Τρόποι προώθησης Παραδοσιακών Προϊόντων Ομιλητής: Δημήτρης Κεράνης Διαχειριστής Σύμβουλοι Ανάπτυξης Πωλήσεων Ε.Π.Ε.
Ατζέντα Ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παραδοσιακά προϊόντα Στάδια προώθησης πωλήσεων Δημιουργία clusters πωλήσεων / αγορών / ενημέρωσης Παραδείγματα clusters παραδοσιακών προϊόντων
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παραδοσιακά προϊόντα Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παραδοσιακά προϊόντα Πολύ μικρές εταιρείες Όχι σωστός τρόπος παρουσίασης προϊόντων Τρόποι συσκευασίας Πιστοποίηση τρόπου παραγωγής Ενημέρωση κοινού (marketing activities) Τοποθέτηση προϊόντων (μέρη που μπορεί να αγοραστεί το προϊόν) Οικονομικοί πόροι Έλλειψη γνώσεων marketing Ελλιπής βοήθεια από κρατικούς φορείς
Στάδια προώθησης πωλήσεων Επιλογή προϊόντος και κοστολόγησή του Σχεδιασμός συσκευασίας Σχεδιασμός τρόπου προβολής (προβολή δυνατών σημείων) Σχεδιασμός και προεπιλογή σημείων πώλησης Ενημέρωση για τα προϊόντα του ανταγωνισμού Κοστολόγηση ενεργειών πωλήσεων
Δημιουργία clusters πωλήσεων / αγορών / ενημέρωσης Γιατί πρέπει πολλές μικρές εταιρείες να κάνουν κοινές ενέργειες? Δεν έχουν τις γνώσεις Δεν έχουν τις οικονομικές δυνατότητες Μειώνουν τον τοπικό ανταγωνισμό Προβάλλουν πιο σωστά τα προϊόντα τους Είναι πιο δυνατοί λόγω μεγέθους απέναντι στον ανταγωνισμό
Τι θα μπορούσαν να κάνουν στην περιοχή σας Τι θα μπορούσαν να κάνουν στην περιοχή σας Δημιουργία cluster παραδοσιακών γλυκισμάτων Επιλογή διαφορετικών γλυκών Επιλογή γλυκού ανά παραγωγό Σχεδιασμός συσκευασίας, ενημερωτικού υλικού Κοστολόγηση παραγωγής και προωθητικών ενεργειών Δημιουργία cluster περιοχής Τουριστικά καταλύματα – Κοστολόγηση ενεργειών Τοπικά προϊόντα – Κοστολόγηση ενεργειών Υπαίθριες δραστηριότητες – Κοστολόγηση ενεργειών Αγροτουριστικές φάρμες. Με έμφαση στην παραγωγή προϊόντων και ενημέρωση στον τρόπο παραγωγής
Σας ευχαριστώ Δημήτρης Κεράνης Διαχειριστής Σύμβουλοι Ανάπτυξης Πωλήσεων Ε.Π.Ε. Διεύθυνση: Παπαδά 2, 115 25, Ν. Ψυχικό Τηλ. 210 6926676