Εισαγωγή στην Scrum <Το όνομά σας> <Ημερομηνία>.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Ινστιτούτο Εργασίας, Υγείας και Οργάνωσης (I-WHO) Πανεπιστήμιο.
Advertisements

Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Software Assurance  Software Assurance:  Extra παροχές λογισμικού  Δωρεάν upgrades σε νέες εκδόσεις  Το Software.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
ΔΙ.ΟΡΓΑΝΩ.ΣΗ Σύστημα ΔΙαχείρισης ΟΡΓΑΝΩσιακής ΓνώΣΗς για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπίμπη Σταματία1 Σαμολαδάς Ιωάννης1 Σταμέλος Ιωάννης1 Κατσιαδάκης.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ Π.Κ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ Στέλλα-Μαρία Βασιλείου Λειτουργός Πανεπιστημίου Γραφείο Διεθνών Σχέσεων και Προβολής Τομέας Διεθνών Σχέσεων ΥΕΔΣ.
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Εργασία με θέμα την..... «Μεθοδολογία Prototyping» Ομάδα εργασίας: Β.Γκάμας Α.Νταής Χρ.Παλάσκας Π. Σταυρόπουλος.
Εισαγωγή στις ευέλικτες μεθοδολογίες ανάπτυξης λογισμικού (Agile Software Development) SCRUM This Stack is based upon the Redistributable Scrum Introduction.
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
Πτυχιακή εργασία των Κωνσταντίνου Κουρμούση (1604)
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Αλγεβρική Εξειδίκευση u Καθορισμός τύπων αφαίρεσης σε όρους σχέσεων μεταξύ τύπων λειτουργιών.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Sense of Initiative and Entrepreneurship Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει.
© 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Προγραμματισμός σύσκεψης Lync Μπορείτε να προγραμματίσετε μια σύσκεψη Lync χρησιμοποιώντας.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Το κόστος ποιότητας στην μεταλλουργία Ανδρίτσος Δημήτριος Διπλωματική εργασία ΑΘΗΝΑ 2002.
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Αρχές Τεχνολογίας Λογισμικού Εργαστήριο 1: Εισαγωγή.
Πρόγραμμα Διαχείρισης Κρεάτων. Γενικά για την εφαρμογή Η νομοθεσία, η ανάγκη για προϊόντα ανώτερης ποιότητας, αλλά και οι κανόνες ορθής διαχείρισης της.
Βιομηχανική Πληροφορική Βολογιαννίδης Σταύρος Τεχνολογία Βιομηχανικού Λογισμικού, πρότυπα ποιότητας.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
Διαχείριση κόστους έργων πληροφορικής. 2 Ανάλυση κόστους/οφέλους Η ανάλυση κόστους/οφέλους βασίζεται γενικά στις ακόλουθες οικονομικές αρχές:  Κριτήριο.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΈΡΓΩΝ
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Διακινδύνευσης
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Το κόστος Ποιότητας    
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στην Scrum <Το όνομά σας> <Ημερομηνία>

Εισαγωγή στην Scrum Παρουσίαση <Εσείς> <Ημερομηνία>

Χάνουμε την σκυτάλη Hirotaka Takeuchi and Ikujiro Nonaka, “The New Product Development Game”, Harvard Business Review, January 1986. “Η προσέγγιση της ... «σκυταλοδρομίας» για την ανάπτυξη νέου προϊόντος ... μπορεί να συγκρούεται με τους στόχους της μέγιστης ταχύτητας και της ευελιξίας. Αντ 'αυτού μια ολιστική ή «ράγκμπι» προσέγγιση, όπου μια ομάδα προσπαθεί να διανύσει την απόσταση ως μονάδα, περνώντας την μπάλα μπροστά και πίσω, μπορεί να εξυπηρετεί καλύτερα τις ανταγωνιστικές απαιτήσεις του σήμερα. would be nice to include a quote from Wicked Problems here

Η Scrum με 100 λέξεις Η Scrum είναι μια ευέλικτη διαδικασία που μας επιτρέπει να επικεντρωθούμε στην παροχή της υψηλότερης επιχειρηματικής αξίας στο συντομότερο χρονικό διάστημα. Μας επιτρέπει γρήγορα και κατ’ επανάληψη να ελέγξουμε μια πραγματική έκδοση λειτουργούντος λογισμικού (κάθε δύο εβδομάδες μέχρι ένα μήνα). Η επιχείρηση θέτει τις προτεραιότητες. Οι Ομάδες αυτό-οργανώνονται για να καθορίσουν τον καλύτερο τρόπο παράδοσης των υψηλότερης προτεραιότητας χαρακτηριστικών. Κάθε δύο εβδομάδες έως ένα μήνα ο καθένας μπορεί να δει μια πραγματική έκδοση λειτουργούντος λογισμικού και να αποφασίσει αν θα την αποδεχθεί, όπως είναι ή αν θα συνεχίσει την βελτίωσή της για μια ακόμη περίοδο sprint.

