Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Advertisements

ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Καλώς ορίσατε στο πρόγραμμα που καθορίζει το ποσό του Δώρου Αδείας σας. Παρακαλώ απαντήστε στην παρακάτω ερώτηση: Θα θέλατε Δώρο Αδείας; Επόμενο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»
Ευχαριστούμε τον επιβλέπων καθηγητή Βασίλειο Λάππα
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ The ecologists Τσαλαμανδρή Αθανασία Δεύτου Ασπασία
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΣ ……
Διατροφή και Διαφήμιση
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
 Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τον αθλητισμό, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν πολλές διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλλα και στο τρόπο.
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ: ΜΑΥΡΩΝΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΕΡΤΖΑΝΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΠΟΥΖΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Έχεις δύο επιλογές! από το
ΡΟΖ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΥΡΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Γεια σας. Είμαστε τα τρία γουρουνάκια και θα είμαστε οι ξεναγοί σας στη γνωριμία σας με τα κλάσματα Ναι!! Με το τέλος αυτού του μαθήματος θα γίνετε έξυπνοι.
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
Δημιουργία Παρουσίασης
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ Ένα φυλλάδιο με ερωτήσεις οι οποίες τονίζουν τα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής μας ως τώρα. Οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές από τον καθένα.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ
Σχέδιο Εργασίας: 14ο Νηπιαγωγείο
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
«Project» Διερευνητική εργασία. Σκοπός  Για να μάθουν οι μαθητές καλύτερα  Βιώματα – ενδιαφέροντα – μάθημα  Παιδαγωγικό κέρδος.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύδη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
ΜΠΡΑΒΟ !!!!! Απάντησες Σωστά
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΑΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Το μουσικό ερωτηματολόγιο
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Slideshare.
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Τίτλος έρευνας: Το internet μέρος της ζωής μας
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
Ομάδα εργασίας Κώστα,Βαγγέλη,Θάνου,Δημήτρη και Νικόλα.
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία Ομάδα: Sexy Ladies Άγγελος Μπάμπης Βλάσης Λιάπης Γιώργος Λούκος Εμμανουέλλα Μηλιώνη Στέλιος Μάντης

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2013

Παρακάτω βλέπουμε ένα γράφημα σχετικό με τις προβαλλόμενες διαφημίσεις σε δύο συγκεκριμένα γνωστά κανάλια.

ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ Γενικός Διευθυντής Γενικός Διευθυντής Άγγελος Μπάμπης Διευθυντής Παραγωγής Στέλιος Μάντης Διευθυντής Πωλήσεων Εμμανουέλλα Μηλιώνη Διευθυντής Σχεδιασμού Βλάσης Λιάπης Διευθυντής Οικονομικού Γιώργος Λούκος

Αναλαμβάνοντας ο καθένας μας μια θέση στην συνέχεια έπρεπε να σκεφτούμε τι προϊόν ψυχαγωγίας θα παράγουμε. Περάσανε πολλές σκέψεις από το μυαλό μας και τελικά καταλήξαμε στην ιδέα ενός κόμικ. Ενός διασκεδαστικού με πολλές προοπτικές και επιτυχίες ( ;) ) κόμικ. (Στην κόλαση και ακόμα πιο κάτω). Έτσι προέκυψε και το όνομα της εταιρία, Levram. Έχοντας αυτήν ως πρώτη ιδέα ετοιμάσαμε ένα ερωτηματολόγιο για να συμπεράνουμε τι θα προτιμούσαν οι καταναλωτές σε ένα κόμικ ώστε να το προσαρμόσουμε στις ιδέες τους για μεγαλύτερα «κέρδη». Ακολουθούν λοιπόν οι ερωτήσεις αλλά και οι απαντήσεις των καταναλωτών (μαθητών – μαθητριών – γονιών – καθηγητών) με αντίστοιχα γραφήματα.

Ερωτήσεις ερωτηματολογίου: Σας αρέσουν τα κόμικ; ναι όχι

Κάθε μέρα Μια φορά την εβδομάδα Δυο φορές την εβδομάδα Σπανιότατα Ποτέ Πόσο συχνά διαβάζετε κόμικ; Κάθε μέρα Μια φορά την εβδομάδα Δυο φορές την εβδομάδα Σπανιότατα Ποτέ

Προτιμάτε ένα βιβλίο ή ένα κόμικ; Βιβλίο Κόμικ

Ποιο είναι το αγαπημένο σας κόμικ; Μπάτμαν Αστερίξ και Οβελίξ Λούκυ λουκ Μπαφάλντα Μίκυ Μάους Αρκάς Άλλο

