Αρχιτεκτονική του 20ου αιώνα De Stijl

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγίες για την δημιουργία εμφανίσιμων παρουσιάσεων
Advertisements

κριτική ανάλυση παραδειγμάτων αστικού σχεδιασμού:
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΣΗΜΑ ΚΤΙΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
HENRI MATISSE
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ & Η ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Β Τάξη - Ενότητα 4 Αναγνώριση Σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΙΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Σ.ΓΙΑΝΝΟΥΔΗΣ, Π.ΜΑΛΕΦΑΚΗΣ, Π.ΠΑΡΘΕΝΙΟΣ.
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
Presentation of information/Παρουσίαση πληροφοριών
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Γιαννάκης Γιάννης Τροβάς Γιώργος Βογιατζής Γιώργος
Σουρρεαλισμός. Ο όρος σουρεαλισμός χρησιμοποιήθηκε από το 1917 και ύστερα από τους Andre Breton, Paul Eluard και πολλούς αρθρογράφους της εφημερίδας Literature.
Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΝΌΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
ΜΝΗΜΕΙΑ & ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
Φως και χρώματα (α).
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Στο τελευταίο C.I.A.M. ο Aldo Van Eyck παρουσιάζει τους “κύκλους του Otterlo” με τη μορφή μανιφέστου, όπου διακηρύσσει την ανάγκη συγκερασμού, και όχι.
Τα γλυπτά του Μιχαήλ Αγγέλου
Η Γραμμή Μενού. Περιοχή Σχεδίασης Διαθέσιμα Χρώματα. Για να δημιουργήσετε νέο χρώμα κάντε κλικ στην Επεξεργασία χρωμάτων ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική.
Η Ζωγραφική του 20ου αιώνα
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
ΦΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ.
Πολυμέσα – Εφαρμογές Πολυμέσων
Μελέγγογλου Έλενα Σταθούλια Πηνελόπη Ψηλού Αγγελική.
Χρυσh τομh.
ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ.
Δ 10. Αρχαϊκή τέχνη π Χ (σελ.65-67). Κορυφαίες δημιουργίες Οι λίθινοι μνημειακοί ναοί Οι λίθινοι μνημειακοί ναοί Τα λίθινα αγάλματα σε φυσικό.
Όνομα ομάδας: Γαλαζοπράσινο Μαθητές: Καραίσκου Ρανια, Γιαμαίου Σπυριδούλα, Παπαδόπουλος Ευσέβιος, Τσατσαράγκος Θανάσης Θέμα: Φώς, Χρώμα και τέχνη Σχολείο:6ο.
Ακρόπολη Αθηνών Ακρόπολη Αθηνών Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτησηπλοήγησηαναζήτησηπλοήγησηαναζήτηση Ακρόπολις Αθηνών ΟΥΝΕΣΚΟ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
Η κατανομή των Ηπείρων και των Ωκεανών Ωκεανοί και θάλασσες Ούρδας Ιωάννης
ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ ΜΑΡΙΑ ΤΟΜΑΡΑ ΙΩΣΗΦ ΚΑΣΝΕΤΣΗ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΖΙΟΖΙΩΚΟΥ.
Εργασία στο μάθημα της Γλώσσας Μαρία Φώτη Νίκος Μυλωνάς Φανταστικό ταξίδι στην Γαλλία την περίοδο του Διαφωτισμού.
Ζαπάντη Διονυσία Β1 13ο Γυμνάσιο Πάτρας
Από τον Νικόλα Φοινικαρίδη Απρίλης, 2017
Πολιτισμική Πρωτεύουσα 2017 Μαρίνα Παναγιώτου Δ1
Κοινωνικό Ζήτημα
Η γραφιστική μέσα από τον μοντερνισμό
Ο Aριθμός φ στην αρχιτεκτονική
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Θ.Ε.1 ΔΡ.7 Λουβουλίνα Μαρία Β1
Χρυσάνθεμο Τα χρυσάνθεμα (chrysanthemum), είναι γένος ανθοφόρων φυτών που ανήκει στην οικογένεια των αστεροειδών.Τα χρυσάνθεμα είναι ιθαγενή της Ασίας.
H E N R I M A T I S S E P A P I E R S D E C O U P E R.
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
ΤΙΤΛΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΤΕΣ
Η ιστορία του Πόντου Ήθη και έθιμα του Πόντου στο Νηπιαγωγείο
Αντόνι Γκαουντί.
Τι ήταν άραγε ο Μοντριάν;;;
Καρανάσιου Κατερίνα Β’1
Πολιτιστική Διαχείριση
Μία πόλη γεμάτη ιστορία!
Αγία Σοφία Συγγραφέας Ελένη Π..
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Α. ΓΕΡΑΣΙΜΑΤΟΣ 14 Δεκεμβρίου 2016 * 13ο Γυμνάσιο Πατρών
ΚαμΑρα ΟΜΑΔΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΤΙΑ ΝΙΚΗ ΝΙΚΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ Ε’1
ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΕΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΦΩΤΙΣΜΟΥ
Μαθητής: Ανδρέας Αναδιώτης Τάξη: Β1α
 Ο Πητ (Πίιτ) Μοντριάν γεννήθηκε στις 7 Μαρτίου του 1872 και πέθανε την– 1 Φεβρουαρίου του Ήταν Ολλανδός ζωγράφος, ένας από τους σημαντικότερους.
ΚΑΣΤΡΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ: ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Ή ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΑΡΟΝ; Το κάστρο του Μυστρά Ο Μυστράς, γνωστός και ως Μυζηθράς στο Χρονικόν του Μορέως, ήταν μία.
Δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
ΠΑΡΙΣΙ Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
Τυπογραφία ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ-ΑΦΙΣΑ
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αρχιτεκτονική του 20ου αιώνα De Stijl Εισηγητής: Βασίλης Ιερείδης