Οι ρίζες της Scrum Jeff Sutherland Ken Schwaber Mike Beedle Initial scrums at Easel Corp in 1993 IDX and 500+ people doing Scrum Ken Schwaber ADM Scrum presented at OOPSLA 96 with Sutherland Author of three books on Scrum Mike Beedle Scrum patterns in PLOPD4 Ken Schwaber and Mike Cohn Co-founded Scrum Alliance in 2002, initially within the Agile Alliance

H Scrum έχει χρησιμοποιηθεί από: Microsoft Yahoo Google Electronic Arts High Moon Studios Lockheed Martin Philips Siemens Nokia Capital One BBC Intuit Intuit Nielsen Media First American Real Estate BMC Software Ipswitch John Deere Lexis Nexis Sabre Salesforce.com Time Warner Turner Broadcasting Oce

H Scrum έχει χρησιμοποιηθεί για: Εμπορικό λογισμικό Εσωτερική ανάπτυξη Ανάπτυξη βάσει σύμβασης Έργα σταθερής τιμής Οικονομικές εφαρμογές Εφαρμογές πιστοποιημένες με ISO 9001 Ενσωματωμένα συστήματα Συστήματα με απαιτήσεις χρόνου απρόσκοπτης λειτουργίας 24x7 99,999% Το πρόγραμμα του υπουργείου άμυνας Joint Strike Fighter Ανάπτυξη παιχνιδιών Βίντεο Συστήματα Κρίσιμα για την ζωή, εγκεκριμένα από τον οργανισμό τροφίμων και φαρμάκων FDA Λογισμικό ελέγχου δορυφόρων Διαδικτυακούς τόπους Λογισμικό φορητών μονάδων Κινητά τηλέφωνα Εφαρμογές δικτυακής δρομολόγησης Εφαρμογές ISV (Independent Software Vendors) Ορισμένες από τις μεγαλύτερες εφαρμογές σε χρήση

Χαρακτηριστικά Αυτο-οργάνωση ομάδων Το Προϊόν αναπτύσσεται σταδιακά σε μια σειρά μηνιαίων sprint Οι Απαιτήσεις καταγράφονται ως στοιχεία σε μια λίστα των “ανεκτέλεστων προϊόντος” (product backlog) Δεν υπάρχουν προβλεπόμενες ειδικές πρακτικές ανάπτυξης Χρησιμοποιεί κανόνες παραγωγικότητας για να δημιουργήσει ένα ευέλικτο περιβάλλον παράδοσης των έργων

Το μανιφέστο του Agile –Δήλωση αξιών Διεργασίες και εργαλεία Άτομα και αλληλεπιδράσεις αντί Λεπτομερή τεκμηρίωση Λογισμικό σε λειτουργία αντί Διαπραγμάτευση συμβάσεων Συνεργασία με τον πελάτη αντί Πιστή εφαρμογή σχεδίου Ανταπόκριση στις αλλαγές αντί Source: www.agilemanifesto.org

Επίπεδο θορύβου έργου Αναρχία Σύνθετα Απαιτήσεις Περίπλοκα Απλά Εξωσυμβατικές Αναρχία Σύνθετα Απαιτήσεις Περίπλοκα Πηγή: Strategic Management and Organizational Dynamics by Ralph Stacey in Agile Software Development with Scrum by Ken Schwaber and Mike Beedle. Απλά Συμβατικές Τεχνολογία Σιγουριά Αβεβαιότητα

Δυνητική παράδοση προσαυξημένου Scrum 24 ώρες Sprint 2-4 βδομάδες Return Στόχος Sprint Δυνητική παράδοση προσαυξημένου τμήματος προϊόντος Sprint backlog Return Cancel Gift wrap Coupons Cancel Gift wrap Coupons Product backlog

Image available at www.mountaingoatsoftware.com/scrum Η συνολική εικόνα Image available at www.mountaingoatsoftware.com/scrum