Σας αρέσουν τα κόμικ δράσης ή τα αστεία κόμικ; Δράσης Αστεία

Πόσος σελίδες θα θέλατε να έχει ένα κόμικ; 1-2 3-4 5-6

(Ίσως κάτι λεπτά για την εκτύπωση :P) Το κόμικ τελικά δημιουργήθηκε. Χρησιμοποιήσαμε μία δωρεάν εφαρμογή, το Comic Strip Editor και δεν υπήρξαν έξοδα παρά μόνο ελάχιστα για την εκτύπωση του. Όσων αφορά τα έσοδα ελπίζουμε στο άμεσο μέλλον να υπάρξει κάποια πώληση του. Ισολογισμός Έσοδα Έξοδα (Ίσως κάτι λεπτά για την εκτύπωση :P)

Κριτήριο Αξιολόγησης 1. Περιέγραψε αναλυτικά τι έχεις αναλάβει να υλοποιήσεις για λογαριασμό της ομάδας σου. ( Να αναφέρεις αν έχει ολοκληρωθεί ή όχι ) Όλοι είχαν αναλάβει από κάτι ( δημιουργία ερωτηματολογίου , καταγραφή συμπερασμάτων , δημιουργία κόμικ , δημιουγία video και αφίσας ),το οποίο και υλοποίησαν . Τα μόνα που δεν έχουν ολοκληρωθεί είναι η γραπτή ερ- γασία και το power point. 2. Σε βοήθησαν οι αναρτήσεις στο blog της ερευνητικής μας εργασίας ; Οι περισσότεροι απάντησαν ναι. 3. Πόσες φορές περίπου το επισκέφθηκες κατά τη διάρκεια του τετραμήνου ; Η πλειονότητα απάντησε 3 φορές. 4. Πώς ένιωσα συμμετέχοντας στη διαδικασία ; Συμμετέχοντας στη διαδικασία σε κάποιους άρεσε η συνεργασία της ομάδας και σε κάποιους άλλους η ίδια η διαδικασία γιατί έμοιαζε σαν να δουλεύου- με σε μια μικρή εταιρία.

5. Σε ποια σημεία ένιωσα ότι δυσκολεύτηκα κατά τη διάρκεια των δραστηριο- τήτων και γιατί ; Οι περισσότεροι απάντησαν ότι δεν δυσκολεύτηκαν κάπου. 6. Σε ποια σημεία ένιωσα ότι τα πήγα καλά ; Η πλειονότητα απάντησε ότι γενικά νομίζει ότι τα πήγε καλά. Ποιος ρόλος θεωρώ ότι μου ταίριαζε καλύτερα Όλοι απάντησαν ότι αυτός που είχαν τους ταίριαζε. 8. Τι θα έκανα διαφορετικά σε επόμενη εργασία ; Όλοι δεν θα έκαναν τίποτα διαφορετικά σε επόμενη εργασία. 9. Τι έκανε καλά και τι όχι η ομάδα μου ; Οι περισσότεροι απάντησαν ότι όλα πήγαν καλά. 10. Υπήρχε ευκολία στη λήψη αποφάσεων ; Όλοι απάντησαν ναι. 11. Υπήρξε σωστή διαχείριση του χρόνου ; Όλοι απάντησαν ότι υπήρξε σωστή διαχείριση του χρόνου. 12. Συνεργάστηκα καλά με όλα τα μέλη της ομάδας ; Όλοι απάντησαν ότι υπήρχε καλή συνεργασία με όλα τα μέλη της ομάδας.

13. Υπήρχε κάποιος από την ομάδα που θεωρείς ότι βοήθησε περισσότερο στην εργασία και σε ποιο τομέα ; Όλοι απάντησαν ότι βοήθησαν όλοι το ίδιο. 14. Υπήρχε κάποιος που θεωρείς ότι δε προσέφερε στην ομάδα , όσο θα έπρεπε και γιατί ; Όλοι απάντησαν ότι όλοι προσέφεραν το ίδιο. 15. Από τις υπόλοιπες ομάδες ποια θεωρείς ότι συνεργάστηκε καλύτερα ; Οι περισσότεροι απάντησαν ότι τα κατσαμπάκια συνεργάστηκαν καλύτερα. 16. Από το μέχρι τώρα παραδοτέο υλικό των υπολοίπων ομάδων , ποια θεωρείς ότι είχε καλύτερη/ο : α) Εννοιολογικό χάρτη ; Η πλειονότητα απάντησε ότι καλύτερο εννοιολογικό χάρτη είχαν τα κατσα- μπάκια και οι fashion victims. β) Βίντεο ; Όλοι απάντησαν ότι καλύτερο βίντεο είχαν τα κατσαμπάκια. γ) Γραπτή εργασία ; Οι περισσότεροι απάντησαν ότι καλύτερη γραπτή εργασία είχαν οι fashion victims. δ) Παρουσίαση ; Οι περισσότεροι απάντησαν ότι την καλύτερη παρουσίαση είχαν τα κατσαμπάκια.

Ευχαριστούμε πολύ που δεν κοιμηθήκατε!!! Καλή συνέχεια. Ευχαριστούμε πολύ που δεν κοιμηθήκατε!!! Καλή συνέχεια.