Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β’: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ: Ν. ΣΑΛΑΜΟΥΡΗΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Ν. ΣΑΛΑΜΟΥΡΗΣ Ε. ΓΟΥΝΑΡΗ 1 Πίνακας Ασκήσεων - Παρουσίαση Ύλης

2 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ 2 Το μάθημα ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ σε εργαστηριακό επίπεδο βασίζεται στην εκμάθηση του χρώματος βάσει της χρήσης διαφόρων υλικών και τεχνοτροπιών με κύριο δεδομένο την σχεδίαση σύνθεσης αντικειμένων εξ αποστάσεως. Η εφαρμογή του Σχεδίου γίνεται βάσει της παρατήρησης και της σχεδιαστικής ικανότητας με κριτήριο τη σωστή απόδοση του θέματος με γνώμονα την αναλογία, την σύνθεση, την τονικότητα και την χρωματική του απεικόνιση. Στην πορεία εξέλιξης, του σχεδίου και του χρώματος, επιδιώκεται αφενός, η ολοκλήρωση των συνθετικών απαιτήσεων με σκοπό την αισθητική ισορροπία, την καλυτέρευση της αντίληψης ως προς την κατανόηση του τριών διαστάσεων χώρου και των χρωματικών αποχρώσεων μέσω των συνδυασμών χρωμάτων. Τέλος, η ολοκλήρωση ενός ζωγραφικού έργου βάσει των παραπάνω απαιτήσεων προκαλεί την σωστή γνώση της ζωγραφικής μέσω της πρακτικής και της κατανόησης των διαφόρων ιδιαιτεροτήτων της τεχνικής και της χρήσης των διαφόρων υλικών.

3 3 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ 1 Η ΑΣΚΗΣΗ Απόδοση των αποχρώσεων βάσει της μίξης βασικών χρωμάτων. Στην άσκηση γίνεται ανάλυση των αποχρώσεων μέσω της μίξης των βασικών χρωμάτων. Η απόδοση τους πάνω στην ζωγραφική επιφάνεια γίνεται σε μορφή κλιμακωτής ανάλυσης. 2 Η ΚΑΙ 3 Η ΑΣΚΗΣΗ Τονικότητα. Η τονικότητα μιας απόχρωσης και η εφαρμογή της πάνω σε μια σχεδιαστική επιφάνεια. Επτά τονικές διακυμάνσεις των βασικών χρωμάτων. Η τονική διαβάθμιση γίνεται είτε μέσω της μίξης του χρώματος με ένα ουδέτερο χρώμα (άσπρο, μαύρο) είτε με σταδιακή αραίωση του χρώματος, σε ότι αφορά την φωτεινότητα του χρώματος. 4 Η, 5 Η ΚΑΙ 6 Η ΑΣΚΗΣΗ Δημιουργία σχεδιαστικής σύνθεσης βάσει συνόλου αντικειμένων εξ αποστάσεως. Η διάστασης της σχεδιαστικής επιφάνειας είναι 35 Χ 50 εκ. με προαπαιτούμενα της άσκησης, την σωστή απόδοση των αναλογιών και των αντικειμένων της σύνθεσης, την σωστή τοποθέτηση αυτών μέσα στην σχεδιαστική επιφάνεια και την σωστή απόδοση του βάθους. Απόδοση της χρωματικότητας της σύνθεσης. Η απόδοση γίνεται με την χρήση υδροδιαλυτών χρωμάτων (τέμπερας) και με την σταδιακή απόδοση της τονικότητας. Η τονική απόδοση του χρώματος σε κάθε αντικείμενο έρχεται σε συνδυασμό με τα παραπλήσια αντικείμενα. Με το τέλος της χρωματικής απόδοσης της σύνθεσης δημιουργείται χρωματολόγιο βάσει τις αποχρώσεις της συνθέσεως.

4 4 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ 7 Η ΚΑΙ 8 Η ΑΣΚΗΣΗ Δημιουργία σχεδιαστικής σύνθεσης βάσει συνόλου αντικειμένων εξ αποστάσεως. Η διάστασης της σχεδιαστικής επιφάνειας είναι 35 Χ 50 εκ. με προαπαιτούμενα της άσκησης, την σωστή απόδοση των αναλογιών και των αντικειμένων της σύνθεσης, την σωστή τοποθέτηση αυτών μέσα στην σχεδιαστική επιφάνεια και την σωστή απόδοση του βάθους. Απόδοση της χρωματικότητας της σύνθεσης. Η απόδοση γίνεται με την χρήση υδροδιαλυτών χρωμάτων (αυγοτέμπερας) και με την σταδιακή απόδοση της τονικότητας. Η τονική απόδοση του χρώματος σε κάθε αντικείμενο έρχεται σε συνδυασμό με τα παραπλήσια αντικείμενα. Με το τέλος της χρωματικής απόδοσης της σύνθεσης δημιουργείται χρωματολόγιο βάσει τις αποχρώσεις της συνθέσεως. 9 Η ΚΑΙ 10 Η ΑΣΚΗΣΗ Δημιουργία σχεδιαστικής σύνθεσης βάσει συνόλου αντικειμένων εξ αποστάσεως. Η διάστασης της σχεδιαστικής επιφάνειας είναι 35 Χ 50 εκ. με προαπαιτούμενα της άσκησης, την σωστή απόδοση των αναλογιών και των αντικειμένων της σύνθεσης, την σωστή τοποθέτηση αυτών μέσα στην σχεδιαστική επιφάνεια και την σωστή απόδοση του βάθους. Απόδοση της χρωματικότητας της σύνθεσης. Η απόδοση γίνεται με την χρήση χρωμάτων λαδιού (λάδοπαστελ) και με την σταδιακή απόδοση της τονικότητας. Η τονική απόδοση του χρώματος σε κάθε αντικείμενο έρχεται σε συνδυασμό με τα παραπλήσια αντικείμενα. Με το τέλος της χρωματικής απόδοσης της σύνθεσης δημιουργείται χρωματολόγιο βάσει τις αποχρώσεις της συνθέσεως.

