Franchise Concept Book Premaman®

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Premaman® GREBEL ΑΒΕΕ © Premaman® GREBEL ΑΒΕΕ © 2010.
Advertisements

Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Decokeram Art & Design…
ΣΕΜΙΝΑΡΙ Α ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ποιοι είμαστε • To εργαστήριο in-design seminars λειτουργεί από το 2008 στο Χαλάνδρι, με κύριο στόχο την πρωτοτυπία στη σκέψη,
Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
Συμφωνίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών
Τι είναι Franchise;(δικαιόχρηση)
Microsoft Dynamics NAVIns for Microsoft Dynamics NAV
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
your best ALTERnative mediTERRAnean choice
Win to Win Business Consultants Ανάπτυξη Επενδύσεις Επιδοτήσεις.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΩΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ 2009.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Αντιπρόεδρος BIC Aττικής Μέλος του ΔΣ του ΕΒΝ - Βρυξέλλες
Royal FrieslandCampina
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
13°N – Cappadocia, Turkey HSBC Premier Μια Παγκόσμια υπηρεσία από μια Παγκόσμια Τράπεζα.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Talent Acquisition and Talent Management Worldwide Ιδρύθηκε το 1986 με κύρια δραστηριότητα την ανεύρεση & επιλογή ανώτερων & ανώτατων διευθυντικών στελεχών.
Επικοινωνία & Λιανεμπόριο Η Επικοινωνία είναι Εργαλείο Πωλήσεων.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
/about: προϊόντα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα προμηθευτές εργαζόμενοι 2 οn line καταστήματα 20 εκατ. επισκέπτες 39 Public : Ένα.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
Α ΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Φ ΟΡΗΤΩΝ Η ΛΕΚΤΡΙΚΩΝ Σ ΤΗΛΩΝ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΗΣ Συλλογικό Σύστημα όπου συμμετέχουν όλοι οι εισαγωγείς μπαταριών Συλλογικό Σύστημα όπου συμμετέχουν.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Mobile applications!!!. ΤΙ ΕΙΝΑΙ…….  Εφαρμογή για αγορά μέσω κινητού μιας προσφοράς που μας ενδιαφέρει  Η τιμή της προσφοράς είναι πολύ χαμηλότερη από.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
Unica Plus Ιανουάριος 2015.
ΤΟ FRANCHISING ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ. ΣΚΟΠΟΣ  Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να εισάγει τον αναγνώστη στην βασική φιλοσοφία και θεωρία του χρηματοδοτικού.
Build more & better business. More Reform than you think Στη Reform αυτό που κάνουμε είναι να σκεφτόμαστε και να δημιουργούμε για τους πελάτες μας. Οι.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΩΡΙΑ SOS ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΣΤΥΛΛΗ ΣΤΕΦΑΝΙΑΣ- ΕΙΡΗΝΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΑΘΗΝΑ ΠΕΪΟΥ.
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Τα καταστήματα Μουστάκας ξεκίνησαν ως μια μικρή βιοτεχνία με αντικείμενο την κατασκευή και εμπορία παιδικών παιχνιδιών. Εμπνευστής και δημιουργός της εταιρίας.
Argentina Australia Austria Bulgaria Chile England France Germany Hungary Italy Lebanon New Zealand Portugal South Africa Spain Uk USA Wales ΤΕSCO : στην.
Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
BUSINESS FUNDING PLATFORM
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Franchise Concept Book Premaman® GREBEL ΑΕΒΕ © 2010

Το Concept Οι Αξίες μας Η Ιστορία μας Τα Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματά μας Η Παρουσία μας σε όλο τον Κόσμο Η Παρουσία μας στην Ελλάδα Τα Καταστήματά μας Τα Προϊόντα μας Η Επιχειρηματική Πρόταση Franchise Τα Προνόμια του Συστήματος Franchise Η Επένδυση Franchise Executive Business Plan Τα Επόμενα Βήματα

