ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΑΡΜΑΡΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φεβρουάριος 2010 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ στη συγκυρία της οικονομικής κρίσης Ποσοτική Έρευνα με τη μέθοδο των προσωπικών συνεντεύξεων στο μισθωτό και άνεργο.
Advertisements

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΧ/ΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΙΔΙΚΩΝ ΛΟΓ/ΣΜΩΝ ΓΕΝΙΚΗ.
H πρωτοβουλία Greek Building Materials & Greek Building Services Παναγιώτης Δρόσος Διευθύνων Σύμβουλος Αθήνα, 29 Ιουνίου 2007.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Ημερίδα “Προοπτικές για την Ελληνική Επιχειρηματικότητα στην Υποσαχάρια Αφρική” Υπουργείο Εξωτερικών,
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
Φορέας Ηλεκτροκίνησης Σύνοψη Σχεδιασμού & Οργάνωσης.
ENA ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ Η ΝΕΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΥΠΕΞ “ΑGORA”
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
Νέες τάσεις της διεθνούς αγοράς Ελληνικά αγροτικά προϊόντα Προϋποθέσεις ανάδειξης σε ισχυρό εξαγωγικό «όπλο» ΥΠΕΞ – Δράσεις Οικονομικής Διπλωματίας: Υποστήριξη.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ
Α. Πορεία δράσης μαρμάρου Β. Επόμενες Προγραμματισμένες ενέργειες δράσης. Γ. Συνοπτική Ενημέρωση για την Πρόσκληση Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος ΣΦΕΕ Το Όραμα της Φαρμακοβιομηχανίας για την Ανάπτυξη για την Ανάπτυξη
O Αναπτυξιακός Ρόλος της Συνεταιριστικής Τράπεζας Χανίων Μιχαήλ Μαρακάκης Πρόεδρος Δ.Σ. Χανιά, 26/7/2013.
1 Καινοτομικό Πρόγραμμα RI-SE ΕΚΕΠΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A. Καθηγητής
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
1 Γεωγραφία της εργασίας & της αναδιάρθρωσης σε μια εκκολαπτόμενη Βαλκανική Μητρόπολη: η Θεσσαλονίκη & η βιομηχανία της Γκιάλης Στέλιος Δρ. Οικονομικής.
Ο ρόλος της ΚτΠ ΑΕ στην ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας Εισηγητής Δρ. Ηλίας Κοντάκος Στέλεχος της ΚτΠ ΑΕ.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
K- K- Clusters Δράση 7.1.: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥ ΜΑΡΜΑΡΟΥ Ίδρυση μονάδας παραγωγής αδρανών υλικών.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Προγράμματα Εκσυγχρονισμού των Επιχειρήσεων 24 Ιουνίου 2009.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
σημασία, ευκαιρίες, προκλήσεις, προβλήματα» Χρήστος Καβαλόπουλος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
Ασύρματα δίκτυα στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» ΑΒΕΡΚΙΟΣ ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ ΕΥΔ ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας Αθήνα,
"Πορεία και Προοπτικές του Ελληνικού Ελαιολάδου στη Διεθνή Αγορά" Γρηγόρης Αντωνιάδης Πρόεδρος Δ/Σ ΣΕΒΙΤΕΛ Ημερίδα ΥΠΕΞ-ΥΠΑΑΤ, 16/9/2008.
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
Η περίπτωση της SIEMENS
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
Money Show 2009 «Ανάπτυξη Δικτύου Επιχειρηματικής συνεργασίας μεταξύ των Ελλήνων ανά τον κόσμο, με την συνεργασία ΣΕΒΕ - ΣΑΕ» Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΜΟΝΗΣ Γενικός Διευθυντής Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ως Μοχλός Ανάπτυξης του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα.
Ελληινκή Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ,Αθήνα 3-5 Ιουλίου 2006 ΘΕΜΑ: Η Βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Πολιτική Παιδεία Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου Γεωργία Καζάκου, ΠΕ09 Οικονομολόγος 1.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
 Michael Grömling Intereconomics January 2014, Volume 49.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Παρουσίαση της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό Επιτετραμμένος Πρεσβείας Λ.Δ. Κονγκό Mr. Henri Benjamin Ntikala Booto Ημερίδα “Προοπτικές για την Ελληνική.
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Διεύθυνση Έρευνας και Προγραμματισμού
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΑΡΜΑΡΟΥ 30η ΜΑΡΜΙΝ 27 Μαϊου 2006 Ημερίδα: «Ανταγωνιστικότητα του Ελληνικού μαρμάρου στη σύγχρονη αγορά» Συνεδριακό Κέντρο HELEXPO «Ν. ΓΕΡΜΑΝΟΣ» ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΑΡΜΑΡΟΥ Δρ. Τσιραμπίδης Ανανίας, Καθηγητής Δρ. Καντηράνης Νίκος, Γεωλόγος Τμήμα Γεωλογίας Α.Π.Θ. Emails: ananias@geo.auth.gr , kantira@geo.auth.gr

