Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ DATA, ΤΟΠΟΘΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΡΩΝ.
Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Galaxy platform : υψηλή τεχνολογία  Ανάπτυξη σε.Νet 4.0 / 3.5 της Microsoft  Αξιοποίηση των εργαλείων.Net 4.0 / 3.5  WPF για σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.
1 ALPHA BANK Alpha e-PAY Ασφαλείς on-line αγορές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο Διαδίκτυο ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
The Best SMS Message Delivery Service. Τι είναι το SMS Marketing ? Η υπηρεσία SMS Marketing είναι ένα σύγχρονο «εργαλείο» επικοινωνίας, διαφήμισης και.
Galaxy είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?  Η μεγαλύτερη επένδυση στην Πληροφορική  Τεχνολογία αιχμής  Συσσωρευμένη τεχνογνωσία  Μοναδική εμπειρία χρήσης.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Αύξηση κερδών μέσω της μετάβασης σε πελατοκεντρικό μοντέλο επιχείρησης
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
Παρουσίαση εφαρμογών Soft1
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Βάσεις Δεδομένων 1 T.Manavis– N.Kyritsis.
Microsoft Dynamics CRM 3.0
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Σχεδιασμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών μεγάλης κλίμακας και πολυπλοκότητας 24/10/2002.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
1 Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων  Ανάγκη Αποθήκευσης και Διαχείρισης Δεδομένων  Συστήματα Αρχείων  Συστήματα Βάσεων Δεδομένων  Παραδοσιακές και Σύγχρονες.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Το Εμπορική Διαχείριση αποτελεί την αιχμή του δόρατος της εταιρίας μας στο χώρο της Εμπορολογιστικής Διαχείρισης Escape ΒΑΣΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Π. Μαυρογένης Υποστήριξη του μάρκετινγκ της επιχείρησης από το Ο.Π.Σ.Τ.Π. ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Δίνει τον ορισμό του Μάρκετινγκ 2. Περιγράφει πως η διαχείριση.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
T endering O rders P rofessional Λογισμικό Αυτοματοποίησης διαδικασιών Αξιολόγησης προκηρύξεων διαγωνισμών Δημιουργίας και υποβολής προσφορών Παρακολούθησης.
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager Microsoft Dynamics CRM Η φυσική επέκταση του MS Office.
Build more & better business. More Reform than you think Στη Reform αυτό που κάνουμε είναι να σκεφτόμαστε και να δημιουργούμε για τους πελάτες μας. Οι.
Παρουσίαση PocketBiz Retail Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Βαθμός ομοθεσίας της ψηφιακής βιβλιοθήκης ως προς τους χρήστες της Μάριαν Νικολακοπούλου.
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
Μεγιστοποιώντας την παραγωγικότητα της επιχείρησης μου
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
Πρόγραμμα Διαχείρισης Κρεάτων. Γενικά για την εφαρμογή Η νομοθεσία, η ανάγκη για προϊόντα ανώτερης ποιότητας, αλλά και οι κανόνες ορθής διαχείρισης της.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Ηλεκτρονική Διαχείριση & Αρχειοθέτηση Εγγράφων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5.
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
CRM Δυνατότητες και Δοκιμή. Μοντέλα Λειτουργίας Lειτουργία on-premise: Οι εφαρμογές Soft1 εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Η ευθύνη λειτουργίας.
TA CRM ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Ανάλυση της λειτουργικότητάς τους και των επιχειρηματικών αναγκών που καλύπτουν.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης εφαρμογών της SingularLogic.Εξασφαλίζει  απεριόριστες δυνατότητες προσαρμογής και εξατομίκευσης  πρόσβαση από παντού  αυτοματοποίηση των διαδικασιών  συνολικό έλεγχο & εικόνα της επιχείρησης  εύκολη αναβάθμιση  προσθήκη νέων λειτουργιών και διαδικασιών ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης Προσφέρει μοναδική εμπειρία χρήσης σε ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας και αποτελεί εργαλείο ανάπτυξης και αύξησης παραγωγικότητας για κάθε επιχείρηση GALAXY είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ  Διαχείριση επαφών  Διαχείριση πόρων  Κοινές δραστηριότητες  Μαζικές δραστηριότητες  Ευκαιρίες πώλησης  Εξοδολόγια  Ροές εγκρίσεων  Συγχρονισμό με MS-Outlook  Telemarketing  Workflows  Help Desk  Ανταγωνισμό  Έργα, εργασίες  Συμβόλαια Συντήρησης  Exhibitions-conferences  Retail campaigns  Loyalty schemes  Outsourcing Telemarketing  Timesheet