Το Concept Το concept της Premaman® βασίζεται σε μια απλή ιδέα, αυτή του one-stop-shop που παρέχει τα πάντα που έχει ανάγκη η μητέρα και το παιδί, πριν και μετά τη γέννεση του βρέφους. Στα καταστήματα Premaman® θα βρείτε ΤΑ ΠΑΝΤΑ για την μέλλουσα μητέρα και το παιδί της, μέσα από μια πλήρη γκάμα προϊόντων στην καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής και πάντα μέσα στη μόδα, όπως: Ρούχα για τη μέλλουσα μητέρα, βρεφικά και παιδικά ρούχα για παιδιά μέχρι 10 ετών. Εσώρουχα και αξεσουάρ για τη μέλλουσα μητέρα, για βρέφη και παιδιά. Είδη βρεφανάπτυξης και αξεσουάρ, όπως μπιμπερόν, σαλιάρες, παιχνίδια, καλλυντικά, καθώς και εξαιρετικής ποιότητας καρότσια, καθίσματα αυτοκινήτου, παιδικά έπιπλα ... και όχι μόνο.

Οι Αξίες μας Δεσμευόμαστε να σας προσφέρουμε πάντα το καλύτερο. Εγγυημένη ποιότητα και προϊόντα σε μεγάλο εύρος τιμών που καλύπτουν κάθε οικονομική δυνατότητα. Τελειότητα... Δεσμεύομαστε ότι το προσωπικό μας σε όλα τα καταστήματά μας θα είναι τέλεια εκπαιδευμένο και φιλικό, και θα παρέχει άψογη και προσωπική εξυπηρέτηση. Οι τιμές λιανικής μελετώνται προσεκτικά έτσι ώστε να μπορείτε να βρείτε πάντα τη καλύτερη ποιότητα, σε σχέδια που είναι στη μόδα. Ενθουσιασμός… Ο στόχος μας είναι να σας παρέχουμε ποιοτικές και ασφαλείς λύσεις για τις ανάγκες της οικογένειά σας. Ιδέες... Όλοι οι άνθρωποι της Premaman® από τους σχεδιαστές μας, μέχρι τους πωλητές μας, είναι πάντα έτοιμοι να συζητήσουν τις ανάγκες σας και να βρουν τη λύση που χρειάζεστε. Ως αποτέλεσμα, ωφελείστε από τις τάσεις της παγκόσμιας αγοράς και έχετε έτοιμες λύσεις στις ανάγκες σας. Ειλικρίνεια... Η Premaman® έχει κληρονομήσει τον πολιτισμό και την ευρύτητα σκέψης της πατρίδας της, του Βελγίου. Πλέον, αποκτώντας παγκόσμια παρουσία, εμπεριέχει όλα τα συστατικά ενός παγκόσμιου brand. Κοινωνική Ευθύνη... Η Premaman ® σέβεται την κοινωνία, το περιβάλλον, την ισότητα. Ευαισθητοποιεί τους πελάτες της και λαμβάνει πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης.

Η Ιστορία μας 1953 1955 Seventies Eighties 1986 Nineties 2000’ 2007 Το πρώτο κατάστημα στο Βέλγιο, κοντά στη Grand-Place 1955 Ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων – 10 καταστήματα στο Βέλγιο Seventies Έναρξη της παραγωγής στο Βέλγιο για ηλικίες μέχρι 4 ετών. Περισσότερα από 100 καταστήματα σε όλο τον κόσμο. Eighties 1986 Το πρώτο κατάστημα στην Αθήνα. Nineties Τα πρώτα Super- Sized Premaman® καταστήματα 2000’ Παρουσία στο διαδίκτυο. 2007 Περισσότερα από 300 καταστήματα σε όλο τον κόσμο. 2009 375 καταστήμα σε όλο τον κόσμο 2008 Ανασχεδιασμός των καταστημάτων