Το κίνημα του Νεοπλαστικισμού (De Stijl) To κίνημα προσπάθησε να μεταφράσει και να συνθέσει σε μορφή ιδεολογίας το ζήτημα της δυναμικής διακοπής και αποσύνθεσης που ήταν ήδη εκφρασμένο από τους κυβιστές ζωγράφους. Yποστήριζε την «καθαρή» καλλιτεχνική έκφραση που βασίστηκε στην αλληλεξάρτηση των ορθογωνίων των αρχικών χρωμάτων. Το καλλιτεχνικό ρεύμα του De stijl θεωρείται πως επηρέασε σημαντικά το αρχιτεκτονικό σχέδιο, το βιομηχανικό σχεδιασμό καθώς και το ύφος του μεταγενέστερου κινήματος Bauhaus. Το κίνημα του de Stijl θεωρείται πως έπαψε να υφίσταται περίπου το 1931.

Το κίνημα του Νεοπλαστικισμού (De Stijl) Κυριότεροι εκπρόσωποι του κινήματος: Piet Modrian Theo van Doesburg Ilya Bolotowsky Marlow Moss Amédée Ozenfant Max Bill Jean Gorin Burgoyne Diller Georges Vantongerloo Piet Modrian Theo van Doesburg

Το κίνημα του Νεοπλαστικισμού (De Stijl) Red and Blue Chair designed by Gerrit Rietveld in 1917 Lamp De Stijl

Γκέριτ Τόμας Ρίτβελντ Το 1924 ο Ρίτβελντ σχεδίασε το σπίτι Schröder στην Ουτρέχτη ως κατοικία για την Truus Schröder-Schräder, με την οποία και συνεργάστηκε. Η ίδια ζήτησε ένα σπίτι "χωρίς τοίχους". Το διόροφο σπίτι είναι κτισμένο σε μια σειρά κατοικιών με τα οποία όμως δεν έχει καμία αρχιτεκτονική συνάφεια. Οι προσόψεις του αποτελούνται από ένα κολάζ επιφανειών και γραμμών που του επιτρέπουν να έχει πολλά μπαλκόνια. Κάθε σύνθετο μέρος της κατοικίας έχει τη δικιά του μορφή, θέση και χρώμα. Στο εσωτερικό δεν υπάρχει κάποια στατική διευθέτηση των χώρων αλλά μία δυναμική και ευμετάβλητη ανοικτή ζώνη. Οι χώροι είναι δυνατό να αλλάξουν μορφή μέσω μετακινούμενων πάνελ. Η Truus Schröder-Schräder κατοικούσε στο σπίτι μέχρι τον θάνατό της το 1985. Από τότε, το σπίτι ανακαινίστηκε και σήμερα λειτουργεί ως μουσείο. Το 2000 συμπεριλήφθηκε στον κατάλογο των Μνημείων Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO ως το μοναδικό κτίριο σχεδιασμένο σύμφωνα με τις αρχές του κινήματος De Stijl.

The Rietveld Schröder House

The Rietveld Schröder House