Τα ιστολόγια (blogs) στην εκπαίδευση
•Τα δικτυακά ημερολόγια ή ιστολόγια (blogs), εμφανίστηκαν στις αρχές του Σήμερα αποτελούν φαινόμενο με παγκόσμιες διαστάσεις, καθώς ο αριθμός τους έχει ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια. • Τα blogs ασκούν πλέον καταλυτική επίδραση στη δικτυακή μας κουλτούρα. Τι άλλο αποδεικνύει το γεγονός ότι blogging κάνουν: οι ερευνητές, οι καλλιτέχνες και οι διανοούμενοι, για να εκθέσουν την εργασία τους, οι πολιτικοί, για να επικοινωνήσουν με τους ψηφοφόρους τους, οι ακτιβιστές και τα κοινωνικά κινήματα, για να προωθήσουν τις ιδέες τους, διάφορες κρατικές υπηρεσίες για να επικοινωνήσουν με το κοινό τους, οι επιχειρήσεις για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους; Τι άλλο αποδεικνύει το γεγονός κοινωνιολόγοι, δημοσιογράφοι, λογοτέχνες και πολιτικοί αναλύουν το νέο φαινόμενο, που αλλού, παρά στα blogs τους. Τα ιστολόγια: Ένα παγκόσμιο φαινόμενο
•Ένα blog είναι ένα online περιοδικό που ο κάτοχός του το ενημερώνει γρήγορα και εύκολα, ώστε να καταστήσει την αμέσως επόμενη στιγμή, διαθέσιμο το περιεχόμενό του στους αναγνώστες του. •Στο blog καταγράφονται σκέψεις, εμπειρίες, γεγονότα (posts), αναρτώνται εικόνες, μουσική, βίντεο, podcasts και προτείνονται λίστες ενδιαφερόντων δικτυακών τόπων, κ.α. blogs (blogrolls). •Ο επισκέπτης του blog έχει τη δυνατότητα να αλληλεπιδρά με τον ιδιοκτήτη του, αλλά και με όλο το αναγνωστικό κοινό του, καθώς μπορεί να καταθέτει τις απόψεις του (comments), για τις απόψεις του συγγραφέα ή των άλλων επισκεπτών σε πραγματικό χρόνο. •Πολλά blogs συνδέονται μεταξύ τους καθώς αναφέρονται στην ίδια θεματική ενότητα. Άλλα, ανήκουν σε περισσότερους από έναν bloggers, οι οποίοι μοιράζονται κοινές απόψεις, ύφος, δραστηριότητα, χόμπυ, ενδιαφέροντα. Τι είναι όμως τα blogs;
•Τα blogs χρησιμοποιούνται διεθνώς, όλο και περισσότερο, από όλο και περισσότερους εκπαιδευτικούς, μαθητές, υπεύθυνους εκπαίδευσης και παιδαγωγούς. •Οι εκπαιδευτικοί διατηρούν blogs στα οποία: Αναρτούν διδακτικό υλικό (εικόνες, animation, προσομοιώσεις, διαγράμματα, podcast, βίντεο, κουίζ) που σχετίζεται με το μάθημα. Συνοψίζουν τα κύρια σημεία των προηγούμενων διδασκαλιών και προετοιμάζουν τις μελλοντικές. Αναθέτουν ατομικές ή ομαδικές εργασίες, και ζητούν από τους μαθητές τους, να τις δημοσιεύσουν στα δικά τους blogs, το blog της τάξης ή του μαθήματος. Ανταλλάσουν ιδέες και εμπειρίες με τους συναδέλφους τους. •Οι μαθητές: Εκφράζουν στα ατομικά ή ομαδικά blogs τις ιδέες τους, συζητούν τη σχολική καθημερινότητά τους, επικοινωνούν με μαθητές άλλων σχολείων ή χωρών. Παρουσιάζουν ομαδικές ή ατομικές εργασίες στις οποίες αναρτούν οπτικοακουστικό υλικό που δημιούργησαν οι ίδιοι (κείμενα, διαγράμματα βίντεο κλπ) ή συνέλεξαν από το δίκτυο. •Όλοι τους συνεργάζονται και αλληλεπιδρούν τόσο μεταξύ τους, όσο και με την παγκόσμια κοινότητα στην οποία παρουσιάζουν τη δουλειά τους. Τα blogs: Έχουν θέση στην εκπαίδευση;
Μάθε να «μπλογκάρεις», δίδαξε«μπλογκάρωντας»! (1)
Μάθε να «μπλογκάρεις», δίδαξε«μπλογκάρωντας»! (2)
Μάθε να «μπλογκάρεις», δίδαξε«μπλογκάρωντας»! (3)
Μάθε να «μπλογκάρεις», δίδαξε«μπλογκάρωντας»! (4)
Μάθε να «μπλογκάρεις», «μπλογκάρωντας» μαθαίνεις! (1)
Μάθε να «μπλογκάρεις», «μπλογκάρωντας» μαθαίνεις! (2)
Μάθε να «μπλογκάρεις», «μπλογκάρωντας» μαθαίνεις! (3) Επίσης: Να μη ξεχάσετε να γράψετε ένα πόστ που να μη ξεπερνά τους 10 στοίχους, για τον τρόπο με τον οποίο πιστεύετε ότι τρέφονται τα φυτά!!!
