Web 2.0 Διαδίκτυο: Ο Προσωπικός μας Υπολογιστής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Το Podcasting αποτελεί μία κίνηση τόσο ερασιτεχνών όσο και επαγγελματιών στο διαδίκτυο ήχου "κατ' αίτηση" δηλαδή ήχου που μπορεί κανείς να ακούσει όποτε.
Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Εβδομάδα Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Κωνσταντίνος Κυπριανός Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Πληροφορικής, Δομηνίκη-Μαρκησία Ρουγγέρη Βιβλιοθήκη Ελληνογαλλικής.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Ορισμός wiki Τι είναι ιστότοπος ;
Η πληροφορική στην προαγωγή της οδοντικής υγείας σε παιδιά
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Το web 2.0, εισήγαγε (ακριβέστερα: δημιούργησε τις προϋποθέσεις για) νέες κοινωνικές και διδακτικές πρακτικές. Η επίδραση του web 2.0 στην Εκπαίδευση μπορεί.
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
και η εκπαιδευτικΗ τουΣ χρηΣη
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Αξιοποίηση Kοινωνικών δικτύων στην Εκπαίδευση Η περίπτωση του Ning.
Εφαρμογή οnline υπηρεσιών πληροφόρησης στο Σύστημα Βιβλιοθηκών του ΑΠΘ Ξ. Αγορογιάννη, Ε. Κοσέογλου, Κ. Ξενίδου-Δέρβου 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών.
CMS (Content Management System)
Ενότητα Β: Εισαγωγή στο Διαδίκτυο Κουμπή Βασιλάντα, Ph.D, MSc.
Αναπληρωτής Καθηγητής Ανδρέας Βέγλης Διευθυντής Εργαστηρίου Εφαρμογών Πληροφορικής στα ΜΜΕ Τμήμα Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
ΕΠ ΚτΠ – Μέτρο 1.2 «Εισαγωγή και Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση» Πράξη «Δράσεις Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Πληροφορικής» Ανάδοχος: Ερευνητικό.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
13 / 02 / 04ΓΓΕΤ1 Γενική Γραμματεία Ερευνάς & Τεχνολογίας Διευθυνση Τεχνολογικής Ανάπτυξης Παρουσίαση : Β. Τσούλκας.
Περιφερειακός Δ/ντής Α/θμιας & Β/θμιαςΕκπ/σης Δυτικής Ελλάδος
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “ Πολιτικές Προώθησης Ευρυζωνικότητας “ Θ.Καρούνος,
και η εκπαιδευτικη τουΣ χρηΣη
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ.
Η επιστήμη του Web.
WEBLOGS «push-button publishing» Ηλεκτρονική δημοσίευση....με το πάτημα ενός κουμπιού Ζαρβαλά Χαρίκλεια Ιούνιος 2005.
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης Νότα Σεφερλή. Η έννοια της κοινότητας Σύνολο ανθρώπων με κοινά κοινωνικά χαρακτηριστικά (ορολογία, απόψεις, προσδοκίες,
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ
Χαρακτηριστικά και επίδρασή του σε χρήστες
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
Εισαγωγή E ργαλεία Web 2.0. Web 1.0 ( ) Web 2.0 ( ) “ διάβασμα ” δραστηριότητα “ γράψιμο και συνεισφορά ” “ σελίδα ” Βασική μονάδα περιεχομένου.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
‘’Online Εργαλεία Επικοινωνίας εκπ/σης και μάθησης’’
Ενότητα 3.1 Το ∆ιαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων, ως µέσο επικοινωνίας και ως «χώρος» δημοσίευσης έργων.
Wikis Ο Cunningham εμπνεύστηκε τον όρο wiki από τα "wiki wiki", δηλαδή τα "γρήγορα" λεωφορεία πυκνών δρομολογίων στον αερολιμένα της Χονολουλού.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Ασφάλεια και συνεργασία στο Διαδίκτυο
Web, Web 2.0, Web 3.0 και Web X.0 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9.
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Web 2.0 Χαρακτηριστικά-Εργαλεία
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Πληροφορίες στον Παγκόσμιος Ιστός
Web 2 Τεχνολογίες και η χρήση τους στη μαθησιακή διαδικασία
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Web 2.0 Διαδίκτυο: Ο Προσωπικός μας Υπολογιστής Θεόδωρος Χ. Κασκάλης kaskalis@uom.gr

Τι σημαίνει Web 2.0; Ο όρος Web 2.0 πρωτοεμφανίστηκε σε ένα συνέδριο του 2004. Πρωτίστως αναφέρεται σε μία: «προτεινόμενη 2η γενιά δικτυακών υπηρεσιών, όπως οι δικτυακοί τόποι κοινωνικής δικτύωσης, τα wikis, διάφορα εργαλεία επικοινωνίας κ.λπ.» wikipedia.org Η έμφαση δίνεται στην άμεση συνεργασία και το διαμοιρασμό μεταξύ χρηστών.

