European Students of Industrial Engineering and Management ESTIEM ESTIEM European Students of Industrial Engineering and Management LG Chios.
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 4 Χρήση Βιβλιοθήκης TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
Επιλογή του τομέα σπουδών της Βιβλιοθηκονομίας – Πληροφόρησης : Μία συστηματική βιβλιογραφική επισκόπηση των πρόσφατων ερευνητικών μελετών Βαλεντίνη Μονιάρου-
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
24 | 25 | 26 Απριλίου 2015 κλειστό γυμναστήριο «Δημήτρης Τόφαλος» ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΧΑΪΑΣ.
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Το Τμήμα (Επιστήμης Υπολογιστών)
Διδακτική της Πληροφορικής
Βιολογία Γυμνασίου.
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Workshop 2: Διεθνοποίηση Ανώτατης Εκπαίδευσης
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επίσκεψη ελλήνων μαθητών στο CERN openlab Αράμ Σαντογίδης Ιωάννης Γεωργόπουλος Γεώργιος Μπιζές › 12/03/2014

Καλώς Ήλθατε! 12/03/2014CERN openlab2

› Μοναδική σύμπραξη μεταξύ του CERN και διάφορων εταιρειών τεχνολογίας › Σκοπός:  η από κοινού έρευνα σε διάφορα τεχνολογικά θέματα  Η προώθηση της εκπαίδευσης πάνω σε θέματα τεχνολογίας 12/03/2014CERN openlab3

Η δική μου ιστορία › Δεν είμαι φυσικός!  Θετική κατεύθυνση  Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ̵ Τμήμα διοικητικής επιστήμης και τεχνολογίας - Specialisation in Marketing 12/03/2014CERN openlab4

Τι κάνω στο CERN openlab; › Internship στο Τμήμα Εξωτερικής Επικοινωνίας (12 μήνες)  Επικοινωνούμε στον κόσμο τι ακριβώς είναι το CERN openlab και τα επιτεύγματά του  Η επικοινωνία είναι απαραίτητη διότι: ̵ Οι εταιρείες-χορηγοί επιθυμούν να προβάλλονται ̵ Το CERN προβάλλεται και στον κόσμο της βιομηχανίας λογισμικού ̵ Η προώθηση τέτοιων πρωτοβουλιών συνεργασίας ερευνητικών κέντρων και πανεπιστημίων είναι πολύ σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής της ΕΕ (Horizon 2020) 12/03/2014CERN openlab5

Καθημερινότητα στο CERN openlab › Πολυ-πολιτισμικότατο περιβάλλον! › Ευελιξία (στο ωράριο, στα projects, στις ιδέες) › Πολλά Workshops – Ενημερωτικές διαλέξεις › Δυναμικό περιβάλλον 12/03/2014CERN openlab6

Πώς μπορώ να ξεκινήσω την καριέρα μου στο CERN openlab; › Ως φοιτητής  2 μήνες μέσω του Summer Student Programme  6-14 μήνες Internship ως Technical Student / Administrative Student › Ως απόφοιτος  Fellow (2-3 χρόνια, δουλεύοντας σε συγκεκριμένο project σε συνεργασία με τις εταιρείες › Ως PhD Student (διδακτορικός φοιτητής)  ICE-DIP Programme 12/03/2014CERN openlab7

Οι νέοι, Έλληνες επιστήμονες του CERN openlab › Γεώργιος Μπιζές › Αράμ Σαντογίδης 12/03/2014CERN openlab8

Γεώργιος Μπιτζές › 22 ετών, προπτυχιακός στο Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών στην Αθήνα › Κύρια ενασχόληση με λογισμικό (προγραμματισμός) και σποραδικά με hardware 12/03/2014CERN openlab9

Τί έχω κάνει στο openlab › Benchmarks: Πώς αποδίδουν διαφορετικοί επεξεργαστές σε εφαρμογές και προσωμοιώσεις φυσικής; › Συγκρίσεις μεταξύ σύγχρονων x86 αρχιτεκτονικών, μεταξύ τους και με Xeon Phi 12/03/2014CERN openlab10

Τί έχω κάνει στο openlab (2) › Συμμετοχή σε ανάπτυξη πειραματικού λογισμικού για την προσωμοίωση της διάβασης σωματιδιών μέσα από ύλη (στο κομμάτι της γεωμετρίας) › Σκοπός η χρήση των δυνατοτήτων των σύγχρονων υπολογιστών για βελτίωση της απόδοσης (χρήση vectorization και πολλών πυρήνων) 12/03/2014CERN openlab11

Τί έχω κάνει στο openlab (3) › Πειραματισμός με σύγχρονα features επεξεργαστών όπως PMU (performance monitoring unit) › Επιτρέπει να κοιτάξουμε τί γίνεται εσωτερικά στον επεξεργαστή κατά την διάρκεια της εκτέλεσης εφαρμογής (cycles, instructions, cache misses) › Μέτρησα τί επίπτωση στην απόδοση έχει η χρήση αυτής της λειτουργίας 12/03/2014CERN openlab12

Αράμ Σαντογίδης › Ετών 28 › Απόφοιτος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Τμήμα Μηχανικών Υ/Η Τηλεπικοινωνιών & Δικτύων › Εργασιακή εμπειρία σε εταιρίες του εξωτερικού (AvMap, Bell Labs Alcatel-Lucent, ΙΒΜ Ireland) › Τομέας ενδιαφέροντος:  Λογισμικό επιπέδου συστήματος  Αρχιτεκτονική υπολογιστών  Συστήματα Υπολογισμού Υψηλών Επιδόσεων 12/03/2014CERN openlab13

12/03/2014CERN openlab14

Σύστημα συλλογής δεδομένων 12/03/2014CERN openlab15 ΑΝΙΧΝΕΥΤΗΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΔΙΚΤΥΟ (switches) ΦΑΡΜΑ ΠΟΛΥΠΥΡΙΝΩΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΩΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Μεταφορά δεδομένων σε πολυπύρινους επεξεργαστές 12/03/2014CERN openlab16

Ευχαριστούμε 12/03/2014CERN openlab17