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ Κατά κεφαλήν εισόδημα (2004): $21.000 (25η θέση).  Δείκτης Ανθρώπινης Ανάπτυξης (HDI) (2004): 0,912 (24η).  Ρυθμός ανάπτυξης: 3,7% (τέλος 2005).  Πληθωρισμός: 3,3% (τέλος 2005).  Ανεργία: 9,5% (τέλος 2005). H Ελλάδα δεν καταφέρνει να προσελκύσει ξένους επενδυτές εξαιτίας: Των συνθηκών ανασφάλειας που επικρατούσαν μέχρι το 2003.  Tου μικρού βιομηχανικού τομέα.  Tων αδυναμιών στις τηλεπικοινωνίες και μεταφορές.  Tης μεγάλης φορολογίας.  Της μεγάλης απόστασης από τις δυναμικές αγορές της Ε.Ε.

Σχ. 1. Συνεισφορά στο ΑΕΠ της χώρας κατά κλάδο για το 1995. 1=Γεωργία-Δάση-Αλιεία, 2=Ορυχεία-Μεταλλεία, 3=Μεταποίηση, 4=Επιχειρήσεις ηλεκτρισμού -αερίου-ύδατος, 5=Κατασκευές, 6=Μεταφορές-Επικοινωνίες, 7=Εμπόριο, 8=Τράπεζες-Ασφάλειες-Κτηματικές επιχειρήσεις, 9=Κατοικίες, 10=Δημόσια διοίκηση & ασφάλεια, 11=Υγεία & εκπαίδευση, 12=Διάφορες υπηρεσίες.

Σχ. 2. Ποσοστιαία συμμετοχή βιομηχανικών ορυκτών & μεταλλευμάτων στις εξαγωγές του 2003. *βωξίτης+αλουμίνα+αλουμίνιο, **νικέλιο σε κράμα, ***μαγνησίτης+καυστική+δίπυρη μαγνησία

Φινλανδία, Ιρλανδία, Νέα Ζηλανδία, Χιλή Φινλανδία, Ιρλανδία, Νέα Ζηλανδία, Χιλή. Μικρές χώρες-πρότυπα εξωστρέφειας, επιτυχούς διεθνοποίησης και εξαγωγικών επιδόσεων. Κοινά σημεία πετυχημένων στρατηγικών τους: Πάταξη γραφειοκρατίας και διαφθοράς. Δημιουργία δομών ενίσχυσης/επιβράβευσης της εξωστρέφειας και στήριξης των εξαγωγών. Συστηματική εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού. Στενή συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα βασισμένη σε στόχους και στρατηγική. Αποκρατικοποιήσεις. Μείωση φορολογικών συντελεστών.