Sprints Τα έργα scrum σημειώνουν πρόοδο σε μια σειρά από “sprints" Ανάλογη των επαναλήψεων (iterations) στο Extreme Programming Τυπική διάρκεια 2–4 βδομάδες ή μέγιστα ένας ημερολογιακός μήνας Μια σταθερή διάρκεια οδηγεί σε καλύτερο ρυθμό Το προϊόν σχεδιάζεται, κωδικοποιείται και ελέγχεται στην διάρκεια του sprint

Διαδοχική έναντι επικαλυπτόμενης ανάπτυξης Απαιτήσεις Σχεδίαση Κώδικας Έλεγχος Αντί για ένα κάθε φορά... ...στο Scrum κάνουν λίγο από το καθένα όλη την ώρα Πηγή: “The New Product Development Game” by Takeuchi and Nonaka. Harvard Business Review, January 1986.

Δεν υπάρχουν αλλαγές κατά τη διάρκεια ενός sprint Αλλαγή Σχεδιάστε την διάρκεια του sprint με βάση τον χρόνο που θέλετε να δεσμευτείτε ότι δεν θα υπάρξουν αλλαγές.

Πλαίσιο Scrum Ρόλοι Εκτελέσιμα Έξοδοι Product owner Scrum Master Ομάδα Sprint planning (Σχεδιασμός) Sprint review (Επιθεώρηση) Sprint retrospective (Αναθεώρηση) Daily scrum meeting (Συναντήσεις) Εκτελέσιμα Product backlog Sprint backlog Burndown charts Έξοδοι

Πλαίσιο Scrum Ρόλοι Εκτελέσιμα Έξοδοι Product owner ScrumMaster Ομάδα Sprint planning Sprint review Sprint retrospective Daily scrum meeting Εκτελέσιμα Έξοδοι Product backlog Sprint backlog Burndown charts

Ο Product owner Ορίζει τα χαρακτηριστικά του προϊόντος Αποφασίζει την ημερομηνία κυκλοφορίας και το περιεχόμενο Είναι υπεύθυνος για την κερδοφορία του προϊόντος (ROI) Δίνει προτεραιότητα στα χαρακτηριστικά ανάλογα με την αξία στην αγορά Ρυθμίζει τα χαρακτηριστικά και την προτεραιότητα σε κάθε επανάληψη, ανάλογα με τις ανάγκες Αποδέχεται ή απορρίπτει τα αποτελέσματα της εργασίας

Ο ScrumMaster Εκπροσωπεί τη διαχείριση του έργου Αφαιρεί εμπόδια Βεβαιώνει ότι η ομάδα είναι πλήρως λειτουργική και παραγωγική Ενεργοποιεί τη στενή συνεργασία όλων των ρόλων και λειτουργιών Θωρακίζει την ομάδα από εξωτερικές παρεμβολές

Η ομάδα Τυπικά 5-9 άτομα Διασταυρωμένης λειτουργίας: Προγραμματιστές, ελεγκτές, σχεδιαστές έμπειροι στην χρήση εφαρμογών, κλπ. Μέλη αποκλειστικής απασχόλησης Ίσως κάποιες εξαιρέσεις (πχ., ο database administrator)

Η ομάδα Οι ομάδες είναι αυτο-οργανωμένες Ιδανικά χωρίς τίτλους Η συμμετοχή πρέπει να αλλάζει μόνο μεταξύ των sprints

Πλαίσιο Scrum Ρόλοι Εκτελέσιμα Έξοδοι Product owner ScrumMaster Ομάδα Sprint planning Sprint review Sprint retrospective Daily scrum meeting Εκτελέσιμα Product backlog Sprint backlog Burndown charts Έξοδοι

ΣτόχοςSprint Sprint backlog Συνάντηση σχεδίασης Sprint Ικανότητα της ομάδας Ιεράρχηση Sprint Ανάλυση και αξιολόγηση του product backlog Επιλογή στόχου του sprint ΣτόχοςSprint Product backlog Επιχειρημ. συνθήκες Σχεδίαση Sprint Αποφασίστε πώς θα επιτευχθεί ο στόχος του sprint (design) Δημιουργήστε το sprint backlog (tasks) από τα στοιχεία του product backlog (user stories / features) Εκτιμήστε το sprint backlog σε ώρες Τρέχων προϊόν Sprint backlog Τεχνολογία