 Management Analytics :  Management Analytics : Πλήθος έτοιμων αναφορών για κάθε υποσύστημα. Δυνατότητα διαμόρφωσης και εξαγωγής τους σε όλες τις γνωστές μορφές αρχείων δημιουργίας αναφορών,  Δυνατότητα δημιουργίας αναφορών, όπου κάθε χρήστης μπορεί να σχεδιάσει αναφορές με δύο ειδών εργαλεία • Εργαλείο δημιουργίας απλών reports (report generator) • Εργαλείο δημιουργίας σύνθετων reports (visual reporting) με επιπλέον δυνατότητα αισθητικών παρεμβάσεων στην εκτύπωση έτοιμωνOLAP Views / Grids  Πλούσια συλλογή έτοιμων στατιστικών με την μορφή OLAP Views / Grids και δημιουργία δικών σας μέσω εξαιρετικά εύχρηστων εργαλείων. Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα M.I.S DO YOU SPEAK FUTURE ?  Δείκτες (KPIs),  Δείκτες (KPIs), όπως ενδεικτικά: ανοικτές ευκαιρίες πώλησης, κερδισμένες/χαμένες ευκαιρίες για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κ.ά. ασύγχρονης εκτέλεσης των αναφορών  Δυνατότητα ασύγχρονης εκτέλεσης των αναφορών, ώστε να μην καθυστερεί η ροή των εργασιών. Μετά την ολοκλήρωση η εφαρμογή αποθηκεύει την αναφορά και ενημερώνει τον κάθε χρήστη (μέσω alert).

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα DO YOU SPEAK FUTURE ? συγχρονίσουν MS Outlook  Οι χρήστες του CRM μπορούν να συγχρονίσουν τα στοιχεία που έχουν στην εφαρμογή με εκείνα του MS Outlook στον προσωπικό τους υπολογιστή αποτελεσματικότερη επικοινωνία, προωθητικές ενέργειες και υποστήριξη  Το CRM διαχειρίζεται λίστες υπαρχόντων και δυνητικών πελατών/εταιριών και των στελεχών τους. Για κάθε λογαριασμό τηρεί αναλυτική πληροφορία για αποτελεσματικότερη επικοινωνία, προωθητικές ενέργειες και υποστήριξη.  Προσφέρει δυνατότητα πολλαπλού συσχετισμού επαφών με επιχειρήσεις (πχ. ένας λογιστής που προσφέρει τις υπηρεσίες του σε πολλές εταιρίες) από την πρώτη επαφή μέχρι την πώληση και την υποστήριξη.  Παρακολουθεί τον πελάτη από την πρώτη επαφή μέχρι την πώληση και την υποστήριξη. ευκαιρίες πώλησης  Διαχειρίζεται ευκαιρίες πώλησης προβλέψεις πωλήσεων  Κάνει προβλέψεις πωλήσεων αποτελεσματικότηταεπαφών  Μετρά την αποτελεσματικότητα των επαφών πόρωνενεργειών marketing των πόρων και των ενεργειών marketing.

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα DO YOU SPEAK FUTURE ? πόρους της επιχείρησης  Παρακολουθεί τους πόρους της επιχείρησης, δηλαδή τα τμήματα, τους εργαζόμενους και τον εξοπλισμό, τους χρόνους και την διαθεσιμότητα τους. σχεδιασμούwork flows  Προσφέρει δυνατότητα σχεδιασμού ροών δραστηριοτήτων (work flows) σε πολλά επίπεδα με πολλούς εγκριτές και αποδέκτες για τη βέλτιστη οργάνωση των εσωτερικών διαδικασιών  Αυτοματοποιεί τις δραστηριότητες  Αυτοματοποιεί τις δραστηριότητες και προσφέρει τη δυνατότητα σχεδιασμού της συμπεριφοράς τους και των ροών τους. μαζικών δραστηριοτήτων  Δημιουργία μαζικών δραστηριοτήτων, που αφορούν καμπάνιες και μαζική αποστολή προσωποποιημένων s, SMS, επιστολών, fax

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα DO YOU SPEAK FUTURE ? Knowledge base  Για την υποστήριξη των πελατών διατηρεί Knowledge base με παράπονα, αιτήματα, προβλήματα, αιτίες και προτεινόμενες ενέργειες. ανταγωνισμό  Παρακολουθεί τον ανταγωνισμό όσον αφορά τις εταιρίες και τα ανταγωνιστικά προϊόντα τους. οργανωτικής δομής  Ενσωμάτωση και παρακολούθηση της οργανωτικής δομής της επιχείρησης, με δυνατότητα ανάθεσης εργασιών σε συγκεκριμένα άτομα βάσει ρόλου και θέσης στο οργανόγραμμα, πρόσκληση σε ραντεβού, εύρεση διαθεσιμότητας υπαλλήλων ή εξοπλισμού κ.τ.λ. σύστημα ασφαλείας  Εξελιγμένο σύστημα ασφαλείας, βασισμένο στο οργανόγραμμα της εταιρίας αλλά και στους διαφορετικούς ρόλους που μπορεί να υπάρχουν σε κάποιο τμήμα – διεύθυνση

 On line – offline Εάν για κάποιο λόγο διακοπεί (εσκεμμένα ή μη) η σύνδεση Internet τότε ο απομακρυσμένος χρήστης μπορεί να συνεχίσει κανονικά να εκτελεί τις εργασίες του (π.χ. να τιμολογεί) και μόλις επανέλθει η σύνδεση το CRM αναλαμβάνει να συγχρονίσει τα δεδομένα μεταξύ των απομακρυσμένων σημείων και των κεντρικών (κινήσεις, νέες τιμές, αλλαγές σε πελάτες κτ.λ.). Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα DO YOU SPEAK FUTURE ?

Δείτε την επιχείρησή σας να πηγαίνει στο μέλλον, σήμερα