Ανθρακικά πετρώματα Οι ορυκτές ύλες όπως είναι τα μάρμαρα, θεωρούνται πλουτοπαραγωγικές πηγές. Είναι εξίσου σηµαντικές µε τις εύφορες πεδιάδες, τα πυκνά δάση, τα αλιεύµατα των θαλασσών και τις καθαρές ακρογιαλιές. Τα παγκόσμια αποθέματα ανθρακικών π. είναι τεράστια. Υψηλής καθαρότητας ασβεστόλιθοι & δολομίτες, κατάλληλοι για ειδικές χρήσεις, περιορίζονται σε ορισμένες περιοχές. Οι μεγαλύτερες ποσότητες των κύριων προϊόντων των ανθρακικών π. (αδρανή, τσιμέντο, ασβέστης) διαθέτονται στις ποικίλες κατασκευές (κατοικίες, δρόμοι, άλλα τεχνικά έργα), που εξαρτώνται από το εθνικό προϊόν, την ανάπτυξη του πληθυσμού & τους προϋπολογισμούς των κυβερνητικών δαπανών.

Μόνο στη Μακεδονία και Θράκη το 2005 λειτουργούσαν: 9 μεταλλεία (σε σύνολο 24). 39 λατομεία βιομηχανικών ορυκτών (68). 80 λατομεία αδρανών υλικών (270). 160 λατομεία μαρμάρων (240).

Σχ. 3. Παγκόσμια παραγωγή διακοσμητικών πετρωμάτων (2003). *περιλαμβάνονται ως επικεφαλής η Γαλλία, Ν. Αφρική, Βέλγιο, Ν. Κορέα, Γερμανία, Μεξικό, Αίγυπτος, Φινλανδία, Νορβηγία, Καναδάς, Αυστρία, Κροατία, Πολωνία, Ρωσία, Σαουδ. Αραβία.

Προβλήματα μαρμαροβιομηχανίας Γενικά: H γραφειοκρατία της δημόσιας διοίκησης. Η επιβάρυνση του κόστους παραγωγής ιδιαίτερα από εξωγενείς παράγοντες (π.χ. χαμηλή ποιότητα υποδομών). Η χαμηλότερη απόδοση στην παραγωγή, διανομή και χρήση της ενέργειας σε σχέση με άλλες χώρες. Το χαμηλό επίπεδο εφαρμογών της πληροφορικής. Το χαμηλό επίπεδο έρευνας και ανάπτυξης. Οι αναντιστοιχίες ανάμεσα στην προσφορά & ζήτηση εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού και οι δυσλειτουργίες στην αγορά εργασίας. Ειδικά: Οι ιδιαίτερα χαμηλές περιβαλλοντικές επιδόσεις. Δεν γίνεται πάντα αποκατάσταση των λατομικών χώρων. Το δαιδαλώδες νομοθετικό πλαίσιο και η χρονοβόρα αδειοδότηση λειτουργίας ενός λατομείου. Πολύ περιορισμένες οι νέες μισθώσεις. Ο οξύτατος ανταγωνισμός από άλλα υλικά όπως το ξύλο, τα κεραμικά πλακίδια και άλλα συνθετικά. Η απουσία ενημερωμένης ιστοσελίδας με ευθύνη μιας ενιαίας Ομοσπονδίας. Η υπάρχουσα του ΟΣΜΕ (www.osme.8m.com) έχει να ανανεωθεί από το 2000.