Σχεδίαση Sprint Η ομάδα επιλέγει τα στοιχεία, από το ανεκτέλεστο υπόλοιπο του προϊόντος, για τα οποία μπορεί να δεσμευτεί για ολοκλήρωση Δημιουργείται το ανεκτέλεστο υπόλοιπο του sprint (backlog) Εντοπίζονται τα tasks και εκτιμάται η διάρκειά τους (1-16 ώρες) Συλλογικά, όχι μόνο από τον ScrumMaster Εξέταση του σχεδιασμού σε υψηλό επίπεδο Ως αρμόδιος για το σχεδιασμό διακοπών, θέλω να δω φωτογραφίες από τα ξενοδοχεία. Κωδικοποίηση της μέσης βαθμίδας (8 ώρες) Κωδικοποίηση του user interface (4) Πρόγραμμα ελέγχου (4) Κωδικοποίηση κλάσεων (6) Ενημέρωση δοκιμών απόδοσης(4)

Το καθημερινό scrum Παράμετροι Όχι για επίλυση προβλημάτων Καθημερινά 15-λεπτά Στο πόδι Όχι για επίλυση προβλημάτων Καλείται όλος ο κόσμος Μόνο τα μέλη της ομάδας, ο ScrumMaster, και ο product owner, μπορούν να μιλήσουν Βοηθά στην αποφυγή άλλων περιττών συναντήσεων

Ο καθένας απαντά σε 3 ερωτήσεις Τι έκανες χθες? 1 Τι θα κάνεις σήμερα? 2 Υπάρχει κάτι στο δρόμο σου? 3 Αυτά δεν περιγράφουν κατάσταση έργου προς τον ScrumMaster Είναι δεσμεύσεις μπροστά στους ομότιμους

Απολογισμός sprint (review) Συνήθως παίρνει τη μορφή ενός demo νέων χαρακτηριστικών ή υποκείμενης αρχιτεκτονικής Άτυπη 2-ώρες προετοιμασία Χωρίς διαφάνειες Συμμετέχει όλη η ομάδα Καλείται όλος ο κόσμος

Ανακεφαλαίωση Sprint (retrospective) Περιοδικά ρίξτε μια ματιά σε αυτό που επιτεύχθηκε και δεν λειτουργεί Τυπικά 15–30 λεπτά Κάντε το μετά από κάθε sprint Συμμετέχει όλη η ομάδα ScrumMaster Product owner Ομάδα Ενδεχομένως οι πελάτες και άλλοι

Έναρξη / Σταμάτημα / Συνέχιση Όλη η ομάδα συλλέγει πληροφορίες και αναλύει τι θα ήθελε να: Αρχίσει να κάνει Σταματήσει να κάνει Αυτό είναι απλά ένας από τους πολλούς τρόπους για να γίνει μια ανακεφαλαίωση sprint Συνεχίσει να κάνει

Πλαίσιο Scrum Ρόλοι Εκτελέσιμα Έξοδοι Product owner ScrumMaster Ομάδα Sprint planning Sprint review Sprint retrospective Daily scrum meeting Εκτελέσιμα Product backlog Sprint backlog Burndown charts Έξοδοι

Product backlog (ανεκτέλεστο υπόλοιπο προϊόντος) Οι απαιτήσεις Μια λίστα όλων των επιθυμητών εργασιών για το έργο Στην ιδανική περίπτωση εκφρασμένες έτσι ώστε κάθε στοιχείο να έχει αξία για τους χρήστες ή πελάτες του προϊόντος Ιεραρχημένες από τον ιδιοκτήτη του προϊόντος Ιεραρχημένες κατά την έναρξη κάθε sprint Αυτό είναι το ανεκτέλεστο υπόλοιπο προϊόντος

Δείγμα product backlog Εκτίμηση Άδεια σε επισκέπτη να κάνει κράτηση 3 Ακύρωση κράτησης από επισκέπτη 5 Αλλαγή ημερομηνιών κράτησης από επισκέπτη Εκτέλεση της αναφοράς (Έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο), από υπάλληλο 8 Βελτίωση χειρισμού εξαιρέσεων ... 30 50

Ο Στόχος του sprint Μια σύντομη αναφορά ως προς το στόχο που θα επικεντρωθεί η δουλειά κατά τη διάρκεια του Sprint Επιστήμες της Ζωής Υποστήριξη χαρακτηριστικών αναγκαίων για πληθυσμιακές μελέτες γενετικής Εφαρμογές Database Κάντε την εφαρμογή τρέχει σε SQL Server πλέον της Oracle. Χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες Υποστήριξη περισσότερο σε τεχνικούς δείκτες, με ροή δεδομένων πραγματικού χρόνου.