Η Γη παρέχει μια μεγάλη ποικιλία περιβαλλόντων Σε άλλα από αυτά αφθονεί το νερό, άλλα είναι άνυδρα. Σε μερικά από αυτά η μέση θερμοκρασία είναι πολύ μεγάλη, σε άλλα πολύ μικρή. Σε μερικά από αυτά η μετακίνηση παρουσιάζει μικρή δυσκολία (λ.χ στον αέρα) σε άλλα η μετακίνηση είναι πολύ περισσότερο δύσκολη (λ.χ. στο νερό). Ότι σε όλα αυτά τα διαφορετικά περιβάλλοντα υπάρχει ζωή, μαρτυρά τη δυνατότητα των οργανισμών να έχουν αποκτήσει, με τους μηχανισμούς της εξέλιξης, κατάλληλες δομές και λειτουργίες, ώστε να επιβιώνουν. Μάθε να «μπλογκάρεις», «μπλογκάρωντας» μαθαίνεις! (4)
Αντιγράφουμε από το ηλεκτρονικό πόρταλ biologyinschool.gr Μια εντυπωσιακή ποικιλία νέων θαλάσσιων ειδών ανακαλύφθηκε στα βαθιά, σκοτεινά νερά της Ανταρκτικής. Οι επιστήμονες ανακάλυψαν τουλάχιστον 700 νέα είδη θαλάσσιων πλασμάτων σε θάλασσες, οι οποίες θεωρούνταν μέχρι πρότινος εξαιρετικά αφιλόξενες ώστε να δικαιολογείται τέτοια βιοποικιλότητα. Οι ερευνητές περισυνέλεξαν ομάδες σαρκοφάγων σπόγγων, θαλάσσιων σκουληκιών, οστρακοειδών και μαλακίων. Τα ευρήματα, τα οποία δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό περιοδικό Journal Nature, προσφέρουν νέα στοιχεία για την εξέλιξη της ωκεάνιας ζωής στην Ανταρκτική. Επισκεφθείτε επίσης την υπό κατασκευή εγκυκλόπαιδεια της ΝΑSA στην οποία με την ολοκλήρωσή της θα περιλαμβάνεται ΟΛΗ!!!! η υπάρχουσα ποικιλία όντων του πλανήτη. Μάθε να «μπλογκάρεις», «μπλογκάρωντας» μαθαίνεις! (5)
Μάθε να «μπλογκάρεις», «μπλογκάρωντας» μαθαίνεις! (6)
BLOG Γραφείου Βιολογίας BLOG ΕΠΙΜΟΡ- ΦΩΤΗ BLOG ΕΠΙΜΟΡ- ΦΩΤΗ BLOG ΕΠΙΜΟΡ- ΦΩΤΗ BLOG ΕΠΙΜΟΡ- ΦΩΤΗ BLOG ΕΚΠΑΙ- ΔΕΥΤΙΚΟΥ BLOG ΕΚΠΑΙ- ΔΕΥΤΙΚΟΥ BLOG ΕΚΠΑΙ- ΔΕΥΤΙΚΟΥ BLOG ΕΚΠΑΙ- ΔΕΥΤΙΚΟΥ BLOG ΕΚΠΑΙ- ΔΕΥΤΙΚΟΥ BLOG ΕΚΠΑΙ- ΔΕΥΤΙΚΟΥ BLOG ΕΚΠΑΙ- ΔΕΥΤΙΚΟΥ BLOG ΕΚΠΑΙ- ΔΕΥΤΙΚΟΥ BLOG ΕΚΠΑΙ- ΔΕΥΤΙΚΟΥ BLOG ΕΚΠΑΙ- ΔΕΥΤΙΚΟΥ BLOG ΕΚΠΑΙ- ΔΕΥΤΙΚΟΥ BLOG ΕΚΠΑΙ- ΔΕΥΤΙΚΟΥ Και μία πρόταση…..