ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ e-business

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (LOGISTICS)
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
“Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Είδη Ηλεκτρονικού Εμπορίου” Δρ. Μαρία Γραμματικού Μάρτιος NETMODE Network Management &
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε.)
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
 Σμίκρυνση της αγοράς σε αξίες και όγκο  Προβλήματα Ρευστότητας  Μείωση Περιθωρίων  Μακροχρόνιες Συνθήκες.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Απρίλιος 2010 NETMODE Network Management & Optimal Design Lab “ Προγενέστερες Μορφές και Είδη Ηλεκτρονικού Εμπορίου ” Μαρία Γραμματικού
Order Fulfillment and e-CRM (Customer Relationship Management) Γιώργος Θάνος Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Η επεξεργασία του υλικού στην υβριδική υπηρεσία πληροφόρησης: παράλληλη χρήση των εργαλείων Κόκκινος Διονύσης, Ε.Μ.Π. - Κεντρική Βιβλιοθήκη Τσώλη Θεοδώρα,
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Επιχειρησιακά Μοντέλα στο Η-Εμπόριο
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Σύγχρονη Επιχείρηση και Περιβάλλον Ποια είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για την βιωσιμότητα και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων και οργανισμών; Ποιος ο στόχος;
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Argentina Australia Austria Bulgaria Chile England France Germany Hungary Italy Lebanon New Zealand Portugal South Africa Spain Uk USA Wales ΤΕSCO : στην.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Η Μετάβαση από το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στην ανάπτυξη Υπηρεσιών
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Αλυσίδα Εφοδιασμού και Μεταφορικά
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ e-business ΚΆΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΑΞΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΟΡΦΗ ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ

Αξία εφοδιαστικής αλυσίδας ΠΩΛΗΣΕΙΣ MARKETING ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΛΙΚΩΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΔΙΑΝΟΜΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΟΛΗΨΙΑ PROCUREMENT PLANNING ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ TENDERING 2. Προσπάθεια για ορθολογικοποίηση και εξοικονόμηση κόστους στους άλλους κρίκους της αλυσίδας ΑΞΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 1. Οι επιχειρήσεις έχουν συμπιέσει όσο είναι δυνατό το κόστος παραγωγής

E-business management Course   e- Marketing e- procurement e-Marketplaces e- CRM Supply Chain Integration Quality-Reliability @ Maintenance Web-based technologies (Java- C++ - Linux) EDI Outsourcing Βελτιστοποίηση ηλεκτρονικών σελίδων  

ΤΑ ΠΡΟΦΑΝΗ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΙΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΜΕΙΩΣΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ – CUSTOMISED ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΑΥΞΗΣΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Μερικές διαπιστώσεις Οι περισσότερες dot.coms επιχειρήσεις δε φαίνεται να αποκτούν διάρκεια. Βοήθησαν όμως τις παραδοσιακές επιχειρήσεις να εισάγουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα Η πορεία του B2C ηλεκτρονικού εμπορίου παραμένει αργή Η δυναμική φαίνεται ιδιαίτερα στις νέες μορφές συνεργασίας μεταξύ επιχειρήσεων (B2B) Ιδιαίτερα καταλυτικός ο ρόλος των e-marketplaces Πρέπει να δοθεί μεγάλη σημασία στην ανάπτυξη ελληνικού ψηφιακού περιεχομένου Η ψηφιακή οικονομία απαιτεί διαρκή κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού και νέες τεχνο-οικονομικές δεξιότητες Η ψηφιακή οικονομία δυναμώνει τη θέση του καταναλωτή αλλα δημιουργεί και μεγαλύτερες ανάγκες για την προστασία του

Τα ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΗΜΕΡΑ 30% ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ Η/Υ 19% ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΗΜΕΡΑ 19,5% ΤΩΝ ΜΜΕ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΝΩ ΤΟ 36% ΚΑΝΕΙ ΧΡΗΣΗ Η/Υ. ΠΟΛΎ ΜΙΚΡΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕ ΚΑΤΟΧΗ ERP ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΣΦΑΛΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Η εξέλιξη των μοντέλων ηλεκτρονικού επιχειρείν E-Marketplaces Collaborative Networks instead of Supply Chain Focus on B2B Dynamic market management E-Business Cross Enterprise CRM and Supply Chain Totally Integrated Systems E-Commerce E-Procurement Transaction Systems eStorefronts Personalized interaction Legacy System Integration Web-site Basic customer self-service Push content services Online branding Αύξηση της επίδρασης στην Εφοδιαστική Αλυσίδα 1

New business models E-Commerce Sellers Buyers E-Procurement Sellers Buyers Marketplace E-Marketplace Τα Marketplaces αποτελούν πολύ πιό αποτελεσματικά και cost-efficient μοντέλα Sellers Buyers Un-enabled model Μεγάλη πολυπλοκότητα στα κυκλώματα προμηθειών των επιχειρήσεων