Διαχείριση του ανεκτέλεστου υπόλοιπου sprint (backlog) Τα άτομα δεσμεύονται για εργασία της επιλογής τους Οι εργασίες δεν εκχωρούνται ποτέ Η εκτιμώμενη ανεκτέλεστη εργασία, ενημερώνεται καθημερινά

Διαχείριση του ανεκτέλεστου υπόλοιπου sprint (backlog) Ενημερώστε την υπολειπόμενη ανεκτέλεστη εργασία όποτε έχετε καλύτερη πληροφόρηση

Ανεκτέλεστο υπόλοιπο sprint (backlog) Εργασίες Tasks Δε Τρ Τε Πε Πα Κώδικας για user interface Προσθήκη error logging 8 10 16 8 16 12 4 12 16 8 4 11 8 8 Κώδικας μέσου επιπέδου Έλεγχος μέσου επιπέδου Συγγραφή online help Συγγραφή κλάσης

Διάγραμμα sprint burndown Ώρες

Εργασίες Tasks Δε Τρ Τε Πε Πα 8 4 12 16 8 10 16 7 11 8 16 8 12 50 40 Κώδικας για user interface 8 4 12 16 8 10 16 7 11 8 Κώδικας μέσου επιπέδου 16 Έλεγχος μέσου επιπέδου 8 Συγγραφή online help 12 50 40 30 Ώρες 20 10 Δε Τρ Τε Πε Πα

Κλιμάκωση (Scalability) Τυπικό μέγεθος ομάδας 7 ± 2 άτομα Η επεκτασιμότητα προκύπτει από ομάδες της ομάδας Παράγοντες κλιμάκωσης Τύπος εφαρμογής Μέγεθος ομάδας Διασπορά ομάδας Διάρκεια έργου Η Scrum έχει χρησιμοποιηθεί σε πολλαπλάσιο του 500+ άτομα έργου

Κλιμάκωση μέσω Scrum των scrums

Scrum των scrums των scrums

Μετά από εδώ www.mountaingoatsoftware.com/scrum www.scrumalliance.org www.controlchaos.com scrumdevelopment@yahoogroups.com

Βιβλιογραφία Scrum Agile and Iterative Development: A Manager’s Guide by Craig Larman Agile Estimating and Planning by Mike Cohn Agile Project Management with Scrum by Ken Schwaber Agile Retrospectives by Esther Derby and Diana Larsen

Βιβλιογραφία Scrum Agile Software Development Ecosystems by Jim Highsmith Agile Software Development with Scrum by Ken Schwaber and Mike Beedle Scrum and The Enterprise by Ken Schwaber Succeeding with Agile by Mike Cohn User Stories Applied for Agile Software Development by Mike Cohn

Προειδοποίηση Copyright Είστε ελεύθεροι: Να μοιραστείτε, να αντιγράψετε, να διανείμετε και να μεταδώσετε την παρούσα εργασία Να αναμείξετε και να προσαρμόσετε την παρούσα εργασία Υπό τις παρακάτω συνθήκες Προσδιορισμός. Θα πρέπει να αποδώσετε το έργο με τον τρόπο που ορίζεται από το δημιουργό ή τον παρέχοντα την άδεια (χωρίς όμως αυτό να σημαίνει, με οποιονδήποτε τρόπο, ότι εγκρίνουν εσάς ή τον τρόπο χρήσης του έργου από εσάς). Καμία διάταξη της παρούσας άδειας δε μειώνει ή περιορίζει τα ηθικά δικαιώματα του συγγραφέα. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

Στοιχεία επικοινωνίας Παρουσίαση από: Mike Cohn mike@mountaingoatsoftware.com www.mountaingoatsoftware.com (720) 890-6110 (γραφείο) Μπορείτε να αφαιρέσετε αυτή (ή οποιαδήποτε διαφάνεια), αλλά πρέπει να αναφέρετε την πηγή κάπου στην παρουσίασή σας. Χρησιμοποιήστε το όνομα και το λογότυπο της εταιρείας (όπως στο αριστερό κάτω μέρος, για παράδειγμα) ή βάλτε κάπου μια διαφάνεια, λέγοντας ότι τμήματα (ή όλη) της παρουσίασή σας είναι από αυτή την πηγή. Ευχαριστώ.