Ο Ι Μ ΑΘΗΤΕΣ Π ΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Π ΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ Π ΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ Π ΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ Κ ΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ Αλ. Γκέτσιος, Σ. Μαραβέλια, Γ. Πανταζής, Αλ. Γκέτσιος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
Η Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου, η οποία είναι τάξη προσανατολισμού, περιέχει μαθήματα Γενικής Παιδείας συνολικής διάρκειας τριάντα τριών (33) ωρών εβδομαδιαίας.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Α΄ΤΑΞΗΒ΄ΤΑΞΗΓ΄ΤΑΞΗ Κοινού Κορμού3119 Προσανατολισμού /Εμβάθυνσης 416 Σύνολο35.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
Το Νέο Γενικό Λύκειο Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310(ΦΕΚ 258/ ) Παραστατίδης Κων/νος.
Δομή του Νέου Γενικού Λυκείου Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310 (ΦΕΚ 258/ )
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
1 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
Διδακτική της Πληροφορικής
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
ΟΜΑΔΩΝ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο Ι Μ ΑΘΗΤΕΣ Π ΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Π ΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ Π ΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ Π ΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ Κ ΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ Αλ. Γκέτσιος, Σ. Μαραβέλια, Γ. Πανταζής, Αλ. Γκέτσιος 1, Σ. Μαραβέλια 1, Γ. Πανταζής 1, Αρ. Παραδείση & δρ. Αν. Γεωργιάδου Αρ. Παραδείση 1 & δρ. Αν. Γεωργιάδου 2 Αλ. Γκέτσιος, Σ. Μαραβέλια, Γ. Πανταζής, Αλ. Γκέτσιος 1, Σ. Μαραβέλια 1, Γ. Πανταζής 1, Αρ. Παραδείση & δρ. Αν. Γεωργιάδου Αρ. Παραδείση 1 & δρ. Αν. Γεωργιάδου 2 Moonrise 23/6/2005, Cape Sounion, Greece Anthony Ayiomamitis ELAICH - Educational linkage approach in cultural heritage 23 & 24 Φεβρουαρίου Καθηγητές Γενικών Λυκείων 4ου Γραφείου 2 Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04 ΔΔΕ Β΄Αθήνας

Το 19ο αιώνα το Ελληνικό κράτος αναγκάζεται να αναθέσει τη φύλαξη των μνημείων στους νομάρχες, τους καθηγητές και τους δασκάλους. Από το 1860 μια σειρά εγκυκλίων προς τις αστυνομικές αρχές, τους νομάρχες, τους έπαρχους, τους καθηγητές και τους δασκάλους, τους δασονόμους και οικονομικούς εφόρους απευθύνει θερμή προτροπή και παράκληση να επαγρυπνούν για τη διαφύλαξη των αρχαιοτήτων και την εφαρμογή του νόμου περί απαγόρευσης της εξαγωγής τους.ΑφόρμισηΑφόρμιση

οι έφηβοι μαθητές * * * Στη διαχείριση του Πολιτιστικού Περιβάλλοντος έχουν λόγο, αλλά και υποχρέωση, να συμβάλλουν ποικιλοτρόπως όλοι οι πολίτες και οι έφηβοι μαθητές ως εν δυνάμει πολίτες. Δεν αρκεί η τήρηση του νόμου και η υπεράσπιση του δίκαιου. Μπορούν….. * να συνεισφέρουν στην καταγραφή και την προβολή τους, * να υποδείξουν σημεία για εντοπισμό στοιχείων πολιτιστικής κληρονομιάς στις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες, * να συμβάλλουν στην ανάδειξη και την ένταξή τους στη σύγχρονη κοινωνική ζωή. Υπεύθυνοι για τη διαφύλαξη της Πολιτιστικής Κληρονομιάς Υπεύθυνοι για τη διαφύλαξη της Πολιτιστικής Κληρονομιάς

3028/2002 του Υπ.Πο. Για την Προστασία των Αρχαιοτήτων και εν γένει της Πολιτιστικής Κληρονομιάς, Άρθρο 3 «Περιεχόμενο της Προστασίας» …………………………………………………………………………. ζ) στην παιδεία, την αισθητική αγωγή και την ευαισθη- τοποίηση των πολιτών για την πολιτιστική κληρονομιά. 2039/92 κύρωση Διεθνούς Σύμβασης της Γρανάδας υποχρεώνει στην Πληροφόρηση και Εκπαίδευση: α. στην αφύπνιση ή στην αύξηση της ευαισθητοποίησης του κοινού, από τη σχολική ηλικία, στα θέματα προστασίας της πολιτιστικής κληρονομιάς, στην ποιότητα δομημένου περιβάλλοντος και της αρχιτεκτονικής έκφρασης. β. στο να καταστήσει εμφανή την ενότητα της πολιτιστικής κληρονομιάς και τους δεσμούς, που υπάρχουν ανάμεσα στην αρχιτεκτονική, τις τέχνες, τις λαϊκές παραδόσεις και τους τρόπους ζωής, είτε αυτά είναι σε επίπεδο ευρωπαϊκό, είτε σε εθνικό ή περιφερειακό.