Τα Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματά μας Your success warranty: PREMAMAN® products Οι καλές τιμές και τα exclusive προϊόντα μας σας παρέχουν υψηλά μεικτά περιθώρια κέρδους. Our exclusive internal training centre: PREMAMAN ACADEMY® Διοργανώνουμε ειδικά εκπαιδευτικά σεμινάρια διάρκειας μιας εβδομάδας. Our support: PREMAMAN® training programmes Παρέχουμε εκπαιδευτικά σεμινάρια και σε CD-Rom. Our speciality: THE PREMAMAN ® BIRTH LIST Για περισσότερα από 30 χρόνια έχουμε καθιερώσει την “birth list” που ενισχύει την πιστότητα των πελατών μας και αυξάνει τις πωλήσεις σας. Our special attention: PREMAMAN ® economic and environmental responsibilities Οι collections μας περιλαμβάνουν μια σειρά προϊόντων (ORGANIC COTTON), η οποία παράγεται μέσω πιστοποιημένων διαδικασιών “eco-responsible”. Our commitment: THE PREMAMAN ® QUALITY CHARTER Η Premaman® ελέγχει τους συνεργάτες – προμηθευτές της έτσι ώστε να μην υπάρχει περίπτωση παιδικής εργασίας. Η Premaman ® υποστηρίζει οργανώσεις που βοηθούν οικογένειες και παιδιά.

Τα Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματά μας Περισσότερα από 35,000 προϊόντα Περισσότερεα από 4,000 exclusive υφάσματα ανά σεζόν Περισσότερα από 375 καταστήματα (50 διαφορετικές χώρες) Περισσότερα από 1,200 άτομα προσωπικό σε όλο τον κόσμο: Europe Asia North America Central America South America Near & Middle East Africa Τα νέα μας Η Premaman® αποκτά τον τίτλο της καλύτερης αλυσίδας λιανεμπορίου 2009 “Best retailer 2009” στον κλάδο της.

Η Παρουσία μας στον Κόσμο

Η Παρουσία μας στην Ελλάδα ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ – ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΚΟΛΩΝΑΚΙ – ΑΘΗΝΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΗΦΙΣΙΑ – ΑΘΗΝΑ ΚΕΡΚΥΡΑ 1 ΔΑΦΝΗ – ΑΘΗΝΑ ΚΕΡΚΥΡΑ 2 ΚΕΝΤΡΟ – HONDOS CENTER – ΑΘΗΝΑ ΚΩΣ ΠΛ. ΑΜΕΡΙΚΗΣ – HONDOS CENTER – ΑΘΗΝΑ ΛΑΡΙΣΑ ΟΜΟΝΟΙΑ – HONDOS CENTER – ΑΘΗΝΑ ΛΙΒΑΔΕΙΑ ΧΑΛΑΝΔΡΙ – ΑΘΗΝΑ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ ΜΟΣΧΑΤΟ – ΑΘΗΝΑ ΜΥΤΙΛΗΝΗ Ν. ΣΜΥΡΝΗ – ΑΘΗΝΑ ΠΑΡΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ – ΑΘΗΝΑ ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ – ΑΘΗΝΑ ΡΟΔΟΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ ΣΑΜΟΣ ΔΡΑΜΑ ΣΕΡΡΕΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΗΤΩ ΣΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΑ ΤΡΙΠΟΛΗ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΧΑΝΙΑ ΚΑΒΑΛΑ

New Projects France (Montpellier, Bourgoin-Jallieu, Galeries Lafayette Lyon) Poland (Poznan) Egypt (Cairo Mall of Arabia) Italy (L’Aquila, Gela, Pavia, Ascoli Piceno) Dominican Republic (Santa Domingo Agora Mall) United Arab Emirates (Mezzyad Mall Abu Dhabi) Slovakia (Bratislava Eurovea mall, Bratislava Avion Mall) Qatar (Lagoona Mall Doha)

