EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Advertisements

39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ασύγχρονη Εκπαίδευση με Τ.Π.Ε. 4 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Φεβρουάριος 2012.
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Τα δικαιώματα των παιδιών
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Διονύσιος Βυθούλκας Διευθυντής-Φιλόλογος
Οπτική Συνάντηση 3 η EDUE-340. Περιεχόμενο Μαθήματος Επαναφορά εννοιών Οπτική – πρακτική προσέγγιση Παρουσίαση Κεφαλαίου 12, Χαλκιά (2010) Σχεδιασμός.
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
Κοστολόγηση Μάθημα 19.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Χ. Βαμβούρη, σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 27/11/
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Η χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών στα σχολεία
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Εισαγωγή στο Blackboard
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Βλάσση Μαρία, Κωσταρίδης Παναγιώτης, Παυλάτου Α. Ευαγγελία.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Η Δομή του Εκπαιδευτικού Υλικού Για τη διδασκαλία της Γλώσσας στην Γ΄ τάξη του Δημοτικού χρησιμοποιείται το παρακάτω υλικό: Βιβλίο του Μαθητή, 3 τεύχη.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Ε΄ΤΑΞΗΣ
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Λ. Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Διδακτική της ιστορίας με ΤΠΕ 3ο μάθημα
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: 2012-13 Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο. Τίτλος διδακτικής ενότητας: Στο δρόμο με το Σωτήρη  Καθηγητής: Δρ. Δημήτριος Βλαχόπουλος Φοιτήτριες: Παναγιώτα Ηλία F20091535 Μαρία Κυριακίδου S20101219 Μαριλένα Ζένιου F20092075   18/12/2012

ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΟ ΣΩΤΗΡΗ!

Σχέδιο Μαθήματος Ελληνικά Ημερ.:18/12/2012 Τάξη: Δ’ Διδ. Περίοδοι: 3η – 4η Αρ. μαθητών: 19 Ενότητα: 5 Κεφάλαιο: Ασφαλώς κυκλοφορώ. Τίτλος μαθήματος: Στο δρόμο με το Σωτήρη. Σημεία έμφασης: Κειμενικό είδος: Ενημερωτικό κείμενο, Γραμματικό Φαινόμενο: Εγκλίσεις: Οριστική – Υποτακτική - Προστακτική, Γενικό Θέμα: Στο δρόμο με το Σωτήρη (Κ.Ο.Κ), Σκοπός/Δεξιότητες: Τα παιδιά να γνωρίζουν και να χρησιμοποιούν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, Οργάνωση τάξης: Τα παιδιά εργάζονται άλλοτε ατομικά άλλοτε ανά δύο (με τον/την διπλανό/ή τους), ανάλογα με το είδος της δραστηριότητας.

Αφόρμηση: Η δασκάλα λέει στους μαθητές ότι θα προβάλει ένα βίντεο από το YouTube και θέλει να το παρακολουθήσουν πολύ προσεκτικά, γιατί θα ακολουθήσουν ερωτήσεις πάνω στο περιεχόμενο του βίντεο. Το βίντεο ακολουθεί…

ΠΕΡΠΑΤΑΩ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ!!

Αφόρμηση συνέχεια: Στη συνέχεια υποβάλλει τις εξής ερωτήσεις: 1) Τι έχετε παρακολουθήσει στο βίντεο; 2)Ποιο είναι το θέμα του βίντεο; 3) Ποια μηνύματα θέλουν οι πρωταγωνιστές να μας μεταδώσουν; Ακολούθως θα γράψει τον τίτλο του κειμένου στον πίνακα: Στο δρόμο με το Σωτήρη. Ρωτάει τους μαθητές «Πείτε πως ένα από τα παιδιά ονομάζεται Σωτήρης. Ποιες πληροφορίες θέλει να μας δώσει ώστε να μπορέσουμε να συνδέσουμε το βίντεο με το κείμενο με το οποίο θα ασχοληθούμε; Γιατί λέτε να έχει το όνομα Σωτήρης; Θα αναμένει από τους μαθητές να απαντήσουν στις ερωτήσεις αφού έχουν παρακολουθήσει προσεκτικά το βίντεο.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!!!