EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: 2012-13 Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο. Τίτλος διδακτικής ενότητας: Στο δρόμο με το Σωτήρη Καθηγητής: Δρ. Δημήτριος Βλαχόπουλος Φοιτήτριες: Παναγιώτα Ηλία F20091535 Μαρία Κυριακίδου S20101219 Μαριλένα Ζένιου F20092075 18/12/2012
ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΟ ΣΩΤΗΡΗ!
Σχέδιο Μαθήματος Ελληνικά Ημερ.:18/12/2012 Τάξη: Δ’ Διδ. Περίοδοι: 3η – 4η Αρ. μαθητών: 19 Ενότητα: 5 Κεφάλαιο: Ασφαλώς κυκλοφορώ. Τίτλος μαθήματος: Στο δρόμο με το Σωτήρη. Σημεία έμφασης: Κειμενικό είδος: Ενημερωτικό κείμενο, Γραμματικό Φαινόμενο: Εγκλίσεις: Οριστική – Υποτακτική - Προστακτική, Γενικό Θέμα: Στο δρόμο με το Σωτήρη (Κ.Ο.Κ), Σκοπός/Δεξιότητες: Τα παιδιά να γνωρίζουν και να χρησιμοποιούν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, Οργάνωση τάξης: Τα παιδιά εργάζονται άλλοτε ατομικά άλλοτε ανά δύο (με τον/την διπλανό/ή τους), ανάλογα με το είδος της δραστηριότητας.
Αφόρμηση: Η δασκάλα λέει στους μαθητές ότι θα προβάλει ένα βίντεο από το YouTube και θέλει να το παρακολουθήσουν πολύ προσεκτικά, γιατί θα ακολουθήσουν ερωτήσεις πάνω στο περιεχόμενο του βίντεο. Το βίντεο ακολουθεί…
ΠΕΡΠΑΤΑΩ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ!!
Αφόρμηση συνέχεια: Στη συνέχεια υποβάλλει τις εξής ερωτήσεις: 1) Τι έχετε παρακολουθήσει στο βίντεο; 2)Ποιο είναι το θέμα του βίντεο; 3) Ποια μηνύματα θέλουν οι πρωταγωνιστές να μας μεταδώσουν; Ακολούθως θα γράψει τον τίτλο του κειμένου στον πίνακα: Στο δρόμο με το Σωτήρη. Ρωτάει τους μαθητές «Πείτε πως ένα από τα παιδιά ονομάζεται Σωτήρης. Ποιες πληροφορίες θέλει να μας δώσει ώστε να μπορέσουμε να συνδέσουμε το βίντεο με το κείμενο με το οποίο θα ασχοληθούμε; Γιατί λέτε να έχει το όνομα Σωτήρης; Θα αναμένει από τους μαθητές να απαντήσουν στις ερωτήσεις αφού έχουν παρακολουθήσει προσεκτικά το βίντεο.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!!!