Τα Καταστήματά μας Η Premaman® διαθέτει 4 κατηγορίες καταστημάτων: Regular stores κατάλληλα σε shopping centres και σε μεγάλα αστικά κέντρα Medium-sized stores των 400 m2, που διαθέτουν μεγάλη γκάμα τόσο ειδών ένδυσης, όσο και childcare (κρεβάτια κ.λπ.) Superstores άνω των 1,000 m2, που διαθέτουν την πλήρη γκάμα των προϊόντων Corners: χώροι εντός πολυκαταστημάτων Από το 2008, τα καταστήματα της Premaman® έχουν ανασχεδιασθεί και προσφέρουν μια “cocooning” ατμόσφαιρα, με στόχο να υποδέχονται τις μέλλουσες μητέρες στο πλέον φιλικό περιβάλλον και να παρέχουν επιπλέον προσωποποιημένες υπηρεσίες. Όλα τα καταστήματα διαθέτουν διακριτούς χώρους: Ένδυση (μέλλουσες μητέρες, βράφη και παιδιά), Κρεβατοκάμαρες, Μπάνια, Είδη μεταφοράς (καροτσάκια, καθίσματα αυτοκινήτων κ.λπ. καθώς και χώρο επίδειξης), Babycare, Information desk, Birth lists.

Τα Καταστήματά μας The colours codes Συγκεκριμένοι χρωματισμοί και συνδυασμοί αυτών Lighting Ειδικός φωτισμός.

Τα Καταστήματά μας Σήμανση (green 376 C) Εξωτερικά, επιθυμούμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη σήμανση.

Τα Καταστήματά μας Η Βιτρίνα 2 δυνατότητες Όλη η βιτρίνα με ενιαία τζαμαρία. Τμήματα βιτρίνας χωρισμένα με γυψοσανίδες. Δυνατότητα να αναφέρονται τα ονόματα των πόλεων στη βιτρίνα. Τα Mannequins Τοποθετούνται στη βιτρίνα και εντός του καταστήματς

Κατηγορίες Προϊόντων ΜΟΔΑ Mother-to-be New Born Baby Junior

Κατηγορίες Προϊόντων ΠΡΟΙΝΟΤΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ The walk The meal The sleep The wash

Η Επιχειρηματική Πρόταση Franchise Η παγκόσμια αλυσίδα Prémaman International ξεκίνησε τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα τους πρώτους μήνες του 1986 και έκτοτε εξελίχθηκε ως ο δυναμικότερος και ταχύτερα αναπτυσσόμενος συνεργάτης της Prémaman εκτός Βελγίου. Η εταιρεία εξειδικεύεται στη λιανική διάθεση ρούχων και πάσης φύσεως προϊόντων για τη μέλλουσα μητέρα, το μωρό και το παιδί. Η μεγάλη ποικιλία που μπορεί να βρει κανείς σε ένα κατάστημα Prémaman συνοψίζεται στις παρακάτω κατηγορίες προϊόντων : Ρούχα, εσώρουχα και διάφορα αξεσουάρ για τη μέλλουσα μαμά Βρεφικά ρούχα και εσώρουχα από 0 έως 2 ετών Παιδικά ρούχα και εσώρουχα από 2 έως 10 ετών Μικρά είδη βρεφανάπτυξης και αξεσουάρ όπως μπιμπερόν, σαλιάρες, καλλυντικά και προίκα μωρού, παιχνίδια κ.λ.π. Μεγάλα είδη βρεφανάπτυξης όπως ολοκληρωμένα παιδικά δωμάτια (κρεββάτια, συρταριέρες,ντουλάπες κ.α.) καρότσια, καθίσματα αυτοκινήτου, μπάνια κ.λπ. Η φιλοσοφία της εταιρείας είναι να διατίθενται στον ίδιο χώρο πωλήσεως όλα τα προϊόντα που η μέλλουσα μητέρα χρειάζεται η ίδια για τους εννέα μήνες αναμονής, όσα χρειάζεται για το μωρό που μεγαλώνει και για το παιδί μέχρι την ηλικία των 10 ετών. Τα προϊόντα Prémaman είναι ίδια σε όλο τον κόσμο και χαρακτηρίζονται από exclusive σχέδια. Η Prémaman ιδρύθηκε στο Παρίσι το 1950. Η επέκτασή της στη Γαλλία και στο Βέλγιο υπήρξε ραγδαία! Από τα μέσα της δεκαετίας του '80 και αφού η έδρα της επιχείρησης είχε μεταφερθεί στις Βρυξέλλες, η Prémaman άρχισε τη διεθνή επέκτασή της με τη μέθοδο του franchising, ιδρύοντας καταστήματα σε πολλές χώρες του κόσμου, δημιουργώντας την αλυσίδα Prémaman International. Σήμερα τα καταστήματα Prémaman ξεπερνούν τα 375 διεθνώς, και προστίθενται περίπου δέκα νέα καταστήματα κάθε χρόνο.