Νόμοι (N), Νομοθετικά (Ν. Δ. ) και Προεδρικά Διατάγματα (Π. Δ

Η Ιταλία με το 25% της παραγωγής ελέγχει το 75% της παγκόσμιας αγοράς Το Ιταλικό Ινστιτούτο Εξωτερικού Εμπορίου με έδρα τη Ρώμη απασχολεί 1600 ειδικούς επιστήμονες σε 38 γραφεία της Ιταλίας και 75 γραφεία εξωτερικού, 4 των οποίων στις Η.Π.Α. Με έρευνες αγοράς σε κάθε χώρα και σε κάθε χρονική περίοδο είναι έτοιμο να προβάλλει οποιοδήποτε Ιταλικό προϊόν με τον ελκυστικότερο τρόπο. Οργανώνει ημερίδες στο εξωτερικό και επισκέψεις στην Ιταλία δημοσιογράφων, ειδικών επαγγελματιών ή επιστημόνων και εμπόρων. Υπάρχει άριστη συνεργασία με τον κατασκευαστικό κόσμο. Απονέμονται αρχιτεκτονικά βραβεία κάθε χρόνο στη διεθνή έκθεση της CARRARA. Οι Ιταλοί έχουν μεγάλη παράδοση στη χρησιμοποίηση της πέτρας από την περίοδο της Αναγέννησης. Έτσι, έχουν καθημερινά το σχετικό ερέθισμα. Έχουν δική τους βιομηχανία παραγωγής σύγχρονων μηχανημάτων εξόρυξης και επεξεργασίας μαρμάρου. Οι Ιταλοί της διασποράς με τις οργανώσεις τους έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στην προώθηση των Ιταλικών προϊόντων.

Τα γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (ΟΕΥ) Αποτελούν τμήματα των διπλωματικών ή έμμισθων προξενικών αρχών και έχουν ως κύρια αρμοδιότητα τη διασφάλιση, υποστήριξη και προώθηση των ελληνικών οικονομικών και εμπορικών συμφερόντων στο εξωτερικό. Σήμερα λειτουργούν 52 γραφεία ΟΕΥ σε χώρες με ιδιαίτερο οικονομικό και εμπορικό ενδιαφέρον για την Ελλάδα. Γραφείο ΟΕΥ στη Θεσσαλονίκη, για εξυπηρέτηση επιχειρηματιών της Β. Ελλάδος. Τα γραφεία ΟΕΥ συνεργάζονται με το σύνολο των φορέων προώθησης εξωτερικού εμπορίου, των κλαδικών παραγωγι-κών οργανώσεων και των επιχειρήσεων τόσο στην Ελλάδα όσο και στις χώρες αρμοδιότητάς τους προσπαθώντας να γνωστοποιήσουν έγκαιρα τα μηνύματα της αγοράς και τις παρουσιαζόμενες επιχειρηματικές ευκαιρίες. Τα γραφεία ΟΕΥ παρέχουν ηλεκτρονικώς, μέσω της νέας δικτυακής πύλης του Υπουργείου Εξωτερικών (www.agora.mfa.gr), πληροφορίες σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Προτάσεις προβολής Δημιουργία ενιαίας Ομοσπονδίας του κλάδου και αντίστοιχης ιστοσελίδας. Δημιουργία Ινστιτούτου Μαρμάρου με σύγχρονα εργαστήρια, βιβλιοθήκη και μουσείο στην Αν. Μακεδονία. Κυκλοφορία τακτικών διαφημιστικών εκδόσεων και διάθεση αναμνηστικών δώρων. Δημιουργία και διάθεση CD και DVD με οδηγίες για την περιποίηση και τον καθαρισμό μαρμάρινων επιφανειών. Στενή συνεργασία με τα Γραφεία ΟΕΥ, κυρίως του εξωτερικού. Στενή συνεργασία με τους Έλληνες της διασποράς και τις οργανώσεις τους. Στενή συνεργασία με τον κατασκευαστικό κόσμο και απονομή αρχιτεκτονικών βραβείων κάθε χρόνο κατά τη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης ΜΑΡΜΙΝ. Συμμετοχή στις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις με παράλληλη παρουσία και του ΕΟΤ. Συμμετοχή σε διεθνή συνέδρια ή ημερίδες. Πρόσκληση για επίσκεψη στην Ελλάδα δημοσιογράφων, ειδικών επαγγελματιών ή επιστημόνων και εμπορικών ή αρχιτεκτονικών οίκων.