5 5 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ 11 Η ΑΣΚΗΣΗ Απόδοση χρωματικότητα αντικειμένων βάσει του χρώματος της τερακότας. Η απόδοση της τερακότας σε σχέση με διάφορες αποχρώσεις και τονικότητες. 12 ΚΑΙ 13 Η ΑΣΚΗΣΗ Απόδοση χρωματικότητας μεταλλικών αντικειμένων. Η απόδοση του μεταλλικού χρώματος και των αντανακλάσεων που δημιουργούνται πάνω σε αυτό. Απόδοση χρωματικότητας μεταλλικών αντικειμένων βάσει της αλλοίωσης και της οξείδωσης.

6 AΣΚΗΣΗ: 1 η 1.1 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ 6 1 Η ΑΣΚΗΣΗ Απόδοση των αποχρώσεων βάσει της μίξης βασικών χρωμάτων. Στην άσκηση γίνεται ανάλυση των αποχρώσεων μέσω της μίξης των βασικών χρωμάτων. Η απόδοση τους πάνω στην ζωγραφική επιφάνεια γίνεται σε μορφή κλιμακωτής ανάλυσης. Δημιουργία δευτερευόντων χρωμάτων μέσω της μίξης βασικών χρωμάτων.

7 2-3 AΣΚΗΣΗ: 2 η –3 η 7 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ Τονικότητα. Η τονικότητα μιας απόχρωσης και η εφαρμογή της πάνω σε μια σχεδιαστική επιφάνεια. Επτά τονικές διακυμάνσεις των βασικών χρωμάτων. Η τονική διαβάθμιση γίνεται είτε μέσω της μίξης του χρώματος με ένα ουδέτερο χρώμα (άσπρο, μαύρο) είτε με σταδιακή αραίωση του χρώματος, σε ότι αφορά την φωτεινότητα του χρώματος.

8 AΣΚΗΣΗ: 4 η,5 η,6 η 4-5-6 8 Δημιουργία σχεδιαστικής σύνθεσης βάσει συνόλου αντικειμένων εξ αποστάσεως. Οι διαστάσεις της σχεδιαστικής επιφάνειας είναι 35 Χ 50 εκ. με προαπαιτούμενα της άσκησης, την σωστή απόδοση των αναλογιών και των αντικειμένων της σύνθεσης, την σωστή τοποθέτηση αυτών μέσα στην σχεδιαστική επιφάνεια και την σωστή απόδοση του βάθους. Απόδοση της χρωματικότητας της σύνθεσης. Η απόδοση γίνεται με την χρήση υδροδιαλυτών χρωμάτων (τέμπερας) και με την σταδιακή απόδοση της τονικότητας. Η τονική απόδοση του χρώματος σε κάθε αντικείμενο έρχεται σε συνδυασμό με τα παραπλήσια αντικείμενα. Με το τέλος της χρωματικής απόδοσης της σύνθεσης δημιουργείται χρωματολόγιο βάσει τις αποχρώσεις της συνθέσεως. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ

9 AΣΚΗΣΗ: 4,5,6 η 9 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ 4-5-6 Απόδοση της χρωματικότητας της σύνθεσης. Η απόδοση γίνεται με την χρήση υδροδιαλυτών χρωμάτων (τέμπερας) και με την σταδιακή απόδοση της τονικότητας.

10 10 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ 9-10 Απόδοση της χρωματικότητας της σύνθεσης. Η απόδοση γίνεται με την χρήση χρωμάτων λαδιού (λάδοπαστελ) και με την σταδιακή απόδοση της τονικότητας.

11 11 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ 11 Απόδοση χρωματικότητα αντικειμένων βάσει του χρώματος της τερακότας. Η απόδοση της τερακότας σε σχέση με διάφορες αποχρώσεις και τονικότητες.

12 12 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ 12-13 Απόδοση χρωματικότητας μεταλλικών αντικειμένων. Η απόδοση του μεταλλικού χρώματος και των αντανακλάσεων που δημιουργούνται πάνω σε αυτό. Απόδοση χρωματικότητας μεταλλικών αντικειμένων βάσει της αλλοίωσης και της οξείδωσης.


Κατέβασμα ppt "ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google