Τα Προνόμια του Συστήματος Franchise Brand παγκοσμίου φήμης 375 καταστήματα σε 50+ χώρες One-stop-shop Νέες collections, 2 φορές τον χρόνο Δειγματισμός σε fashion show στις Βρυξέλλες, χωρίς όρια παραγγελίας Περιθώρια κέρδους έως 170% Ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων για μητέρες, βρέφη και παιδιά ως 10 ετών. Exclusive προϊόντα Άριστη σχέση ποιότητας-τιμής Εύρωστος επιχειρηματικός κλάδος Αρχική και συνεχής εκπαίδευση Εγχειρίδια λειτουργίας Δυνατότητα παράδοσης με το «κλειδί στο χέρι» Πανελλαδική διαφήμιση μέσω διαφημιστικών spots σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, υπαίθρια διαφήμιση, περιοδικό τύπο με καταχωρήσεις Ενέργειες direct marketing Προγράμματα πιστότητας πελατών Λογιστικό πρόγραμμα παρακολούθησης και ενημέρωσης αποθήκης και λειτουργιών καταστήματος Αποκλειστικότητα περιοχής Αλυσίδα με κοινωνική υπευθυνότητα

Η Επένδυση Franchise ΤΥΠΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ για κατάστημα 100 τ.μ. ENTRY FEES: 25.000 € (ανάλογα με την περιοχή) ΕΠΙΠΛΩΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ & ΜΕΛΕΤΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ: 23.000 € ΑΡΧΙΚΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ: 40.000 € (το εμπόρευμα καλύπτει τους 6 πρώτους μήνες, το ποσό κατατίθεται στο Βέλγιο πριν την παράδοση αυτού, οι επόμενες παραγγελίες εξοφλούνται σταδιακά, είτε τοις μετρητοίς με έκπτωση 2%, είτε με εγγυητική τραπέζης) ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ (Η/Υ, fax): 1.500 € ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ: 1.500 € ΣΗΜΑΝΣΗ – ΤΑΜΠΕΛΕΣ: 2.000 € ΥΛΙΚΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: 1.500 € ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΑ: 500 € ΣΥΝΟΛΟ (χωρίς ΦΠΑ): 95.000 € Σημείωση: Δεν περιλαμβάνονται τυχόν αναγκαίες κτιριακές τροποποιήσεις

Τα Επόμενα Βήματα Ενημέρωσή σας για την σύμβαση δικαιόχρησης Υπογραφή σύμβασης δικαιόχρησης Εύρεση καταστήματος Εκπαίδευση Διαμόρφωση καταστήματος Έναρξη λειτουργίας INFO Master Franchisee Ελλάδος Μαριτίνα Λάμπρου 210 6744481-2