Τα χαρακτηριστικά των ελληνικών markeplaces Λειτουργούν 7 marketplaces. Κύκλοι εργασιών: ???? White και blue collar MROs, retail, ξενοδοχειακός εξοπλισμός, logistics-μεταφορές. Το μεγαλύτερο μέρος του κύκλου εργασιών προέρχεται από τους μετόχους Κυριαρχούν τα buyer-centric σχήματα Αδυναμία στη δημιουργία και διατήρηση business communities

Γιατί e-marketplaces? Ενώνουν την προσφορά με τη ζήτηση (catalog buying, plain and reversed auctions, negotiations, exchange, etc.) Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας (financial, logistics) Υπηρεσίες πληροφοριών (news, data mining) Βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας Αποτελούν πλέον σχετικά ώριμα επιχειρηματικά μοντέλα στην Ελλάδα. Η αγορά τους τείνει να ισορροπήσει διεθνώς... Καλές οι προβλέψεις (Gartner: 37% b2b by 2004, Forrester: 45-75% b2b for the next few years) Καταλύτες της ψηφιακής οικονομίας (Οικονομίες κλίμακας, μικρές επενδύσεις για ΜΜΕ, συλλογικά κλαδικά οφέλη) Απαραίτητη η τόνωση σε κλαδικό επίπεδο (κάθετα e-marketplaces)

ΚΡΙΣΙΜΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Eνσωματωμένη γνώση για τον κλάδο μέσα στο δίκτυο (business driven και owner driven). Καθοδήγηση από business experts και όχι από technology drivers ή άλλα marketplaces με διαφορετικό χαρακτήρα. Ισορροπημένη διοίκηση. Commitment των μετόχων για τη βιωσιμότητα των πρώτων ετών αλλά όχι εμμονή στην ικανοποίηση αποκλειστικά των απαιτήσεών τους. Διαπιστωμένη προστιθέμενη αξία στον κλάδο- Δεκτικότητα κλάδου σε πρακτικές ηλεκτρονικού επιχειρείν Oλοκλήρωση της εφοδιαστικής αλυσίδας Υπαρξη σαφούς και τεκμηριωμενου businessplan- Παραμετροποίηση των στρατηγικών παραγόντων που αφορούν το σχεδιασμό - Μετρήσιμοι επιχειρηματικοί στόχοι- Πολιτική τιμολόγησης (flat fee, transaction fee κτλ.) Αναγκαία η υποστήριξη για οργάνωση των διαδικασιών και η παροχή τρίτων υπηρεσιών (π.χ. εγγύηση πληρωμών, νομική και λογιστική κάλυψη, third party logistics κτλ.)

ΚΡΙΣΙΜΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΚΡΙΣΙΜΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Απλότητα εφαρμογών- απλότητα διαδικασιών για τους πελάτες του marketplace (αγοραστές- προμηθευτές) Πολιτική προτύπων κωδικοποίησης και κατηγοριοποίησης (κατα προτίμηση χρήση προτύπων εξειδικευμένων τρίτων φορέων και όχι δημιουργία νέων. (UN, EAN-UCC, GCI, ECR κτλ.) Διαλειτουργικότητα- διασυνδεσιμότητα (χρήση XML, κτλ. ). Δυνατότητα ενσωμάτωσης διαδικασιών με εσωτερικά επιχειρηματικά συστήματα (back end integration) Επίτευξη οικονομιών κλίμακας (αποφυγή duplication υποδομών). Οι υπάρχουσες υποδομές μπορούν να παρέχουν μέρος του εξοπλισμού για νέες κλαδικές αγορές.

Οφέλη που προκύπτουν από τη συμμετοχή στα marketplaces E- Marketplace Νέες αγορές Διαφανοποίηση διαδικασιών Product information updating Οργάνωση και τυποποίηση διαδικασιών Logistics και άλλες υπηρεσίες Υπηρεσίες δημοπρασιών Ελεγχος αποθεμάτων Αξιολόγηση προμηθευτών Ελεγχος πορείας παραγγελιών Υπηρεσίες καταλόγου Μείωση lead times Aggregation of demand Logistics Manager Supplier Buyer Ευέλικτη επιλογή προμηθευτή Ελεγχος τιμών Μείωση τιμών Μείωση κόστους παραγγελιοληψίας Ελεγχος logistics Υπηρεσιές Δημοπρασιών

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΜΜΕ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ Μείωση κόστους προμηθειών Μείωση λειτουργικού κόστους εφοδιαστικής αλυσίδας Διαφανοποίηση των αγορών Εργαλεία αξιολόγησης προμηθευτών Νέες εμπορικές συνεργασίες Ευκαιρία για Οργάνωση διαδικασιών ΓΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ Νέα κανάλια διανομής Εύρεση νέων πελατών Οργάνωση και τυποποίηση διαδικασιών Μείωση κόστους πωλήσεων- marketing κτλ.