Πότε μπορεί να αποκτηθεί αυτή η παιδεία; Στο σχολείο επιχειρείται η ευαισθητοποίηση των εκκολαπτόμενων πολιτών στη κατεύθυνση της προστασίας της πολιτιστικής κληρονομιάς, μέσα από μαθήματα και πολιτιστικές εκδηλώσεις, αλλά όχι συστηματικά. Δυστυχώς, τουλάχιστον στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, οι διδακτικοί στόχοι που αφορούν στο συναισθηματικό τομέα, που αφορά στην ανάπτυξη αξιών και στάσεων, σπάνια αξιολογούνται αν και κατά πόσο επιτεύχθηκαν.

Η μάθηση μέσα από διερευνητική πορεία και βιωματικές/συμμετοχικές δραστηριότητες αποτελεί την πιο ασφαλή μέθοδο για την καλλιέργεια αξιών για τον καθορισμό στάσης ζωής των πολιτών. Πώς μπορεί να αποκτηθεί αυτή η παιδεία; Η επιλογή των σχολείων και των μαθητών στο πιλοτικό πρόγραμμα Σχολεία ανοικτά σε καινοτόμες δραστηριότητες πέραν του ωρολογίου προγράμματος (Περιβαλ λοντικής εκ/σης, Πολιτιστικά, Αγωγής Υγείας.) Ευκολία πρόσβασης στην Πολυτεχνειούπολη Εθελοντική συμμετοχή μαθητών με σύμφωνη γνώμη της οικογένειας Πολλή καλή γνώση Αγγλικών

Σύγχρονες Παιδαγωγικές και Διδακτικές αρχές που ακολουθήθηκαν

Γνωστικού τομέα Απόκτηση γνώσεων και ανάπτυξη νοητικών διαδικασιών από τη διδασκαλία. Συναισθηματικού τομέα Αποβλέπουν στο συναισθηματικό κόσμο στην ευαισθητοποίηση των εκπαιδευομένων. Διαμόρφωση στάσεων ζωής και αξιών. Ψυχοκινητικού τομέα Απόκτηση κινητικών δεξιοτήτων π.χ. με την εφαρμογή εργαστηριακών τεχνικών, ελεύθερου σχεδίου κ.α. Ισόρροποι διδακτικοί στόχοι σε όλους τους τομείς κατά Bloom

Διασύνδεση εκπαιδευτικών φορέων  1 ου ΓΕΛ Ν. Ψυχικού,  1 ου ΓΕΛ Παπάγου,  2 ου ΓΕΛ Χολαργού Συνεργασία δύο εκπαιδευτικών βαθμίδων Δευτεροβάθμιας - Τριτοβάθμιας Εκπαιδευτική επίσκεψη σε εργαστήρια και Βιομηχανικές μονάδες Διασχολική συνεργασία μεταξύ τριών Γενικών Λυκείων της Β΄Δ/νσης Δ.Ε. Αθήνας:

Διαθεματικότητα Θεματολογία σχετιζόμενη με μαθήματα των ΑΠΣ ΠροστασίαΜνημείων Επιστήμες Φυσική, Χημεία, Βιολογία Πραγματολογικά Ιστορία, Γεωγραφία, Θρησκευτικά, Δίκαιο και Θεσμοί Τεχνολογία Μηχανική, Πληροφορική (Τηλεδιάσκεψη, GIS ), Ηλεκτρονικά όργαναΤέχνες Αρχιτεκτονική, γλυπτική, ελεύθερο & γραμμικό σχέδιο, εικαστικά Γλωσσικά Ελληνικά, Αγγλικά, Ιταλικά, Αρχαίες γλώσσες και διάλεκτοι Μαθηματικά Στατιστική, Γεωμετρία