Ιστοσελίδες μέσω πλοηγού Άρα υπήρξε Web 1.0 ! Web 1.0 (1993 – 2003) Ιστοσελίδες μέσω πλοηγού Web 2.0 (2004 - …) Συνεργασία, αλληλεπίδραση, περισ-σότερο εφαρμογή παρά ιστοσελίδα Κατάσταση Ανάγνωσης Συγγραφής και συμμετοχής Κύρια μονάδα περιεχομένου Σελίδα Μήνυμα / εγγραφή Μορφή Στατική Δυναμική Ανάγνωση μέσω Πλοηγού Πλοηγού, RSS, κινητού, οτιδήποτε Δημιουργία περιεχομένου από Προγραμματιστές δικτύου Οποιονδήποτε Τομέας Εξειδικευμένων ανθρώπων Μάζας ερασιτεχνών

Ο περιεκτικός ορισμός «Το Web 2.0 είναι η επιχειρηματική επανάσταση στη βιομηχανία υπολογιστών, που οφείλεται στη μετακίνηση προς το Διαδίκτυο ως πλατφόρμα. Ανάμεσα στους κανόνες επιτυχίας του προέχει η ανάπτυξη εφαρμογών που τιθασεύουν (χαλιναγωγούν;) τα φαινόμενα δικτύου, ώστε να βελτιώνονται καθώς τις χρησιμοποιούν περισσότεροι άνθρωποι.» Tim O'Reilly

Τα βασικά σημεία των εφαρμογών Ο Ιστός ως πλατφόρμα Τα δεδομένα η κινητήρια δύναμη Τα φαινόμενα δικτύου που αναπτύσσονται από μια αρχιτεκτονική συμμετοχής Καινοτομία μέσω της ανάπτυξης συστημάτων και δικτυακών τόπων που αντλούν χαρακτηριστικά με κατανεμημένο τρόπο από ανεξάρτητους δημιουργούς (ένα είδος ανάπτυξης «ανοικτού κώδικα») Το τέλος του κύκλου αφομοίωσης λογισμικού Λογισμικό που υπερβαίνει το επίπεδο μιας συγκεκριμένης μηχανής Εύκολη προσέλκυση των «πρωτοπόρων» (early adopters)

Web 2.0

Τι χρειάζεται ο σημερινός χρήστης; Επιφάνεια εργασίας Ηλεκτρονική δημοκρατία Γραφειοκρατικές – εμπορικές υπηρεσίες Επικοινωνία Εκπαίδευση – επιμόρφωση Απομακρυσμένη συνεργασία …… Πλοήγηση Αλληλογραφία Ειδήσεις - Ενημέρωση Ψυχαγωγία Αποθηκευτικό χώρο Επεξεργασία κειμένου Υπολογιστικά φύλλα Ουσιαστική αναζήτηση

Πλοήγηση Τα ελεύθερα πρότυπα επικράτησαν: HTML CSS AJAX Java …

Αλληλογραφία http://www.gmail.com

Ειδήσεις – Ενημέρωση RSS feeds

Ψυχαγωγία Παιχνίδια Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcast

Αποθηκευτικός χώρος http://www.box.net

Επεξεργασία κειμένου – Υπολογιστικά φύλλα http://docs.google.com

Ουσιαστική αναζήτηση Semantic web Συνεργατική ανάπτυξη περιεχομένου Συλλογική διαμόρφωση πληροφοριών Δημιουργία ομάδων κοινών ενδιαφερόντων http://wikipedia.org http://www.blogger.com http://www.youtube.com http://del.icio.us

Επιφάνεια εργασίας http://desktoptwo.com

Εκπαίδευση - επιμόρφωση Ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες Ηλεκτρονικές εγκυκλοπαίδειες Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση Απελευθέρωση πνευματικών δικαιωμάτων

Συμπεράσματα – Επίλογος Το Web 2.0 δεν αφορά την τεχνολογία αλλά τους ανθρώπους Η κοινωνική δικτύωση και η συνεργα-τικότητα βρίσκονται στο επίκεντρο Ο σημασιολογικός ιστός μπορεί να οικοδομηθεί από εμάς τους ίδιους Η μετακίνηση από το υλικό-λογισμικό στις υπηρεσίες είναι γεγονός