ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΚΙΝΗΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ: ΜΕΤΣΟΒΟ, 7 – 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011 ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Π. ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ
Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Νομού Φωκίδας «Παρουσίαση νέου εκπαιδευτικού του προσωπικού στα πλαίσια του in service training» Μ. Τσαλαπατάνη, Η. Λαζογιώργου, Π. Ιακωβάκη
ΚΙΝΗΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Κλιμάκια που λειτουργούν : ΑΜΦΙΣΣΑ καθημερινά στη διεύθυνση Εθν. Αντιστάσεως 13 ΔΕΛΦΟΙ κάθε 15θήμερο στο Αγροτικό Ιατρείο ΧΡΙΣΣΟ κάθε 15θήμερο στο Αγροτικό Ιατρείο ΓΡΑΒΙΑ κάθε 15θήμερο στο Αγροτικό Ιατρείο ΠΟΛΥΔΡΟΣΟ κάθε 15θήμερο στο Αγροτικό Ιατρείο ΙΤΕΑ κάθε 15θήμερο στο Κέντρο Υγείας ΛΙΔΟΡΙΚΙ κάθε 15θήμερο στο Αγροτικό Ιατρείο ΔΕΣΦΙΝΑ κάθε 15θήμερο στο Αγροτικό Ιατρείο ΓΑΛΑΞΙΔΙ κάθε 15θήμερο στο Αγροτικό Ιατρείο ΕΥΠΑΛΙΟ κάθε 15θήμερο στο Αγροτικό Ιατρείο ΕΡΑΤΕΙΝΗ κάθε 15θήμερο στο Αγροτικό Ιατρείο ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ κάθε 15θήμερο στο Αγροτικό Ιατρείο
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΙΝΗΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 1.ΨΥΧΟΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΣΤΙΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ 2. ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ 3. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΟΝΤΟΣ 4. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥΣ 5. ΑΠΟΑΣΥΛΟΠΟΙΗΣΗ 6.ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΠΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Κινητής Μονάδας
Μέχρι πρότινος: 1. Τα Εκπαιδευτικά Προγράμματα δεν ήταν κοινά στην ΕΚΨ&ΨΥ 2. Η θεματολογία συχνά επαναλαμβάνεται 3. Δεν υπήρχε σχεδιασμός, ώστε η εκπαίδευση να βοηθά στην πράξη τους εργαζομένους να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις 4. Η θεματολογία δεν ήταν έτσι σχεδιασμένη ώστε να εκμεταλλεύεται την εμπειρία στελεχών από όλες τι Δομές και τις Μονάδες και να βοηθά στην ουσιαστική σύνδεση των Δομών μεταξύ τους 5. Δεν υπήρχε μέθοδος για να ωθήσουμε τους συνεργάτες να διαβάζουν, ούτε και να διαπιστώσουμε αν διαβάζουν ή αν καταλαβαίνουν αυτά που διαβάζουν. 6. Τα εκπαιδευτικά προγράμματα δεν αξιολογούταν.
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Δομής Περιλαμβάνει τρείς ενότητες. Κάθε θεματική ενότητα χωρίζεται σε τρείς υποενότητες : α) σχέση με τον ασθενή, β) συνάντηση ψυχικού – σωματικού, γ) μετά την αποασυλοποίηση, τι; (σύνολο 9 παρουσιάσεις) Για κάθε υποενότητα ορίζεται ένας συντονιστής με βάση τη γνώση και την εξοικείωσή του στο αντικείμενο Κοινοί εισηγητές μπορεί να είναι εκπρόσωποι της εταιρίας που μετακινούνται συχνά μεταξύ των δομών Αξιολόγηση εκπαιδευτικού με στόχο να γίνει η εκπαίδευση εργαλείο για την κατανόηση, ανάδειξη, προώθηση αξιών
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Μονάδας Διαφοροποιείται και καταρτίζεται πλέον σε συνεργασία με το προσωπικό της Μονάδας Σκοπός της σύζευξης του θεωρητικού και του πρακτικού μέρους του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Μονάδας είναι να εμπεδωθούν όχι μόνο θεωρητικά αλλά και πρακτικά γνώσεις και δεξιότητες – στοιχεία σημαντικά της φιλοσοφίας και βασικοί άξονες της δουλειάς μας – που ενώ φαίνονται απλές, χρειάζονται και πρακτικό υπόβαθρο
Θεωρητικό Πρόγραμμα Διεξαγωγή κάθε δεκαπενθήμερο από τον Οκτώβριο έως τον Ιούνιο και θα περιλαμβάνει εισηγήσεις μιας ώρας που θα πραγματοποιούνται από τα μέλη της ομάδας του προσωπικού αξιοποιώντας έτσι τις γνώσεις και την εμπειρία του κάθε συνεργάτη
Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης Οργάνωση ομάδων εργασίας Δυο έμπειροι εκπαιδευτές της Μονάδας ως επικεφαλής κάθε ομάδας εργασίας θα έχουν την ευθύνη εκπαίδευσης μιας ομάδας συνεργατών τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο Δυνατότητα παρακολούθησης διαφόρων δραστηριοτήτων σε κάθε ομάδα, από τους συνεργάτες Υποχρέωση των εκπαιδευόμενων η συγγραφή εκθέσεων με βάση την εμπειρία που θα προκύπτει από την παρακολούθηση των δραστηριοτήτων Υποχρέωση των εκπαιδευτών η παροχή θεωρητικού υλικού στους εκπαιδευόμενος
Σας ευχαριστούμε