Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;  Πρώτα από όλα, το κάθε μέλος της ομάδας αναλαμβάνει έναν ρόλο. Μα ποιοι είναι αυτοί οι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Advertisements

Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
The riverside school DESING FOR CHANGE Greece 2011 ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ Μια απλή διαδικασία που αποτελείται.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;
Κανόνες και όρια κατά τη διάρκεια της εφηβείας
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Ο έφηβος και το σχολικό περιβάλλον Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Υπέυθυνες Προγράμματος: Σπυροπούλου Ελένη Παπαδοπούλου Κρυστάλλω.
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Δημιουργία παρουσίασης:
Κείμενο Σελίδα 31. Ας φροντίσουμε, αδελφοί μου, να φυλάμε τη συνείδησή μας, όσο ακόμα βρισκόμαστε σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να την προκαλούμε να μας ελέγξει.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σελ. 6Ο από το Επιλέγω και Πραγματοποιώ η ασκ. 2 Υπεύθυνος Καθηγητής: Γ.Καπετανάκης Τμήμα: Α1 Ημερομηνία: 10/12/14.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Ο ΓεωργΟς και τα ΠαιδιΑ του
Ο Γεωργός και τα Παιδιά του
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΓΩΝΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΤΖΕΝΤΑΣ Τι είναι η προσωπική ατζέντα; Που μπορεί να χρησιμεύσει στον χώρο εργασίας;
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας ομάδας 2
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
Slideshare.
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔIΚΤYΟΥ
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΦΟΒΙΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ – Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΓΟΝΕΑ Μόνιος Αλέξανδρος1, Αμπραχίμ Σάρα – Ελένη2, Κουρκούτα Λαμπρινή3 1. Καθηγητής,
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Γεια σας! Τι κάνετε, ελπίζω να είστε όλοι καλά!
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;  Πρώτα από όλα, το κάθε μέλος της ομάδας αναλαμβάνει έναν ρόλο. Μα ποιοι είναι αυτοί οι ρόλοι;

Ο ρόλος του… Πρακτικογράφου Ωραία!!! Και τι κάνει αυτός; Ο Πρακτικογράφος αναλαμβάνει να κρατάει σημειώσεις κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων της ομάδας, είτε αυτές γίνονται στο σχολείο είτε σε κάποιο σπίτι.

Δηλαδή:  καταγράφει τις σκέψεις, τις ιδέες, τις εργασίες κ.λπ. της ομάδας,  σημειώνει πώς το κάθε μέλος της ομάδας βοήθησε σε όλα τα προηγούμενα,  σημειώνει την ημερομηνία της συνεδρίασης,  σημειώνει το ονοματεπώνυμο όσων συμμετείχαν στη συνεδρίαση,  σημειώνει τον ρόλο του κάθε μέλους κατά τη συνεδρίαση. … δηλαδή να είναι καλός στο γράψιμο!

Ο ρόλος του… Συντονιστή Για πες μας τώρα με τι ασχολείται αυτός; Ο Συντονιστής:  προγραμματίζει και οργανώνει τις εκτός σχολείου συνεδριάσεις της ομάδας (ορίζει σε συμφωνία με τα άλλα μέλη την ημερομηνία, την ώρα και τα μέσα που θα χρειαστούν) και  αφού πάρει τις σημειώσεις από τον φίλο του τον Πρακτικογράφο, αναλαμβάνει να πληκτρολογήσει στο Microsoft Word όσα έχουν καταγραφεί.

Ο ρόλος του… Ελεγκτή Δηλαδή; Ο Ελεγκτής αναλαμβάνει να πάρει από τον φίλο του τον Συντονιστή, την εργασία σε ηλεκτρονική μορφή και να ελέγξει αν είναι ποιοτική. π.χ. ελέγχει:  το περιεχόμενο της εργασίας,  την καλλιτεχνική επιμέλεια της εργασίας και  αν έχουν τηρηθεί όλοι εκείνοι οι κανόνες που έχουμε συμφωνήσει να εφαρμόζουμε σε ένα έγγραφο Word.

Ο ρόλος του… Ελεγκτή Αν η εργασία υστερεί σε οτιδήποτε από τα παραπάνω, την ευθύνη φέρει κυρίως ο Ελεγκτής. Γι’ αυτό καλό είναι ο ελεγκτής:  να μπορεί να εντοπίζει ορθογραφικά, συντακτικά κ.α. λάθη,  να γνωρίζει καλά το Word ή το PowerPoint, και γενικά  να επιδιώκει την τελειότητα! Προσοχή!!!

Ο ρόλος του… Εμψυχωτή - Παρατηρητή Πως είπατε; Ο Εμψυχωτής – Παρατηρητής αναλαμβάνει:  να εμψυχώνει όποιο μέλος της ομάδας συναντά δυσκολίες ή απελπίζεται,  να βρίσκει λύση σε προβλήματα που πιθανώς θα προκύψουν (π.χ. αν χαλάσουν οι Η/Υ ή αν κοπεί το internet όλων των μελών της ομάδας)  να επιβλέπει την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων που θέτει ο φίλος του ο συντονιστής.

Ο ρόλος του… Εμψυχωτή - Παρατηρητή Προσοχή!!!  Αν η εργασία καθυστερήσει να παραδοθεί την ημερομηνία που έχει συμφωνηθεί, ή  αν δεν βρεθεί λύση σε ενδεχόμενο πρόβλημα, υπεύθυνος είναι κυρίως ο Εμψυχωτής – Παρατηρητής.

Ομαδικές Εργασίες Όπως θα καταλάβατε για να λειτουργήσει η ομάδα θα πρέπει ΟΛΑ τα μέλη να συμμετέχουν και να παίζουν τον ρόλο τους όσο καλύτερα μπορούν!!! Έτσι θα βοηθήσουν όχι μόνο την ομάδα τους, άλλα και όλο το τμήμα. Με τον τρόπο αυτόν θα πετύχουμε την τέλεια Ερευνητική Εργασία! Ας προσπαθήσουμε λοιπόν όλοι μαζί!

Ομαδικές Εργασίες Και τι γίνεται αν τα βρούμε σκούρα; Εννοείτε πως αν οποιοδήποτε μέλος της ομάδας ή όλη η ομάδα, συναντήσει δυσκολίες να ξέρει ότι μπορεί να απευθυνθεί στον καθηγητή του. Εκείνος θα χαρεί να βοηθήσει!!! Σας ευχαριστώ πολύ!!!