Βιωματική Μάθηση

ΕποπτείαΕποπτεία

Διάλογος με τους μαθητές Καταγραφή ερωτήσεων

τα 8 είδη ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Λ ΟΓΙΚΟ- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ Υπολογισμοί, ταξινομή σεις, ιεραρχήσεις, γενικεύσεις, ερμηνείες κ.ά Λ ΟΓΙΚΟ- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ Υπολογισμοί, ταξινομή σεις, ιεραρχήσεις, γενικεύσεις, ερμηνείες κ.ά ΕΝΔΟ- ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ Έκφραση συναισθημάτων, στοχασμοί, επιλογές, ατομικές εργασίες, νοηματοδοτήσεις, αυτό-αξιολόγηση κ.ά. ΔΙΑ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ Συνεργατική μάθηση, ομαδικές εργασίες, ανταλλαγή απόψεων, συλλογικές διαδικασίες, αλληλοδιδασκαλία, κ.ά ΧΩΡΙΚΗ Γραφικές αναπαραστά σεις μοντελοποιήσεις,, εικαστικές αποδόσεις ΚΙΝΑΙΣΘΗΤΙΚΗ Κατασκευές, σχέδια, δραματοποιήσεις ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΤΙΚΗ Παρατήρηση, αξιοποίηση χαρακτιριστικών περιβάλλοντος, κατηγοριοποιήσεις ΜΟΥΣΙΚΗ Μουσικές αποδόσεις εννοιών/ καταστάσεων, ηχητικές επενδύσεις, ρυθμικές εκφράσεις ΓΛΩΣΣΙΚΗ Γραπτές εργασίες, αφηγήσεις, διάλογος, αντιπαραθέσεις, μονολογίες, παρουσιάσεις, απαγγελίες, εκθέσεις, περιλήψεις κ.ά.ΓΛΩΣΣΙΚΗ Διαθεματικότητα – Εξακτίνωση σε περισσότερα είδη νοημοσύνης (κατά Gardner)

Διαμορφωτική αξιολόγηση μαθητών Επίσκεψη Ακρόπολη και Μουσείο Ακρόπολης (9 ερωτήσεις) Α:19.2/100, Β: 86.0/1009 ερωτήσεις Πολιτιστική Κληρονομιά & Περιβάλλον (12 ερωτήσεις) Α: 40.6/100, Β: 74.6/10012 ερωτήσεις Ιστορικά Υλικά & Κατασκευές - Παθολογία & Φθορά (7 ερωτήσεις) Α: 57.1/100, Β: 75.8/1007 ερωτήσεις Συμβατά και Αποτελεσματικά Υλικά και Επεμβάσεις Συντήρησης (7 ερωτήσεις) Α: 64.8/100, Β: 93.0/1007 ερωτήσεις Αντισεισμική προστασία Μνημείων - Tσιμεντοβιομηχανία ΤΙΤΑΝ (11 ερωτήσεις) Α: 47.5/100, Β: 86.5/10011 ερωτήσεις

Εσωτερική αξιολόγηση κατά διδάσκοντα της μεθοδολογίας και του διδακτικού υλικού Ι. Ήταν κατανοητά: AVERAGE, STDEV Ι1. Το μάθημα; 3.85, 0.44 Ι2. Τα παραδείγματα; 3.86, 0.38 Ι3. Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις σας; 3.86, 0.36 ΙΙ. Ήταν σαφή: ΙΙ1. Το εκπαιδευτικό υλικό; 3.99, 0.38 ΙΙ2. Η παρουσίαση; 3.80, 0.55 ΙΙΙ. Ήταν εποικοδομητικά και διδακτικά: ΙΙΙ1. Το εργαστήριο; 4.00, 0.52 ΙΙΙ2. Η επί τόπου εργασία; 4.11, 0.42 ΙΙΙ3. Η επίσκεψη; 4.28, : Καθόλου, 2: Όχι ιδιαίτερα, 3: Ικανοποιητικά, 4. Πολύ καλά, 5. Εξαιρετικά

Εσωτερική αξιολόγηση διδασκόντων, μεθοδολογίας, διδακτικού υλικού 1: Καθόλου, 2: Όχι ιδιαίτερα, 3: Ικανοποιητικά, 4. Πολύ καλά, 5. Εξαιρετικά

Εσωτερική αξιολόγηση διδασκόντων, μεθοδολογίας, διδακτικού υλικού 1: Καθόλου, 2: Όχι ιδιαίτερα, 3: Ικανοποιητικά, 4. Πολύ καλά, 5. Εξαιρετικά

Παρουσίαση προγράμματος, Διάχυση Γνώσεων και Αξιών Εκδηλώσεις διάχυσης γνώσεων και εμπειριών ενδοσχολικά και στις τοπικές κοινωνίες Εκθέσεις φωτογραφίας, ελευθέρων σχεδίων, προβολή video, δραματοποίηση Εμπλουτισμός σχολικών ιστοσελίδων με άρθρα, και εικονικό υλικό Δημιουργία και δημοσίευση Blogs στο διαδίκτυο

ΕπιλογικάΕπιλογικά Υποχρεωτική ζώνη πολιτιστικών & περιβαλλοντικών δραστηριοτήτων πέραν του ωρολογίου προγράμματος «Κρίσιμη Μάζα» καθηγητών μετεκπαιδευμένων στην Προστασία της Πολιτιστικής Κληρονομιάς που θα συγκροτούν διεπιστημονική /παιδαγωγική ομάδα για ανάληψη και οργάνωση δραστηριοτήτων. Πρόσβαση στα Εργαστήρια των Πολυτεχνείων και των άλλων ΑΕΙ,για τη γνωριμία με τις μη καταστρεπτικές και συμβατικές εργαστηριακές τεχνικές. Ανοικτές επισκέψεις σε σχετικές με το αντικείμενο Βιομηχανικές Μονάδες Επιπροσθέτως όλες οι δράσεις συμβάλλουν, έμμεσα, στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό των μαθητών