ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις 12.000 λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Advertisements

Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Εκπαιδευτικά Σενάρια: Δομή και Αξιολόγηση
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Υπάρχουσα κατάσταση και προοπτικές για το μέλλον Ερευνητικό.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Αξιοποίηση του εκπ. Λογισμικού: «Φυσική Β'- Γ‘ Γυμνασίου» (συνοδευτικό CD ΠΙ) Μπισδικιάν Γκαρώ.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Το Εκπαιδευτικο Σενάριο είναι:
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Α.ΜΑ.Π.. Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Πλειάδες» Ομάδα επιστημόνων – Διδακτικής Φυσικών επιστημών – Φυσικής – Πληροφορικής Συνεργασία σχολών.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
H Πτυχιακή Εργασία στην ΑΣΠΑΙΤΕ
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Διδακτική Πληροφορικής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ.
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Μπαλουκτσής Αναστάσιος Επιμέλεια Παρουσίασης : Γούνα Ελένη (1505) Λύκα Ζωή(1522) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη». Μέρος 1 ο : Βασικοί όροι και εργαλεία Δρ. Κεΐσογλου Στέφανος Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Στέλεχος του Εργαστηρίου.
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Διδακτική της Πληροφορικής
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Μάθημα: Ερευνητική Εργασία Α' τετράμηνο
Τπε και γλώσσα.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
πίσω στην προηγούμενη οθόνη
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Τίτλος Πτυχιακής Εργασίας :
Διδάσκων: Nίκος Τσέλιος
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις 12.000 λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου εξαμήνου. Επιλογή: πρόταση του διδάσκοντα ενώ είναι δυνατόν και οι σπουδαστές να προτείνουν θέματα της επιλογής τους και να αναλάβουν πτυχιακή εργασία αρκεί να συμφωνεί και ο επιβλέπων καθηγητής τους. Ανάληψη: από ένα ή το πολύ δύο σπουδαστές.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΤΥΧΙΑΚΩΝ Σχεδίαση εκπαιδευτικού λογισμικού Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού Εξ αποστάσεως εκπαίδευση και e- learnig Αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού ανά ειδικότητα Καταγραφή μικροεφαρμογών στο διαδίκτυο ανά ειδικότητα Κατασκευή εκπαιδευτικής εφαρμογής πολυμέσων ανά ειδικότητα

Ανάπτυξη, χαρακτηριστικά και είδη εκπαιδευτικού λογισμικού. Σχεδίαση εκπαιδευτικού λογισμικού Ανάπτυξη, χαρακτηριστικά και είδη εκπαιδευτικού λογισμικού. Θέματα παιδαγωγικής σχεδίασης και χαρακτηριστικών του λογισμικού. Εφαρμογή του στην εκπαιδευτική διαδικασία και προβλήματα που προκύπτουν.

Αναλυτική αναφορά στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού λογισμικού Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού Αναλυτική αναφορά στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού λογισμικού Τεχνική, παιδαγωγική και αξιολόγηση περιεχομένου Αξιολόγηση διδακτικής σχεδίασης

Αρχές, εφαρμογή της στην εκπαιδευτική διαδικασία Εξ αποστάσεως εκπαίδευση και e- learnig Αρχές, εφαρμογή της στην εκπαιδευτική διαδικασία Περιβάλλοντα μάθησης που χρησιμοποιούνται για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα της μεθόδου.

ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ, για νομικούς και κοινωνιολόγους, Αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού ανά ειδικότητα ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ, για νομικούς και κοινωνιολόγους, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ Β’ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ για πληροφορικούς, ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ για μηχανολόγους, ηλεκτρολόγους και πολιτικούς μηχανικούς, ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ για Νοσηλευτική και Βρεφονηπιοκόμους. Περιγραφή του λογισμικού Αξιολόγησή του Πρόταση για την εφαρμογή του στη διδακτική διαδικασία

Για όλες τις ειδικότητες μικροεφαρμογές flash, java applets, Καταγραφή μικροεφαρμογών στο διαδίκτυο ανά ειδικότητα Για όλες τις ειδικότητες μικροεφαρμογές flash, java applets, γραφικά - animation εκπαιδευτικά παιγνίδια, βίντεο στο διαδίκτυο στο επίπεδο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Καταγραφή, σύντομη περιγραφή τους, αντιστοιχία με μάθημα Γραπτή εργασία και CD

Για όλες τις ειδικότητες: Κατασκευή εκπαιδευτικής εφαρμογής πολυμέσων ανά ειδικότητα Για όλες τις ειδικότητες: Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού σε συγκεκριμένη περιοχή ενός γνωστικού αντικειμένου Περιγραφή του, αναφορά στις παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές που χρησιμοποιήθηκαν Πρόταση για την εφαρμογή της στη διδακτική διαδικασία Γραπτή εργασία και CD